Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Jannes
Hetty Wainthropp
Viestit: 453
Liittynyt: La Heinä 23, 2016 3:22 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Jannes »

On kyllä aika pakkomielteiseksi mennyt muutamalla muullakin, eikä sen toteamiseen tarvita edes mitään kuvakaappauksia :D

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

>mene autokauppaan
>ole valmis ostamaan auto
>lue sopimuslappu
<autokauppa ei ole vastuussa, jos autosi hajoaa vaikkapa autokaupan portille

>ei vtu, kuka tällaiseen soppariin lankeaa? :D Pitäkää romunne!

>mene covid-piikille
>lue rokotelappu

<kukaan ei ole vastuussa mahdollisista haittavaikutusista, edes delaamisesta
>Noniin rokottaja, VTU sitä KOKEELLISTA LÄÄKEPIIKKIÄ tänne ja vähän äkkiä.

Jannes kirjoitti:
Ti Kesä 08, 2021 11:06 am
On kyllä aika pakkomielteiseksi mennyt muutamalla muullakin, eikä sen toteamiseen tarvita edes mitään kuvakaappauksia :D
Et ymmärtänyt pointtia, tietystikään, koska lienet viranomaisuskossa?

Pointti oli se, että muut ovat kommentoimassa muutakin palstan historiassa kuin tätä ketjua.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Avatar
Serenity
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Ti Touko 08, 2012 5:12 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Serenity »

Meni On Anoi Kaalla tunteisiin koronaketjussa, kun osoitin hänen tuulesta temmatun rokoteväitteensä humpuukiksi.

Varmaan harmittaa, kun luit hätäisesti jonkin klikkiotsikon, ja luulit, että New Brunswickin aivotautitapaukset oli juuri löydetty ja luulit, että kaikki sairastuneet oli rokotettu covid-rokotteella. Nämä erheet olisivat korjaantuneet ihan vaan lukemalla sen artikkelin, minkä linkkasit. Mutta kun on kiire "fight the good fight", niin postasit omat luulosi palstalle.

Olin jo aikaisemmin perehtynyt New Brunswickin mysteerisairauteen, niin näin heti, ettei sitä voi mitenkään liittää rokotussivuvaikutuksiin, koska aikajana ei vaan mitenkään sovi. Kaikki tapaukset ovat ajalta ennen covid-rokotuksia. Varmistin asian parista lähteestä ja kirjoitin palstalle oikaisun.

On ihan okei myöntää, että tuli mokattua. Teit hätäisen päätelmän ja pieleen meni. Reagoit sitten tunteella korjaaviin viesteihin ja rakensit klassisen olkiukon:
On Anoi Kaa kirjoitti:
Ti Kesä 08, 2021 2:12 am

Nythän voidaankin ottaa taas AZ ja J&J turbokäyttöön, koska tuotteissahan ei teidän logiikalla voikaan olla mitään vikaa, eikä rokotetta voidakaan mitenkään liittää lukuisiin nuorten ja terveiden aikuistenkin äkkikuolemiin ja vakaviin sairastumisiin, koska ensimmäiset aivoinfarkti- ja keuhkotrombikuolemat tapahtuivat jo kivikaudella.
Ja sen lisäksi haukuit minua ja toista nimimerkkiä trolleiksi, koska emme uskoneet valheitasi. Ja tässä kohtaa muutenkin alkaa melkoisen sekava sepustus THL:sta, joka huom. ei vaikuta Kanadassa, heillä on omat terveysviranomaisensa:
On Anoi Kaa kirjoitti:
Ti Kesä 08, 2021 2:12 am
Rientäkää päivystävät THL-trollit(ilmestyitte rikospalstalle, mutta olette täysin rokotteen pauloissa, viesitilastonne mahtaa olla hassun näköiset, kurkkaan hu ja virnuilen vähän siitä, anteeksi jo nyt) siis mama-nohynekin luo ja valistakaa häntä, että covid-tiedemiehet olivat väärässä TUONKIN suhteen ja ei, aivotautitapauksien mahdollista rokoteyhteyttä ei enää tartte setvii, koska THL määräsi.
Ei ole maailmanloppu myöntää, että olit huolimaton ja teit virhepäätelmän. Voit jatkaa muiden koronaväitteitesi puolustamista innolla ja palolla, en ole niitä viemässä sinulta pois. Mutta kuten mainittua, New Brusnwickin tapaus oli minulle ennestään tuttu, joten minun oli puututtava valheellisen tiedon levittämiseen. Olen itsekin postannut palstalle joskus virheellisiä päätelmiä, ja olen aina kiittänyt keskustelukumppania, kun he ovat oikaisseet luulojani. Sillä tavoin, katsos, oma tietotaso kasvaa.
But silent let me sink to earth,
With no officious mourners near:
I would not mar one hour of mirth,
Nor startle friendship with a tear.

JammuSetä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Silakoilla paniikki päällä. Ajankohtaisissa ollut viimeisen muutaman viikon aikana öbaut 10kpl kehytysmaaraiskaajaa tuomiolla.

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3915
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

JammuSetä kirjoitti:
Ti Kesä 08, 2021 3:02 pm
Silakoilla paniikki päällä. Ajankohtaisissa ollut viimeisen muutaman viikon aikana öbaut 10kpl kehytysmaaraiskaajaa tuomiolla.
Jep. Kummasti lisääntynyt silakkanimimerkit täällä heti kun mamut riehuvat. Vai onko se se yksi ja sama naama joka multinikkailee ja ansaitsee elantonsa nettitrollauksesta vasemmistolle? Oli kummin päin tahansa, niin naurattaahan se. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

jepulis82 kirjoitti:
Ti Kesä 08, 2021 3:06 pm
Vai onko se se yksi ja sama naama joka multinikkailee ja ansaitsee elantonsa nettitrollauksesta vasemmistolle?
Karhereako tarkoitat suvakkivasurilla?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

JammuSetä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Mielenkiintoista:
Putsari, Palokirves, hutkivajournalisti, Likeavirgin ja JanitaSlim ovat kaikki olleet yhtä aikaa täysin näkymättömissä ilmeisesti depressiokauden vuoksi. Nyt on maanisuus päällä ja kaikki nimimerkit suoltaa paskaa 24/7

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Peruspedofiili Karherelle mennyt meikäläinen tunteisiin. Nyt pommittaa yksityisviesteillä. Voi elämä, mikä vajakki. :mrgreen:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Salmari
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: To Marras 22, 2018 3:37 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Naurattaa hutkiva putsari, joka siis sama trolli. Rajoita nyt vähän sitä yksärillä vonkaamista ( unohtuiko viimeksi väärä nimimerkki?)

VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Arvostan suuresti verbaalista lahjakkuutta ja olenkin nauranut monta kertaa tätä On Anoi Kaan lausetta Oulun vauvapakastaja-ketjussa:

Kohdun tilasta en tiedä, mutta oman kertomansa perusteella sylkenyt suutareita jo ennen vankeuden ihmistä kypsyttävää vaikutusta.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

^
\m/ \m/

Ei voi olla nauramatta, kun jotkut kuvittelevat ettei jotain asiaa/ilmiötä ole olemassa, jos hän ei ole siihen törmännyt. Sama nimimerkki väitti vain päiviä sitten, että blm-aktivistit EIVÄT olleet väittänyt britti Sasha Johnsonin ampumisen johtuvan blm-aktivismista.
viewtopic.php?p=1169371#p1169371

Ja nyt tämä, lisäksi väittää samassa persujen vihaavan naisia, kun ketjussa puhutaan neekereiden ja transujen pakkosuosimisesta rodun ja keksityn sukupuolen perusteella.
Medborgare kirjoitti:
Pe Kesä 11, 2021 12:58 pm
Amnestia kirjoitti:
Pe Kesä 11, 2021 12:47 pm
Mikä naurattaa eniten Intersektionaalisessa feminismissä?`

No se, etten ole koskaan törmännyt siihen muualla, kun perussuomalaisten puheissa ja esiinnostamisissa. En koskaan, missään.
Intersektionaalinen feminismi on hallituksen uuden tasa-arvo-ohjelman kantava ajatus, sanoo Maria Ohisalo – ja ihmettelee, miksi se pelottaa osaa
https://www.hs.fi/nyt/art-2000006554708.html

#jauhotus
Osui ja upposi! 👍
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3915
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

^
Jaa, että amnestia väärässä joka keskustelussa? You don't say. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3915
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

JohannesP kirjoitti:
Pe Kesä 11, 2021 8:26 pm
jepulis82 kirjoitti:
Pe Kesä 11, 2021 8:19 pm
JohannesP kirjoitti:
Pe Kesä 11, 2021 8:14 pm


En halua nyt leimautua pahimpiin öyhötyäjiin, mutta feministi Ghanassa on yhtä uskottava kuin miesasiamies Thaimaassa.
Mitäs öyhöttämistä faktoissa on?
Mikä tässä oli faktaa? Minä haluan oikeita osaajia Suomeen, eli iranilaista keski- ja yläluokkaa. Ei näitä kurdeja ja arabeja.

En silti halua leimata ihmisiä, uskon että sinäkin voisit meidän mobiilissa yhteiskunnassa rikkoa luokkarajoja, voisit ehkä vaihtaa sen karjala-lippiksen jopa Lahden Panimon vastaavaan.
Ei halua leimautua öyhöttäjäksi ja pari minuuttia myöhemmin öyhöttää Karjala-lippiksistä.

Onko tässä palstan nopein emämunaus? :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."

JohannesP
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: La Touko 01, 2021 1:26 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JohannesP »

jepulis82 kirjoitti:
Pe Kesä 11, 2021 8:38 pm
JohannesP kirjoitti:
Pe Kesä 11, 2021 8:26 pm
jepulis82 kirjoitti:
Pe Kesä 11, 2021 8:19 pm


Mitäs öyhöttämistä faktoissa on?
Mikä tässä oli faktaa? Minä haluan oikeita osaajia Suomeen, eli iranilaista keski- ja yläluokkaa. Ei näitä kurdeja ja arabeja.

En silti halua leimata ihmisiä, uskon että sinäkin voisit meidän mobiilissa yhteiskunnassa rikkoa luokkarajoja, voisit ehkä vaihtaa sen karjala-lippiksen jopa Lahden Panimon vastaavaan.
Ei halua leimautua öyhöttäjäksi ja pari minuuttia myöhemmin öyhöttää Karjala-lippiksistä.

Onko tässä palstan nopein emämunaus? :mrgreen:
Voi sinä yksinkertainen. Olen suht vahvasti maahanmuutto- kriittinen koska olen asunut sekä Järvassa että Biskopsgårdenissa ja kasvanut Eskilstunassa. Eli mulla on monikulttuurisuudesta enemmän kokemusta kuin sulla. Olen vasemmiston kielellä classist. Tummat silmät, koukkunenä ja karvaisuus ei sano ihmisestä mitään. Otatko mielummin vävyksi Stubin vai jonkun persuista otetun peruskoulun kesken jättäneen idiooti-turaanin? Ja koska olen myös roturealist niin te tyhmät ootte meikäläisten ongelma.
Sun teksteistä lukee rivien välistä (en tiedä pääsittekö amiksen apuluokalla niin pitkälle) että olet vaan yksinkertaista vaalikarjaa persuille. (Joilla on muutama tosi fiksu ehdokas, mutta sinua ne puoluekokouksessa välttelee koska, no, suoraan sanoen olet yksinkertainen.).
Yritän vääntää tän niin että ymmärrät: Jos on pakko ottaa pakolaisia Suomesta, otatko Nacci Tranbergin vai Nalle Wahlroosin? Nyt me otetaan ja houkutellaan ainoastaan ensimmäisiä.
Ja vaikka ne olisikin nettomaksajia niin menee kulttuuri paskaksi.

Sulla ei oo niin väliä,sä oot vaan...no...tyhmää alaluokkaa näin eurooppalaisittain. (EU on silti paskaa).
16:20 saunaan ja kuudelta kebab, se on rennoman työmiehen lauantai.

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3915
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

JohannesP kirjoitti:
Pe Kesä 11, 2021 9:02 pm
jepulis82 kirjoitti:
Pe Kesä 11, 2021 8:38 pm
JohannesP kirjoitti:
Pe Kesä 11, 2021 8:26 pm


Mikä tässä oli faktaa? Minä haluan oikeita osaajia Suomeen, eli iranilaista keski- ja yläluokkaa. Ei näitä kurdeja ja arabeja.

En silti halua leimata ihmisiä, uskon että sinäkin voisit meidän mobiilissa yhteiskunnassa rikkoa luokkarajoja, voisit ehkä vaihtaa sen karjala-lippiksen jopa Lahden Panimon vastaavaan.
Ei halua leimautua öyhöttäjäksi ja pari minuuttia myöhemmin öyhöttää Karjala-lippiksistä.

Onko tässä palstan nopein emämunaus? :mrgreen:
Voi sinä yksinkertainen. Olen suht vahvasti maahanmuutto- kriittinen koska olen asunut sekä Järvassa että Biskopsgårdenissa ja kasvanut Eskilstunassa. Eli mulla on monikulttuurisuudesta enemmän kokemusta kuin sulla. Olen vasemmiston kielellä classist. Tummat silmät, koukkunenä ja karvaisuus ei sano ihmisestä mitään. Otatko mielummin vävyksi Stubin vai jonkun persuista otetun peruskoulun kesken jättäneen idiooti-turaanin? Ja koska olen myös roturealist niin te tyhmät ootte meikäläisten ongelma.
Sun teksteistä lukee rivien välistä (en tiedä pääsittekö amiksen apuluokalla niin pitkälle) että olet vaan yksinkertaista vaalikarjaa persuille. (Joilla on muutama tosi fiksu ehdokas, mutta sinua ne puoluekokouksessa välttelee koska, no, suoraan sanoen olet yksinkertainen.).
Yritän vääntää tän niin että ymmärrät: Jos on pakko ottaa pakolaisia Suomesta, otatko Nacci Tranbergin vai Nalle Wahlroosin? Nyt me otetaan ja houkutellaan ainoastaan ensimmäisiä.
Ja vaikka ne olisikin nettomaksajia niin menee kulttuuri paskaksi.

Sulla ei oo niin väliä,sä oot vaan...no...tyhmää alaluokkaa näin eurooppalaisittain. (EU on silti paskaa).
Edelleen öyhötät menemään vaikka et sitä omien sanojesi mukaan halua tehdä. Noh, onpahan kunnon komediaa näin perjantai-illan kunniaksi meille muille. Eipä siinä, jatka vaan.
"Those who want respect, give respect."

Vastaa Viestiin