Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1492
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Tuomion Pasuuna kirjoitti: To Helmi 06, 2020 12:38 am Voisiko ylläpito vastata, että onko sääntöjä nyt muutettu niin, että tällainen on sallittua? Ja jos on, niin voinko minäkin nyt alkaa käyttää tätä taktiikkaa omaan poliittiseen propagandaani ilman että viestejä poistetaan tai minua sanktioidaan?
Mainitsemasi viesti on osittain sivuraiteella itse aiheesta, mutta selvityksen mukaan kyseessä oli yleinen vertaus erilaisiin turvallisuusnäkökohtiin, sekä viranomaisten esittämiin vaatimuksiin ja miten tasa-arvo toteutuu eri väestöryhmien välillä. Onneksi keskustelu siltä osin ei lähtenyt leviämään, vaan muut kirjoittajat pysyivät ketjun aiheessa. Olet jo käyttänyt omaa poliittista propagandaasi muutama kuukausi sitten kirjoittamalla eri ketjuihin täysin ulkopuolista tekstiä. Ne viestit poistettiin *9 §* perusteella.
-NILS-
Ne tietää, jotka tietää...
Avatar
Tuomion Pasuuna
Jessica Fletcher
Viestit: 3484
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2011 10:43 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tuomion Pasuuna »

Sitä ihmettelinkin, että miksi ne poistettiin ja tuota ei.
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2828
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Mitäs tuota Kilonmies tai joku, niin oisko tuo mahdollista laittaa tuo viestien editointi niin, että sitä pystyy muokkaamaan hiukan pidemmän aikaa tai niin että siinä editoinnissa ei ole sitä aikarajoitusta.
Ei nyt muuten, mutta olisi kiva korjailla typoja, kun tulee lukihäröisenä adhd hörhönä kirjoiteltua ihan miten sattuu...
Ei mie ny muuten,mutta esmes tuossa yhdessä ketjussa typoilin Raatteen tien kapinan vuodelta 1939 10 vuotta tuoreemmaksi vuodelle 1949 ja se hiertää edelleen vaipassa, kun sitä ei saa korjattua. :mrgreen:
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2439
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Mulle iski Penttilät ja olen jo nyt tyytymätön nimimerkkiini. Voiko sitä vaihtaa jotenkin niin, että tähän mennessä takomani viestit säilyisi mukana uudella nimellä? Seuraahan Penttilän rikorekisterikin miestä, vaikka nimi muuttuu..
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Kun pitää kysssä niin onko tuo mahdollista ?
Kumminkaimalla tuntuu olevan järkrvää sanottavaa,eikö toiveen voi toteuttaa ?
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1492
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Kumminkaima kirjoitti: Su Helmi 16, 2020 2:34 pm Mulle iski Penttilät ja olen jo nyt tyytymätön nimimerkkiini. Voiko sitä vaihtaa jotenkin niin, että tähän mennessä takomani viestit säilyisi mukana uudella nimellä? Seuraahan Penttilän rikorekisterikin miestä, vaikka nimi muuttuu..
No ei niitä nyt ihan joka päivä olla muuttamassa, eikä sitä tehdä jos keskusteluketjujen seuraaminen sen takia jotenkin vaikeutuu.
Laita toiveesi uudesta nikistä tähän.
Ne tietää, jotka tietää...
VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2439
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Moderaattorit kirjoitti: Su Helmi 16, 2020 10:27 pm
Kumminkaima kirjoitti: Su Helmi 16, 2020 2:34 pm Mulle iski Penttilät ja olen jo nyt tyytymätön nimimerkkiini. Voiko sitä vaihtaa jotenkin niin, että tähän mennessä takomani viestit säilyisi mukana uudella nimellä? Seuraahan Penttilän rikorekisterikin miestä, vaikka nimi muuttuu..
No ei niitä nyt ihan joka päivä olla muuttamassa, eikä sitä tehdä jos keskusteluketjujen seuraaminen sen takia jotenkin vaikeutuu.
Laita toiveesi uudesta nikistä tähän.
VastarannanKiiski. Ja vannon kautta kiven ja kannon, etten enää ikipäivä pyydä vaihtoa uudelleen. :D
Kiitos jos onnistuu. Henkisesti raastavaa hautoa mainiota keksintöään kuvitteellisissa munissaan pääsemättä käyttämään sitä.
Avatar
Kilomies
System Administrator
Viestit: 370
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 11:36 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kilomies »

VastarannanKiiski kirjoitti: Ma Helmi 17, 2020 6:39 am
VastarannanKiiski. Ja vannon kautta kiven ja kannon, etten enää ikipäivä pyydä vaihtoa uudelleen. :D
Kiitos jos onnistuu. Henkisesti raastavaa hautoa mainiota keksintöään kuvitteellisissa munissaan pääsemättä käyttämään sitä.



No nyt olis sitte.
Salasanaa ei muutettu.

T. K
Let's change the game mode, and we can disco dominate.

https://www.youtube.com/watch?v=CCLGUQ5LN-4
VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2439
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Kilomies kirjoitti: Ma Helmi 17, 2020 10:26 pm
VastarannanKiiski kirjoitti: Ma Helmi 17, 2020 6:39 am
VastarannanKiiski. Ja vannon kautta kiven ja kannon, etten enää ikipäivä pyydä vaihtoa uudelleen. :D
Kiitos jos onnistuu. Henkisesti raastavaa hautoa mainiota keksintöään kuvitteellisissa munissaan pääsemättä käyttämään sitä.



No nyt olis sitte.
Salasanaa ei muutettu.

T. K
Kiiski kiittää! Hiukan tässä jännitin kuin lottoarvontaa konsanaan ja kierroksia lisäsi pelko nimimerkin kähveltämisesti juuri loppumetreille. Sattumalta kun vaikka rekisteröitymistään miettiville inspiraatioksi ilmestyi hesarin nettisivulla heti pyyntöni seuraavana päivänä "Vastarannan kiiski" otsikolla juttu eräästä toimittajasta.
Nyt on muikea olo.
Avatar
Tuomion Pasuuna
Jessica Fletcher
Viestit: 3484
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2011 10:43 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tuomion Pasuuna »

viewtopic.php?p=1002761#p1002761

Onko nyt siis niin, että Ajankohtaista-osioon saa tehdä avauksia mistä hyvänsä ajankohtaisista asioista, vaikka ne eivät liittyisi rikoksiin tai onnettomuuksiin?

Jos ei ole, niin voisiko ylläpito kertoa, mistä aiheista saa tehdä avauksia ja mistä ei?
khl
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1382
Liittynyt: La Syys 19, 2015 5:30 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja khl »

Minkä takia tämä aloitus on Lautamihissä joku tainnut joskus tän ketjun ilmoittaakkin?

viewtopic.php?f=14&t=29361
Avatar
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1443
Liittynyt: To Touko 20, 2010 8:28 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Tuomion Pasuuna kirjoitti: Ti Helmi 25, 2020 2:17 pm viewtopic.php?p=1002761#p1002761

Onko nyt siis niin, että Ajankohtaista-osioon saa tehdä avauksia mistä hyvänsä ajankohtaisista asioista, vaikka ne eivät liittyisi rikoksiin tai onnettomuuksiin?

Jos ei ole, niin voisiko ylläpito kertoa, mistä aiheista saa tehdä avauksia ja mistä ei?
Tätä minäkin olen kummastellut ja mielelläni kuulisin vastauksen.

Ei olla enää paljoa jäljessä suomi24.fi - tasoa, ehkäpä se kiritään kiinni ja mennään ohikin tällä menolla..
..saapa nähä..
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1492
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Aloitukset mieluummin sellaisista aiheista, jotka herättävät keskustelua sekä puolesta että vastaan. Rikosaiheet ovat etusijalla. Ylläpito on poistanut joitakin aloituksia, koska niissä ei esimerkiksi nähdä minkäänlaisia keskustelun mahdollisuuksia tai aihe sopisi paremminkin jollekin toiselle foormille. Osa tälläisistä ketjun aloituksista on siirretty Vapaaseen keskusteluun ketjuun "Lehtien lööpit, jotka eivät ansaitse omaa ketjua".

Mitä tulee ketjuun "Partalapsien paluu", niin aihe on selvästikin herättänyt mielenkiintoa ja siirretään sen poliittisuutensa vuoksi Politiikka -osioon lähipäivinä. Jos asian taas näkee niin, että on olemassa aiheita, joista ei saisi keskustella, tai joista pahoittaa mielensä - kuten tämä mainittu ketju on joillekin tehnyt - niin sellaisen kysyjät ovat hakoteillä. Sensuuri ei ulotu aiheeseen. Otsikoita muutetaan, tai niihin lisätään informaatiota ja/tai päivitystä tarpeen mukaan. Viestejä poistetaan jos ne häiritsevät keskustelua, tai niillä ei ole mitään annettavaa, tai ne ovat tahallisen provokatiivisia.

Jos nimimerkit Tuomion Pasuuna ja Toripolliisi kokevat, että heidän mahdolliset vasikoinnit tästä ketjusta ovat jääneet huomiotta, niin otamme osaa järkytykseenne, mutta aihe on ja pysyy.
-NILS-
Ne tietää, jotka tietää...
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Onko tämä https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 7#p1005814 oikeanlaista moderointia jossa 'NILS' liittää ilmoituksensa muiden käyttäjien viestien poistamisesta minun kirjoitukseeni, vaikka sillä ei ole mitään tekemistä minun kirjoituksen kanssa. Tällä hän saa sen näyttämään ikään kuin minä olisin kirjoittanut ketjuun näitä viestejä joita 'NILS' ilmoittaa poistaneensa.

Tiedän jo ettei tähän kukaan 'ylläpidosta' vastaa koska 'NILS' on ilmeisesti ainoa 'moderaattori' täällä joten hänellä on täysin vapaat kädet toimia miten haluaa.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1267
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

John Kimble kirjoitti: Pe Maalis 06, 2020 3:07 am Onko tämä https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 7#p1005814 oikeanlaista moderointia jossa 'NILS' liittää ilmoituksensa muiden käyttäjien viestien poistamisesta minun kirjoitukseeni, vaikka sillä ei ole mitään tekemistä minun kirjoituksen kanssa. Tällä hän saa sen näyttämään ikään kuin minä olisin kirjoittanut ketjuun näitä viestejä joita 'NILS' ilmoittaa poistaneensa.

Tiedän jo ettei tähän kukaan 'ylläpidosta' vastaa koska 'NILS' on ilmeisesti ainoa 'moderaattori' täällä joten hänellä on täysin vapaat kädet toimia miten haluaa.
Onhan siellä mainittu, ettei sulla ole tekemistä poistettujen viestien kanssa.
Vastaa Viestiin