Olen lukenut Minfoa jo vuosia, mutta minua on jo pitkään häirinnyt pari asiaa; miksi foorumin keskusteluja selaillessa viestien välissä nostetaan muita foorumilla olevia ketjuja? Siellä on
hyvin usein nostettuna mm. ketju "pahin juttu minkä olet nähnyt internetissä" (tai joku vähän vastaava) ja ko. ketjusta joku randomilla valittu kuva. En tarkoituksella itse selaa tällaisia ketjuja oman mielenterveyden kannalta joten on aika ikävää nähdä näitä kuvia täysin varoittamatta selatessa muita ketjuja. Eikä niiltä voi välttyä.
Pienempi häiritsevä asia on nuo ällöttävät mainokset (kuvia jostain nielupropuista, mistä nämäkin mainokset on keksitty?), mutta jos jompikumpi pitää valita niin mieluummin minä niitä sitten katson kuin katkaistuja päitä tai kuukauden ammeessa lojunutta ruumista.
Olisi kiva jos tälle voisi tehdä jotain? Tämä on tunnettu foorumi jota selaa varmaan nuorempikin porukka, enkä kyllä soisi heidän näkevän noita kuvia täysin varoittamatta, ilman että sellaisia on varta vasten etsinyt.