Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Schumi
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1309
Liittynyt: Su Tammi 26, 2014 4:21 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Schumi »

Jaahas. Nyt tämä sama kaveri tuli tänne trollaamaan. Nyt oikeesti ylläpito tekoja?
Tiedemiehillä on aina silmälasit ja huumekauppias panee aina kun se ratsataan
Bermuda
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Ma Maalis 21, 2016 4:28 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Bermuda »

Schumi kirjoitti:Jaahas. Nyt tämä sama kaveri tuli tänne trollaamaan. Nyt oikeesti ylläpito tekoja?
Ennen tätä hetkeä Schumi ei vielä minua ollut syyttänyt multinickiksi, mutta kas kummaa heti kun Schumin teosta kertoo ylläpidolle niin hän keksii että minäkin olen yllättäen yksi "multinickeistä", joille Schumi yrittää saada bannit valheellisesti.

Ylläpito eikö olisi aika lähettää Schumi taas kerran banneille jatkuvasta sääntöjen rikkomisesta? En kyllä usko että se taaskaan mitään niistä oppii, mutta olisivat ketjut ainakin rauhallisimpia hetken aikaa.
Schumi
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1309
Liittynyt: Su Tammi 26, 2014 4:21 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Schumi »

Bermuda kirjoitti:Ennen tätä hetkeä Schumi ei vielä minua ollut syyttänyt multinickiksi, mutta kas kummaa heti kun Schumin teosta kertoo ylläpidolle niin hän keksii että minäkin olen yllättäen yksi "multinickeistä", joille Schumi yrittää saada bannit valheellisesti.
Paljastit itse itsesi, enhän minä ole sinua multinickiksi koskaan sanonutkaan. :D

Mutta haluaisin joltain vastauksen, puututaanko täällä enään ollenkaan tälläiseen?
Tiedemiehillä on aina silmälasit ja huumekauppias panee aina kun se ratsataan
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1492
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Schumi kirjoitti:
Bermuda kirjoitti:Ennen tätä hetkeä Schumi ei vielä minua ollut syyttänyt multinickiksi, mutta kas kummaa heti kun Schumin teosta kertoo ylläpidolle niin hän keksii että minäkin olen yllättäen yksi "multinickeistä", joille Schumi yrittää saada bannit valheellisesti.
Paljastit itse itsesi, enhän minä ole sinua multinickiksi koskaan sanonutkaan. :D

Mutta haluaisin joltain vastauksen, puututaanko täällä enään ollenkaan tälläiseen?
Tapelkaa lapset, saatte tupakaa.
Mutta kiistelkää Aarniosta aarnioketjuissa ja muista asioista muualla.
Tästä aiheesta ei tänne enää yhtään viestiä: Seuraavasta tulee pitkä, ehkä jopa lopullinen banni.

T. Modet
Ne tietää, jotka tietää...
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6659
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Voisiko tämän ketjun jo aukaista: https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic ... 20&t=24429 Epäiltyä vastaan on tänään nostettu syyte, ja oikeutta istutaan kahden viikon päästä.

Muuten, minkä takia Kotkan sisarussurmat -ketju (https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=2&t=1806) on lukittu? Minulla ei ole kylläkään mitään uutta lisättävää keskusteluun, mutta oliko ketjun lukitsemiselle jokin erityinen syy?
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1492
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Aizerbaidzan kirjoitti:Voisiko tämän ketjun jo aukaista: https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic ... 20&t=24429 Epäiltyä vastaan on tänään nostettu syyte, ja oikeutta istutaan kahden viikon päästä.
Ketju avattu.

T. Modet
Ne tietää, jotka tietää...
ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

Missä on joulukalenteri?
Avatar
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1443
Liittynyt: To Touko 20, 2010 8:28 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Toripolliisi kirjoitti:Olisiko jo aika perustaa huumausainerikollisuudelle oma osio. Seksuaalirikoksillekin on vaikka niihin verrattuna huumausainerikollisuus on kymmenkertainen.

Tällä hetkellä huumausainerikollisuudesta kirjoitetaan "Muut Rikokset"-osiossa ja siellä on yksi mammuttiketju aiheesta Huumausaineet ja huumausainerikollisuus. Uuteen osioon voisi siirtää tämän ketjun pohjaksi ja viitseliäisyyden mukaan nykyisestä osiosta muita sinne hautautuneita asiaan liittyviä ketjuja. Jatkossa sitten caset olisivat omina juttuinaan eikä ne huku tuohon mammuttiketjuun.

Tilastoa eri rikostyyppien määristä löytyy mm tuolta -> http://www.stat.fi/til/polrik/2014/04/p ... 01_fi.html
Saako tähän vastausta?

Tuon viestin jälkeenkin on ihan asiallinen kysymys - ei vastausta..
..saapa nähä..
räsynukke
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ke Marras 17, 2010 12:14 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja räsynukke »

Yritän vastata Ulvilan aikajanaketjuun ja tämä foorumi herjaa jotain yleistä virhettä. Mikähän ihme se on ja milloin se korjautuu?
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1492
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

räsynukke kirjoitti:Yritän vastata Ulvilan aikajanaketjuun ja tämä foorumi herjaa jotain yleistä virhettä. Mikähän ihme se on ja milloin se korjautuu?
Täältä koeteltuna toimi ihan normaalisti. Toisinaan selaimen välimuistin tyhjennys auttaa.
-NILS-
Ne tietää, jotka tietää...
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1492
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

ReissuLasse kirjoitti:Missä on joulukalenteri?

Tana vuonna on pakko tyytya Vihapuhepoliisiin kalenteriin, sita modetkin seuraa:

https://twitter.com/vihapuhepoliisi
Ne tietää, jotka tietää...
Avatar
Luupää
Perry Mason
Viestit: 3851
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 10:03 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Luupää »

https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic ... ad#p850422
MohammedMohammed kirjoitti:
Tuomion Pasuuna kirjoitti:
URSA kirjoitti:Hyvä kun tuo bussiryöstäjä oli niin naamioitunut, että poliisi uskalsi julkaista kuvan. Käytännössä noiden kuvien perusteella etsitään ryöstäjällä ollutta takkia. Pari suomenkielistä sanaa ei todista mitään, ryöstäjä voi puhua äidinkielenään mitä tahansa kieltä.
Olitko paikalla vai mistä tiedät, että ryöstäjä on sanonut vain pari sanaa, eikä ole puhunut pidempään? Vai keksitkö koko jutun omasta päästäsi?

Juuri takki lienee se todennäköisin, mistä henkilö tunnistetaan jos tunnistetaan.
No en ollut paikalla, mutta jos olisin ryöstämässä bussia jossain kaupungin keskustassa niin enpä siinä ehkä jäisi keskustelemaan samalla säästä ja päivän poliittisista aiheista, noin niinkuin, jos ryöstäjän näkökulmasta ajatellaan.
URSA:lta kysytään ja MohammedMohammed vastaa.

Olisiko tuossa aihetta epäillä kaksoisnikkiä ja vilkaista tilannetta?
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta ja asia katoaa bittiavaruuteen.
Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Luupää kirjoitti:URSA:lta kysytään ja MohammedMohammed vastaa.

Olisiko tuossa aihetta epäillä kaksoisnikkiä ja vilkaista tilannetta?

Ei ole todiste mistään kaksoisnikistä tuo! Minä myös vastaan joskus toiselle tarkoitettuun viestiin. Se kait sallitaan , onhan tämä kaikkien luettavissa oleva foorumi.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Hei!

Olitte siivonneet Aarnio-ketjusta pois siellä olleen Kuolemannaakan erittäin asiapitoisen OT-viestin, missä oli kiteytetty eräitä oleellisia asioita liittyen Ulvila-keissiin. Minun piti ottaa kyseinen viesti talteen ja siirtää se Ulvila-osion puolelle. Valitettavasti aikeeni jäivät ajatuksen asteelle kaiken muun jouluhässäkän keskellä. Voisitteko palauttaa kyseessä olevan viestin oikeaan paikkaan Ulvila-osioon, missä voidaan jatkaa keskustelua aiheesta?

Kiitän kovasti jo etukäteen!
Avatar
Kilomies
System Administrator
Viestit: 370
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 11:36 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kilomies »

Pieni liekki kirjoitti: Voisitteko palauttaa kyseessä olevan viestin oikeaan paikkaan Ulvila-osioon, missä voidaan jatkaa keskustelua aiheesta?

Kiitän kovasti jo etukäteen!

Moi.
Heikostipa noita saa enää palautettua.
Sääntöjen mukaan Ulvilakeskustelut tulisi käydä Ulvilaketjuissa, joten moderaattori oli kyllä toiminut ihan oikein.

*3 §* Keskustelu yhdestä aiheesta tulee käydä saman otsikon alla.


T. Kilo
Let's change the game mode, and we can disco dominate.

https://www.youtube.com/watch?v=CCLGUQ5LN-4
Vastaa Viestiin