Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Edeleenkin kirjoittajilla on oikeus anonymiteetiin...
Siinähän ei ole kenenkään anonymiteetti vaarantunut, jos arvaa jonkun nimimerkin olevan myös joku toinen nimimerkki. Nimen yhdistäminen johonkin henkilöllisyyteen on asia erikseen. Itseänikin on täällä veikkailtu Sirpaksi ja myös neitiB:ksi (jälkimmäiseksi tässä samassa ketjussa ilman, että ylläpito punakynäili), enkä ole siitä ruikuttanut.

Kaksoisnikki ei välttämättä edes paljastu, jos toisella tai tässä tapauksessa neljännellä rekisteröitymiskerralla, kirjoittaa vaikka toisesta paikasta, esim. vaikka kesämökiltä tai naisystävän luota tai jonkun muun tuttavan luota. Siinä mielessä ylläpidon puuttuminen multinikkeihin on tehotonta, koska se perustuu vain IP-osoitteen tunnistamiseen.

Tässä tapauksessa yhtäläisyydet ovat ihan selvät: muutaman päivä edellisen nikin bannin ja uuden rekisteröitymisen välillä, samojen nimimerkkien tenttaus samoista asioista jatkuu ja kaksi viimeistä multinikin nimimerkkiä juontavat 70-luvun poliisi/leffasarjoihin (kertoo jo tyhmyydestä: jos itse multinikkeilisin, käyttäisin vähän enemmän mielikuvitusta).

Jos IP-osoite on eri, silloin tyyppi kirjoittaa nyt eri paikasta kuin viimeksi.
von Serpentin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 4:59 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja von Serpentin »

Sariolan kohdalla kirjoitteluni on aivan asiallista. Mitä tulee tuohon tuplanikkeilyyn, en sitä kylläkään harrasta, kuten eräät toiset. Jos kirjoittaisin nikillä hessu52, heilahtaisi häkki aivan taatusti, joten se siitä. Teknisen seikan takia en todellakaan pääse kirjautumaan sivustolle hessu52 na, joten eiköhän tämä Sariola ole jälleen kerran repäissyt pelihousunsa (lue potkuhousunsa, heh vitsi ja hyvä sellainen) aiheetta ja halunnut allekirjoittanutta banniin, tai peräti pois koko sivustolta, no metsään meni, joten eiköhän tuo rutina ole ihan turhaa.
Serpico
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ke Touko 16, 2012 3:14 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Serpico »

Siru83 kirjoitti:
Tässä tapauksessa yhtäläisyydet ovat ihan selvät: muutaman päivä edellisen nikin bannin ja uuden rekisteröitymisen välillä, samojen nimimerkkien tenttaus samoista asioista jatkuu ja kaksi viimeistä multinikin nimimerkkiä juontavat 70-luvun poliisi/leffasarjoihin (kertoo jo tyhmyydestä: jos itse multinikkeilisin, käyttäisin vähän enemmän mielikuvitusta).

Jos IP-osoite on eri, silloin tyyppi kirjoittaa nyt eri paikasta kuin viimeksi.
Vastaapa nyt mistä sä revit tuon muutaman päivä jutun? Olet itse puhunut huhtikuusta koko ajan. Onko sulla joku lukihäiriö vai mistä johtuu tuo huhtikuun juttu? Mulla lukee kyllä tuossa profiilissa, että liittynyt Ke Touko 16, 2012 vai näkyykö se mulle vaan väärin. Mitä asumiseen tulee niin 14 vuotta olen nyt asunut tässä samassa osoitteessa enkä ole ihan heti muuttamassa.

Mitä nimimerkkiin tulee niin turha varmaan sulle on sanoa kun et usko kuitenkaan, että Al Pacino on suosikki näyttelijäni ja eräs suosikki elokuvani on juurikin hänen elokuvansa nimeltään Serpico. Monille tuntemattomampi elokuva suurin osa tietää vain Pacinolta Kummisedät ja Arpinaaman.

No itse en tiedä mitä tässä nyt voisi Sirulle kertoa kun hän on kerran saanut päähänsä, että mulla on noita muitakin nikkejä täällä niin kyllähän sen täytyy olla totta kun Siru niin sanoo. Ylläpito varmaan suorittaa tutkimuksiaan asian tiimoilta ja kertoo sitten tuloksistaan tänne. Tässä on tullut nyt paljon jo off-topiccia omaltakin osalta ja varmaan olisi ollut tosiaan parasta tehdä vain niin kuin awa mainitsikin ja olla vaan hiljaa, mutta kun perus pohjaanmaalainen luonne ei aina anna periksi. Niinhän se menee, että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

No ehkä kannattaa uutena käyttäjänä aloittaa keskustelu jollain muulla kuin muiden keskustelijoiden tenttaamisella. En minäkään tullut tänne sillä asenteella, että aloin heti aukoa päätäni muille keskustelijoille tyylin "sinä olet sitä ja sinä tuota".

Saman keskustelijan tenttaaminen jäi nimimerkiltä likainen harry kesken, ja on ihan loogista päätellä, että kun sinä olet rekisteröitynyt vain vähän hänen jälkeensä (kuukausikaan ei ole pitkä aika) ja molempien ensimmäiset viestit ovat pelkästään samojen keskustelijoiden kritisointia ja tenttaamista, niin tästä voi tehdä loogisen johtopäätöksen, että kyse on samasta keskustelijasta.

Yhdyssanavirheitä on tosin vain toisella, joten sen valossa näyttää siltä, että kyseessä ei ole sama nikki monista yhtäläisyyksistä huolimatta.
Killer Loop
Lauri Hanhivaara
Viestit: 138
Liittynyt: Ti Loka 25, 2011 8:48 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Killer Loop »

Termit "uusi käyttäjä" ja "vanha käyttäjä" ovat sinänsä ristiriitaiset ja niistä ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä, ainakaan käyttäjien lähettämien viestimäärien suhteen. Joku voi "vanhana" jaapata aivan mitä sattuu, kun taas "nuori" voi kyetä erottelemaan höpötyksen / asiallisen asian ja ottaa kantaa vain asiallisesti. Tässä mielessä ei kannata katsella viestimääriä, eikä niitten perusteella saatuja "natsoja". Ne johtavat useimpien kohdalla harhaan (varsinkin Bodom-ketjussa)
Sairas vääns sairas vääns, evripati nous tät sairas vääns....
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Tuossa aikaisemmin von Serpentin kirjoittaa:
von Serpentin kirjoitti:Voi voi, kyllä nyt on Sariola turpa levällään (aivan kuin vaippahousuinen pikku lapsi), kun bannini ihan oikein perustein poistettiin. On se joillekin niin vaikeaa. Pidä vaan Sariola turhat mölyt mahassasi, ettei itsellesi läsähdä bannia!
Tuota von Serpentin pitää itse asiallisena myöhemmässä kommentissaan?! Yleensä en käytä tuollaista kieltä, mutta kokeillaanpa miltä se kuulostaisi sovellettuna von Serpentiniin itseensä:

--------------------------------------------------------------------


Voi voi, kyllä nyt on
von Serpentin turpa levällään (aivan kuin vaippahousuinen pikku lapsi), kun hänen banninsa ihan omituisin perustein poistettiin. On se joillekin niin vaikeaa ymmärtää. Pidä vaan von Serpentin turhat mölyt mahassasi, ettei itsellesi läsähdä uutta bannia, joka muuten olisi aivan oikein!


--------------------------------------------------------------------

Hyvin se mallaisi tuohon kirjoittajaan itseensä! :D
Kerrassaan nappiin! :D :D :D
von Serpentin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 4:59 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja von Serpentin »

Ei äly toimi vaippahousulla, kun pitää muilta tekstit lainata!
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Nimimerkki Lukijana vainoaa minua, seurailee useissa ketjuissa, takertuu epäolennaisuuksiin ja alkaa vaahtoamaan niistä, solvaa ja kirjoittaa asiattomuuksia ainakin noin 10 viestissä ja sotkee useita ketjuja vain, koska minä kirjoitan niihin. Häntä ei oikeastaan vaikuta kiinnostavan se, mitä sanon tai ne ketjussa olevat asiat, vain se, että hän pääsee "todistamaan" minun olevan jossain asiassa väärässä, ja siihen hän käyttää valtavasti energiaa. Kahden viikon banninsa jälkeen asiattomuuksien laukominen on pelkästään yltynyt.

Eikö tänne saisi rauhaa tältä rasitteelta edes vähäksi aikaa?
Lukijana
Sofia Karppi
Viestit: 422
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2009 4:38 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

Siru83 kirjoitti:Nimimerkki Lukijana vainoaa minua, seurailee useissa ketjuissa, takertuu epäolennaisuuksiin ja alkaa vaahtoamaan niistä, solvaa ja kirjoittaa asiattomuuksia ainakin noin 10 viestissä ja sotkee useita ketjuja vain, koska minä kirjoitan niihin. Häntä ei oikeastaan vaikuta kiinnostavan se, mitä sanon tai ne ketjussa olevat asiat, vain se, että hän pääsee "todistamaan" minun olevan jossain asiassa väärässä, ja siihen hän käyttää valtavasti energiaa. Kahden viikon banninsa jälkeen asiattomuuksien laukominen on pelkästään yltynyt.

Eikö tänne saisi rauhaa tältä rasitteelta edes vähäksi aikaa?
Sekö on vainoamista, kun oikaisen valheellisia väitteitäsi? Voi sinua :cry:

Minä olen miettinyt, että miksi Siru83:n annetaan riehua täällä. Hän pilaa jokaisen maahanmuuttajien rikoksia käsittelevän ketjun. Hän tulee sinne ja alkaa vähättelemään asiaa yrittäen puhua mustaa valkoiseksi.

Edit: Huomautan vielä, etten seuraa Siru83:a mihinkään ketjuun. Jos alan lukemaan vaikka ketjua Oslon raiskauksista ja Siru83 heti ensimmäisessä viestissä puhuu ihan ohi aiheen, niin tottakai siitä saan huomauttaa. Haluaisin, että yksi nimimerkki ei sabotoisi kaikkia aiheita, jotka eivät häntä itseään miellytä.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Lukijana kirjoitti:Edit: Huomautan vielä, etten seuraa Siru83:a mihinkään ketjuun.
Niin muuten vain "ilmestyt" ensin seksuaalirikokset-osioon kun siellä käyn ja sitten samana päivänä "politiikka"-osioon, kun siellä sanon jotain ja molemmissa osioissa vieläpä useisiin eri ketjuihin. Nämä kaikki ketjut tietysti vain "muuten" kiinnostivat sinua. Tulet sinne jauhamaan täyttä paskaa etkä sanaakaan asiaa eikä sinulla ole mihinkään noihin ketjuihin mitään uutta annettavaa. Esim. Jussi Halla-Ahoa koskevassa ketjussa käytiin keskustelua, jossa eri mieltä olevat nimimerkit esittivät argumentteja oman näkökulmansa puolesta. Niiden tasosta voi tietysti puolin ja toisin olla montaa mieltä, mutta ainakin keskustelijat esittivät AIHEESTA omia mielipiteitään. Sinä tulit sinne pelkästään kyttäämään nimimerkkiäni, takertumaan epäolennaisuuksiin, kirjoittamaan aiheen vierestä ja puhumaan paskaa esim. jostain raiskaajien keskipituudesta, joka sekin oli pelkkää mielikuvituksesi tuotetta.

Ei aiheista keskustelu ole sitä, että kaikkien pitää olla samaa mieltä, ja keskustelijoiden välillä pitää vallita konsensus, ja minulla on oikeus esittää eriäviä mielipiteitä. Minä olen enimmäkseen esittänyt mielipiteeni asiallisesti hyökkäämättä kenenkään kimppuun henkilökohtaisesti. SINÄ olet se häirikkö, joka solvaa, nimittelee ja syytää asiattomuuksia ja se, jonka ylläpidon pitäisi laittaa kuriin.

Sitä ja paluuta tasokkaampaan keskusteluun odotellessa....
Lukijana
Sofia Karppi
Viestit: 422
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2009 4:38 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

Siru83 kirjoitti:
Lukijana kirjoitti:Edit: Huomautan vielä, etten seuraa Siru83:a mihinkään ketjuun.
Niin muuten vain "ilmestyt" ensin seksuaalirikokset-osioon kun siellä käyn ja sitten samana päivänä "politiikka"-osioon, kun siellä sanon jotain ja molemmissa osioissa vieläpä useisiin eri ketjuihin. Nämä kaikki ketjut tietysti vain "muuten" kiinnostivat sinua.
Minulle minfo on on-off -foorumi. Yleensä tarkistan ketjut pari kertaa viikossa, mutta jos innostun keskustelemaan jostain, niin käyn tietysti monta kertaa päivässä paikalla. Silloin luen ajankuluksi sellaisiakin alueita joita en muuten lue, esim Gallupit ja Politiikka. En todellakaan siis seuraa sinua vaikka narsistina tai vainoharhaisena muuta varmasti luuletkin. Samoin varmasti myös haukun sinua tyhmäksi, koska mielestäni olet tyhmä. Et hiffaa asioita.
Siru83 kirjoitti:Tulet sinne jauhamaan täyttä paskaa etkä sanaakaan asiaa eikä sinulla ole mihinkään noihin ketjuihin mitään uutta annettavaa. Esim. Jussi Halla-Ahoa koskevassa ketjussa käytiin keskustelua, jossa eri mieltä olevat nimimerkit esittivät argumentteja oman näkökulmansa puolesta. Niiden tasosta voi tietysti puolin ja toisin olla montaa mieltä, mutta ainakin keskustelijat esittivät AIHEESTA omia mielipiteitään.
Keskustelu oli todella laadukasta, kun haukuit Halla-ahoa alienin näköiseksi, sanoit ettei kukaan mies edes miljardista eurosta ottaisi hänen rumaa naamaansa jne. Että hän on sivarihomo politiikka-prostituoitu, joka on politiikassa rahan takia.
Siru83 kirjoitti:Ei aiheista keskustelu ole sitä, että kaikkien pitää olla samaa mieltä, ja keskustelijoiden välillä pitää vallita konsensus, ja minulla on oikeus esittää eriäviä mielipiteitä. Minä olen enimmäkseen esittänyt mielipiteeni asiallisesti hyökkäämättä kenenkään kimppuun henkilökohtaisesti. SINÄ olet se häirikkö, joka solvaa, nimittelee ja syytää asiattomuuksia ja se, jonka ylläpidon pitäisi laittaa kuriin.

Sitä ja paluuta tasokkaampaan keskusteluun odotellessa....
Eli kun joudut ahdinkoon eikä faktat ole hallussa, niin huudat ylläpitoa apuun ja toivot että suuni tukitaan. Juuri näin... :roll: En käy pilaamassa yhdenkään aihealueen keskusteluja jatkuvaluonteisella häiriköinnillä, enkä tule saamaan banneja. En edes tiedä miksi kerran aiemmin sain bannit. Olitko sinä vasikoinut minut, vai? Minä en edes tiedä missä se kuuluisa vasikkanappula on, vaikka yleensä viestiesi kohdalla sitä voisikin käyttää. Ehkä pitää alkaa käyttämään.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Lukijana kirjoitti:En käy pilaamassa yhdenkään aihealueen keskusteluja jatkuvaluonteisella häiriköinnillä, enkä tule saamaan banneja.


Lukijana on ilmeisesti omasta mielestään ylläpidon puolesta päättänyt, ettei hän saa banneja.
Lukijana kirjoitti:En edes tiedä miksi kerran aiemmin sain bannit.
Nyt voin vain lainata sinua itseäsi:
Lukijana kirjoitti:Et hiffaa asioita.
Lukijana
Sofia Karppi
Viestit: 422
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2009 4:38 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

Siru83 kirjoitti:Lukijana on ilmeisesti omasta mielestään ylläpidon puolesta päättänyt, ettei hän saa banneja.
En suinkaan. Oli muuten näppärä huomio sinulta, kukaan ei varmaan sitä muuten olisi huomannut :lol:

Luotan valvojiin ja uskon etteivät he tule antamaan banneja vain sen takia, että tulit niitä tänne vaatimaan minulle heti kun olen parina päivänä putkeen vienyt sinua asiakeskustelussa 100-0. Sinulle jää sitten tämä itkupillin rooli joka huutaa tuomaria väliin kun haluaa toisen osapuolen pois pelistä, että voi jatkaa valehteluaan. Ei se vain niin mene.
Siru83 kirjoitti:Nyt voin vain lainata sinua itseäsi:
Ovelaa! Mutta voitko kertoa sen, että vasikoitko viestejäni? Kiinnostaa ns. oikeasti.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Lukijana kirjoitti:Luotan valvojiin ja uskon etteivät he tule antamaan banneja vain sen takia, että tulit niitä tänne vaatimaan minulle heti kun olen parina päivänä putkeen vienyt sinua asiakeskustelussa 100-0.
Ei katsos kun minulla ei ole sinun kanssasi yhtään mitään puhuttavaa. Sinulla ei myöskään ole mitään annettavaa noihin ketjuihin, joihin olet tullut minua kyttäämään ja häiriköimään. Ei ketään niissä ketjuissa kiinnosta kommentoida sinun roskajuttujasi esim. jostain raiskaajien keskipituudesta, ei minua eikä ketään muutakaan, koska juttusi ovat pelkkää roskaa. Ja sinä yksin kilpailet siitä, oletko sinä vai minä oikeassa, minä en katsos osallistu siihen yksinäiseen kilpailuusi. Minä olen täällä vain keskustelemassa niiden kanssa, joilla on keskusteluun jotakin annettavaa. Sinä et ole yksi heistä.
Lukijana
Sofia Karppi
Viestit: 422
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2009 4:38 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

Siru83 kirjoitti:Sinulla ei myöskään ole mitään annettavaa noihin ketjuihin, joihin olet tullut minua kyttäämään ja häiriköimään.
On kovastikin. Sinulla taas ei ole, koska kirjoitat pelkkää paskaa ja valehtelet. Vääntelet asioita miten haluat. Vastareaktiona minun on pakko kirjoittaa faktaa. Ja sitten tulet tänne vaatimaan banneja. Huoh.
Siru83 kirjoitti:Ei ketään niissä ketjuissa kiinnosta kommentoida sinun roskajuttujasi esim. jostain raiskaajien keskipituudesta, ei minua eikä ketään muutakaan, koska juttusi ovat pelkkää roskaa.
Halla-ahon ketjussa puhuin tietysti myös Halla-ahosta. Siitä olemme samaa mieltä, pituuskeskustelu oli naurettava mutta kaipa sekin oli käytävä periaatteen vuoksi. Kovasti sinäkin siellä kirjoittelit, mutta et tuntunut ymmärtävän.
Siru83 kirjoitti:Ja sinä yksin kilpailet siitä, oletko sinä vai minä oikeassa, minä en katsos osallistu siihen yksinäiseen kilpailuusi. Minä olen täällä vain keskustelemassa niiden kanssa, joilla on keskusteluun jotakin annettavaa. Sinä et ole yksi heistä.
Ei se ole kilpailu, vaan keskustelun idea. Ei olisi edes tarvetta keskustella, jos "vastapuoli" on oikeassa. Joskus keskustellessa huomaa olleensa väärässä ja silloin on järkevintä muuttaa ajatteluaan. Sinun kanssa tätä ei toki ole tapahtunut, koska levyltäsi tulee vanhoja kuluneita valheita.

Pointtini on ollut pitkälti se, että lopeta maahanmuuttajien rikoksia käsittelevien keskustelujen myrkyttäminen valheillasi. Jos et kestä totuutta, niin on parempi olla lukematta. Silloin ne keskustelutkin pysyy siistimpänä.
Vastaa Viestiin