Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Ihmenainen

Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ihmenainen »


annaanna

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Robocoppia ja ihmenaista on palstalle pelmahtanut viimepäivinä.
Ootteko moderaattoreita; vakinaisia sellaisia vai pätkätyöläisiä.

Raid lähinnä on puhevaltaisuuttaan käyttänyt, muista ei ikiaikoihin ole havaintoja. Ja Raidista puheenollen. Joko oot saanut selville minua vaivaamaan jääneen asian Milevan haamuilusta, mitä tarkoittaa ilmaisu haamu? Kaksoisnikkeilyn ilmiönä ymmärrän, mutta haamuna oloa en. Kaksoisnikkelystä tapauskohtaisesti rangaistaan, kerroit taannoin. Viimeaikoina on rangaistu poistamalla se toinen nikki, toisen jäädessä sitten ilmeisesti meiltä muilta salattuna palstalle nikkeilyä jatkamaan. Täytyy sanoa, ettei kovin dramaattista kuitenkaan tuo rankaisupolitiikkanne. Kun ottaa huomioon tuon tapauskohtaisuuden nimenomaan tässä tapauksessa. Salaperäisestä haamuilusta rangaistaan palstalta erottamisella.

Nää tuomiot on siitä hyviä, että ne on aina kohdillaan.

ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Yllapito/tuomioistuin on aiemmin ottanut kantaa palstan kayttaytymissaantoihin mm. paattamalla Turumurre vs. Tara, etta palsta noudattaa Suomen lakia kuvien julkaisemisesta. Palsta siis rinnasti itsensa siina tapauksessa julkaisuun/julkaisijaan.

Uusi kirjoittaja palstalla kayttaa, toistuvasti ja tahallisesti, alaikaisista lapsista jatkuvasti naiden etunimia, jotka ovat helposti yhdistettavisssa naiden sukunimiin kun lapset ovat asianosaisina/todistajina kahdessa suurta huomiota saaneessa oikeusjutussa. Toinen naista on jutun arkaluonteisuuden ja lasten alaikaisyyden vuoksi paatetty kayda suljetuin ovin ja tiedot salata 60 vuodeksi.

Julkisen sanan neuvoston mukaan

30. Julkistakin aineistoa julkaistaessa pitää ottaa huomioon yksityiselämän suoja. Kaikki julkinen ei välttämättä ole julkaistavissa. Erityistä varovaisuutta on noudatettava, kun käsitellään alaikäisiä koskevia asioita.

31. Rikoksesta tuomitun nimen, kuvan tai muita tunnistetietoja voi julkaista, ellei se tuomitun asemaan tai tekoon nähden ole selvästi kohtuutonta. Alaikäisen tai syyntakeettomana tuomitun henkilöllisyyden paljastamisessa on oltava erityisen pidättyväinen.

32. Tunnistamiseen johtavien tietojen käytössä on syytä olla varovainen, kun kyse on vasta rikosepäilystä tai syytteestä.

33. Tietoja rikoksentekijästä, syytetystä tai epäillystä ei yleensä pidä julkaista, jos ne paljastavat erityisen arkaluonteisen rikoksen uhrin.

34. Arkaluonteisen rikoksen uhrin henkilöllisyys on suojattava, ellei sillä ole poikkeuksellista yhteiskunnallista merkitystä.


http://www.jsn.fi/journalistin_ohjeet/

Mika on Minfon virallinen linja tassa tapauksessa? Anything goes?
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius

annaanna

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Taitaa vanha viisaus toteutua noitten nimien kanssa. Mitä vanhat kirjoittajat edellä, sitä uudet perässä.

Mitä taas tulee tällä palstalla kuvien julkaisuun, niin onhan näitä mahdollisesti oikeudenkäynnin virallisista esitutkintapöytäkirjoista peräisin olevia kuvia (tai mitä lie kuvia) julkaistu täällä useasti ilman mitään lähdetietoa, esimerkiksi tässä viestissä; http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 8&start=15. Monasti niihin on lisäilty kaikenmaailman tekstejä ja viivoja, niin ettei erkkikään ota selvää alkuperäisyydestä, koska lisäyksistä ei edes mainita.
Tuossa linkaamassani kuvassa kurkistellaan kameran avulla sisään traagisesti isänsä henkirikoksen kautta menettäneiden lasten kotiin. Kuolleesta isästä verisissä kalsareissaan löytyy myös monen monta kuvaa tältä palstalta (en tiedä löytyykö niitä mistään muualta). On siinä koulukavereilla katseltavaa. Ja löytyy luettavaakin. Lasten koti on muun muassa hiirenpaskoja pursuavaksi sikolätiksi tällä palstalla nimetty, että sellaisen "saastaisen" pesän ja kodin isä lapsilleen palstalaisten mukaan tarjosi. Hienotunteista palstailua? Ei minusta.

Mitään varsinaista uutta kyssäriä minulla ei ylläpidolle ole, entisiin vastauksia odottelen.

Lisäys.
Tämän tuotoksen eli osasista kootun gif. animaation veitseniskuista;
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... start=1740 (saa linkistä hetken odottelun jälkeen ladattua) tekijän aivoituksia en ymmärrä. Ei minun mielestäni tämänkaltainen poliisin tekemän ja sittemmin julkaistun videon manipulointi, vai mikä lienee oikea termi tuollaiselle, ole tarpeen. Mahtaako ollenkaan laillistakaan olla, kun lähdetietona on vain tuo iltasanomat -teksti. Itse ainakin omaksi ilokseni moiset jättäisin.

Doctor Lecter
James Bond (Sean Connery)
Viestit: 16992
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Nythän tää menee jännäks! Kun just kirjoitin "entisen rikollispomon uusi elämä" -osioon, niin aikaisemmat kirjoitukset näkyvät vasta sen jälkeen, ts. oma kirjoitukseni klo 5:56 ja aiemmat 2:42 ja 3:09 näkyvät myöhemmin...

Onko kyseessä MinfoLeaks? :|
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

Raid

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Raid »

Juu murha.info on aina aikaansa edella ;-)

Jotain teknisia ongelmia on paivamaarien ja kellojen kanssa. Tasta johtuen joitain viesteja poistetaan jne.

Ps. Olemme pahoillamme jos sinun viestisi joudutiin poistamaan... eikun uudestaan vaan ahkerasti kirjoittelemaan... ;-)

RAID

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hauskalta vaikutti nimimerkin Sariola jutun päiväys 2016.
Tai ehkä tuolloinkin vielä kinaavat polkujen suunnista ?
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10803
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Kun kirjoittaja bannataan keskustelupalstalta, ilmestyy hänen yrittäessään kirjautua foorumille tieto tästä, sekä linkki, josta luvataan lisätietoa bannauksesta.

Olen joutunut kolmesti bannatuksi, ja kaksi kertaa kysynyt syytä/perusteita, mutta en ole koskaan saanut mitään vastausta. Miksi? Eikö oikeusvaltion periaatteisiin kuulu saada tietää, mistä tuomio on tullut, siis joku todiste väärinkäytöksestä, johon kirjoittaja on syyllistynyt? Etenkin tällaisella aihetta usein käsittelevällä oikea- ja vakavamielisten tutkijoiden foorumilla, missä ei esiinny kiusaamista, kostoa tai perättömiä ilmiantoja.

En nimittäin vieläkään mistään ymmärrä enkä löydä syytä viikon bannaamiseeni. Kaikki voivat lukea viestihistoriani, ja mieluusti myös muiden samoissa ketjuissa keskustelleiden viestit. Olin ainoa bannattu koko viikolla (Siru bannattiin myös, mutta hän ei keskustellut samoissa ketjuissa). Olisi hyvä saada Ylläpidolta joku konkreettinen syy banniin, jotta osaisin vastaavaa tulevaisuudessa välttää, enkä pian taas neljättä kertaa lentäisi täältä ulos. Ihminen voi ilmeisesti tulla sokeaksi omille viesteilleen ja tyylilleen, ja näin tietämättään olla Suomen suurimman ja suosituimman rikosaiheisen foorumin pahimpia häiriköitä, kuten ilmeisesti nyt on käynyt. Siksi lisätietoja tarvitaan.

Lisäksi yhdyn annaannaan (mielipidetasolla), että olisi mukavaa saada tuplanickeilyyn joku järkevä toimintatapa. Nythän näyttää siltä, että kun tupla häädetään (joko hyvin nopeasti, kuten mileva, tai vuosien kantelun päästä, kuten mopoterroristi), tämän tuplan toinen osapuoli saa edelleen jäädä palstalle keskustelemaan. Voi jopa kuvitella sellaista käytöstä, että joku bannattu perustaa banniaikaansa varten eräänlaisen "varamiehen", jotta voi edelleen jatkaa keskustelemista rangaistuksestaan huolimatta. Minusta tällainen ei kyllä ole ns. kivaa, ja vähän myös ns. epistä, kun itse on kärsinyt toistuvat rangaistukset pystypäin, vain nyrkkiä taskussa kevyesti puristellen.

Esim Milevan tuplan täytyy yhä liikkua keskuudessamme, koska vain yksi tunnus poistettiin. Tämä on pelottava ajatus, ja kyllä minusta tuo toinenkin milevan persoona pitäisi bannata, kuten myös muut tuplanickeilystä kärähtäneet.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

annaanna

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Jos ei kukaan ilmoittaudu Kuolemannaakan vasikoijaksi tai kukaan löydä viestiä, joka bannit aiheutti (oletan käytöksen perusteella monien olevan halukkaita moisesta havainnostaan kertomaan), niin kyllä kovin oudoksi tilanne jää. Ja kysymyksiä ilmaan. Moni on keskustelussa ilmaissut kummastelleensa bannejasi naakka.

Outo tilanne tuo bannien aiheuttajaviestin tai syyn erittelemättömyyskin. Kun vedotaan valtaisaan työmäärään. Eihän noita bannattuja nyt niin mahdotonta määrää viikossa ole, moni ei varmaan selvässä tapauksessa perusteluja bannilleen edes kysele, joten onko tuo nyt niin valtava vaiva.

Huomenna on lysti päivä tiedossa. Yksi omnipotentti palstalle palailee päivystämään, ja kyllä taas on viestiä luvassa, liekö ruutupaperille niitä valmiiksi rustannut. En sitten tiedä onko hän elämän hankkinut itselleen (bannien aikana). Toivottavasti.

poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

Banneista elikkäs päätöksistä pitää antaa enempi perusteluja kuin tyyliin "oot bannissa x päivää/viikkoa". Ainakin itselle ollut hieman epäselvää miksi joku on suljettu mukavan yhteisömme ulkopuolelle määrätyksi ajaksi. Varsinkin kun olen sitten tavannut kyseisten henkilöiden tekstejä niin ymmärrys loppuu (siis miks sulku). Tosin erään suhteen kyl ihan selvää mut suurimmaksi osaksi suurimman osan kirjoittajien bannit tuntuvat a) turhilta tai b) mitättömistä syistä.
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Tähän allaolevaan ketjuun on jäänyt roikkumaan joku Veristin viesti niin, että myöhemmin kirjoitetut jää sen taakse (samoinhan oli aiemminkin jossain ketjussa):

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 21#p468421

Pitääkö muuten paikkansa tuo paikalla olevien määrä? :shock: Melko tavalla porukkaa! Vai onko 5 minuutin aikaa vähän sorvattu pidemmäksi?

Spekultantti
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Pe Elo 26, 2011 4:32 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Spekultantti »

No samaa olen minäkin ihmetellyt, Kuolemannaakka, poikkeus ja annaanna ! Viime sunnuntaina olin tulossa kirjoittamaan oikein ajatuksella pidempää kommenttia tuonne mustalaisten solvausketjuun, niin eiköhän ollut tullut porttikielto koko murha.infoon!

Laitoin ohjeen mukaisesti ylläpidolle kysymyksen miksi, mutta vastausta ei ole kuulunut. Bannaus oli laitettu keskiviikkona 14.3. ja edellisen kerran olin kirjoittanut joskus edeltävänä viikonloppuna.

Tässä keskustelussa vähän ylempänä samaan aikaan ylläpito pahoittelee samaiselle mustalaisvihaajalle, ettei hänen kirjoituksiaan vain ole hävinnyt ja pyytää kirjoittamaan lisää...!

Tuli sellainen tunne, kuin olisin ollut v. 1938 Saksassa Kristalliyönä kaupungilla ja saanut viikon putkatuomion karkkipaperin heittämisestä, kun samaan aikaan toisaalla palaa talot ja ihmiset!

Eihän tänne tietenkään mikään pakko ole kirjoittaa, jos kerran ylläpito haluaa häätää pois. Mutta ihmiset sentään ilmaiseksi omalla ajallaan foorumia avustavat, niin saisivat olla päinvastoin kiitollisia.

Eikö tuohon banni-ilmoitukseen voisi panna lyhyesti syyn? Lapsellisen mukahauskan putka- tai siperiatuomion sijaan?

Raid

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Raid »

Ailar kirjoitti:Tähän allaolevaan ketjuun on jäänyt roikkumaan joku Veristin viesti niin, että myöhemmin kirjoitetut jää sen taakse (samoinhan oli aiemminkin jossain ketjussa):

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 21#p468421

Pitääkö muuten paikkansa tuo paikalla olevien määrä? :shock: Melko tavalla porukkaa! Vai onko 5 minuutin aikaa vähän sorvattu pidemmäksi?
Juu viestin paivamaara oli vuodelle 2016 eli viime sunnuntaina serverilla tapahtui jotain ja jarjestelman paivamaarat meni sekaisin... Nama vuoden 2016 viestit poistetaan tai uudelleen postataan sivustolle...

RAID

Raid

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Raid »

Sitten naihin Banneihin... Eli yllapito on ottanut jo balstan alkujuurilta lahtien linjan etta yksittaisia Banneja ei lahdeta kommentoimaan eika siten lahdeta EIPAS / JUUPAS keskusteluun.

Bannit annetaan aina useamman paattavan henkilon kasitellessa niita. Paasaantoisesti ilmiannot ovat se aktiivinen toiminto minka berusteella banneja jaetaan. Myos muun seurannan yhteydessa havaittuihin epakohtiin puututaan ja ne saattavat aiheuttaa banneja...

RAID

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10803
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Siis salaperäinen "joku" on vasikoinut viestini, ja ylläpidon monesta henkilöstä koostuva raati on (varttia vaille 12 pe-yöllä!) päätellyt, että olen kirjoittanut niin pahoja, etten saa enää viikkoon kirjoittaa mitään?

Katsotaas nyt oikein, mitä tuli kirjoitettua (nythän ei haittaa, että nämä kamaluudet ovat tässä uudestaan, koska tämä on valmiiksi lautamiesosastoa):

Ketju oli siis sisotalon avaama ketju, jossa hän käytti Auerin lasten nimiä, kuten niitä oli käytetty poliisin omassa tiedotteessa. Itse en ole milloinkaan käyttänyt lasten nimiä, ja harvemmin edes vanhempien nimiä kokonaisuudessaan, sukunimen kanssa. Sisotalolla oli asiaakin viestissään, mutta sitä ei kukaan kommentoinut, vaan kaikki alkoivat joukolla taivastelemaan, kuinka nimiä ei saisi käyttää, ja kuinka ketju pitäisi sulkea ja ukko heittää pihalle. Asia, eli se, ettei Auerin oltu annettu esittää kysymyksiä pojan kuulustelujen videoinneissa ja se, että poika sisotalon mukaan oli nimennyt vanhimman tyttären osalliseksi murhaan ainakin nauhoitusten ja kilvenrakentelujen osalta, herätti "vastapuolessa" ihan koomisen vihan ja pelon tunnetta. Kaikki alkoivat vihaisina paasaamaan, että sisotalo ei tiedä mitään ja että lasten nimiä ei saa laittaa esille. Nimet ovat siis jo netissä olevassa poliisin tiedotteessa kaikkien nähtävillä ja ne on kaikki myös täällä foorumilla aikaisemmin kerrottu. Kertomukset kilven rakentamisesta ovat myös tiedossa. Aikaisemmin olin kirjoittanut ulkomaisiin vastaaviin tapauksiin liittyen, että pojan julkitulleet väitteet olivat hyvin tarkasti samanlaisia, kuin ulkomaiden pedofiilihysteria-aaltojen lasten kertomukset. Tein niistä oikein neljän tunnusmerkin luettelon FBI:lle tehdyn ohjekirjan mukaan, ja kaikki kohdat täsmäsivät. Ei se tietenkään ketään vakuuttanut, mutta silti.

Minua huvitti se raivo, millä sisotalon kimppuun käytiin, ja taivastelu lasten nimien salaamiseksi, kun samat ihmiset olivat itse nämä nimet tänne foorumille postanneet jo aikoja sitten. Vähingossa tai muuten, se on samantekevää. Ketjuun tuli monta lyhyttä "sisotalo ulos ja ketju kiinni, lapset kärsii" -viestiä ja moni kertoi kannelleensa ylläpidolle.
Laitoin huumorilla: Mikäs joukkojeesustelu täällä valtasi koko ketjun?=) Pian kävellään vetten päällä.

Sisotalon skenaario on ihan mahdollinen, jopa todennäköinenkin, ja itsekin olen täällä kirjoittanut, että on varsin mahdollista, että pienemmät lapset lsh-kertomuksissa laittavat myös vanhimman lapsen mukaan hyväksikäyttäjäksi tai murhaan osalliseksi. Onhan jo kerrottu pojan kertoneen, että kilpeä rakenteli murhayönä Anneli tytön kanssa yhdessä.

Että mikä nyt kanssakirjoittajia niin ahdisti, että pitää oikein ylläpidolle kannella?


Huomatkaa, että en kohdistanut viestiä kehenkään henkilöön. Alkuheitto oli mielestäni oikein hauska, keksin sen itse=) Yritin kohdistaa asian itse tekstisisältöön, eikä niihin nimiin, jotka siis eivät olleet ketjun teemana.

Seurasi lisää käsienvääntelyä, ja vastasin pardonille, joka vaati ketjua "ehdottomasti pois":
No poru, poru.
Joka ainoa tietää lasten nimet, ja ne on täysin avoimesti ilmoitettu myös syyttäjän muutoksenhakupapereissa.
On se nyt ihme homma, että täällä on moni spekuloinut esim tytön osallistumisesta murhaan (ihan veistäkin heilutellen), ja sitten ei saa kirjoittaa, että vanhimman pojan jutut saattavat sisältää semmoistakin, että vanhin tyttö on mukana murha- ja lsh-tarinoissa osallistujana.

Vanhimman tyttären ja muiden lasten kohtelukin on ollut aivan erilaista, ja hänellä on eri edunvalvojakin kuin muilla. Poika on kertonut tytön rakentaneen kilpeä äidin kanssa murhayönä. Täällä joka toinen on sitä mieltä, että tyttö tietää Annelin surmaajaksi, mutta valehtelee, ja häntä on syytetty ties mistä.

Nyt alkaa kauhea itku, kun joku epäilee pojan kertomusta, tai vetää sen perusteella johtopäätöksiä.


Hieman kuittaileva/humoristinen alku, muuten täysin asiaa koko viesti. Ei mitään henkilökohtaista hyökkäystä ketään vastaan, enkä mitenkään kehota nimiä käyttämään, tai puhu edes nimistä kuin ekassa lauseessa. Ihmettelen vain palstan äkillisesti vallannutta yhteistä huolta, vaikka esim vanhinta tytärtä on täällä nimitelty ties miksi jo pari vuotta.

Tämän jälkeen arvostamani vanhan kaartin tutkija, pro-annelistiksikin ainakin aiemmin laskettu nimimerkki alpo holisti, kohdistaa minuun Hitler-kortin! :lol: Siis tuon hyvin paheksutun ja järjellisen keskustelun lopettavan vertauksen natseihin. Hän vertaa minua natseihin, koska ihmettelen tämän nimiasian saamaa kohua! Voiko olla kaukaa haetumpaa ja älyttömämpää kommenttia tähän kohtaan? En ole hänelle mitään kirjoittanut tätä ennen.

"Voi voi Kuolemannaakka...enpä olisi sinusta uskonut..siis jos joku tekee väärin, niin se on sitten ok....täällenhän ne perusteli Nürnbergissäkin...uh ihan vihaksi pistää!"

Tämä kommentti lyö minut aivan ällikällä. Voisiko tämä analyyttinen tutkija-alpo päästää näppikseltään jotain näin älytöntä? En ole missään vaiheessa kehottanut ketään käyttämään niitä nimiä, enkä ole itse käyttänyt. Aikaisemminkin olen epäillyt (kerran tainnut asiasta mainita), että nimimerkillä kirjoittaa myös joku muu, esim alpon vaimo tms heikompi astia. Tyyli ja laatu nimittäin alpon viesteissä joskus heittelevät ihan äärilaitoihin; esim ne lukuisat talvella kirjoitetut sirpan-ivaamisviestit olivat jo tyyliltäänkin aivan toisenlaisia kuin Ulvilan tapausta asiallisesti ja pieteetillä tutkineen pro-anneli-alpon.

Siksi vastaan alpolle, yhtään suuttumatta, koska ei minua tuommoinen "haukkuminen" satuta yhtään, kun ammutaan noin paljon yli: Kuka siellä kirjoittelee alpon nimimerkillä?
Missä ovat tekstianalysaattorit, silloin kun niitä tarvitaan=)

Huomatkaa hymiö lopussa, eli kyseessä oli kevyt heitto, enkä provosoitunut alpon älyttömästä natsi-vertauksesta. Tekstianalysaattorit -termi viittaa palstalla oleviin kirjoittajiin, jotka väittävät pystyvänsä Auerin puheista päättelemään hänen syyllisyytensä ja toisiin nimimerkkeihin, jotka ovat nähneet varmoja tuplakirjoittajia lähes jokaisessa vastapuolen kirjoittajassa tekstejä tutkimalla.

Tämän jälkeen poistun palstalta, ja kun tulen parin päivän päästä uudestaan, minut, ja vain minut on bannattu viikoksi! Ei sisotaloa, ei henkilökohtaista natsikorttia heilutellutta alpoa, ei esim valhallaa, joka käski sisotaloa mennä hoitoon, ei yhtä nimimerkkiä, joka ketjussa kertoi, että Annelia puolustavilla on pedofiilisiä taipumuksia, eikä muita ko. ketjussa tapelleita. Minut bannattiin, vaikka minulla ei ollut osaa eikä arpaa koko ketjuun, enkä ehtinyt haukkumaan vielä ketään, enkä edes ollut suuttunut kellekään! =) Olin kirjoittanut kolme neljä viestiä.

Mää olen kyllä mahrottoman hämmästyny erelleen.
Minusta tämmöiset bannaukset saisi lopettaa kokonaan. Jos ei aikuiset ihmiset pysty keskenään keskustelemaan ilman, että joidenkin sananvapautta jatkuvasti rajotetaan, niin on se nyt ihme. Eikö niiden tyhmien viestien yli voi hypätä? Ei täällä tarvita mitään Ukko Ylläpitoja kaitsemaan kirjoittajia kuin pikkulapsia eikä varsinkaan bannaamaan silmät kiinni rutiinilla samoja ihmisiä, samojen palstakiusaajien ilmiantojen perusteella. Järkevät, aikuiset ihmiset eivät toisten viestejä vasikoi.

Ymmärrän, että jos menee ihan huoritteluksi ja muuksi kiroiluksi tai joku käyttää palstaa väärin, esim myydäkseen jotain tai spammaa jotain samaa koko ajan, eli oikeasti HAITTAA palstan toimintaa, silloin voidaan bannata. Mutta hyvänen aika, jos bannin saa siitä, että sanoo, että toiset jeesustelevat, niin on se nyt kummallista. Edes Pikku-Kakkosen chatista ei bannattaisi tuollaisilla perusteilla, ja tämä pitäisi olla rikoksia tutkivien aikuisten foorumi.


Noniin... ei taas kukaan jaksa tänne saakka lukea, mutta onpahan pois sydämeltä=) Aikaisempi bannini oli liian lyhyestä kommentista, mikä sekin herätti hilpeyttä... varmaan 10 eniten tekstiä suoltavan kirjoittajan joukkoon kuulun, kun en tahdo osata kirjoittaa lyhyesti. Yhden kerran osasin.


EDIT: Tama on juuri sita eipas juupas keskustelua mihin yllapito ei lahde ;-) ... Se etta teknisesti BANNIT laitetaan yolla ei tarkoita sita etta niiden kasittely on keskella yota... - RAID
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Vastaa Viestiin