Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Mikä tekninen syy edellyttää kahta nikkiä?!
Alethes doksa meta logu
buracee
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 9:47 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja buracee »

Sirpa kirjoitti:Mikä tekninen syy edellyttää kahta nikkiä?!
Samasta ip:stä 2 kirjoittajaa tulis aika hakematta mieleen.. 8)
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Niin, mutta eikö tässä myönnetty kahden nikin käyttöoikeus yhdelle ja samalle henkilölle teknisistä syistä?
Alethes doksa meta logu
von Serpentin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 4:59 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja von Serpentin »

Voi voi, kyllä nyt on Sariola turpa levällään (aivan kuin vaippahousuinen pikku lapsi), kun bannini ihan oikein perustein poistettiin. On se joillekin niin vaikeaa. Pidä vaan Sariola turhat mölyt mahassasi, ettei itsellesi läsähdä bannia!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6556
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja awa »

Serpico kirjoitti:Kyllähän tuo jo annettujen bannien peruminen vie uskottavuuden koko sivustolta. Kyöpeli toimi oikein ja bannasi tuplanikin, mutta RAID se jotenkin on saanut päähänsä, että tuplanikkeily ei ole väärin ja menee kumoamaan tuomion. Ei hyvää päivää sentään. Kyllä kaikki tietää kenen tuplanikki kyseinen Serpentin on senkin oli Kyöpeli viestissään maininnut. Jos jollekin oli Serpentinin kirjoituksista epäselväksi tämä jäänyt joka tuskin on mahdollista.


Nämä parin viestin arvostelijanikit voisivat jättää ylläpidon rauhaan, sillä he ovat 99.99 prosentin varmuudella tuplanpkkejä.

Sariola on uskottavuutensa jo syönyt. Hänen missionsa lienee jossakin murhaajiin rakastumisessa ?? Valitettavasti.
Sirpa kirjoitti:Niin, mutta eikö tässä myönnetty kahden nikin käyttöoikeus yhdelle ja samalle henkilölle teknisistä syistä?
Lienee oikea vastaus? Onnea Sirpalle!!
Viimeksi muokannut awa, To Kesä 07, 2012 4:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Serpico
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ke Touko 16, 2012 3:14 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Serpico »

awa kirjoitti: Nämä parin viestin arvostelijanikit voisivat jättää ylläpidon rauhaan, sillä he ovat 99.99 prosentin varmuudella tuplanpkkejä.

Sariola on uskottavuutensa jo syönyt. Hänen missionsa lienee jossakin murhaajiin rakastumisessa ?? Valitettavasti.
Ei sitä kenelläkään ole täällä aloittaessa kuin muutama viesti, mutta se ei tarkoita ettei kirjoittaja ole seurannut palstaa jo pitempään ennen rekkaamistaan. Itse en omista muita nikkejä, mutta kyllähän tuossa yläpuolella taas asiattomuuksien puolelle mennään. Vai meinaatko tosissaan, että on asiallista käytöstä kirjoitella toisesta kirjoittelijasta tyyliin "kyllä nyt on Sariola turpa levällään (aivan kuin vaippahousuinen pikku lapsi)". Näinkö käyttäytyy ja kirjoittelee aikuinen ihminen mielestäsi ja onko tuo asiallista foorumi käytöstä?

Kyllä itse olen tätä palstaa jo vuosia seurannut ja huvittuneena ihmetellyt kuinka ylläpito sallii tälläisen foorumi käyttäytymisen. Toisia saa nimitellä milloin miksikin ilman mitään rangaistuksia. En tiedä mistä näiden kahden kirjoittelijan välit ovat tälläiseksi menneet, mutta toinen heistä ei pahemmin ikinä solvaa toista tuolla tavalla.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6556
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja awa »

Vuosia seurannut .. ?

Paskan jauhamisen paljastaminen on joskus niin lapsellisen helppoa.
Serpico
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ke Touko 16, 2012 3:14 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Serpico »

awa kirjoitti:Vuosia seurannut .. ?

Paskan jauhamisen paljastaminen on joskus niin lapsellisen helppoa.
Jeps. Itseäni kun kiinnostaa nuo ulkomaalaiset ratkaisemattomat rikokset niin sitä kautta tänne on tullut aikoinaan löydettyä olisiko ollut vuonna 2008. Ei mun tässä iässä tarvi mistään valehdella. Ylläpito voi tsekkailla halutessaan omaanko tuplanikkejä vai en, mutta sinä voisit vastata tuohon aikaisempaan, että onko mielestäsi asiallista foorumi käyttäytymistä nimitellä toisia kirjoittajia ties miksikin ja ennen kaikkea onko se aikuismaista? Kiinnostaisi tietää kantasi noihin kysymyksiin.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6556
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja awa »

^Vuosia seurannut - ulkomaalaiset ratkaisemattomat -osiota - mutta ei ole tullut mitään sanottavaa, kuin nyt. Hieman naurattaa.

Joskus kannattaisi olla hiljaa. Tämä sinulle ystävällisesti tiedoksi. Piste.
Serpico
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ke Touko 16, 2012 3:14 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Serpico »

awa kirjoitti:^Vuosia seurannut - ulkomaalaiset ratkaisemattomat -osiota - mutta ei ole tullut mitään sanottavaa, kuin nyt. Hieman naurattaa.

Joskus kannattaisi olla hiljaa. Tämä sinulle ystävällisesti tiedoksi. Piste.
Kyllä. Palstaa voi seurata sinne rekkaamattakin. Täällä on paljon hyviä kirjoittajia joilla tuntuu olevan tapauksista hyvin tietoa, mutta miksi et vastaa rehellisiin ja asiallisiin kysymyksiini? Toiseksi et ole mitään muuta tehnyt kuin käyttäytynyt hyökkäävästi minua kohtaan ja jatkat tätä vaikka olen jo muutaman kerran pyytänyt kantaasi esittämiini kysymyksiini. Kerro nyt kuitenkin kantasi noihin kysymyksiini.

Eli onko mielestäsi asiallista ja aikuismaista foorumi käyttäytymistä nimitellä toista kirjoittelijaa seuraavanlaisesti: "kyllä nyt on Sariola turpa levällään (aivan kuin vaippahousuinen pikku lapsi)"?
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Niinpä!

awa on tullut tunnetuksi säälimättömänä ja ankarana tuplanikkien vastustajana. Mutta miten on nyt. Tuplanikkeilyyn on sortunut Hessu 52. Ei kai awa ole muuttanut kantaansa tässä asiassa?

Minä, Sariola, olen kirjoittanut tänne aina tällä yhdellä ja samalla nimimerkillä. En koskaan ole tuplanikkeillyt tällä palstalla.

Ei kai awa sentään hyväksy tuota tuplanikkeilytapausta? Onhan se päivänselvä tapaus. Bannia annettaessa se onkin mainittu perusteeksi. Siinä vaiheessa erityislupaa kahden nikin käyttöön ei ole ollut olemassa - sitähän se tarkoittaa. Näyttää siltä, että erityislupa on myönnetty jälkikäteen. Tältä se näyttää! Jo on kumma, jos se näin on? Siltä se näyttää, eikä se näytä hyvältä! Plörinäksi taisi mennä?
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

EDIT: Pistettu tuplanikki epailyita - RAID

Ps. Mikali epailette tuplanikkija niin laittakaa perusteltu viesti esim. Vasikoi napai kautta niin katsotaan asiaa...
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

EDIT: Edeleen poistettu kaksoisnikki epailyita - RAID

Mikali teilla on epailyksia jonkun nimimerkin Kaksois nikista tai muusta henkilollisyydesta niista voi laittaa viestia. Edeleenkin kirjoittajilla on oikeus anonymiteetiin...
Serpico
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ke Touko 16, 2012 3:14 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Serpico »

Siru83 kirjoitti:EDIT: Poistettu - RAID
Niin kuin sanoin niin mulla ei toisia eikä aikaisempia nikkejä tänne ole. Kysyin vain mielestäni asiallisen kysymyksen johon en saanut asiallista vastausta. Se mikä täällä pistää itseäni silmään uutena keskustelijana on se, että tämä on suhteellisen vihamielinen foorumi. Sekin on näköjään väärin jos huomautellaan kun on rikottu sääntöjä jotka on mainittu tuolla säännöissä selvästi kielletyiksi. Ylläpito voi tehdä kaikki tarvitavat tarkistukset jos tarvetta ilmenee omasta puolestani. Kyllä itselläni menee kaikki halut kirjoitella mitään jatkossa kun kaikki käyttäytyy vain hyökkäävästi kun ilmoittaa sääntörikkomuksista näistä ei vissiin uudet kirjoittelijat saa ilmoitella. Vanhemmat jo useamman vuoden kirjoitelleen ovat vissiin siihen oikeutettuja vain.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

EDIT: Poistettu - RAID
Vastaa Viestiin