Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10851
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

A.W kirjoitti: Sitten vielä Annelin lapsiin. On aivan järkyttävää, miten heidän elämänsä on pilattu. Toivon totisesti, että he ammattiauttajien myötä jotenkin pääsisivät normaaliin elämänsyrjään kiinni.
Sitten on vielä Annelin vanhemmat. Säälin heitä todella. He joutuvat elämään loppuelämänsä järkyttävässä häpeässä.
Oikeesti, voisko tätä jeesustelua mitenkään vähentää?

Sama ihminen vääntelee käsiänsä, kuinka lapset taas niin kauheesti kärsii, ettei uni meinaa tulla... sama ihminen, joka on useamman kerran tänne kirjoittanut, että 9v tyttö on puukottanut isäänsä ja kenties vallan hänet tappanutkin. Onkin varmaan tämän tytön kiva lueskella näitä teidän fiksuja tekstejänne ja suurta huolta tihkuvia vetoomuksia lasten hyvinvoinnin puolesta. Niinkuin nyt kaikkia näitä tuhansia Ulvila-sivuja yleensäkin. Ja varmaan heidän kaverit auttavat löytämään, jos eivät itse vielä löydä. Mutta oppivatpa sitten ainakin, kuinka hirveässä perheessä ovat eläneet ja kuinka heidän elämänsä nyt on ikuisesti pilalla. Meinaan, jos eivät ole itse huomanneet. Ja kuinka me kaikki välitämme. Todella!

Palstalta pitäisi siivota tätiosasto ja apukoulutasoiset kirjoittajat pois. Ei tämä ole mikään chatti-, selkääntaputtelu- ja sytytä kynttilä-sivusto.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Palstalta pitäisi siivota tätiosasto ja apukoulutasoiset kirjoittajat pois. Ei tämä ole mikään chatti-, selkääntaputtelu- ja sytytä kynttilä-sivusto.
No meitä on moneksi. Sellainen inttää ja pysyy asemissaan -sivustoko tämä on? Vai etpk:n väärinmuistelon sivustoko? Eiköhän se olisi naakan parempi vain hyväksyä, että joku lintu laulelee tuntojaan ja haukka se vasta korkealta kiekaiseekin. Kaikki ei siis rääky mielipiteitään silmä tuimana samaa toistaen..
A.W
Sabrina Duncan
Viestit: 352
Liittynyt: Pe Elo 08, 2008 5:08 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja A.W »

Kuolemannaakalla ei ole muuta kirjoitettavaa kuin arvostella muiden SPEKULOINTIA ja inttää omaa totuutta.
No joka tapauksessa mä osaan myös arvostaa sinun näkökulmia, koettaisit sinäkin opetella arvostamaan muidenkin kirjoituksia kuin omiasi.
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
Avatar
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1445
Liittynyt: To Touko 20, 2010 8:28 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Naakka on naulannut Annelin tuulikaappiin, josta hän ei ehdi sen puhelimesta poissaoloaikana (n 1 min) yhtään mihinkään.

Kohta taas ihmettelee mistä bannit tuli, lupaa häipyä palstalta ja ja kuinka ollakaan ei kestä sitä, että Anneli oli muuallakin kuin tuulikaapissa ja tulee vanha levy kainalossa takaisin..
..saapa nähä..
huippumies
Roger Murtaugh
Viestit: 872
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2012 9:59 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Koska keskustelua ei voi estää ja väkisinkin teksteissä tulee sellaista, mitä ei soisi lasten ja muiden lukea, ehdotin, että jotkut osiot voisi olla vain rekisteröityneille. Sama asia kai tässä kuin Naakallakin, mutta kielti ei aiheuta kuin vastakarvaa.
kuolema
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1347
Liittynyt: Pe Syys 16, 2011 12:55 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kuolema »

huippumies kirjoitti:Koska keskustelua ei voi estää ja väkisinkin teksteissä tulee sellaista, mitä ei soisi lasten ja muiden lukea, ehdotin, että jotkut osiot voisi olla vain rekisteröityneille. Sama asia kai tässä kuin Naakallakin, mutta kielti ei aiheuta kuin vastakarvaa.
Komppaan täysin huippumiestä!

Ehdottaisin myös rekisteröityneille omaa kanavaa, jossa mahdollisuus käydä erittäin kovaakin keskustelua sen rajoissa, ettei homma karkaa täysin henkilökohtaisuuksiin ja pois asiasta.

Myöskään minun mielestäni tämä meno, että porukka kirjoittaa muutaman viestin, istuu 1-4vkoa bannissa ja taas lähtevät sen jälkeen vaihtopenkille, niin eipä tässä ole kovin paljoa järkeä... Ymmärrän pointin keskustelun tason säilyttämisestä, mutta moni asia on niin pattitilanteessa tuolla, että niissä ei päästä eteenpäin mitenkään ilman "nyrkkeilykehän" järjestämistä ja pelkkä kackelsbergi ei välttis riitä. Toisekseen en tiedä, että ovatko kaikki bannit täällä ihan niin reiluja olleet, mutta kenen on palvelu ja serveri, niin toki ihan oma asia kenet sieltä pihalle laittaa ja millä motiiveilla. :)
kuolema
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1347
Liittynyt: Pe Syys 16, 2011 12:55 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kuolema »

Hienoa,

sisotalo on sitten haastamassa minua näköjään Annelin perhekerhon puolesta oikeuteen tästä viestistäni:

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 35#p490524

Ilmeisesti oli liikaa, että kutsuin perhekerhoa vanhapiikakerhoksi, koska siellä on myös miehiä mukana? Jos tapauksen pohjalta spekuloi perhekerhon mahdollisia lisäsyytteitä sen jälkeen kun pedofiliaepäilyt julkituonutta poikaa uhkaillaan "äidin vapautumisella vankilasta", niin se on ilmeisesti sitten laitonta jonkun mielestä? Ja nätisti myös leikattu teksti kontekstistaan vielä kaiken kukkuraksi. Pyydän joka tapauksessa kaikilta mielensä pahoittaneita perhekerholailista anteeksi tuota vanhapiika-termiä. En käytä sitä jatkossa. :)
Hei

Minut on taas kerran suljettu murha.infosta. Kirjoitan sinulle suoraan, että seuraavasta tekstistä joudut vastaamaan oikeudessa
"En yhtään ihmettelisi, jos tuon kirjoittajat olisivat seuraavat pidätetyt. Ilmeisesti poika ei ole enää suostunut seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi ja nyt tämä likainen vanhapiikakerho sitten yrittää pelotella pojan hiljaiseksi? Yrittäisivät löytää ikäistään seuraa, ettei tarvitse pikkulapsiin kajota!"
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja VPY »

kuolema kirjoitti:Hienoa,

sisotalo on sitten haastamassa minua näköjään Annelin perhekerhon puolesta oikeuteen tästä viestistäni:
Vähänkö mä olen sulle kade, milloinkahan Sirpa tai joku hänen sivupersoonoistaan, vaikka nannannaa haastaisi minut oikeuteen? :mrgreen: Pyydä multa lainopillista apua jos tälläistä tapahtuu, lyödään kääkkä kyykkyyn oikeudessa :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Mulla on kanssa herännyt epäilys laajemmastakin pedareiden harrasteryhmästä tämän jutun ympärillä. Muuta selitystä en keksi noin vimmaiselle tuomittujen pedariraiskareiden puolustamiselle ja uhrien leimaamiseksi valehtelijoiksi yms.? :shock: Vai mikä voisi olla motiivina tuollaiselle toiminnalle?
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

No juupa juu.
Jos tuosta kommentista muka joku oikeusoppinut suostuu jutun nostamaan ja joku oikeusistuin sen vastaanottaa ja aiheelliseksi katsoo, niin huh- hei!

Alkaahan tämä olla jo aikamoista.

Itse kommentoin a.studion jälkeen, että häämästyttää tuo Auer-fanclub porukka. Ihan siksi, että minun näkökulmasta ja omaan ympäristööni peilaten, vaikuttaa kaikki hieman ''mccoilta'' ;)

En voi sille mitään ja se taas perustuu siihen Sotisopankin lanseeraamaan ''elämän kokemukseen''.
Tässä on tullut nähtyä aikamoista ja kaikenlaista. Sieltä ihan pohjalta ylemmäksikin. Ja aina välillä alkaa ne kellot päässä kilkattaa, kun tuntuu ja kuullostaa siltä, että mennään vähän himmeimmillä lampuilla. Ja ne himmetimet voi olla kotoisin valion juustopuolelta, rankasta menneisyydestä, tarpeesta olla esillä tai silkasta yksinkertaisuudesta. Ihmisillä, ei onneksi kaikilla, on hillitön tarve ''saada jotain aikaiseksi''. Ja sitä ihme kyllä tehdään ihan ihme konstein. Jos ei urkealla uralla, niin sitten jollain muulla.

Ja loppujen lopuksi me kaikki kai oikeastaan haluttaisiin vaan hyvä, tasainen ja mukava elämä. Niin, että siihen itse voi olla tyytyväinen. Itse.
Nuotio & Äreät Tiput
huippumies
Roger Murtaugh
Viestit: 872
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2012 9:59 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Ulvilan eri ketjut ovat muuttuneet päivän aikana Iltalehden keskustelupalstaksi, samaa soopaa suolletaan. Tännekö kaikki ne änkeävät, jotka eivät halua rekisteröityä sinne..?
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10851
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

huippumies kirjoitti:Ulvilan eri ketjut ovat muuttuneet päivän aikana Iltalehden keskustelupalstaksi, samaa soopaa suolletaan. Tännekö kaikki ne änkeävät, jotka eivät halua rekisteröityä sinne..?
Tämä oli itse asiassa sanasta sanaan sama asia, kuin eilen mietin tuskissani, mutten muistanut kirjoittaa=))
Just eikä melkein näin!
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Noista lomallelahetyksista samaa mielta niiden kanssa, joiden mielesta vahan ravakampikin keskustelu tulisi sallia. Eihan tama mikaan lastentarha ole, jossa kaikkein kirjoittajien mielipiteita tulee arvostaa samalla lailla. Kirjoittaminen on tylsaa, jos jokaista vahan teravampaa kommenttia joutuu pyorittelemaan keskella suuta ennenkuin lahettaa. Tai jos koskaan ei tieda miksi toiset on taas lomalla. Nopeasormiset sensuroijat on arsyttavia.

Toisaalta kaikkien kirjoittajien kannattaa muistaa, etta nettikeskustelussakin on rajansa ja etta kaikesta sanomastaan kantaa oikeudellisen vastuun ihan itse. Sinansa huvittavaa, etta kuolemaa nyt uhkailee oikeustoimilla nimenomaan ruotsikortin taa piiloutuva sensuurinvastustaja sisotalo, jolla itsellaan ei ilmiselvasti ole minkaanmaailman kasitysta siita mika on julkisen ja julkaisukelpoisen ero. Tai minkaanlaista hapya siita mita alaikaisista, tunnistettavista lapsista kirjoittaa. Eiko tuon blogista juuri tehty monta tutkimuspyyntoa poliisille?
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja VPY »

ulkosuomalainen kirjoitti:Sinansa huvittavaa, etta kuolemaa nyt uhkailee oikeustoimilla nimenomaan ruotsikortin taa piiloutuva sensuurinvastustaja sisotalo, jolla itsellaan ei ilmiselvasti ole minkaanmaailman kasitysta siita mika on julkisen ja julkaisukelpoisen ero. Tai minkaanlaista hapya siita mita alaikaisista, tunnistettavista lapsista kirjoittaa. Eiko tuon blogista juuri tehty monta tutkimuspyyntoa poliisille?
No sellaistahan se on kun psykopaattien kanssa leikkii, vähän aikaa noudatetaan sääntöjä ja sitten kun kakkulapiot ja kurarukkaset lentää käsistä, otetaan ne ihkaomat säännöt käyttöön. Uhkailihan kaikkien kunnianloukkausten isä ja äiti Sirpakin minua annanan-koltussa oikeustoimilla :mrgreen:
kuolema
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1347
Liittynyt: Pe Syys 16, 2011 12:55 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kuolema »

MissHolmes kirjoitti: ....Jos tuosta kommentista muka joku oikeusoppinut suostuu jutun nostamaan ja joku oikeusistuin sen vastaanottaa ja aiheelliseksi katsoo, niin huh- hei!
Alkaahan tämä olla jo aikamoista.......
Joo, en minä sitä uskokaan, että kukaan lainoppinut siitä mitään nostaisi, mutta Suomessahan voi kuitenkin nostaa siviilikanteen vaikka mistä. Kyllähän se nyt vähän harmittaisi vääntää rautalangasta ensin yhdessä oikeudenkäynnissä stoori ja jos sitten itse haluaisin näpäyttää takaisin, niin jouduttaisiin vielä käräjöimään uhkailusta ja "perättömästä ilmiannosta". Tosin siinähän olisi sellainen murha-infon miitingin paikka kyllä. :D Ja mitään korvauksia tuskin näkisin vaivannäöstä koskaan, kun tuskin eläkeläiseltä löytyy edes massia ja ehtii vanhuus korjata ensin.

On se jännä - jossain vaiheessa aloin jopa pitämään sisotaloa vain asialleen hartaasti omistautuneena (olin tätä mieltä vielä eilen iltapäivällä), mutta tuon uhkausviestin pudotettuaan, kaikki tuo karisi silmistä samantien. Jopa on miehellä otsaa!

ja VPY:lle: Pidetään mielessä! :D
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10851
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

No mitä kulkee päässä, kun täällä julkisesti haukkuu toista pedofiiliksi, ja tätilauma kaakattaa kymmeniä viestejä peräperää, joissa vain solvataan yhtä kirjoittajaa? Pitää nyt sen verran järkeä olla, että joku tolkku viesteissä säilyy. Tämä on aikuisten palsta, eikä mikään koulukiusaajat.com. Jos on pokkaa epäillä toista pedofiiliksi, niin sen epäilyksen voi varmaan sitten esittää myös ihan poliisillekin ryhdikkäästi sanojensa takana seisten.

Ja VPY on noita apukoululaisia, jotka saisi ensimmäisenä palstalta poistaa. On se ihme, ettei kirjoittajalta ole koskaan tullut ainuttakaan järjellistä tekstiä edes vahingossa.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Vastaa Viestiin