Adressi rasismikeskustelun ohjaamisesta rikosketjuista pois

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
PaxCow
Adrian Monk
Viestit: 2520
Liittynyt: To Tammi 17, 2013 3:45 pm

Re: Adressi rasismikeskustelun ohjaamisesta rikosketjuista p

Viesti Kirjoittaja PaxCow »

ofoni kirjoitti:Kuten arvelinkin nim.Radiopuhelin on PaxCown:n altteri.
:roll: Just just. Arvelukykysi ei pääse hämmästyttämään, eikä tuo loppuviestisi sisältänyt muuta kuin olkinukkeja.

Nimimerkki ofoni on muuten hyvä esimerkki keskustelijasta, joka vie viestittelyn useasti todella ala-arvoiseksi (kyseisessä viestissä "lainattu" vastakeskustelijan teksti on todellisuudessa ofonin itse keksimää). Mutta ylläpitoa ei vissiin kiinnosta.
Viimeksi muokannut PaxCow, La Huhti 05, 2014 11:49 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain

WarWas
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: To Helmi 03, 2011 12:53 pm

Re: Adressi rasismikeskustelun ohjaamisesta rikosketjuista p

Viesti Kirjoittaja WarWas »

ofoni kirjoitti:Kuten arvelinkin nim.Radiopuhelin on PaxCown:n altteri. Ei se oli mitään rasismia, että keskustellaan siitä, miksi maahanmuuttajat syyllistyvät moninkertaisesti suomalaisia useammin rikoksiin. Kun ulkomaalaistaustaiset tekevät Suomessa tapahtuvista raiskauksista lähes puolet, niin onhan se keskustelua herättävä asia, vai haluaisitko vaientaa faktoista puhumisen maahanmuuttajista puhuttaessa?
Kuka haluaa kieltää keskustelun mamujen rikoksista?
Lähes puolet, onko sinulla faktaa tuohon, vai vaan omaa mutua?
2012 taisi olla jotain 30+%.

Tämä osio kiteyttää hyvin Minfon, joka ketjuun on pakko ajaa omaa propagandaa, olkoot se rasistinen mamuja vastaan tai kantaväestöä vastaan, kunhan sen oman idean saa esille.

Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Adressi rasismikeskustelun ohjaamisesta rikosketjuista p

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

PaxCow kirjoitti:
ofoni kirjoitti:Kuten arvelinkin nim.Radiopuhelin on PaxCown:n altteri.
:roll: Just just. Arvelukykysi ei pääse hämmästyttämään, eikä tuo loppuviestisi sisältänyt muuta kuin olkinukkeja.

Nimimerkki ofoni on muuten hyvä esimerkki keskustelijasta, joka vie viestittelyn useasti todella ala-arvoiseksi (kyseisessä viestissä "lainattu" vastakeskustelijan teksti on todellisuudessa ofonin itse keksimää). Mutta ylläpitoa ei vissiin kiinnosta.
Tapojeni vastaisesti jouduin vasikoimaan tuon viestin, meni jo senverran törkeäksi. Odotellaan reagoiko ylläpito. Jos ofonikin olisi seuraillut pidempään palstaa, tietäisi että suhtaudun hyvinkin nuivasti maahanmuuttajien tekemiin rikoksiin. Siksi onkin todella hauskaa että hän epäilee minua PaxCown altteriksi, koska se mikä mielikuva minulla on PaxCown viesteistä, olemme joistakin asioista eri mieltä maahanmuuttoon liittyen (en muista ihan tarkasti mitä olet PaxCow kirjoitellut, mutta sellainen mielikuva minulla on, sori jos olen väärässä :) )

inka
Jane Marple
Viestit: 1030
Liittynyt: To Maalis 10, 2011 5:54 pm
Paikkakunta: Santa Catarina

Re: Adressi rasismikeskustelun ohjaamisesta rikosketjuista p

Viesti Kirjoittaja inka »

Ehdottomasti allekirjoitan!
Liian moni kiinnostava ketju jumittuu pelkkään rasismista jankkaamiseen.
Pää kiinni painajainen -Klamydia-

Avatar
rane
Remington Steele
Viestit: 238
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2012 5:17 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Adressi rasismikeskustelun ohjaamisesta rikosketjuista p

Viesti Kirjoittaja rane »

Kyllä asioista pitää pystyä puhumaan, ikävistäkin... :roll:
-Nyt pahoitin mieleni etten allekirjoita. :cry:
Suurinta suvaitsemattomuutta esiintyy siellä, missä omasta mielestä ollaan kaikista suvaitsevaisimpia.

kip
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: Su Syys 02, 2012 10:10 pm

Re: Adressi rasismikeskustelun ohjaamisesta rikosketjuista p

Viesti Kirjoittaja kip »

Ehdottomasti allekirjoitan. Tosin minfon moderoinnin tason tuntien asiaan ei liene muutosta vaikka 95% minfolaisista tätä vaatisikin. Vituttaa lukea sitä "afrikkalaiset on vaan tyhmempiä ja tää on fakta" ja "vitun muslimit kaikki vois tunkea samaan valtioon ja ydinpommi päälle" -kommentointia, joka on minfolla käytännössä 100-prosenttisesti hiukan yksinkertaisempien foorumilaisten suoltamaa paskaa. Maahanmuuttovastaisuudestakin voi keskustella asiallisesti, täällä se on yksipuolista ja lyhytnäköistä uhoamista. Erityisesti se ärsyttää, kun avaa ketjun mielenkiintoisesta aiheesta ja siellä onkin sivukaupalla tätä samaa vanhaa jauhamista.

kiusausko
Harjunpää
Viestit: 303
Liittynyt: Su Syys 12, 2010 7:32 am
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Adressi rasismikeskustelun ohjaamisesta rikosketjuista p

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

Allekirjoitan. Ylipäätään se, että lähdetään jonkin jutun puitteissa käymään juupas-eipästä ja vedotaan rotuun, tukkii turhaan ketjua ja varsinainen pointti jää jalkoihin.

Kiusausko
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.

Vastaa Viestiin