Järjetöntä p*skaa JR-osiossa!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

pimpernautti
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Pe Heinä 27, 2012 9:42 am

Järjetöntä p*skaa JR-osiossa!

Viesti Kirjoittaja pimpernautti »

Kun aloin seuraamaan keskusteluja minfossa, oli täällä keskustelun taso todella korkea, enää se ei sitä ole!
En todellakaan väitä että itse ansaitsisin ns. kuukauden clubilainen palkinnon, koska itsekkin olen hieman epäasiallisesti saattanut Mongols ketjuun kirjoittaa...

Mutta asiaan, KOPRA ketju...voi herranjestas mitä sitä itseään!
Onko ylläpito lakannut vallan seuraamasta kirjoitusten tasoa?
Kirjoittajat poeka, ja perus3000 sietäisi pistää pitkälle bannille!
Kirjoittavat järjetöntä p*skaa ko. ketjussa, ja "hyökkäsivät" realpittin kimppuun mongols ketjussa!

Kiitos ja näkemiin, siirryn suomi24:ään tai irc-galleriaan joissa keskustelun taso taitaa tätä nykyä olla huomattavasti korkeammalla!
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Järjetöntä p*skaa JR-osiossa!

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Aikalailla samaa mieltä, myönnän myös että olen ollut itse pilaamassa forumia mutta sekin on tapahtunut yhdessä ketjussa. Ainakin suurimmaksi osaksi :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
annaanna

Re: Järjetöntä p*skaa JR-osiossa!

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Kun asiallinen ja asiaan keskittynyt nikki poistettiin asiattomien viestien viljelemisperusteella, niin jäljelle jäivät semihörhöt viljelemään asianvierestä viestejä :wink:

Tässä yksi esimerkki palstan tulokkaista;

Kirjoittaja hiisi päivämäärä 07 Syys 2012, 09:21
RealPitin kertomuksille luottoa täysi 0, mut viihdearvo on kyllä kohdallaan.

Kirjoittaja hiisi päivämäärä 07 Syys 2012, 09:46
En ole sekoittanut.

Kirjoittaja hiisi päivämäärä 07 Syys 2012, 10:36
Niinpä :lol:

Kirjoittaja hiisi päivämäärä 07 Syys 2012, 11:37
Ei teidän tartte mulle todistella, tietoa skenestä löytyy ja ihan työn puolesta.

Juorukerhohan tuolla bikerketjussa kokoontuu, kuka on mitä löytänyt facebookista juoruttavaksi, nähnyt ohi vilahtaneita liivejä tai lukenut tulevista juhlista netistä. Ei tuolla perusteta ketjuja, jotta voitaisiin keskustella vaikkapa Mikko Niskasaaren kriittisistä kannanotoista poliisin viljelemään tiedottamiseen järjestäytyneen MC-rikollisuuden suhteen.
perus3000
Armas Tammelin
Viestit: 85
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2011 7:32 pm

Re: Järjetöntä p*skaa JR-osiossa!

Viesti Kirjoittaja perus3000 »

Pimpernautti kirjoitti:Mutta asiaan, KOPRA ketju...voi herranjestas mitä sitä itseään!
Onko ylläpito lakannut vallan seuraamasta kirjoitusten tasoa?
Kirjoittajat poeka, ja perus3000 sietäisi pistää pitkälle bannille!
Kirjoittavat järjetöntä p*skaa ko. ketjussa, ja "hyökkäsivät" realpittin kimppuun mongols ketjussa!

"Hyökkäsivät kimppuun" anteeksi nyt vain mutta kysymys oli väärinkäsityksestä jonka pitti selvensi minulle, olin ymmärtänyt väärin hänen sarkasminsa.Jokainen meistä on varmasti syyllistynyt pienimuotoiseen perseilyyn mongols ketjussa, mutta omalta osaltani perseily on jäänyt siihen. Oma antini Kopra-ketjuun tosiaan oli se iltalehden artikkeli jossa Maritta Suomi esti ryöstön, eli ihan silkkaa faktaa.
Luulen et perus3000 ei juo missään puistolan dominossa.Kyseessä on kumminkin taistelulajien asiantuntija sekä sodanjumala.
http://teamnarcwear.blogaaja.fi/
Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Järjetöntä p*skaa JR-osiossa!

Viesti Kirjoittaja Poeka »

pimpernautti kirjoitti:Kun aloin seuraamaan keskusteluja minfossa, oli täällä keskustelun taso todella korkea, enää se ei sitä ole!
En todellakaan väitä että itse ansaitsisin ns. kuukauden clubilainen palkinnon, koska itsekkin olen hieman epäasiallisesti saattanut Mongols ketjuun kirjoittaa...

Mutta asiaan, KOPRA ketju...voi herranjestas mitä sitä itseään!
Onko ylläpito lakannut vallan seuraamasta kirjoitusten tasoa?
Kirjoittajat poeka, ja perus3000 sietäisi pistää pitkälle bannille!
Kirjoittavat järjetöntä p*skaa ko. ketjussa, ja "hyökkäsivät" realpittin kimppuun mongols ketjussa!

Kiitos ja näkemiin, siirryn suomi24:ään tai irc-galleriaan joissa keskustelun taso taitaa tätä nykyä olla huomattavasti korkeammalla!

Mikäköhän vika tuossa kopra ketjussa oikein on? onko vika sinun mielestäsi siinä että videoilla puhuu vanha nainen? katsos täytyy muistaa että eräskin Suomalainen rikollisjärjestö on perustettu mielisairaalassa perustajan ollessa siellä hoidossa.Ja jos vertaa näitä rikollisten haastatteluja niin ihan samanlaisia kaikki ovat.En näe eroa Marita Suomen kopra haastattelussa ja rikosraportin "rikollisen haastattelu" välillä.

En myöskään ole hyökännyt kenenkään kimppuun mongols ketjussa.
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
pimpernautti
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Pe Heinä 27, 2012 9:42 am

Re: Järjetöntä p*skaa JR-osiossa!

Viesti Kirjoittaja pimpernautti »

Minua ei kiinnosta v*ttujakaan ketä siinä videolla puhuu ikään ja sukupuoleen katsomatta! Ja jos vertaat tätä Kopraasi nyt NBK:hon, ja väität että Kopra on yhtä rikollinen niin kannattaisi välillä sammuttaa se WOW ja mennä vaikka pihalle haukkaan raitista ilmaa!

Huumoria ymmärrän kyllä, mustaakin, enkä sano etteikö tämä sitä olisi!
Mutta järjestäytyneellä rikollisuudella tällä hullun videolla ei ole mitään tekemistä!

Ja lukekaapa uudestaan niitä kirjoittamianne viestejä kun olette nyt (ehkä) selvinpäin, niin varmasti tajuatte mitä tarkoitin tällä realpittin "todenperäisyyden" spekuloinnilla!
Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Järjetöntä p*skaa JR-osiossa!

Viesti Kirjoittaja Poeka »

pimpernautti kirjoitti:Minua ei kiinnosta v*ttujakaan ketä siinä videolla puhuu ikään ja sukupuoleen katsomatta! Ja jos vertaat tätä Kopraasi nyt NBK:hon, ja väität että Kopra on yhtä rikollinen niin kannattaisi välillä sammuttaa se WOW ja mennä vaikka pihalle haukkaan raitista ilmaa!

Huumoria ymmärrän kyllä, mustaakin, enkä sano etteikö tämä sitä olisi!
Mutta järjestäytyneellä rikollisuudella tällä hullun videolla ei ole mitään tekemistä!

Ja lukekaapa uudestaan niitä kirjoittamianne viestejä kun olette nyt (ehkä) selvinpäin, niin varmasti tajuatte mitä tarkoitin tällä realpittin "todenperäisyyden" spekuloinnilla!
Sun kannattaisi tutustua hieman enemmän tämän kopran videoon ja kuunnella mitä hän kertoo.Hän kertoo perustaneensa vaarallisen kopra järjestön.Lisäksi hän ilmoittaa olevansa kerhon presidentti ja hänellä on 8 vice presidenttiä ja 30 fullmemberiä ympäri suomen.

Ja minun ei tarvitse lukea kirjoittamiani viestejä koska tiedän mitä olen kirjoittanut.Yhdessäkään viestissäni en ole hyökännyt ketään vastaan.Tai arvioinnut kenenkään todenperäisyyttä.Sen sijaan itse höpiset täällä asiattomia ja syytät aiheetta asiosta mitä minä en ole tehnyt.
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
Antsah
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 99
Liittynyt: Ti Syys 22, 2009 8:33 am

Re: Järjetöntä p*skaa JR-osiossa!

Viesti Kirjoittaja Antsah »

Uskotko sä siis kaiken mitä youtube videoissa sanotaan? Voisin minäkin väittää perustaneeni vaikka minkälaisia ryhmittymiä, mutta ei se sitä tarkoita, että se on totta.

Tuo Reapitin henkilöllisyyden arvuuttelu se jaksaa naurattaa aina. Ei mene kuin viikko korkeintaan niin jo taas esitetään teorioita. Tähän asti Realpitti on ollut välissä Poliisi, Jontte, Markus, Kopra, Outlaw, jne, jne. Kohta on jo kaikki vaihtoehdot käyty läpi. Seuraavaksi varmaan pohditaan onko se mustalainen.
annaanna

Re: Järjetöntä p*skaa JR-osiossa!

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Haloo!
:lol: :lol: :lol:
Ettekö lue toisten viestejä ollenkaan?
Siis tää marmattaja-pimpernautti itse eilen kirjoitti Mongols -ketjuun;
Kirjoittaja pimpernautti päivämäärä La Syys 08, 2012 7:17 pm
Mulla on vahva epäilys että RealPitti kuuluu NAMBLA-järjestöön... :P
Ja itsehän kuulun Jari Sillanpään funclubiin, itseasiassa olen siinä presidentti!

... ja tänään pokkana aloittaa ketjun, jossa nuhtelee realpittin kimppuun "hyökänneitä :roll: .

http://fi.wikipedia.org/wiki/NAMBLA eli veti tuontasoista "vitsiä" keskellä jotakin asia(ton)ketjua nikin suuntautuneisuudesta.


Vai sietäisi poeka ja perus3000 pitkälle bannille pistää, ihan keskenäänkö vain pimpernautti, vai haluaisitko kimppakivaan samoille pahnoille?
annaanna

Re: Järjetöntä p*skaa JR-osiossa!

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Hah hah haa!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Samoihin aikoihin tuon ^viestini kanssa oli Kyöpeli ollut ajanhermolla (omasta mielestään);

Kirjoittaja Kyöpeli päivämäärä 09 Syys 2012, 17:37
Nimimerkki perus3000 on viikon eristyssellissä pelleiltyään lainauksen kanssa. Lisärikkeeksi katsottiin turha chatti.

Bannia tuli lainauksen kanssa pelleilystä, josta Kivireki nikkiä moitiskeli. Kivireki jos ystävällisesti toteennäyttäisi mistä löytyy tuollainen muuteltu tai väärintehty lainaus. Jonka perusteella vasikoi?

Ps. Mäkin löysin yhden turhan chättäilijän ^^^^, siis omasta mielestäni :wink: .
Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Järjetöntä p*skaa JR-osiossa!

Viesti Kirjoittaja Poeka »

Nyt kun tajusin mikä tuo NAMBLA on niin veti minut vakavaksi.Millä perusteella tämä pimpernautin epäily on perusteltu?

Kaikille tiedoksi että juuri saamieni tietojen mukaan NAMBLA on pedofiilia järjestö.
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Järjetöntä p*skaa JR-osiossa!

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Poeka kirjoitti:Nyt kun tajusin mikä tuo NAMBLA on niin veti minut vakavaksi.Millä perusteella tämä pimpernautin epäily on perusteltu?

Kaikille tiedoksi että juuri saamieni tietojen mukaan NAMBLA on pedofiilia järjestö.
Joo, olis kyllä vitun kiva tietää millä perusteella? Pitäiskö tässä alkaa harkitsemaan oikeustoimia kunnianloukkauksesta :roll:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
J.V.V.
Alibin satunnaislukija
Viestit: 67
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2012 7:48 pm
Paikkakunta: Suomi, Finland

Re: Järjetöntä p*skaa JR-osiossa!

Viesti Kirjoittaja J.V.V. »

annaanna kirjoitti:Kirjoittaja Kyöpeli päivämäärä 09 Syys 2012, 17:37
Nimimerkki perus3000 on viikon eristyssellissä pelleiltyään lainauksen kanssa. Lisärikkeeksi katsottiin turha chatti.

Bannia tuli lainauksen kanssa pelleilystä, josta Kivireki nikkiä moitiskeli. Kivireki jos ystävällisesti toteennäyttäisi mistä löytyy tuollainen muuteltu tai väärintehty lainaus. Jonka perusteella vasikoi?
Alleviivaukset minun.

En tiedä löytyykö muualta, mutta ainakin "Kopra järjestö." -ketjun sivulta 2. :shock: :mrgreen:
Turhan usein käy näin: elämäni on yösuunnistusta sellaisen otsalampun kanssa, jossa on halvat sekundapatterit.
Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Järjetöntä p*skaa JR-osiossa!

Viesti Kirjoittaja Poeka »

RealPitti kirjoitti:
Poeka kirjoitti:Nyt kun tajusin mikä tuo NAMBLA on niin veti minut vakavaksi.Millä perusteella tämä pimpernautin epäily on perusteltu?

Kaikille tiedoksi että juuri saamieni tietojen mukaan NAMBLA on pedofiilia järjestö.
Joo, olis kyllä vitun kiva tietää millä perusteella? Pitäiskö tässä alkaa harkitsemaan oikeustoimia kunnianloukkauksesta :roll:

Jos olet oikeustoimikelpoinen ja täysi-ikäinen niin mikä jottei.Jos olet alaikäinen niin tarvitset avustajan johon sinulla on Suomenlakien mukaan oikeus.
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Järjetöntä p*skaa JR-osiossa!

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Poeka kirjoitti:
RealPitti kirjoitti:
Poeka kirjoitti:Nyt kun tajusin mikä tuo NAMBLA on niin veti minut vakavaksi.Millä perusteella tämä pimpernautin epäily on perusteltu?

Kaikille tiedoksi että juuri saamieni tietojen mukaan NAMBLA on pedofiilia järjestö.
Joo, olis kyllä vitun kiva tietää millä perusteella? Pitäiskö tässä alkaa harkitsemaan oikeustoimia kunnianloukkauksesta :roll:

Jos olet oikeustoimikelpoinen ja täysi-ikäinen niin mikä jottei.Jos olet alaikäinen niin tarvitset avustajan johon sinulla on Suomenlakien mukaan oikeus.
Täytyy miettiä, jospa tuo pimpernautti vaikka tulee esittämään anteeksi pyynnön :twisted:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
Vastaa Viestiin