Bodom-keskusteluista

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Gyllis
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 6:12 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Bodom-keskusteluista

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

awa kirjoitti:
Gyllis kirjoitti::D Sen sijaan sivuutat kysymykset mitä sinulle asiallisesti esitetään pelkillä aiheettomilla kysymksillä. Minä en tarvitse mitään tukijoukkoja.
Tästä on moni kanssani samaa mieltä. Gyllis - itse mainitset huvittavasti tukijoukoista, joita et kuulemma tarvitse. Erikoista on, kun yhdelle nikittäjälle esittää hieman mietittävää faktaa, niin koko (Gylliksen) "tukijoukot" miettii...

Niin - kukaan näistä nikeistä tai yksikään nikin nikki ei ole päiväkausiin - minun tai sinuun kohdistuneen "tukistamisen" jälkeen kirjoittanut murhainfoon.

Totuutta ihmetellään? Ehkä Gyllis voit antaa siihen vastauksen?! Miksi näin?

- hymm -
Olen itse vastuussa ainoastaan omista kirjoituksistani. On lapsellista edes kiertäen väittää, että olisin multinick. Täällä mahdollisesti niitä on, mutta minä en sellainen ole.

Katsellaan awa taas viikon päästä, ehkä siihen mennessä olet ymmärtänyt sen, että en ole multinickki.

Ps. Totuutta ihmetellään aina.
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Bodom-keskusteluista

Viesti Kirjoittaja Misri »

^ "Totuus" ei niinkään, mutta epätietoisuus se vasta ihmetyttääkin pientä kulkijaa!? En tiedä mikä mättää? Mutta joku mättää? Nyt olisi foorumi vapaa, miksei siellä valssi soi?! :roll:
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Bodom-keskusteluista

Viesti Kirjoittaja matlockb »

^Kai tähän huumoriakin sallitaan vaikka Bodomin henkirikos onkin vakava teko ja tekijä olisi sietänyt istua vuodesta 1960 loppuikänsä.
Valssihan ei soi kun toisilla (ketään nimeämättä) on "syyllinen selvillä" tosin oikeudelle kuten myös minulle jäi kuitenkin Gustafssonin syyllisyydestä se "varteenotettava epäily" ja se (varteenotettava epäily) jää myös yhtälailla mm. Hans Assmannin ym. epäiltyjen syyllisyydestä.
Rohkenen keventää Bodom-osion hiljaista tunnelmaa (eiköhän IB, TM ja SB myös tämän hyväksyisi kun ovat varmasti radiosta kuulleet) tällä Martti Jäppilän ja Kauko Käyhkön tekemällä kauniilla kappaleella jonka Metro-tytöt (v. 1953) hienosti esittävät: http://www.youtube.com/watch?v=9if-g0TEqEQ
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom-keskusteluista

Viesti Kirjoittaja awa »

Gyllis kirjoitti:Katsellaan awa taas viikon päästä, ehkä siihen mennessä olet ymmärtänyt sen, että en ole multinickki.
Niin - provosointisi on huipussaan. Nyt on katseltu viikko. Et ole kirjoittanut juuri mitään, kuten ei kukaan muukaan. Olisiko tästä ymmärrettävä, että et ole "multinikki"?

Jos jotain olen ymmärtänyt, niin säälittävä vasikka taidat olla? Kuten olettaa sopii..

Tosin en tiedä mikä viestini oli lautamistasoa varsinaisen keskustelun puolella, koska sitä ei koskaan kukaan kerro, että voisi jatkossa olla huolellisempi. En todellakaan voi edes arvata mistä kirjoituskieltoni johtui, varsinkin kun olen siirtänyt lautamistasoisiin viesteihin antamani kommentit varsinaisen keskustelun puolelta juuri lautamiehiin keskustelua sotkemasta. Siellä on siirrettynä esimerkiksi juuri sinun (Gyllis) kirjoituksia useampiakin, jotka olisivat aiheeseen kuulumattomina kuuluneet lautamiehiin ja rangaistuslautakunnan käsittelyyn sellaisenaan, mutta minä en niitä vasikoinut, koska kuvittelin, että ylläpito huolehtii ja hoitaa karkeimmat sivustolle kuulumattomat kirjoitukset ilman, että niitä joku vasikoi. Nyt olen ymmärtänyt, että näin ei todellakaan tapahdu, ja ymmärrän toisaalta ylläpitoa ja heidän resurssejaan. Toisaalta muistan, kuinka hartaasti nikki Konsta aikoinaa haaveili pääsystä moderaattorien apulaiseksi!! Se halu oli jotain jota asiaa tuntematon tuskin voisi vastustaa. Valitettavasti.

Gyllis, annat kommentissasi ymmärtää, että kirjoituskieltoni tuli siitä, että välillisesti olen sinua nimittänyt "uudeksi kirjoittajaksi". Uusi kirjoittaja olet ja se fakta ei muutu. Oletko kokenut sen osaltani sinuun kohdistuneeksi väittämäksi, että (omien sanojesi mukaan) olisit tuo lainauksessa mainitsemasi multinickki?
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Gyllis
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 6:12 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Bodom-keskusteluista

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

awa kirjoitti:
Gyllis kirjoitti:Katsellaan awa taas viikon päästä, ehkä siihen mennessä olet ymmärtänyt sen, että en ole multinickki.
Niin - provosointisi on huipussaan. Nyt on katseltu viikko. Et ole kirjoittanut juuri mitään, kuten ei kukaan muukaan. Olisiko tästä ymmärrettävä, että et ole "multinikki"?

Jos jotain olen ymmärtänyt, niin säälittävä vasikka taidat olla? Kuten olettaa sopii..

Tosin en tiedä mikä viestini oli lautamistasoa varsinaisen keskustelun puolella, koska sitä ei koskaan kukaan kerro, että voisi jatkossa olla huolellisempi. En todellakaan voi edes arvata mistä kirjoituskieltoni johtui, varsinkin kun olen siitänyt kommenttini varsinaisen keskustelun puolelta juuri lautamiehiin keskustelua sotkemasta. Siellä siirrettynä on esimerkiksi juuri sinun Gyllis, kirjoituksia useampiakin, jotka olisivat aiheeseen kuulumattomina kuuluneet lautamiehiin ja rangaistuslautakunnan käsittelyyn sellaisenaan, mutta minä en niitä vasikoinut, koska kuvittelin, että ylläpito huolehtii ja hoitaa karkeimmat sivustolle kuulumattomat kirjoitukset ilman, että niitä joku vasikoi. Nyt olen ymmärtänyt, että näin ei todellakaan tapahdu, ja ymmärrän toisaalta ylläpitoa ja heidän resurssejaan. Toisaalta muistan, kuinka hartaasti nikki Konsta aikoinaa haaveili pääsystä moderaattorien apulaiseksi!! Se halu oli jotain jota asiaa tuntematon tuskin voisi vastustaa. Valitettavasti.

Gyllis, välillisesti annat ymmärtää, että kirjoituskieltoni tuli siitä, että välillisesti olen sinua nimittänyt "uudeksi kirjoittajaksi". Uusi kirjoittaja olet ja se fakta ei muutu. Oletko kokenut sen osaltani sinuun kohdistuneeksi väittämäksi, että (omien sanojesi mukaan) olisit tuo lainauksessa mainitsemasi multinickki?
Säälittävä voin olla, siihen riittää varmaankin jo se, että alennun väittelemään kaltaistesi "wanhojen" kirjoittajien kanssa? Vasikkaa sen sijaan musta et saa tekemälläkään. Et edes internetin keskustelupalstoilla. Vasikka on voimakas sana, sitä kannattaa välttää.

Mun tekstini voit sinä tai kuka tahansa vasikoida ihan koska tahansa.

Minä en ole välillisesti antanut ymmärtää mitään. Huomasin sun viikon banni - ilmoituksen tuolla ja liitin sen vastaukseeni. Ei sen kummempaa. Piste.

Väität mua multinickiksi edelleen? Siis hienosti kiertäen tosin. Mulle riittää tämä yksi nick. Tarkista asia vaikka ylläpidolta jos se noin paljon tuottaa päänvaivaa. Muussa tapauksessa sanon nyt nätisti - lopeta nimimerkkini liittäminen näihin multinick-keskusteluihin.
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom-keskusteluista

Viesti Kirjoittaja awa »

Ylläpito ei tiedä tai voi selvittää intrnetin syövereiden kaikkia miljoonanikkejä. Sen me kaikki tiedämme. Eikä sillä lopuksi ole mitään väliäkään.

Niin - se vain on niin noloa konstaillen kirjoitella useammalla nikillä. Se on lopuksi kunkin ihmisen oma valinta toimia keskustelupalstan sääntöjen mukaan tai kiertää sääntöjä. Gyllis, olet tästä kanssani varmasti samaa mieltä?

Surullisinta se on silloin, kun samoin kuin dopingissa, ensin suurellisesti kielletään ja sitten käry käy. Kysy vaikka pyöräilijöiltä.

- se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa -
Gyllis
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 6:12 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Bodom-keskusteluista

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

awa kirjoitti:Ylläpito ei tiedä tai voi selvittää intrnetin syövereiden kaikkia miljoonanikkejä. Sen me kaikki tiedämme. Eikä sillä lopuksi ole mitään väliäkään.
Mutta sinä voit selvittää? Kysyn sinulta nyt rehellisen kysymyksen johon vastaat joko kyllä tai en: Uskotko minulla olevan useamman kuin yhden nickin?
awa kirjoitti:Niin - se vain on niin noloa konstaillen kirjoitella useammalla nikillä. Se on lopuksi kunkin ihmisen oma valinta toimia keskustelupalstan sääntöjen mukaan tai kiertää sääntöjä. Gyllis, olet tästä kanssani varmasti samaa mieltä?
Olen samaa mieltä. Kysymys on enemmänkin siitä, että kuka tarvitsee useamman nickin?
awa kirjoitti:Surullisinta se on silloin, kun samoin kuin dopingissa, ensin suurellisesti kielletään ja sitten käry käy. Kysy vaikka pyöräilijöiltä.
:D :D :D Entäs ne jotka eivät koskaan käryä? Käyttävätkö hekin kaikki dopingia?
awa kirjoitti:- se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa -
Odottelin jo muutama viikko sitten tätä kommenttia. :wink:
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom-keskusteluista

Viesti Kirjoittaja awa »

Gyllis kirjoitti:Mutta sinä voit selvittää? Kysyn sinulta nyt rehellisen kysymyksen johon vastaat joko kyllä tai en: Uskotko minulla olevan useamman kuin yhden nickin?
Minulla ei ole mitään mahdollisuuksia selvittää sinun nikkitilannettasi. En myöskään uskomuksiani sinun nikistä tänne vastaile, se ei ketään kiinnosta.
Gyllis
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 6:12 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Bodom-keskusteluista

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

awa kirjoitti:
Gyllis kirjoitti:Mutta sinä voit selvittää? Kysyn sinulta nyt rehellisen kysymyksen johon vastaat joko kyllä tai en: Uskotko minulla olevan useamman kuin yhden nickin?
Minulla ei ole mitään mahdollisuuksia selvittää sinun nikkitilannettasi. En myöskään uskomuksiani sinun nikistä tänne vastaile, se ei ketään kiinnosta.
Heh heh heh... :D Tarkoitit varmaan, että Sinun lisäksesi se ei ketään kiinnosta? :D :) :shock: 8) :lol: :wink: :roll: :evil: :twisted:
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom-keskusteluista

Viesti Kirjoittaja awa »

^Gyllis - narsistinen halusi keskustella ja arvailla sinun edesottamuksista ei kiinnosta ketään muuta kuin sinua itseäsi. Oletko huomannut?
Gyllis
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 6:12 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Bodom-keskusteluista

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

awa kirjoitti:^Gyllis - narsistinen halusi keskustella ja arvailla sinun edesottamuksista ei kiinnosta ketään muuta kuin sinua itseäsi. Oletko huomannut?
Narsistin määritelmän täällä täyttää ihan joku muu nimimerkki huomattavasti paremmin kuin minä - tiedätkö wanhana kirjoittajana, että ketä minä tarkoitan? :roll:
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom-keskusteluista

Viesti Kirjoittaja awa »

Onko teillä "kaikilla narsiteilla" loppunut jutut kesken kaiken, kun noin hiljaiseksi on pistänyt?
Gyllis
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 6:12 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Bodom-keskusteluista

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

awa kirjoitti:Onko teillä "kaikilla narsiteilla" loppunut jutut kesken kaiken, kun noin hiljaiseksi on pistänyt?
Ehkä jengi on väsynyt kirjoittamaan teidän kanssa kilpaa? En tiedä miksei muut kirjoita tänne. Olen vastuussa vain omista kirjoituksistani. Luulisi sinun parin bannireissun jälkeen sen jo tajuavan. :)
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Bodom-keskusteluista

Viesti Kirjoittaja Misri »

^ Niin ehkä kysymys on siitä, että "teikäläisiltä" alkaa ne perustellut faktat olla lopussa. Yleensä se on niin, että kun omat perustelut loppuvat, niin silloin alkaa toisten kirjoittajien häiriköinti ja mustamaalaaminen. Näinhän se juuri menee!
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Bodom-keskusteluista

Viesti Kirjoittaja matlockb »

En usko, että tuo kysymys oli minulle suunnattu, mutta ainakin itseäni kiinnostavat erittäin paljon monet muutkin rikokset kuin Bodom ja mielestäni olen tehnyt kantani selväksi Bodomin juttuun jo aikoja sitten.Misrin mainitsemia (selviä/kiistattomia) faktoja tässä Bodomin murhissa on melko vähän. Minulla ei henkilökohtaisesti ole mitään ketään "Bodom-kirjoittajaa" (lue: kirjoittaja joka kirjoittelee lähinnä Bodom-osioon) vastaan.
Lisäksi on paljon muitakin rikoksia joihin kiinnostaa tarkemmin perehtyä ja sitten tietenkin omakin elämä elettävänä :D Bodomin olen aikojen saatossa monta kertaa läpi kahlannut, ei sillä etteikö myös Bodom edelleen olisi erittäin mielenkiintoinen mutta itse en jaksa yhtä ja samaa aihetta koko ajan, varsinkin kun mitään uutta ei Bodomin henkirikoksista ole tullut ja pahoin pelkään ettei koskaan tulekaan.
Vastaa Viestiin