Nimimerkki Von Serpentinin herjaava yksityisviesti

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Nimimerkki Von Serpentinin herjaava yksityisviesti

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

awa kirjoitti:Kirjoitustyyli on kuin sormenjälki. Sitä ei voi muuksi muuttaa, kuin ehkä Sariola :D . Pilkkukäytäntöä voi konstaillen muutella ja hymiöitäkin voi lisäillä :mrgreen: . Kuinka se nyt näyttäisikään gylliksi erilaiselta :D
Yhtä lailla minä voisin väittää sinun olevan Siru83. Sinun vainoharhainen multinikki-kommentointi menee jo niin lapselliseksi ja naurettavaksi, että luulisi sinun jo sen ymmärtävän, ennen kuin saat itse bannit.
Nätti_Jussi
Agentti Scully
Viestit: 653
Liittynyt: La Loka 13, 2012 8:10 pm

Re: Nimimerkki Von Serpentinin herjaava yksityisviesti

Viesti Kirjoittaja Nätti_Jussi »

Puliukko, älä ruoki trollia! :)
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
Gyllis
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 6:12 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Nimimerkki Von Serpentinin herjaava yksityisviesti

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

Puliukko kirjoitti:
awa kirjoitti:Kirjoitustyyli on kuin sormenjälki. Sitä ei voi muuksi muuttaa, kuin ehkä Sariola :D . Pilkkukäytäntöä voi konstaillen muutella ja hymiöitäkin voi lisäillä :mrgreen: . Kuinka se nyt näyttäisikään gylliksi erilaiselta :D
Yhtä lailla minä voisin väittää sinun olevan Siru83. Sinun vainoharhainen multinikki-kommentointi menee jo niin lapselliseksi ja naurettavaksi, että luulisi sinun jo sen ymmärtävän, ennen kuin saat itse bannit.
awa, heheh.. :D Hyvää läppää! :D

Jos mä olen multinikki, ja oot siitä niin varma, niin anna mennä, vasikoi ylläpidolle... ;) Tai aivopese vaikkapa Misri vasikoimaan minut niinkuin Puliukon uuden ketjunkin.. ;)
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Nimimerkki Von Serpentinin herjaava yksityisviesti

Viesti Kirjoittaja awa »

Gyllis kirjoitti:awa, heheh.. :D Hyvää läppää! :D
Juu, aika hauska tätä on seurata :D Onhan näitäkin nähty, että multinikki riitautuu oman nikkinsä kanssa :D
Gyllis kirjoitti:Jos mä olen multinikki, ja oot siitä niin varma, niin anna mennä, vasikoi ylläpidolle... ;) Tai aivopese vaikkapa Misri vasikoimaan minut niinkuin Puliukon uuden ketjunkin.. ;)
Minä en vasikoi yhtään mitään enkä ketään. Seurailen vain huvittuneena :D kuinka keskustelu etenee :roll:
Niin - ja en jaksa vastailla saman ihmisen eri nikeille tuhatta eri kertaa, vieläpä niistä samoista asioista joista on keskusteltu monesti aiemminkin.

Ennen keskustelu oli aitoa ja reilua. Nikit olivat pysyviä ja ylpeästi keskustelivat näkemyksistään. Nykyään jotkut, tai joku, on konstikkaasti ottanut käyttöönsä useita eri nimimerkkejä ja keskustelee aika-ajoin jopa itsensä kanssa. Valitettavasti.

Toki on niin, että tämä säälittävä vääristelijä yrittää konstailematta parhaansa, ja ylläpito on hän kanssaan mahdottoman tehtävän edessä. Mies vaihtaa tarvittaessa osoitetta vaikkapa minuutissa. Tästä mieleenpainuvin esimerkki on vanhoilta palstoilta, minne konsta ylläpitäjän kielloista ja estoista huolimatta ponnahti takaisin jopa kymmenessä minuutissa, ja useamman kerran saman illan aikana. Taitava tietokonemies taitaa olla, niin ei tuhannella nikilläkään ole vaikea kirjoittaa. Uhkasihan tuo konsta lähettää minunkin koneen täyteen roskapostia ja jotakin soosia joka sotkee koneeni.

Valitettavasti nikitys huomataan ja on huomattu. Mukava sitä on hetki aina seurailla, että mitähän tuo surkimus tällä kerralla keksii. :D :D Yleensä se päätyy aina samaan - johonkin typerään kysymykseen. Jännittävää seurata tuleeko jankutus, pilkkuväännöillä vai hymiöillä höystettynä :D :D
Gyllis
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 6:12 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Nimimerkki Von Serpentinin herjaava yksityisviesti

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

awa kirjoitti:
Gyllis kirjoitti:awa, heheh.. :D Hyvää läppää! :D
Juu, aika hauska tätä on seurata :D Onhan näitäkin nähty, että multinikki riitautuu oman nikkinsä kanssa :D
Gyllis kirjoitti:Jos mä olen multinikki, ja oot siitä niin varma, niin anna mennä, vasikoi ylläpidolle... ;) Tai aivopese vaikkapa Misri vasikoimaan minut niinkuin Puliukon uuden ketjunkin.. ;)
Minä en vasikoi yhtään mitään enkä ketään. Seurailen vain huvittuneena :D kuinka keskustelu etenee :roll:
Niin - ja en jaksa vastailla saman ihmisen eri nikeille tuhatta eri kertaa, vieläpä niistä samoista asioista joista on keskusteltu monesti aiemminkin.

Ennen keskustelu oli aitoa ja reilua. Nikit olivat pysyviä ja ylpeästi keskustelivat näkemyksistään. Nykyään jotkut, tai joku, on konstikkaasti ottanut käyttöönsä useita eri nimimerkkejä ja keskustelee aika-ajoin jopa itsensä kanssa. Valitettavasti.

Toki on niin, että tämä säälittävä vääristelijä yrittää konstailematta parhaansa, ja ylläpito on hän kanssaan mahdottoman tehtävän edessä. Mies vaihtaa tarvittaessa osoitetta vaikkapa minuutissa. Tästä mieleenpainuvin esimerkki on vanhoilta palstoilta, minne konsta ylläpitäjän kielloista ja estoista huolimatta ponnahti takaisin jopa kymmenessä minuutissa, ja useamman kerran saman illan aikana. Taitava tietokonemies taitaa olla, niin ei tuhannella nikilläkään ole vaikea kirjoittaa. Uhkasihan tuo konsta lähettää minunkin koneen täyteen roskapostia ja jotakin soosia joka sotkee koneeni.

Valitettavasti nikitys huomataan ja on huomattu. Mukava sitä on hetki aina seurailla, että mitähän tuo surkimus tällä kerralla keksii. :D :D Yleensä se päätyy aina samaan - johonkin typerään kysymykseen. Jännittävää seurata tuleeko jankutus, pilkkuväännöillä vai hymiöillä höystettynä :D :D
En itse huomaa varmaankaan tuplanickkejä, joten voitko auttaa vähän? :D

Sehän on valitettavaa mikäli joku multinickkeilee. Turha kuitenkaan mustamaalata niitä joilla vain yksi nimimerkki on. Kuten esimerkiksi minulla. 8)
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
von Serpentin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 4:59 pm

Re: Nimimerkki Von Serpentinin herjaava yksityisviesti

Viesti Kirjoittaja von Serpentin »

Niin se metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Jos te ette provoaisi ja itse alkaisi näitä vittuilu juttuja, niin en minäkään teihin olemattomiin otuksiin ja juttuihinne puuttuisi, mutta mutta, kun riitaan tarvitaan aina kaksi ja te sitten taidatte olla niitä pyhiä, jotka ette ole ikinä toisesta pahaa sanonut, vaan aloittaneet te olette pyhät (yksinkertaiset)! Kielenkäyttöni on yksityisvieteissä sitä mitä on, mutta mitä järkeä yksityisvierteissä on jos niitä ei pidetä yksityisviesteinä, no minä en julkaise noita muiden itselleni lähettämiä yksäreitä, sillä minä noudatan sentään jonkinlaista säädyllisyyttä, jollaista nämä muutamat tarhapäät eivät noudata! Anteeksi en tule heiltä pyytämään. Suoli 24 :ssä saatte toistaiseksi herjata minua niin paljon kun vain pystytte ja jota "ansiokkasti" olette tehneetkin, ihan niin paljon olette tehneet, että tulette sen aikanaan huomaamaan!
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Nimimerkki Von Serpentinin herjaava yksityisviesti

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

^ ei voi kuin ihmetellä, että mistä tuo raivo ja viha kumpuaa :shock:

Pitäisikö tänne saada joku 24/7 päivystävä netti-tarapeutti, joka pitäisi vihanhallintakursseja tarpeessa oleville?
Nuotio & Äreät Tiput
rootbeer
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Pe Helmi 24, 2012 8:22 am

Re: Nimimerkki Von Serpentinin herjaava yksityisviesti

Viesti Kirjoittaja rootbeer »

^^MOT! Ihan pyytämättä on mulle tullut noin 20 yyveetä,sisältö täysin ala-arvoista panettelua jolla ei edes ole mitään yhteyttä keskusteluiden kanssa.Itse keskusteluihin tämä sankari ei osallistu,mutta yksityisviesteissä sitten "uskalletaan" kertoa "totuuksia"."Väärä" mielipide ja näkökulma Bodom -keskusteluissa asettaa nimimerkin auttamatta tähtäimeen.Jos ylläpito haluaa tappaa keskustelun Bodom -osiossa niin tämä sama meininki saa varmasti jatkua..?
Gyllis
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 6:12 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Nimimerkki Von Serpentinin herjaava yksityisviesti

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

von Serpentin kirjoitti:Niin se metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Jos te ette provoaisi ja itse alkaisi näitä vittuilu juttuja, niin en minäkään teihin olemattomiin otuksiin ja juttuihinne puuttuisi, mutta mutta, kun riitaan tarvitaan aina kaksi ja te sitten taidatte olla niitä pyhiä, jotka ette ole ikinä toisesta pahaa sanonut, vaan aloittaneet te olette pyhät (yksinkertaiset)! Kielenkäyttöni on yksityisvieteissä sitä mitä on, mutta mitä järkeä yksityisvierteissä on jos niitä ei pidetä yksityisviesteinä, no minä en julkaise noita muiden itselleni lähettämiä yksäreitä, sillä minä noudatan sentään jonkinlaista säädyllisyyttä, jollaista nämä muutamat tarhapäät eivät noudata! Anteeksi en tule heiltä pyytämään. Suoli 24 :ssä saatte toistaiseksi herjata minua niin paljon kun vain pystytte ja jota "ansiokkasti" olette tehneetkin, ihan niin paljon olette tehneet, että tulette sen aikanaan huomaamaan!
Millä tavalla esimerkiksi minä vittuilin sinulle ansaitakseni "molopään", "paskahousun" ja "Gustafssonni-fanin" leiman? Kerroppa se. Asiallisesti kävimme keskustelua sinun kanssasi yksityisviesteillä jotka lopetin kohteliaasti ilmottaen, että voimme samaa keskustelua käydä palstankin puolella. Sen jälkeen laitoit tota paskaa josta on mainitsemasi säädyllisyys kaukana.

Ymmärtäisin paremmin tunteenpurkauksesi jos olisin vastannut sinulle jotain vittumaista takaisin? Enkä minä aio kopioida sinun yksityisviestejäsi tänne, ilmoitin sen jo alussa. Ainoastaan kolme sanaa poimin sieltä.
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Nimimerkki Von Serpentinin herjaava yksityisviesti

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

von Serpentin kirjoitti:Niin se metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Jos te ette provoaisi ja itse alkaisi näitä vittuilu juttuja, niin en minäkään teihin olemattomiin otuksiin ja juttuihinne puuttuisi, mutta mutta, kun riitaan tarvitaan aina kaksi ja te sitten taidatte olla niitä pyhiä, jotka ette ole ikinä toisesta pahaa sanonut, vaan aloittaneet te olette pyhät (yksinkertaiset)! Kielenkäyttöni on yksityisvieteissä sitä mitä on, mutta mitä järkeä yksityisvierteissä on jos niitä ei pidetä yksityisviesteinä, no minä en julkaise noita muiden itselleni lähettämiä yksäreitä, sillä minä noudatan sentään jonkinlaista säädyllisyyttä, jollaista nämä muutamat tarhapäät eivät noudata! Anteeksi en tule heiltä pyytämään. Suoli 24 :ssä saatte toistaiseksi herjata minua niin paljon kun vain pystytte ja jota "ansiokkasti" olette tehneetkin, ihan niin paljon olette tehneet, että tulette sen aikanaan huomaamaan!
Taas syytit minua multinikiksi yksityisviestissä. Voitko enää alhaisempi olla? Tämä on ensimmäinen ja ainut nimimerkkini täällä sekä Crimessä. Tämä pystytään todistamaan teknisesti. Ja turha tässä tapauksessa on vedota siihen, että IP-osoitteen voi vaihtaa. Toistan edelleen, että tämä on ainut nimimerkkini täällä. Kumma, että sinä ja awa ette osaa lukea, vaikka minua syytät yksityisviestissäni lukutaidottomuudesta.

Sen sijaan sinä olet multinikki, koska olet käyttänyt kaksi eri nimimerkkiä. Turha vedota ylläpidon lupaan. Siitä huolimatta olet multinikki. Todellakin metsä vastaa siihen, kun sinne huudetaan.
Nätti_Jussi
Agentti Scully
Viestit: 653
Liittynyt: La Loka 13, 2012 8:10 pm

Re: Nimimerkki Von Serpentinin herjaava yksityisviesti

Viesti Kirjoittaja Nätti_Jussi »

Sain von Serpentiniltä tällaisen mukavan yksityisviestin.


Re: Jorma Palon teoria
Lähetetty: Ti Marras 06, 2012 1:35 pm
Lähettäjä: von Serpentin
Vastaanottaja: Nätti_Jussi

Kas runkkarihan se siellä, no et sitten tiedä, että tuokin herjaus menee poliisin syyniin ja lisää sinne Suoli 24 palstan paskakirjoiutuksiesi jatkeeksi. Sinä olet kusessa ja tulet saamaan kivat rapsut, siitä Suomen oikeuslaitos kyllä pitää huolen, nyt ei olekaan kyseessä idolisi ja rakkaasi Gustafssonin oikeudenkäynti. Se on hyvä, että jo nyt tunnustit tietäväsi nimeni, no tiedän minäkin sinun paskamaineisen nimesi, jota en viitsi häveliäisyysyistä tänne kirjoittaa. Vai mitä Rainer häh häh. Oikeudessa tavataan! Oletko viimeaikoina kilkutellut idolisi hemuleita, mulkku?
von Serpentin
Alibin satunnaislukija

Viestit: 102
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 4:59 pm
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Nimimerkki Von Serpentinin herjaava yksityisviesti

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Aivan samankaltaisia yksityisviestejä sain itsekin Hessulta aikoinaan, joissa spekuloi henkilöäni, asuinpaikkaani, viinankäyttöäni, sukulaisuuhteitani sun muita kuvitelmiaan ja esitti suoranaisia väkivaltauhkauksia.
Sairas tyyppihän se selvästi on, mutta tuonlaatuinen, hoitolaa vaativa taho olisi tullut eristää jo aikapäiviä sitten palstaa sotkemasta.
Toki valinta oli minfon, mutta aika monen muunkin vanhan Bodom-keskustelijan osalta mielenkiinto keskustella asiasta hiipui vähitellen paljolti juuri tuon häiriintyneen Hessuserpentiinin vuoksi.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Nätti_Jussi
Agentti Scully
Viestit: 653
Liittynyt: La Loka 13, 2012 8:10 pm

Re: Nimimerkki Von Serpentinin herjaava yksityisviesti

Viesti Kirjoittaja Nätti_Jussi »

Ei muuta kun avohoitoon vaan. 8) Tuskinpa sekään auttaisi, sen verran häiriintynyt tyyppi kuitenkin kyseessä.
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
Skorpioni
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ti Kesä 09, 2009 12:25 am

Re: Nimimerkki Von Serpentinin herjaava yksityisviesti

Viesti Kirjoittaja Skorpioni »

Näitä viestejä kun lukee niin alan epäilemään että esikoululaiset ovat vallanneet palstan, no siksipä en juurikaan tänne enään kirjoittele. :shock: rauhoittuisitte kaikki niin elämä olisi helpompaa.
Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Nimimerkki Von Serpentinin herjaava yksityisviesti

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Skorpioni kirjoitti:Näitä viestejä kun lukee niin alan epäilemään että esikoululaiset ovat vallanneet palstan, no siksipä en juurikaan tänne enään kirjoittele. :shock: rauhoittuisitte kaikki niin elämä olisi helpompaa.
Täysin asiaa 100%. Itsekin olen ylilyöntejä tehnyt, mutta olen ollut pääosin asiallinen toisin kuin eräät toistuvasti.
Vastaa Viestiin