Bannin saaneiden palautumisketju

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Instigator
Frank Drebin
Viestit: 392
Liittynyt: To Syys 22, 2011 9:52 am

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Instigator »

Bo-joing!!!

Olisikohan pitänyt kirjoittaa tuonne "Naurattaa murha.infossa"-ketjuun. Anyway, olihan tuo kahden viikon pakkopaitatuomio melko absurdi. Se tuli seuraavasta viestistäni:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 60#p625510

Seuraavan säännön nojalla:

"*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia. Modekeskustelut kuuluvat tähän piiriin myös."

Jos minä vihjailen tai sanon vaikka suoraan jonkun täysin anonyymin nettisivun olevan jonkun täysin anonyymin minfon nimimerkin käsialaa, se ei ole "nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistämistä" eikä "aiheeseen liittyvää vihjailua", rantakoski! Mutta ilmeisesti argumentoinniltaan heikkolahjaisten on käytettävä hyväkseen sivuston ylityöllistettyä ylläpitoa päästäkseen niskan päälle.

Samaan aikaan tämä sankari saa vapaasti mainostaa tunnissa kokoon kyhättyä sivustoaan some-löytönään. No joo, eihän se tietysti palstan säännöissä kiellettyä ole, mutta onhan se nyt suoraan sanottuna naurettavaa - ehkä vähän lapsellistakin.

Bannilla ei sinänsä ollut suurta vaikutusta, kun en tänne niin kovin paljoa kirjoita, mutta ärsyttää, kun ei pysty yhtä kätevästi seuraamaan, mitkä viestit on jo lukenut ja mitkä ovat vielä lukematta. Toisin se on niillä, jotka eivät ollenkaan lue vaan pelkästään kirjoittavat. Kunpa omakin "ammatti"ylpeys antaisi periksi alentua sille tasolle - pääsisin paljon helpommalla. Totuus vain ei ole kirjoittajansa päässä vaan todisteissa.

annaanna

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Parahin Ylläpito.
Tehän hutkitte aivan tutkimatta, tai siis älyämättä onko vai eikö. Sääntörikkomus. Kyseessä. Reagoitte. Vasikointiin. Automaattisesti.
Noloa! :roll:
Teidän, -annaanna-


Klikkasin auki tuon viestisi Instigator, kerrot siinä niinkuin asia on, Rantakosken vinkkaamalla sivulla ON tuttuja kuvia, viestisi on kaiken lisäksi Lautamiehissä eli Ulvilan kakkeliosastolla:
Kirjoittaja Instigator » 24 Kesä 2014, 14:26
Vai sattui vain silmään some-pläjäyksestä :mrgreen: Kovasti tutun näköisesti photoshopattuja kuvia jonkun tänne minfoon kirjoittaneen nimimerkin posteista. Eipähän juuri nyt tule mieleen, kenen... Joku "hämärryttämis"-termiin rakastunut se oli... nimimerkki alkoi jotenkin "ran" ja päättyi "ki". Välissä ehkä "takos".
Käsittäkseni ylläpito koostuu yhdestä tai useammasta keskinkertaisesta henkilöstä, jotka yrittävät parhaansa käsittämättä mitä ovat tekemässä. Ilmiö on yleinen epätäydellisessä maailmassamme. Eivät he tästäkään viestistä hulluahurskaammaksi tule :D .
(ja jälleen kerran jää käsittämättä yks uusi tietotekninenkommervenkki, jonka takia pidät tärkeänä aina kirjautua palstalle sitä lukeaksesi, niin näyttää muutama muukin tekevän, mm. joku suvikunnas ja tietty iki-ihana officer crap, jolla taitaa kirjautuminen lukea "manuaalisssa")
rantakoski kirjoitti:Onks Sirpan banni jo loppunut? Jotenkin se tuo Ulvila keskusteluihin erittäin paljon Ulvilaan kuulumatonta. Sivutolkulla. Ja sitten taas saa banaania. Uudestaan ja Uudestaan. Silti Sirpa on yksi eniten minfoon kirjoittaneista. Eik niille Sirpan viesteille ole muuta paikkoja kuin Ulvilan surma -keskustelut?
Onhan toki. Palstan ketjuthan ovat niitä pullollaan, yhdessä ketjussa ei käytännössä juuri muita olekkaan :D :evil: :evil: :evil: .

Olet tainnut Ranta"paska"koski muuten itsekin asiattomaan viestintään sortua? Sen seuraksena ansaita itsellesi sekä oman lautamiesketjun, että banaanin.
Kirjoittaja Kyöpeli » 08 Heinä 2014, 19:25
Nimimerkki rantakoski tuomitaan kahden viikon mainoskieltoon palstalla.
Tämä ^Instigatorille tiedoksi.

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Instigator kirjoitti: "*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia. Modekeskustelut kuuluvat tähän piiriin myös."
Minä sain kaksi viikkoa bannia kun kehtasin spekuloida, että pirjoleena on Pirjo Koivisto :lol: Tämä olikin paljastuksena suurinpiirtein samaa kaliberia, kuin jos olisin sanonut, että sisotalo on Seppo Isotalo. Jos ylläpito viitsisi seurata keskusteluja muulloinkin kuin silloin kun joku vasikoi, tai pitää tarkistaa, onko tyhmältä kirjoittajalta nyt tullut mitään semmoista, minkä avulla sen voisi bannata, olisivat he voineet havaita, että ko. nimimerkki haki täältä helmikuussa apua ja rohkaistusta mennäkseen puhumaan poliisille uudestaan vihjeestään, jota ei hänen mukaansa oltu otettu vakavasti, ja jonka vihjeen hän palstalla pääpiirteittäin kertoi. Ja joka sitten oli lehdessä, kun hän sinne poliisille meni.

Jokainen tiesi, kenestä oli kysymys, ja jollei nihlist olisi jostain syystä alkanut jankkaamaan itsestäänselvää asiaa, ei minun olisi sitä tarvinnut edes sanoa. Nihlist ei ilmeisesti myöskään ollut seurannut keskustelua helmikuussa, joten laitoin hänelle pirjoleenan viestejä, että voi itse lukea.

Niin henkilöspekua, kaksi viikkoa suukapulaa konnalle :lol: Joku laittoi Koiviston kuvankin palstalle, ammattia ihmeteltiin yms, eikä siinä ollut mitään väärää tai paheksuttavaa=)

Sinänsä tämä on hauskaa, kun ei koskaan voi tietää, mistä ja milloin se banni napsahtaa. Yleensä ei ole mitään aavistustakaan, että taas on ruoska viuhunut. Sitä vaan aikoo kommentoida johonkin ja huomaa, että jaha, taas on banni.

Raid vois tulla taas kertomaan, kuinka "useammasta henkilöstä koostuva raati" päättää bannit, että saadaan nauraa. Laita samalla osoite, niin pistän hamekankaan tulemaan. Muistatko vielä Raid semmoista aikaa, vuonna 2009, kun Ulvila-ketjusta ei oltu bannattu vielä koskaan ketään. MissHolmes ja Matula tappelivat tosi rajusti ja avasivat toisistaan ketjuja ja moderaattorit kävivät ketjuissa varottamassa heitä, niinkuin heidän työhönsä kuuluu (kuuluisi, jos he osaisivat hommansa). Vasta kun he eivät millään lopettaneet, annettiin joku viikon banni. Nyt on puolet porukasta kaikenaikaa bannissa ilman mitään järjellistä syytä. Pilataan keskustelu ja oma palsta tämmöisellä. Muissa ketjuissa saa riekkua ja chatata mielin määrin!

Aiheellisia banneja on ehkä 5% nykyisistä.

Itse kirjoittelin ulvila-ketjussa 1½ vuotta, enkä edes tiennyt, että täällä on mitään banneja. Enkä tiennyt mikä on Lautamies-osio, kun minua ei tällaiset ihmissuhdepalstat kiinnosta, vaan tykkään tutkia yhtä rikostapausta ja kirjoittaa siitä, enkä muista kirjoittajista.

Sitten eka banni syksyllä 2011 ja sen jälkeen olen jo mennyt sekaisin niiden määrässä, mutta eiköhän yli puoli vuotta ole jo kertynyt. Sinänsä ihmeellistä, kun en ole tainnut palstalla juuri koskaan edes kirota=))

Semmosta.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

Juu-u, juu-u. Yleensähän tämä viestiketju ei kai kiinnosta kettuakaan, ellei ole itse saanut aiheettomaksi kokemansa bannin. Näin ne jutut vain menee. Mutta kellä silmät on, niin nähköön.

Minä olen toistaiseksi saanut vain kerran täältä bannin, asiasta, josta kokemukseni mukaan muualla tulee yleensä huomautus ja sen viestin poisto, tai max 1-3 pv banaanikuuria. Täällä miullen pätkähti 2 viikkoa. Mutta se siitä, takaisin itse asiaan.

Tällainen täällä kuvattu Ylläpidon menettely karkottaa täältä kirjoittajia. Keskustelut kuihtuvat ja yksipuolistuvat. Päivänselvää, eikös? Ennen pitkää joku pykäsee pystyyn toisen voorumin, jonne osa kirjoittajista ryntää, ja mitäs sitten, Ylläpito?
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"

Frankie
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ke Touko 09, 2012 5:45 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Hei !
Elämäni eka banni ja heti kuukausi pyttyä. Selvisin vedellä ja leivällä, veljeilin myös kanssarikollisten kanssa.

Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Oot aikas tempun sitten tehnyt kun veljeilit miten sattui :shock: :D :lol:

Teretulemast tall... eikun siis takas :)
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."

P_V
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: La Elo 17, 2013 11:32 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja P_V »

Hetkinen, bannit saa siis aina kun joku anonyymi pahoittaa mielensä ja vasikoi anonyymisti ylläpidolle. Melkoista...

Avatar
rane
Remington Steele
Viestit: 238
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2012 5:17 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja rane »

P_V kirjoitti:Hetkinen, bannit saa siis aina kun joku anonyymi pahoittaa mielensä ja vasikoi anonyymisti ylläpidolle. Melkoista...
-Vähän kuin oikeuslaitoksemme, ei yhtenäistä linjaa.... :roll: -Paljonkohan tästä paljastuksesta tulee...? :wink:
Suurinta suvaitsemattomuutta esiintyy siellä, missä omasta mielestä ollaan kaikista suvaitsevaisimpia.

annaanna

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Parahin ylläpito, omat haisulini!
Meillä on ongelma. Onneksi ootte sen tiedostaneet. Tänään viimeksi touhotitte tohkeissanne minut pussauskoppiin Mikaelkin kanssa ja sitten tajusitte, että sen seurauksena joudutte sähläämään ilman apuani kaksi viikkoa. Voi teitä pikkuisia keskinkertaisuuksiani. Ette te selviä ilman minua!
Hutkitte tutkimatta ja säädätte noita tuomioita loputtomiin. Luultavasti koko täänkin vuoden. Onnea vaan urakointiin!
No mä lupaan vasikoida jatkossakin yötä päivää, ainakin tammikuussa, kun mulla ei ole töitä, vaikka unirytmi niin vielä luulee.
Ja kyllähän te pikkuhaisulit noita kaksoisnikkejä ihan omatoimisesti ja oikein nokkelasti polttelitte roviolla. Hyvä, hyvä!

Aivan pakko kuittailla, parahin YP. Aina kun tilaisuus tulee.
Teidän,-annaanna-


Noita edeltävissä viesteissä mainittuja naurettavuuksia kertyy kumulatiivisesti koko ajan. Nytkin on Kuolemannaakka aiheettomalla bannilla.

Uusi ja suuri ongelma ovat nuo kaksoisnikkejä kehittävät paskiaiset, ovat sitten millä tahansa toimintansa oikeutttaneet itselleen. Jaloja päämääriä toteuttamassa, muka. Vastenmielistä toimintaa ja vastenmielistä viestintää. Onneksi jotkut noita huomaavat ja seuraavat.

Niin ja siis, oon mä ihan oikeesti jotakin vipinää aikaansaanut ylläpidossa. Tämän tästä. Verbaalisella aggressiolla :cry: enimmäkseen, todella noloa myöntää. Tarkoitus toivottavasti ihan oikeesti pyhittää keinot. Niina Bergin blogi- ketju poistettiin taannoin, sen jälkeen kun minä nimenomaan vaadin sen säilyttämistä (mullapa on sen toka eli vikasivu tallessa).
Sinä yönä viestittelin näin:

ViestiKirjoittaja annaanna » 29 Joulu 2014, 02:42
Tätä ketjua ei ylläpito nyt sitten enää poistakaan, koska tää häiriintynyt tyyppi voi joutua jostakin tekosestaan joskus tutkintaan!

Kuinka helvetin tolloa väkeä on palstan ylläpito, kun tulkintansa mukaan tällainen paskansuoltamisketju on edes lautamiesosion sääntöjen mukainen, kysyn vaan.
Perustan hienovaraisen arvosteluni ylläpidon suuntaan siihen tosiseikkaan, että sääntöjen mukaan jopa lautamiehissä pitäisi YLILYÖNTIEN olevan kiellettyjä.

Sanomattakin on selvää, että tää Niina B. on yksityishenkilö EIKÄ suinkaan Murhainfon nikki, joita varten tää Lautamiehet on perustettu. No, tää nyt on tämmöistä hiustenhalkomista, jota Kyöpeliteam tuskin käsittää ensilukemalta.


Lisäys. Ja ylläpito on siis poistanut jonkun häiriytyneen tietäjäholisti -nimisen nikin Niina Berg nimiseen henkilöön kohdistaman ala-arvoisen kunniaaloukkaavan viestin.
Mun ja Mikaelkin virtuaalisuhde on siinä pisteessä, että me lähetellään näköjään toisillemme bannilauluterveisiä. Kiitoksia siitä viimeisestä! Ja minähän en muuten sua ole vasikoinut, joku muu siellä Ulvilassa hääräilee niissä merkeissä. Mä otin ihan huumorina, tietenkin.

Tässä yksinäiselle sinne pussauskoppiin huolella valittu:

https://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU

mikaelk

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

annaanna kirjoitti:Mun ja Mikaelkin virtuaalisuhde on siinä pisteessä, että me lähetellään näköjään toisillemme bannilauluterveisiä. Kiitoksia siitä viimeisestä! Ja minähän en muuten sua ole vasikoinut, joku muu siellä Ulvilassa hääräilee niissä merkeissä. Mä otin ihan huumorina, tietenkin.

Tässä yksinäiselle sinne pussauskoppiin huolella valittu:

https://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU
Harmittaa niin kun jätit mut yksin, vaan nyt olenkin sit takaisin oikomassa asioita 8)
Rakkaalle tuplalle musiikkia tämän toisen tulemiseni kunniaksi;

https://www.youtube.com/watch?v=iLf5Mdxx2CY

Yritetään että ei tule toistaa kertaa jot meikäläinen bannissa.. Vasikoille haistatan vitut.

Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3643
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Reilut tuhat viestiä ja melkein seitsemän vuotta... Ja sitten tuli bannia "henkilöspekulaatiosta", syytä en vieläkään ole keksinyt. No ehkä sekin joskus selviää...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...

daemons1982
Remington Steele
Viestit: 208
Liittynyt: To Syys 20, 2012 7:05 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja daemons1982 »

awa kirjoitti:On myös näitä miljoonanikkejä, joilla on varaa uhrata nikki banniin ihan milloin tahansa
On täällä varaa joillakin vanhoilla nikeillä olla kovin itseensä täynnä ja tapella ja jankuttaa "hampaat irvessä" yhä edelleenkin siitä esimerkiksi että Nils Gustafsson on syyllistynyt Bodomjärven surmiin väläyttämättä aiheeseen mitään uutta näyttöä sitten viimeisimmän oikeusistunnon jälkeen. Missään muussa alueella nämä tietyt vanhat nikit eivät sitten keskustelemassa käykään, onneksi -saavat pitää puolestani Bodom-alueen tappelu nurkkauksenaan, kunhan eivät tule muualle tappelemaan.

Pika Juoksija
Neuvoja-Jack
Viestit: 532
Liittynyt: La Maalis 07, 2015 7:25 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Pika Juoksija »

Frankie kirjoitti:Hei !
Elämäni eka banni ja heti kuukausi pyttyä. Selvisin vedellä ja leivällä, veljeilin myös kanssarikollisten kanssa.
Minäkin olen kirjoitellut tuhansia viestejä eri foorumeille. Täällä paukahti kaks yks kuukaden banni. En ole uskaltanut sen jälkeen kirjoitella. Hyvä jos uskallan lukea joskus.
Puunsärkijä,Paskakasa.Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä.Katkera,koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen.Kukkulan kuningas

Pula-aho
Martin Riggs
Viestit: 620
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 1:58 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Pula-aho »

annaanna kirjoitti:Uusi ja suuri ongelma ovat nuo kaksoisnikkejä kehittävät paskiaiset, ovat sitten millä tahansa toimintansa oikeutttaneet itselleen. Jaloja päämääriä toteuttamassa, muka. Vastenmielistä toimintaa ja vastenmielistä viestintää. Onneksi jotkut noita huomaavat ja seuraavat.
Ylläpitohan voi halutessaan puuttua ongelmaan ja tarkastaa onko kahdella eri nikillä sama ip.

snake
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: La Helmi 09, 2013 7:04 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja snake »

Osaako kukaan neuvoa miten ylläpitäjiin saa yhteyttä ? Sain viikon porttikiellon ja olen yrittänyt selvittää sen syytä.
Useista yhteydenotto yrityksistä huolimatta yhteenkään ei ole vastattu YV:t kuitenki luetaan
mutta niihin ei vaivauduta vastaamaan.
Onkohan porttikielto tullut annettua väärälle nimimerkille ja nyt hävetään ja ei kehdata selvittää asiaa ?

Vastaa Viestiin