50:s ja viimeinen viestini paljastuksia..

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 544
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

50:s ja viimeinen viestini paljastuksia..

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

:lol: :lol: ..Keksin itse nämä kaikki huhut.. :lol: :lol: :lol: Outlawsien Suomeentulo, mp-messujen esillevetäisy.. Olen erittäin haka keksimään mitä kummallisempia trollauksia. Olen saanut aikaan kahden "alanmiehen" nyrkkitappelun.. Unelmanani olisi saada aikaan kirjoituksillani suuri prätkäjengisota ja seurata sivusta sitä sitten ja nauraa partaani.. :lol: :lol: Olette te "alanmiehet" läpeensä kyllä tyhmiä.. ei paljon järki päätä kivistä.. :lol: :lol: Suosikkitrollauspaikkani on ollut tähän mennessä Päihdelinkki. Olin siellä palstan kauhu, ylläpidon painajainen. Nilsiän_Öljysheikki..kova Rap-Gangsta ja denu.. :lol: :lol: Ette usko miten valtavat naurut olen saanut aikaan vedättämällä milloin milläkin ja milloin millä palstalla.. :lol: :lol:
overdose
Harjunpää
Viestit: 332
Liittynyt: To Tammi 12, 2012 7:23 pm

Re: 50:s ja viimeinen viestini paljastuksia..

Viesti Kirjoittaja overdose »

Ja tämä trollaus tuli yllätyksenä kenelle? Ehkäpä MC porukoilla on vielä toivoa kun eivät olekkaan yllättäen lähteneet ampumaan toisiaan singoilla kirjoitustesi perusteella. Mutta onnea seuraaville palstoille, ehkä saat siellä näkyvämpää tuhoa aikaiseksi.
"Weak men threaten, real men act"
- Varg Vikernes
jii69
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: Pe Marras 30, 2007 6:09 pm
Paikkakunta: Nurkan takana

Re: 50:s ja viimeinen viestini paljastuksia..

Viesti Kirjoittaja jii69 »

Ehkä se päihdelinkki on sopivampi paikka sulle sillä aika kamoissa saa olla että juttujas tosissaan ottaa, lapsilla on halvat huvit ja hulluilla ilmaset..
Silmä silmästä ja hampaasta koko leukaluu.
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: 50:s ja viimeinen viestini paljastuksia..

Viesti Kirjoittaja Bias »

En ole seurannut spurgumiehen kirjoituksia, mutta tästä tuli kyllä jotenkin hyvin surullinen olo. Pitää olla hyvin paha olo, että elämään hakee sisältöä näin. Sanokoot muut mitä tahansa, minä toivon sulle ystäviä, ihan siellä oikeassa elämässä ja jotain mielekästä sisältöä elämään. Sellaista mistä tulee aidosti hyvä fiilis ja joka nostaa itsetuntoa. Tsemppiä Spurgumies!
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Avatar
prrkele
Armas Tammelin
Viestit: 87
Liittynyt: Ma Maalis 23, 2009 12:55 am
Paikkakunta: In Finland we have this thing called Suomi

Re: 50:s ja viimeinen viestini paljastuksia..

Viesti Kirjoittaja prrkele »

IRL tuollaisille pelleille käy yleensä huonosti, tiesithän sen? Ennemmin tai myöhemmin. Onhan se varmasti tosi hauskaa itselle pelleillä, varsinkin kun saa nimimerkin takaa spedeillä.

Mutta suurin ongelma sinun tapauksessa, Spurgumies, taitaa kuitenkin olla se, että sinulla ei ole kavereita kenen kanssa treenata oikeaa sosiaalista käyttäytymistä. Ja se, että pidät itseäsi vähän turhankin nokkelana. Kuvittelet itsestästi liikoja, kun tosiasiassa juuri kukaan ei pidä sinua minään.
…neljännessä kuulustelussa nainen vihdoin myönsi, että mitään Jaria ei ollut olemassakaan. Eikä myöskään sieni-Tomppaa.
Vastaa Viestiin