Jarmo Janis

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

pikasso
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1414
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2010 12:16 am

Re: Jarmo Janis

Viesti Kirjoittaja pikasso »

Odottelen janiksen panosta.
Kainonsorttinen
Frank Drebin
Viestit: 383
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 12:22 pm

Re: Jarmo Janis

Viesti Kirjoittaja Kainonsorttinen »

Olen Atlantan kanssa eri mieltä. Hyväkin sisältö voi helposti jäädä kielioppivirheiden jalkoihin. Toki silti kuka tahansa saa kirjoittaa miten lystää, mutta sitten on turha mussuttaa, jos toiset huomauttavat virheistä.

Jarmo kieltämättä sotkee hiukan joissain topikeissa ja esittää täysin mahdottomia skenaarioita surmista. Joissain topikeissa häneltä löytyy hyviä kirjoituksia. Mutta ei pidä ottaa itseensä; täältä ei löydy yhtään todellista asiantuntijaa lukuun ottamatta niitä satunnaisia surmaajia, joita kuulemma palstalla liikkuu.

Olen itse huomannut, että tunnistan Jarmon tyylin heti ekan lauseen luettuani, enkä tarkoita tätä positiivisessa mielessä. Teksti on edelleen hyvin kankeaa, ja siksi hyppäänkin useat Jarmon korjoitukset suosiolla yli. :( Ei pitäisi nillittää moisista asioista, juu, mutta häiritsee kovasti.
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1268
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Jarmo Janis

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Ensin lähdön syynä on se, ettei hänen kirjoituksiaan ymmärretä.sitten syynä onkin se, että tarvitaan aikaa paneutua johonkin keissiin syvemmin. :D

Mulla ei Jarmoa tule ikävä. Tekstit on pitkiä ja puuduttavia, ja joka juttuun pitää kaivaa joku toinen mukamas vastaava tapaus. Sotkee vain ketjuja kun siellä kirjoitetaan aiheen vierestä. Joskus se toki on ihan releventtia, muttei läheskään aina. Yleensä hyppäänkin hänen viestit yli.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Jarmo Janis

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Mun mielestä on mukavaa, ku porukkaa osuu erilaisia kirjoittajia ja eri
tyylisesti asian ilmaisevia. Olis tosi puuduttavaa lukee täysin toinen toistaa kopioivia tekstejä. Vaikka mielipide olisi eri niin ne olis ku samasta puusta veistetty. Suosittelen edelleen jatkaan sillä tiellä, että hyppää itseään ärsyttävien kirjoittajien tekstien yli. Helppo ratkaisu.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
paksupoika
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Su Kesä 24, 2007 12:19 am

Re: Jarmo Janis

Viesti Kirjoittaja paksupoika »

Missä oot Jarmo ?
Itse ainakin kaipaan mielenkiintoisia spekulointejasi monissa ketjuissa.
Persoonallinen tyylisi on pelkkää plussaa.
Alkuvuosi minfossa on ollut tylsä ilman Jarmoa.
jarmo.janis
Vic Mackey
Viestit: 1982
Liittynyt: Su Heinä 29, 2012 6:25 pm
Paikkakunta: kaakkois suomi

Re: Jarmo Janis

Viesti Kirjoittaja jarmo.janis »

paksupoika kirjoitti:Missä oot Jarmo ?
Itse ainakin kaipaan mielenkiintoisia spekulointejasi monissa ketjuissa.
Persoonallinen tyylisi on pelkkää plussaa.
Alkuvuosi minfossa on ollut tylsä ilman Jarmoa.
Minä en ole joutunut vankilaan, enkä myöskään ole ollut minkään munkaan rangaistustoimen kohteena, mutta minulla on ollut erittäin henkilökohtainen syy olla kirjoittamatta. Henkilökohtainen syy ei kuitenkaan ole mielen pahoittaminen jollekin kirjoittajalle, vaan asia, jolle ei ole voinut tehdä käytännössä yhtään mitään. Kannettavan tietokoneen olen saanut pari kuukautta sitten, mutta kun motivaatio kaiken suhteen on aivan nollassa. :?
Vastaa Viestiin