Olen palstan älykkäin henkilö..Enkö olekin?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Asterix76
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: La Joulu 15, 2012 7:10 pm

Re: Olen palstan älykkäin henkilö..Enkö olekin?

Viesti Kirjoittaja Asterix76 »

Spurgumies kirjoitti:Palasin bannista, ja sinä aikana olen päättänyt ratkaista kaikki SUomen pimeänä olevat henkirikokset tässä lähiaikoina niitähän oli vähän yli sata?
Aika vähän on luottoa kyllä tähän, vetoa en lähtisi lyömään puolestasi kun edellisestäkin julistuksesta jäi vain vauhtiraita housuun;
Spurgumies kirjoitti:TERVE TEILLE..terveiset puolen vuoden bannista.. Tulin 6kk aikana uskoon - ja en ole enää Spurgumies vaan ENTINEN Spurgumies..samalla menetin mielenkiintoni nahkaliivimiehiä kohtaan ja menetin myös mielenkiintoni rikollista maailmaa kohtaan! Julistan tästedes PYHÄÄ elämää Kristuksessa, joka ei ole kiinnostunut pahanteosta vaan hyvänteosta! Jokainen rikollinen asetetaan eräänä päivänä Jumalan Tuomioistuimen eteen.. olipa sitten kuinka kova Nahkaliivimies tahansa..mutta tarjolla on myös syntien sovitus..Kristuksen uhri Golgatan keskimmäisellä ristillä!

Tästedes siirryn Elämäntien julistajien foorumeille - en etsi pahantekijöiden tekoja enkä halua edes kuulla niistä!
Mutta itse aiheeseen... Kun lukee Oldunionin postauksen ja allekirjoituksen, niin kova kilpailu teille tulee palstan älykkäimmän tittelistä. Toivon sinulle silti voittoa.
"Vaimoni jalka kun tuli taas kohti kasvojani niin heittolaukauksella ammuin häntä sääreen. Se oli kaunis sääri, siinä rytäkässä se lyhenikin kahdella sentillä." - Urho "Uki" Kukkamaa
Vastaa Viestiin