Olen palstan älykkäin henkilö..Enkö olekin?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 544
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Olen palstan älykkäin henkilö..Enkö olekin?

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

Tämä tänne koska lautamiesteksti kuuluu tänne. Tässä voitte koettaa ottaa selvää minusta millainen olen ja haastaa mut älyllänne. Olen juutalaisen perimän omaava mies ja siksi olen älykäs ja aikaansaava.. :mrgreen:
Avatar
Leidi
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ma Marras 14, 2011 11:07 am

Re: Olen palstan älykkäin henkilö..Enkö olekin?

Viesti Kirjoittaja Leidi »

Onko nimimerkillä nyt kaikki intiaanit kanootissa? Kiinnostaako jotakuta ottaa selvää millainen olet? Haiseekos aloitusviestissä pieni itserakkaus ja omakehu? Eikös tämä nikki ole aiemminkin availlut jotain sekoja paljastusketjuja? :shock:
Juutalaisuudesta tuli mieleen, lienen eräälle juutalaiselle henkeni velkaa 8)
Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Olen palstan älykkäin henkilö..Enkö olekin?

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Spurgumies kirjoitti:Olen juutalaisen perimän omaava mies
No miten se meidän vika on? Oikeasti, hyväksy asia. Sellaista sattuu.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10845
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Olen palstan älykkäin henkilö..Enkö olekin?

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Minä sain koulussa Hymypoikapatsaankin!
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
oldunion
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ke Touko 08, 2013 10:01 pm
Paikkakunta: Karjala

Re: Olen palstan älykkäin henkilö..Enkö olekin?

Viesti Kirjoittaja oldunion »

Spurgumies on kyllä karismaattinen kirjoittaja, joka kyllä kertoo asiat suoraan. Tätä vanhanliiton piirrettä minä hänessä arvostan.
"Oh, how i express myself, How do i express myself?
Well baby i BENCH PRESS myself, that how i Express myself!
oi kuinka itseani ilmaisen, kuinka itseäni ilmaisen?
Kuule kulta, PENKKIPUNNERRUKSELLA itseäni ilmaisen, niin minä itseni ilmaisen!"
J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Olen palstan älykkäin henkilö..Enkö olekin?

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Ehkä ihan jokainen juutalainenkaan ei ole huippuälykäs yksilö, vaikka lähelle päästäänkin :wink:

Muuten, tuolta kallesanterin viestistä psykopaatti-ketjuun :
Yhdysvaltain psykiatriyhdistyksen mukaan narsisti täyttää vähintään viisi seuraavaa kriteeriä:

1. Kuvittelee olevansa ylivertainen. Liioittelee lahjojaan ja saavutuksiaan.

2. Keskittyy ajatuksissaan epärealistisiin mielikuviin menestyksestään, voimastaan tai kauneudestaan.

3. Kokee olevansa ainutlaatuinen ja uskoo saavansa ymmärrystä vain huomattavilta henkilöiltä ja instituutioilta.

4. Vaatii ihailua.

5. Vaatii erityiskohtelua ja etuoikeuksia. Kokee, ettei hänen tarvitse sopeutua yhteiskunnan sääntöihin.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Nätti_Jussi
Agentti Scully
Viestit: 653
Liittynyt: La Loka 13, 2012 8:10 pm

Re: Olen palstan älykkäin henkilö..Enkö olekin?

Viesti Kirjoittaja Nätti_Jussi »

Se että spurgu olisi palstan älykkäin henkilö ei kuulosta oikein hyvältä.
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
Samuli
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: To Marras 22, 2012 11:43 pm

Re: Olen palstan älykkäin henkilö..Enkö olekin?

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Spuge voisi aloittaa tästä gallupiin uuden ketjun: Kerro kerro kuvastin, ken on täällä älykkäin? Ja odotella vastauksia :wink: En tosin tiedä, mahtaisiko sinne montaa vastausta tulla. Ainakaan, jos ei saisi itseään äänestää, täällähän on pari sellaista, jotka säännöllisin väliajoin muistavat toisia ohjeistaa näiden "älyttömistä" ajatuksista ja kertovat samalla ymmärtävänsä sellaisiakin asioita, mihin muiden aivokapasiteetti ei riitä :mrgreen: Hauskoja omalla tavallaan, nikit tosin niin paljon muistuttavat toisiaan (samoin heidän käsityksensä omasta älyllisestä ylivertaisuudestaan), että monesti tulee mieleen, josko olisi tuplanikki näppäimistön ääressä... :lol:
Yfx

Re: Olen palstan älykkäin henkilö..Enkö olekin?

Viesti Kirjoittaja Yfx »

Huippuälykkyys ei tällä kertaa tuottanut toivottua tulosta, seurauksena useamman kk banni. :lol:
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Olen palstan älykkäin henkilö..Enkö olekin?

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Miettikääs nyt. Spuge saa nyt hieroa päätoimisesti huippuälykkyyttään 4-5 kuukautta superälykkyydeksi. Superäly Spuge hyppää joulukuussa kehiin niin mehän ollaan sit ihan kusessa ku ei ymmärretä pätkääkään sen ajatuksen juoksua tyhmyyttämme.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Olen palstan älykkäin henkilö..Enkö olekin?

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

kakkosurpo kirjoitti:Miettikääs nyt. Spuge saa nyt hieroa päätoimisesti huippuälykkyyttään 4-5 kuukautta superälykkyydeksi. Superäly Spuge hyppää joulukuussa kehiin niin mehän ollaan sit ihan kusessa ku ei ymmärretä pätkääkään sen ajatuksen juoksua tyhmyyttämme.
Mulla sen jutut menee yli hilseen jo nyt, mut en usko sen johtuvan mun tyhmyydestä...

Mä tiedän et tää on Lautamies-osio, mutta joku raja täälläkin pelleilyllä pitäis olla.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 544
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Re: Olen palstan älykkäin henkilö..Enkö olekin?

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

Palasin bannista, ja sinä aikana olen päättänyt ratkaista kaikki SUomen pimeänä olevat henkirikokset tässä lähiaikoina niitähän oli vähän yli sata?
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Olen palstan älykkäin henkilö..Enkö olekin?

Viesti Kirjoittaja Bias »

Jos olisit niin älykäs, osaisit trollata hienovaraisemmin. Ei nyt kuule näillä sun jutuilla oikein liekit leimua...
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
WarWas
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: To Helmi 03, 2011 12:53 pm

Re: Olen palstan älykkäin henkilö..Enkö olekin?

Viesti Kirjoittaja WarWas »

Mennääs trollaukseen mukaan, saiskos valokuvan sinusta, minfossa on monia kirjoittajia ketkä kykenevät yhdestä valokuvastasi kertomaan vaikka kengännumerosi.
bullitt
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Su Joulu 27, 2009 10:58 pm

Re: Olen palstan älykkäin henkilö..Enkö olekin?

Viesti Kirjoittaja bullitt »

WarWas kirjoitti:Mennääs trollaukseen mukaan, saiskos valokuvan sinusta, minfossa on monia kirjoittajia ketkä kykenevät yhdestä valokuvastasi kertomaan vaikka kengännumerosi.
Tai annettaisko trollin huutaa yksinään vaan mielummin?
Vastaa Viestiin