Nyt tuli mitta täyteen

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Samuli
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: To Marras 22, 2012 11:43 pm

Re: Nyt tuli mitta täyteen

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Siru83 kirjoitti:
Tirpiz kirjoitti:Mietin vain, miten Ville uskalsi nousta Siwan edestä autoon, mikä oli se asia, joka sai Villen toimimaan näin?
Hän nousi autoon, koska hän oli v***n tyhmä. Ei siinä ole mitään sen syvällisempää miettimistä.
Siru voi olla vaikka minkälainen perseenreikä itse, mutta tämä kommentti oli jo aivan asiaton.

Muuta ei voi sanoa, ja tuossahan oli vain yksi lause. Siitä hyvästä saan varmaan taas 2vk bannia. "Turhaa chattia."
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Nyt tuli mitta täyteen

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Minä ymmärrän samuli, että sinä vähän tuollaisena homotyylisenä sipsukkana koet Angermanin ja Häkin tyyppiset vähän miehekkäämmät miehet varmaan uhkana ja ehkä kadehditkin. Tuskin olet tuollainen Angermanin tyyppinen pitkä komea mies. Minusta tuntuu, että kun Angerman päälle kolmikymppisenä vapautuu vankilasta, niin jollakin lailla hänen asiansa ovat paremmin kuin sinun. Hänellä on muutakin tekemistä kuin jauhaa netissä toisten kirjoitusvirheistä (mikä on hyvin hyvin hinttimäistä).

Ja tuolla ketjussa jo "tiedetään", mitä Häkin lapset ajattelevat Häkistä tulevaisuudessa. Joo.

Eipä ole nyt liiemmin motivaatiota tänne enää kirjoitella, sisältö kun on joidenkin kirjoittajien toimesta mennyt täysin paskaksi. Nyt saa idiootit kirjoitella hetken keskenään.
kip
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: Su Syys 02, 2012 10:10 pm

Re: Nyt tuli mitta täyteen

Viesti Kirjoittaja kip »

^ Ei riitä että Siru syyllistää uhreja, nyt tuli sitten ihan suoraa kirjoitusta jossa ylistetään tekijää. Pitkä ja komea mies jolla linnatuomion jälkeen asiat paremmin kuin (tietääkseni) normaalilla kansalaisella. Ei helvetti soikoon, voiko noista kirjoituksista tehdä rikosilmoituksen..?
Atlanta
Adrian Monk
Viestit: 2565
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 1:46 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt tuli mitta täyteen

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Mitä helvetin väliä, onko pitkä ja komea tai ruma ja lyhyt, jos on tehnyt rikoksen ja tuomiota tulossa. Onhan jossain ketjussa ollut jopa puhetta siitä, ettei naamavärkin mukaan tuomioita anneta. Tuomiot tulee tekojen mukaan.
Se on valitettavaa, että monikin mies on pitkä, komea ja raamikas, sellainen, johon naiset lankeavat. Sitten he huomaavat olevansakin suhteessa tai aviossa henkisesti kehittymättömän pikkupojan kanssa. Miehen raamit, sielunelämältään ei aikuinen.
Ei kaikki miehet ole tietenkään tällaisia, mutta valitettavan paljon on.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
mehtäläinen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Elo 02, 2013 8:34 pm

Re: Nyt tuli mitta täyteen

Viesti Kirjoittaja mehtäläinen »

Pysy kanssa poissa.
Olet selvästi liian terävä ja
vahvan oikeudentunnon omaava tähän ääliöitten joukkoon, kun sinua ei kukaan ymmärrä.
Anna meidän idioottien kirjoitella rauhassa tääll'ä typeryyksiämme, kun emme omaa vähintäkään ymmärrystä sinun loistavalle järjen juoksulle.
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Nyt tuli mitta täyteen

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Siru83 kirjoitti:
Eipä ole nyt liiemmin motivaatiota tänne enää kirjoitella, sisältö kun on joidenkin kirjoittajien toimesta mennyt täysin paskaksi. Nyt saa idiootit kirjoitella hetken keskenään.
Olihan tämä lupaus, olihan??? :lol: :lol:

Ei kun jaa. Ettei nyt sirpukka olisi sittenkin tarkoittanut, että aikoo pitää huolen että jokainen joka ei ole samanmielinen hänen kanssaan saa kenkää ja hän saa idiootteineen jatkaa idioottimaisia lausuntojaan täällä. :?
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Samuli
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: To Marras 22, 2012 11:43 pm

Re: Nyt tuli mitta täyteen

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Niin tai jos se tajusi, että nyt lipsahti ehkä itselläänkin jo sen rajan yli, josta ainakin muut herkästi bannia saa, niin ilmoitti jo etukäteen poistuvansa hetkeksi. Ettei sitten niin nolota, jos tuleekin bannia. Vaikka eihän se mistään sitä täällä saa. Ja on muuten varmaan itse tuon viestinsä ilmiantanut ylläpidolle, tyyliin "huomaatteko, rankaisen itse itseäni, ei tarvitse antaa banskua!" Vaikka totta kai itselleen lojaalina, tuokin verhottiin kaikkien muiden tyhmyydellä. Ei puhettakaan, että itsessään mitään vikaa näkisi ja vaikka näkisikin, niin ainakaan ei missään nimessä sitä myönnä. Onhan tuollaiselle joku latinankielinen nimikin, diagnoosi, mutten tiedä niistä kun ei ole täysijärkisenä minulle sellaisia kirjoiteltu :lol:

Minua saa haukkua homoksi ja hinttariksi ja vaikka miksi, se on ihan sama tai no, saahan siitä näin naisimmeisenä aina ihan hyvät naurut sille päivälle :mrgreen: Mutta jos murhan uhrista kirjoitetaan, että "oli niin vitun tyhmä", niin se on mautonta, asiatonta, liekö jopa laitonta. Vai saako vainajia muka herjata miten tahtoo?
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Nyt tuli mitta täyteen

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Tod. näk. Sirulle kolahti, kun täällä kerrottiin ne sääntöpykälät, joita hän on rikkonut.
Liekö saanut varoituksen, annetaanko täällä niitä, kuten fiksuilla palstoilla annetaan? Itse en ole saanut yhtään, banni kolahtanut aina välittömästi, kun olen ollut Sirun kanssa eri mieltä.

Mutta siihen, että tämä murhaajien ja raiskaajien puolustaja pysyisi poissa omasta tahdostaan, en usko. Eihän tuo ole saanut nikkiäänkään vaihdettua, vaikka jo aikaa sitten kertoi vaihtavansa, koska tutut hänet siitä tunnistaa. Mahtaa olla tosi pieneltä pakkakunnalta, jos tunnistaminen on mahdollista. Ja tämä taas mietityttää syystä, että Siru on haukkunut täällä ties keitä junteiksi ja esiintynyt itse Stadilaisena.
Samuli
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: To Marras 22, 2012 11:43 pm

Re: Nyt tuli mitta täyteen

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Ei kai sen tarvi nikkiään vaihtaa, eikö sillä ole niitä muutama mitä voi aina käyttää, jos yhdelle tulee liian tukalaa? Halusihan se kyllä vaihtaa, juuri tuon tunnistettavuuden takia, "kun olen HESASTA ja täällä HESASSA minä olen liian helposti tunnistettavissa." Kas kun ei vielä lähiosoitettaan mainostanut, ja puhelinnumeroa. Tai ehkä se on joku tuksutyylinen wannabejulkkis. Toivoisi oikein, että kaikki tuntisivat. No, eka 5 pisteen vihje on annettu, kun ilmoitti olevansa Stadista. Tai Snadista, kuten me täällä maalla leikkisästi sitä metropolia kutsutaan :wink: Jokohan kohta tulee se 3 pisteen vihje?

Ja miten paljon sitä mahtaa ottaakaan päähän, kun ei ole viestimäärästään huolimatta päässyt siihen Minfon tv-ohjelmaan. Toki häneltä kysyttäessä vastaus olisi, että "kyllä pyydettiin, mutten suostunut, kun sitten minut olisi tunnistaneet ihan kaikki". Ja varmasti olisi tunnistanutkin, kun olisi suunsa avannut. "Minusta tämä uhri on itse kaikista syyllisin hengenlähtöönsä..." :mrgreen:
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Nyt tuli mitta täyteen

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Unohdin tossa jo kommentoida sitä, kun täällä joku kehui Dania komeaksi, pitkäksi mieheksi. Toi rääpäle on kyllä kaukana komeasta. :lol: Pituudellahan ei sinällään ole paskankaan väliä, mutta onko täällä edes mainittu ton mulkun pituutta? Ihan sama, onko 150 tai 190, yhtä kusipäinen mätäpaise silti.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Nyt tuli mitta täyteen

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Jussi Helasvuon tapaus on nyt ratkaistu. Atlanta ratkaisi sen. Tässä on poliisi menettänyt loistavan rikosprofiloijan. Itse asiassa mihin edes tarvitsemme poliisia, kun on Atlanta, joka osaa ratkaista kaikki rikokset? Kadehdin hänen psykologista nerokuuttaan.
Atlanta kirjoitti:Kun ajattelin selalistakin, kun tässä tämä siivous on noussut esiin hyvin voimakkaana, niin olisikohan riita ja tappelu alkanutkin vaikka juuri siivouksesta.

Hän olis tuona kyseisenä päivänä taas paikalla. Uhri ehdottanut, että pistetään paikat kuntoon, kun hänkin on viikonlopun poissa. On sitten kivempi tulla kotiin, kun on siistiä. Tai, sitten, Jussi on ehdottanut, että kaveri siivoaa, kun hän on poissa. Joko tuo henkilö ei ollut suostunut kumpaankaan ja siitä on tullut nokkapokkaa. Ehkä uhri on vihjaissut, että jotain voisi tehdäkin, kun ilmaiseksi majailee.
Tekijä on saanut raivopuuskan sen takia ja ajatellut, että siivotaan sitten. Aloitetaan siitä,että siivotaan vittuileva asukas ensin hiljaiseksi.

Sen jälkeen on nuohottu viimeisen päälle. On haluttu näyttää, että kyllä tämäkin homma osataan. Tätähän sinä halusit. Kaverikin siivotaan pois näkyvistä.
Tällä lailla se homma varmaan meni.
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2588
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: Nyt tuli mitta täyteen

Viesti Kirjoittaja MEG »

Atlanta kirjoitti:Kun ajattelin selalistakin, kun tässä tämä siivous on noussut esiin hyvin voimakkaana, niin olisikohan riita ja tappelu alkanutkin vaikka juuri siivouksesta..
Monet surmiin johtaneet riidat ovat alkaneet mitättömistä asioista. Miksei siis siivouksestakin.
Pohdintoja kannattaa kuitenkin tiivistää ja pelkistää, ryhtymättä yksityiskohtaiseen maalauksiin.
Helasvuon surmassa riittää kun pidetään muistissa satunnainen riita yhtenä motiiviluokkana.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Nyt tuli mitta täyteen

Viesti Kirjoittaja skoone »

skoone kirjoitti:Ilmoitan täten, että minfon keskustelujen taso on nykyään niin ala-arvoista, että en todellakaan viitsi enää tuhlata aikaani moisen huuhaan lukemiseen, saatikka ns keskusteluihin osallistumiseen.

Sääli, sillä olen ollut minfossa mukana alkumetreiltä asti, mutta nyt kaikenmaailman jänikset ja tarantulat sorkkivat joka ainutta ketjua niin, että sitä soopaa en halua lukea. Harmittaa, kun esim näillä em nikeillä on suhteellisen hatarat tiedot kirjoittamistaan aiheista, mutta tekstiä suolletaan suoraan sormista koneeseen;)

Ihmettelen vaan, että ovatko he tehneet sopimuksen vanhojen nikkien karkottamiseksi minfosta?
Yritin olla poissa ja se onnistuikin. Sitten palasin pikkuhiljaa ja kommentoinkin silloin tällöin. Mutta eikös taas pupujussit ja tiiastiinat taas alkaneet esittää suuria ideoitaan joka paikkaan. Ei kiinnosta taas, joten kuullaan ehkä joskus taas. Nyt ei huvita yhtään nää "keskustelut".
Muista lähdekritiikki!
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Nyt tuli mitta täyteen

Viesti Kirjoittaja irmuska »

skoone kirjoitti:
Yritin olla poissa ja se onnistuikin. Sitten palasin pikkuhiljaa ja kommentoinkin silloin tällöin. Mutta eikös taas pupujussit ja tiiastiinat taas alkaneet esittää suuria ideoitaan joka paikkaan. Ei kiinnosta taas, joten kuullaan ehkä joskus taas. Nyt ei huvita yhtään nää "keskustelut".
Niin mitkä? Minusta on tuntunut jo jonkin aikaa ettei täällä keskustella vaan jankataan, jankataan ja jankataan. Ajetaan omia näkemyksiä läpi vaikka väkisin. Koen keskustelun kuitenkin olevan jotain muuta, sillä en kovin moneen juttuun enää edes jaksa kommentoida kuin oman näkemykseni ja jatkokommentteihin en edes vastaa. En kaipaa käännytystä ja seison omien näkemysteni takana niin kauan kun joku ihan JÄRKEVÄSTI on valmis vaihtamaan ajatuksia asiasta. Ja ei, ne ajatukset ei voi alkaa tyyliin "vajakki, et tajuu, et ymmärrä ja hei, mun totuus on ainoa oikea".
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Nyt tuli mitta täyteen

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

skoone kirjoitti: Yritin olla poissa ja se onnistuikin. Sitten palasin pikkuhiljaa ja kommentoinkin silloin tällöin. Mutta eikös taas pupujussit ja tiiastiinat taas alkaneet esittää suuria ideoitaan joka paikkaan. Ei kiinnosta taas, joten kuullaan ehkä joskus taas. Nyt ei huvita yhtään nää "keskustelut".
/ Osalainaus yltä

Kirjoitin juuri yhdessä ketjussa että kaksi pistettä sijaitsevat maantieteellisesti lähekkäin, en edes jatkanut ajatusta yhtään sen pidemmälle. Tähän Skoone vastasit: "Ei millään pahalla, mutta olisikohan hyvä että keskustelijat suhteuttaisivat tapahtumat Helsingin kokoisen kaupungin oloihin."

Käsittääkseni pisteen A ja pisteen B etäisyys toisistaan ei riipu siitä, minkä kokoisessa kaupungissa ne sijaitsevat, mutta onneksi löytyy joku "viisas" joka tietää kuinka asiat oikeasti ovat. Ja kuinka jättimäinen kaupunki Helsinki on. En epäile ettenkö ärsytä sinua, mutta mistä edes tiedät, kuinka juuri tuo ajatuskulkuni olisi jatkunut ja oliko minun edes tarkoitus jatkaa sitä?
Vastaa Viestiin