Nimimerkki sisotalo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Lumienkeli kirjoitti:Totta kai on. Pidän vanhemmista herrasmiehistä.
No tässähän tämä nyt sitten meni käpälään... Herrasmiehet ei toimi kuten sisotalo...
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

irmuska kirjoitti: Ehkä sisotalolla on jokin fiksaatio nimiin?
Tai lapsiin?
irmuska kirjoitti:
Lumienkeli kirjoitti:Totta kai on. Pidän vanhemmista herrasmiehistä.
No tässähän tämä nyt sitten meni käpälään... Herrasmiehet ei toimi kuten sisotalo...
Et nyt pilaa mun fantasiaa :mrgreen:
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Hups, sori enkuli :oops: :D
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Edgein
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: Ma Elo 19, 2013 1:17 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja Edgein »

Taitaa mennä siso talon pasmat nyt sekaisin kun ei pysty viikon bennin vuoksi hoitamaan ollenkaan Annelin puolustusta eikä palstapoliisin tehtäviä. Joutuukohan purkamaan paineensa tanssilattialla suuren mestarin discotanssivideon tahtiin...
sisotalo kirjoitti:Tässä on tapahtunut perheen sisäinen murha, niissä naisten osuus on 6%, HS julkaiseman tilaston mukaan.
Kuolemannaakka kirjoitti:Ehkä Anneli oli vaan taitava vatsastapuhuja.
peikonlehti
Roger Murtaugh
Viestit: 854
Liittynyt: To Touko 30, 2013 3:11 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja peikonlehti »

Iskun täytyy aluksi olla musertava. Puolustus horjuu ja murhatutkimuskin on jäissä. Mutta toverimme tuskin tuosta lannistuu. Ehkö hän tässä välillä selvittää Palmen murhan, kun on ihan tutkijakin.
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Oho! No, nythän sisotalolla on aikaa hioa argumenttejaan, luvassa on kaiketi erittäin tarkasti tutkailtua materiaalia kunhan palaa paikalle. Tiedä vaikka ehtisi tässä välissä ratkaista muutaman muunkin murhamysteerin.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

irmuska kirjoitti:Oho! No, nythän sisotalolla on aikaa hioa argumenttejaan, luvassa on kaiketi erittäin tarkasti tutkailtua materiaalia kunhan palaa paikalle. Tiedä vaikka ehtisi tässä välissä ratkaista muutaman muunkin murhamysteerin.
Murhatutkimuksia ei ole viikkoon kukaan vienyt eteenpäin tällä palstalla. Onneksi tämä piina loppuu pian!!
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Kävin katsomassa lööppejä Helsingissä. Ne ovat aivan uskomattomia. Perheen sisäisestä sählästä tehdään suuri uutinen molemmissa iltalehdissä. Viikon pohdinta selvitti kiperät kysymykset. Erityisesti olen ymmärtänyt, että Annelin puolustus saa ottaa tyden syyn niskoilleen siitä, että kaksi ihmistä istuu pitkiä vankeustuomiota
padlock
Martin Riggs
Viestit: 620
Liittynyt: Ma Syys 02, 2013 8:52 am

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja padlock »

En tiedä onko vika puolustuksessa vai tuomareissa, epäilisin kuitenkin tuomareita. Joku kirjoitti siitä osuvasti:

Sanonpa vain: älkää ikinä lähtekö oikeusteitse jupakoimaan yhtään mistään, jollei ole ihan pakko. Oikeutta tässä maassa saa vain, jos arpa osuu kohdalleen. Ja se on korkeintaan 50/50 se mahdollisuus sitten. Jumala teitä auttaakoon, jos joudutte jostain syystä itse rikoksesta epäillyksi.

Oikeudessahan ei ole mikään pakko ottaa yhtään mitään todistelua huomioon, vaan tuomarilla on täydellinen valta tehdä päätös vaikkapa kolikkoa heittämällä, jos niin päättää. Valittaa ei asiasta voi. Tämä on ehkä se kaikkein oleellisin asia, mitä ihmiset eivät tunnu tietävän, vaan sokeasti hyväuskoisena ajatellaan että kunhan vaan todisteita on asioiden todellisesta laidasta, niin kaikki menee hyvin ja lopullinen päätös on oikeuden- ja totuudenmukainen. Näin harvoin tosiasiallisesti käy ja ihmisiä tuomitaan jatkuvasti aivan mielivaltaisesti mutu-pohjalta.

Pahimpina esimerkkeinä huoltajuuskiistat, joiden pyörteissä kalpenee helposti jopa tämä case Auer. On täysin mahdollista saada ihan vastaavanlainen teatteri aikaiseksi ja viranomaiset mukaan show'hun, jos vaan on tarpeeksi röyhkeä ja häikäilemätön. Onpa tämän johdosta perustettu tähän maahan jopa yhdistyskin: http://www.xn--istlastenasialla-wnb.fi/
Jokaisella on oikeus olla yhtä mieltä minun kanssani. - Madonna
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Viikon mietintäaika on antanut mahdollisuuden paikallistaa nimimerkki sisotalo siinä kentässä joka on seitsemän vuoden aikana syntynyt Ulvilan surman ympärillä. Jokaisella kirjoittajalla on kanta, Annelin puolesta tai vastaan, mutta järki kerjätessäkin. Toisaalta on syyttäjän äärimmäisyys asenne, jota valtamedia seuraa, poikkeuksina HS, Iltasanomat ja Hbl. Sitten on tunteella puolustajat, blogit NiinaBerg tai anneliauer.com.

Nimimerkki sisotalo asettuu laajaan harmaaseen vyöhykkeeseen, jossa käydään asiallistakin keskustelua. Äärimmäisyyksien hyökkäykset tulevat hämmästyttävän tasapuolisesti molemmista äärimmäisyyksistä vaikka sisotalo kuuluu niihin, jotka pitävät Annelia syyttömänä
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Kuuluuko hyvään foorumikäyttäytymiseen se, että nimimerkki toisaalla julkaisee murha.infon ylläpidon nimi-, osoite- ja puhelinnumerotietoja? Se, jos nimimerkki itse itsestään haluaa nämä tiedot tuoda julki niin antaa tulla vain, mutta eikö kanssakeskustelijoilla ja ylläpidolla ole oikeus säilyttää anonyymiytensä?
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja matlockb »

^Täyttä asiaa puhut, Lumienkeli, mutta ainakin täällä on kaikkien yksityisyys mennyt olemattomaksi ja oikeuden pysyä anonyyminä, on voinut unohtaa kun nimimerkki sisotalo tuli palstalle.
Sanon vain että tuosta ei hyvää seuraa jos sisotalo edelleen jatkaa tuollaisella linjalla (ihmisten osoitteita paljastellen) toivon mukaan minfon ylläpito puuttuu heidän tietojensa spekuloimiseen, heillä on samanlainen oikeus säilyä anonyyminä kuin esimerkiksi minulla, mutta sisotalon ajatusmailmaan ei sellainen sovi.
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Siis mistä on kysymys? Täällä on kerrottu Ari Auerin osoite, mutta en minä muuta ole nähnyt. Minun kohdallani jankutetaan lasten nimen paljastmisesta. Olen kunioituksesta päätodistaajaa kohtaan kutsunut häntä omalla etunimellään mutta kutsutaan häntä nyt sitten Jukka Lahden tai uhrin tyttäreksi.

Onkohan taas kyse nimimerkin yiistysasioista, joista bannia on annettu hyvin. Parasta kiinnitää moderoinnin huomiota Lumienkelin viitauksiin "toisaalla julkaisee". Ketä hän sitten vaan tarkoittaneekin
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja Tara »

sisotalo kirjoitti:Siis mistä on kysymys? Täällä on kerrottu Ari Auerin osoite, mutta en minä muuta ole nähnyt. Minun kohdallani jankutetaan lasten nimen paljastmisesta. Olen kunioituksesta päätodistaajaa kohtaan kutsunut häntä omalla etunimellään mutta kutsutaan häntä nyt sitten Jukka Lahden tai uhrin tyttäreksi.

Onkohan taas kyse nimimerkin yiistysasioista, joista bannia on annettu hyvin. Parasta kiinnitää moderoinnin huomiota Lumienkelin viitauksiin "toisaalla julkaisee". Ketä hän sitten vaan tarkoittaneekin
Onko herra dose entin tullut käytyä milloinka muistitestissä?
Nyt olisi varmaan se aika. Siltä alkaa näyttää pahan kerran. Vai eikö vasen käsi tiedä mitä oikea käsi on tullut tehneeksi toisaalla?
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Siis, mitä nämä kolme nimimerkkiä tarkoittavat? Kenen osoitetta? Minä julkistaisin mielelläni jos vain niitä olisi ja jos asianomaisen osoitteella olisi merkitystä murhatutkimukselle. "Prinsessan på ärten" täytyy sanoa kanssakesksutelijoista.
Vastaa Viestiin