Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitti

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Ilmoittaudun suoraan juoppoputkasta mukaan geimeihin. Voisin laulattaa tammerkoskensillallastyyppisesti koko seuruetta.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Jipii, tätä on odotettu. Mä tulen Pärnusta ostamassani Vilan punaisessa t-paidassa ja mieheni tavikengissä. Ja jottei vilu yllätä, otan mukaan paksun mustanruskea kotiasuni.

Mä olen ihan onneton leipoja, mutta puikkoterotinta osaan käyttää lähes ammattimaisesti. Voi ottaa sen mukaan ja terottaa kaikkien fileerausveitset.

Pakkasessa meilläkin on vaikka ja mitä. Voin ottaa pari muovikassillista mukaan. Ylijäävät voi sitten heittää roskikseen. Turha mun niitä sulaneena on takaisin raahata.

Mulla olisi sellainen valmiiksi halkaistu vaahtomuovipatja; leikkasin mattopuukolla puoleen väliin asti halki, jotta sain taivutettua tyttären koiralle siitä vierasängyn. Otanko sen? Siitä voi mittaa hyvin mehun imeytymistä.

Musta olisi kiva, jos saatais jostain sellainen hopeenharmaa tila-auto. Kaikki etelä-suomalaiset vois tulla kimppakyydillä. Voitais ajaa silleen Turku-Raisio kautta vaikka. Ei tarviis ainakaan kenenkään tulla taksilla.
Nuotio & Äreät Tiput
Avatar
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1443
Liittynyt: To Touko 20, 2010 8:28 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Tämä miitti pitää panna ehdottomasti kalenteriin. Voinen tulla virkapuvussa, täytyyhän siellä jonkun järjestystäkin pitää. Pamppua häävimpää välinettä siihen hommaan en aio ottaa. Voihan sillä silti pamputtaa sukupuoleen katsomattakin.

Voin ottaa kamarilta semmosen c-kasettimankan niin voidaan äänittää parhaita paloja ja soittaa niitä sitten uudestaan. Voidaanpa tehdä jokunen rekokin..
..saapa nähä..
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Mitä jos joku meistä osallistujista onkin mukaan soluttautunut valepoliisi? Järjestää vielä tilakuuntelun, jos huonosti käy. 8)
All is pretty.
- Andy Warhol
ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Tja kirjoitti:Nyt määki innostusi! Hei tota mul ei ol musta hupparii eikä alusvaatteitakaa, mut voink mää tulla iha vaa t-paidas ja sortseis? Enkä kyl ajatellu tuoda mittä tarjottavakaa. Mut voink mää silti tulla?
Onks sulla olkia? Jos, niin voisit leikkia Turrea askartelemalla niista oljenkorsia ja olkiukkoja kunnes tama vapautuu. Murteenhan jo hallitset niin kavisi katevasti.

Miitin paajarjestelija on nyt valitettavasti juoppoputkassa, mutta oletan uusien vatkaajien olevan yhta tervetulleita kuin vanhojen. Mitapa sita murhapalsta enempaa kaipaa kuin uutta verta.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
annijatta
Javier Pena
Viestit: 1705
Liittynyt: To Syys 01, 2011 7:22 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Illan ohjelmaan varmaan sopisi esitelmä Fiskars avioerosta ja sen vaaroista ultraviolettilampun loisteessa. Alustuksen voi tehdä valelääkäri annijatta.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Tja
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: La Syys 14, 2013 4:00 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Tja »

Hei joo mää oon maalta ja olkiaki löytyy. Mitä mää teen niist, jotain voodoo -ukkoi? Jotai Jukan näkösii vai? Ai mää vai? Juu vai? Onks mul kukka soittanu?
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Saanko ottaa jäljestyskoirani mukaan? Haistatellaan sille sitä sun tätä ja katotaan josko se lähtee jälelle.. Ruåttiin saakka Alvsjööhön se jaksaa mut useimmiten menee vaan takapakkia tontin reunalle ja alkaa nualla pallejaan.

Tuon pari muovituolia myös. Toisessa on kyl kurajälki mut jollain pefletillä suojautumalla ei haitanne.

Miitti ajoittunee vähän galsaan ajankohtaan joten ottakaa hei kaikki klapei mukaan. Luonnollinen säilytyspaikka niille järjestynee lepialueen sängyltä.

Ps. Tanssisko joku munkaa Joutsenlampee?
ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Ps. Tanssisko joku munkaa Joutsenlampee?
Minaminamina!!!!!

Ma olen itse asiassa jo vuoden harjoitellut, siita saakka kun kuvittelin viime syksyna hupun verijalkien teossa tarvitsemia balettipiruetteja.

Tassa siis Zemin huppukvartetin askellusnaytos (takan katveessa), jota voitaisiin koittaa, ainaskin jos loytyy viela pari muuta pikkujoutsenta:

http://www.youtube.com/watch?v=a5YfXD7PgMc

Tai sitte me voidaan esittaa vuoronperaan omat soolomme. Tassa mun:

http://www.youtube.com/watch?v=tuu41iXJYzU

Huomaa erikoisesti ripisevat kuidut.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Suostusko joku kuunteleen mun sydänääniä? Voisin sit tullakin.
annaanna

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja annaanna »

^ minäkin saavun astalo olalla, kun kerran kyytikin on järjestynyt.
Mul on astalo jemmassa hätätilanteita varten listan takana. Otan myös sisäisen möykyn mukaani. Ja likapyykkiä, jos vaikka naapuri ehtisi yöllä pyykkäämään ne. Rutinoituneena alipukeutujana valitsen beigen pyjaman, ilman rintsikoita tietty ja naiselle sopimaton epäkorrekti käytöshän seuraa mua kaikkialle. En oo mikään kulinaristi, jätän muonituspuolen muitten huoleksi. Taavetti laulattaa Annijatan sanoituksia tietty, ulkosuomalainen debytoi korkeakylttyyrisen balettinumeronsa kanssa, Jatta alustaa lääketieteen uusimmista saavutuksista, ja jos aikaa jää niin katsellaanko kuvia. Mä voin tuoda osasuurennoksia.

Toivottavasti joku muistaa videoida miitin.


Ps. voisko sillä ultraviolettilampulla vilkaista onko mua hyväksikäytetty, kun en yhtään tiiä.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

^ Ikävä kyllä sillä pystyy tutkimaan ainoastaan oletko viillellyt itseäsi. Mutta auttahan sekin eteen päin.
Mutta jos hirveästi haluat voin tuoda mukanani ultraäänilaitteen. Sillä voidaan sitten tutkia intiimialueet. Sisotalo todennäköisesti ilmoittautuu vapaaehtoiseksi, tutkija kun on, ja vastaus lienee jo ennalta selvä; ei, sanoo dosentti. :oops:
Nuotio & Äreät Tiput
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

annaanna kirjoitti:Ps. voisko sillä ultraviolettilampulla vilkaista onko mua hyväksikäytetty, kun en yhtään tiiä.
Kuvaustesi perusteella lienee toiveajattelua. Mutta suosittelen meriretkeä - siellä saat ainakin valemuistot asiasta niin ei jää pelkän toiveen varaan.
annaanna

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja annaanna »

^sun huumorintajusta mulla onkin jo muodostunut käsitys ja kykysi olla käsittämättä ketjun kepeä luonne paljastui, päättelit tarkoituksen olevan keskinäinen nokittelu.

Miss, tuo vaan se ultraäänilaite. En tosin epäile raskaana olevani. Mutta toki Sisotalo mut tutkia voi, kunhan ei ihan sisätutkimusta tee.
Entä onko paikalle tulossa yhtään naamastalukijaa, mua on alkanut ala vähän kiinnostamaan, kun sen avulla saavutetaan niin laaja-alainen käsitys henkilöstä. Lyhytkurssi aiheesta olisi hieno juttu.

Vai ei sillä ultravioletilla sitten oikein mitään kyetä tutkimaan, onko siitä edes rusketuksen hankkimisessa apua, mua aina syksyisin rusketusrajat vaivaa.
Viimeksi muokannut annaanna, Su Syys 15, 2013 10:05 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Illan pimetessä pistetään pystyyn varttuneemman väen rytkyriihi; otsa- ja taskulamppuin valossa gruuvataan kasaritunnelmissa. Luonnollisesti tiskiJukkailen itse.
Chic: Telling lies
http://www.youtube.com/watch?v=kEwpgI-uorw
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Vastaa Viestiin