Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitti

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Frankie
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ke Touko 09, 2012 5:45 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Osoita nyt PL tuosta minun tekstistä se uhkaava kohta.
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Tara »

Pieni liekki kirjoitti:
Frankie kirjoitti:Liekki kirjoitti
Jos olisin asianosainen, niin tekisin Hejacin nimimerkki Jemmasta poliisille tutkintapyynnön.
Tiedätkös, että minunkin tekisi mieli tehdä tutkintapyyntö paristakin nimimerkistä.
Käytkö Liekki ihan kaikilla pytyillä ? Olitko sä uskovainen vai ? Miten sun uskos kestää tämän toisten tuomitsemisen ?
Taivaassa perseet tervataan.
Taran mielestä tällainen Frankien esiintuoma viestittely on ilmeisesti täysin asiallista. Hän ei ole koskaan havainnut, että Anneli Auerin puolustajiin olisi kohdistettu hyökkääviä viestejä. Hän ei ole koskaan huomannut, että täällä olisi nimeltä mainiten kohdistettu uhkailuviestejä Anneli Auerin syyttömyydestä vakuuttuneisiin henkilöihin. Puhutko Tara aina totta vai voisivatko ne sinunkin puheesi muuttua aina sopivasti tilanteen mukaan?
Mitäv... minunko pitäisi ilmaista kantani toisten postauksiin täällä kackelsbergissa, myös täällä?? Mitä oikein kuvittelet. Käskit minun korjailla jemman postausta hejacissa. Mitä se minulle kuuluu! Korjaa itse! ..vihtahousu vieköön.. jemman kirjoitus ja lainaukset esitutkintamateriaalin pohjalta olivat täsmälleen oikein.

Mikä kumman mielipidepoliisi minä olisin. Olenko vaatinut sinua muuttamaan kantaasi Ulvila-kysymyksiin tai Aueriin?? En. Pidät vain rauhassa oman näkemyksesi äläkä ota henkilökohtaisena loukkauksena, jos jokin postauksesi herättää hilpeyttä, kiusauksen näpäyttää esittämääsi MIELIPIDETTÄ..

Olenko valehdellut jostain nikistä jotain mikä ei ole totta? Vääristellyt toisten sanomisia, muunnellut toisten postauksia lainauksissa?? Olenko väittänyt että jokin asia lukee etp:ssä ja sitten käy ilmi, että ei luetaakaan, eli että olen valehdellut? Näin ei ole tapahtunut.

Frankiella on huumorintajua, mutta sinulla ei näytä olevan. Kuten ei muillakan annelisteilla, useimmiten ei.

Kerropa nyt joku esimerkki sellainen, jossa minä nimenomaan selvästi uhkaan aggressiviseen sävyyn jotain annelistia. Siitä oli kysymys.

Jos joku on mielestäni pölkky, kolho, röyhkeä, rehvastelija, keekoilija, vittumainen tmv, se on minun mielipiteeni sen perusteella mitä joku on esittänyt asioista, joista on ollut tarkoitus keskustella. Ei uhkaus eikä aggressio. Olenko nimitellyt ketään pedofiiliksi tai raiskaajaksi?

Annelistien tapa näykkiä 'vastapuolen' henkilöä on typerää käytöstä. Joskus metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

Vähiin jäivät esimerkkisi. Frankien postiin minulla ei tarvitse olla mitään sanomista, mutta koska peräät sellaista, niin sanon: Sehän on hauska :lol: Samaa genreä kuin nahkurin orsilla tavataan.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
annaanna

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Human interest kirjoitti:Viikko sitten Taralta lipsahti lautamiesviestissä viittaus hänen omiin poliisiyhteyksiinsä: hänellä on ”naapureinaan” kuulemma ”kolme poliisia”. Lisäksi Tara kertoi, että hänellä on yhteyksiä ”tunnettuun tutkintaan liittyvään poliisiin” http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 20#p662888

Lukijalle tulee kiusaus vetää se johtopäätös, että TARA on yhtä kuin POLIISI, mikä ei tietenkään ole kenellekään mikään yllätys, mutta onpahan Taran poliisikytkös nyt tuotu esille hänen omalla suullaan. Se ei enää ole arvailua.

Vai lieneekö Tara vain wannabe-poliisi, joka ei koskaan kovista ponnisteluistaan huolimatta päässyt poliisikouluun, eikä kestä nähdä, miten hänen ihailemalleen ammattikunnalle nauretaan. Senkö vuoksi Tara on istunut täällä päivittäin (näköjään) kohta viisi vuotta jakamassa väärää tietoa ja valikoituja ”osatotuuksia” Auer-keissiin liittyen? Ehkä ei sittenkään.

Eikä tässä vielä kaikki: toinen Ulvila-keskustelussa piipahteleva ”antiannelisti” kiirehti samassa keskustelussa vähän myöhemmin ilmoittamaan – miltei ylpeänä – keskustelun muille osapuolille, että tuntee Taran, omien sanojensa mukaan ulkonäöltä ja muutenkin http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 35#p663224

On varmasti aika harvinaista, että joku keskustelija täältä tuntee toisen kirjoittelijan keskustelupalstan ulkopuolisista yhteyksistä. Voidaan siis päätellä, että Miss Holmesillakin on poliisiyhteyksiä. Tai sitten hänkin on poliisi? Tai joku muu, joka saa työkseen päivät pitkät seuraa nettikeskusteluja ja ”informoida” ihmisiä? Ns. nettipoliisi, ehkä?

Nettipoliiseista sen verran, että Ylen tuoreehkossa, SOMEssa toimivia poliiseja koskevassa artikkelissa todetaan, että ”poliisin mukaan tarkoitus on olla siellä, missä ihmisetkin, joten myös poliisi on somessa”. Ja edelleen: ”Nettipoliiseja ei valmistu Poliisiammattikorkeakoulusta joltakin valmiilta linjalta. Nettipoliisiksi pätevöidytään erillisillä kursseilla. Nettipoliiseja on nyt 30-40 eri puolilla Suomea”. http://yle.fi/uutiset/facebook_sen_teke ... si/7690058
Lisää tietoa nettipoliiseista löytyy poliisin omilta sivuilta (poliisi.fi).

Vielä edellä mainitusta lautamieskeskustelusta sen verran, että ”antiannelisti” Mikaelk selvästi hermostui keskustelun edetessä Taran ja Miss Holmesin paljastavasta viestittelystä, ja muistutti naisia varovaisuudesta viestillään: ”Eräillä menee nyt lujaa. Kunhan vain vauhti pysähtyisi ajoissa”.
Siis ilmeisesti Mikaelk kuuluu samaan porukkaan. Kolmas kollega?
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 50#p663270

Ei siis pelkästään vain vaikuta siltä, että Auerin syyllisyyttä aktiivisimmin propagoivat, ”täysipäiväiset” keskustelijat tuntevat toisensa, vaan asia oikeastikin on näin.

Tara, nyt kun olet meille näin tarkasti ilmoittanut sidosryhmäsi, ja yksi kollegasikin on ilmoittautunut, toivon, että ymmärrät olla pilaamatta poliisin mainetta enempää. :oops:
Luin viestisi Human interest KOKONAAN. Kissa on vielä iltapissareissulla, odottelen sen sissänpyrkimisrapinoita. Ilma oli kuulas ja kirpeä. Näin taivaalla tähtiä.

Ja täällä kuin alleviivaten viestiäsi tärrä pärrää ja uhkailee muita. Itseään kehuu ja ylistää, kuin paraskin tosiuskovainen. Itsevarmuutta antanee tuo suhteensa tunnettuun tutkintaan liittyvään poliisiin, joka sitten ilmeisesti on mielikuvituksessaan se ip-osoitteitten selvittäjä :D.
Toki tuo suhde lienee hätävalhe tai muunneltua totuutta. Ihastunut ressukka johonkin poliisiin. Fantasioissaan elelee. Olkoon, mikä lie friikki
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Tara »

Voiko olla totta! Helvetin dromedaarit :lol:



Human interest ja tupla. Nyt vasta huomasin. Minä en ole poliisi enkä ole sellaista antanut ymmärtää. Naapurustossa asuvat poliisit tuli mainittua, koska sain uhkauksia, että minua tapaamaan olisi tulossa jotain kiihkoannelisteja aiheuttamaan minulle pitkäaikaista kärsimystä - ellen lopeta kirjoittamista. Yhdessä uhkauksessa mainittiin jo asuinpakkani nimi. Ei sentään kadunnimeä eikä numeroa. Hih hiih.. voi että.. Menisivätkin väärälle ovelle!! kika kika..

Tottakai kerroin naapureille millaisia hourupäitä olen hännilleni netissä saanut. Luvanneet tulla 'oravia metsästämään', että nautiskelevat kepittämisestä jo etukäteen, että ansaitsen saada turpiini ja lujaa.. jne.

'Joku', tiedän kyllä kuka', myös kuvitteli, että yhdellä meidän pihalla otetulla koiravideolla esiinnyn minä. Kyseessä on koiransa kanssa meillä käynyt koirankasvattaja. :lol: Lisäksi: Minun youtubessa on VAIN minun ottamia videoita, ja koiravideoita vähiten, eli minä esiinnyn vain kamerani takana, en sen edessä.

Olipa 'joku' (nimeltä tiedetty henkilö) tosiaan nähnyt vaivaa, kun videoita on siellä yli 2000!
Jonkun kerran on ollut tilaisuus passittaa epämääräinen kaupustelija naapurien puoleen: Ei ei, ei kiitos, mä en osta mitään, mutta menkääs tuohon taloon ja tonne, saattavat olla kotona!

Itsekehusta:
Kukaan ei ole koskaan kehunut itseään siinä mitassa kuin turumurre aikanaan sekä Kuolemannaakka. Näitten omahyväisyydellä ei ole koskaan ollut mitään rajaa. annelisteille on tyypillistä kääntää omat puuteensa vastapuolen vioiksi. Uhkailevat itse, mutta syyttävät uhkailusta muita.

Tyhmyys on rajaton luonnonvara, mutta syyttää siitä ei ketään itseään voi. Älyllinen velttous on eri asia.. Joten jatkakaa rauhassa.

Jos naapurissani asuisi edelleen pianisti, pappi sekä rakennusurakoitsija niin silloin olisin varmasti pianoa soittava urakoitsijapappi!

Kuva
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Mielestäni nimimerkki Jemman kirjoittelut Hejacissa ovat täysin rikollista luokkaa. Hänen viestinsä Anneli Aueria ja tämän lapsia kohtaan ovat aivan käsittämättömän ilkeitä. Hän valehtelee, hämärryttää ja harrastaa syyttömän ihmisen mustamaalausta niin, että pahaa tekee, ja lakeijat nyökyttelevät vaan päitään siinä vieressä. Onko aivopieru kohdannut lähes kaikki hejacilaiset? Olisin erittäin ilahtunut, jos joku ilmiantaisi tämän rikollisen ihmisen poliisille.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Frankie
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ke Touko 09, 2012 5:45 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Kasaa ny järkes taas Liekki. Minä syytän sinua virkavallan oikeiden töiden häiritsemisestä. Ei sinne toiselle puolelle väkisin tarvi mennä kuikuilemaan. Curiosity killed the cat.
Marsii
Remington Steele
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Huhti 11, 2014 11:39 am

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Marsii »

Nimimerkki Jemma harrastaa syvällistä pohdintaa. Haluan kuitenkin korjata yhden asian hänen teksteistään liittyen korkeimpaan oikeuteen.

KKO on ennakkopäätöstuomioistuin ja se ottaa käsiteltäväkseen pääosin asioita, joihin laki ei anna selvää vastausta ja näin ohjaa alempien oikeusasteiden laintulkintaa. Valitusluvan saamisen perusteeksi ei riitä, että hovioikeuden ratkaisua väitetään virheelliseksi tai että näyttöä olisi arvioitu väärin. Sinänsä valituslupa voidaan myöntää myös näytön arviointia väärin, jos sillä on yleisempää merkitystä.

Valitusluvan epääminen ei siis tarkoita, että KKO vahvistaisi tuomion oikeaksi. Jos ajateltaisiin että käsiteltäväksi otettaisiin vain asioita joissa hovioikeus on toiminut ''virheellisesti'', niin silloinhan KKO muuttaisi aina alemman oikeusasteen tuomiota. Näinhän ei ole: usein hovioikeuden ratkaisu saatetaan pitää myös ennallaan.

Kun valituslupaa ei myönnetä, tuomio saa lainvoiman. On kuitenkin väärin sanoa että korkeimpaa oikeutta myöten tuomio vahvistettiin oikeaksi, sillä KKO tutki vain täyttyvätkö valituslupaperusteet kyseisen tapauksen kohdalla.

Itse en muuten usko että Ulvilan surmaan enää myönnetään valituslupaa. Tämäkään ei tarkoita sitä, että KKO vahvistaisi nykyisen vapauttavan tuomion oikeaksi. Näyttöä on arvioitu nyt viisi kertaa eri oikeusasteissa ja asia palautettiin käräjäoikeuteen asti siksi, että muutoksenhaku turvataan ja nyt se on turvattu. Mikä olisi se peruste, että KKO:n pitäisi toisen kerran ottaa asia käsittelyyn?
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Frankie kirjoitti:Kasaa ny järkes taas Liekki. Minä syytän sinua virkavallan oikeiden töiden häiritsemisestä. Ei sinne toiselle puolelle väkisin tarvi mennä kuikuilemaan. Curiosity killed the cat.
Toivottavasti, Frankie, viestisi ei ole henkeeni oikeasti kohdistuva uhkaus, sillä huumorintajuni ei ole parhaimmillaan tämän Ulvilan surma-asian suhteen. Aivan liian monta kuollutta henkilöä linkittyy siihen, eikä mielestäni yhtään ruumista enää saisi tulla. Olen kyllä todennut varsin monelle taholle, että jos minulta sattuisi mystisesti henki lähtemään, niin tiedätte sitten minne jäljet johtavat.

Olen edelleen vahvasti sitä mieltä, että nimimerkki Jemman takana Hejacissa on erittäin älykäs henkilö, joka toimii taitavan rikollisesti. Hän on lähes yhtä taitava asioiden vääristelijä, hämärryttäjä ja valehtelija kuin syyttäjät konsanaan tässä Ulvilan surma-asiassa. Olisi kyllä jollekin tutkivalle journalistille töitä, kun perehtyisi näiden manipulaattoreiden motiiveihin ja miksi he estävät todellisen surmatutkinnan. Käsittääkseni poliisi ei ole vieläkään avannut näitä tutkintalinjoja, jotka aikanaan suljettiin keskusrikospoliisin surmatalon halosta löytyneen dna:n perusteella.

Olen Pekka Lehdon kanssa tismalleen samoilla linjoilla, sillä minuakin kiinnostaa kaksi seikkaa:
- kuka johtaa orkesteria Ulvilan surma-asian tutkinnassa?
- mitä ihmettä poliisi peittelee Ulvilan surma-asiassa?

En omasta mielestäni häiritse virkavallan oikeita töitä, ellei sitten oikeilla töillä satuta tarkoittamaan, että syyttömistä ihmisistä pitää leipoa syntipukit toisten peittelyä vaativille teoille.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Clawdeen
Nikke Knakkertton
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Loka 23, 2013 11:01 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Clawdeen »

Pieni liekki kirjoitti:
Frankie kirjoitti:Kasaa ny järkes taas Liekki. Minä syytän sinua virkavallan oikeiden töiden häiritsemisestä. Ei sinne toiselle puolelle väkisin tarvi mennä kuikuilemaan. Curiosity killed the cat.
Toivottavasti, Frankie, viestisi ei ole henkeeni oikeasti kohdistuva uhkaus, sillä huumorintajuni ei ole parhaimmillaan tämän Ulvilan surma-asian suhteen. Aivan liian monta kuollutta henkilöä linkittyy siihen, eikä mielestäni yhtään ruumista enää saisi tulla. Olen kyllä todennut varsin monelle taholle, että jos minulta sattuisi mystisesti henki lähtemään, niin tiedätte sitten minne jäljet johtavat.
Kuulostat jo todella vainoharhaiselta, pl. Luulet myös ilmeisesti olevasi jotenkin osa tätä Ulvila-mysteeriä. Miksi? Ymmärrän kyllä, että joku voi pitää Aueria syyttömänä, mutta sinä otat hänen asiansa niin henkilökohtaisesti, että se vaikuttaa jo sairaalta. Saat olla Auerista ihan mitä mieltä tahansa, mutta suhtautumisesi hänen syyllisyyteensä uskoviin on epänormaalia.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Clawdeen kirjoitti:Kuulostat jo todella vainoharhaiselta, pl. Luulet myös ilmeisesti olevasi jotenkin osa tätä Ulvila-mysteeriä. Miksi? Ymmärrän kyllä, että joku voi pitää Aueria syyttömänä, mutta sinä otat hänen asiansa niin henkilökohtaisesti, että se vaikuttaa jo sairaalta. Saat olla Auerista ihan mitä mieltä tahansa, mutta suhtautumisesi hänen syyllisyyteensä uskoviin on epänormaalia.
Kerrohan hyvä, Clawdeen, kun nyt olet kyntesi minuun iskenyt, että joko olet malttanut lukea läpi Vaasan hovioikeuden 19.2.2015 antaman tuomion 15/107766, asianumero R 14/232, Ulvilan surma-asiassa. Meinaan vaan, että kirjoitteletko edelleen mutu-tietojesi perusteella vai oletko alkanut perehtyä Ulvilan murhamysteeriin tosiasioiden pohjalta. Minä olen käyttänyt satoja tunteja tämän tapauksen parissa, enkä todellakaan viihteen vuoksi. Ja mitä useampi henkilö perehtyy ammattimaisesti Ulvilan surma-asiaan, sitä nopeammin asiat aukeavat ja oikeat syylliset joutuvat vastuuseen teoistaan.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Clawdeen
Nikke Knakkertton
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Loka 23, 2013 11:01 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Clawdeen »

Niin, kuulostat todellakin vainoharhaiselta.

En ole kynsiäni kehenkään iskenyt, älä viitsi liioitella. Enkä todellakaan ole lukenut läpi yhtä ainutta tuomiota, miksi olisin? Kirjoitan todellakin ihan mutu-tuntumalla, niinkuin joka ainut tällä palstalla. Ei todellakaan riitä mielenkiinto lukemaan muuta kuin tätä palstaa (ja naapuria), ja varsinkin tätä palstaa hyvin valikoiden juuri sinun takiasi. AMMATTIMAISESTI rikokset ratkaistaan ja tuomitaan ihan AMMATTILAISTEN toimesta. Ei netissä eikä nimettömien tavallisten kansalaisten toimesta.

Miksi Ulvila ei ole hoidettu kunnolla ja miksi tulos on mikä on, on hirveää kaikkien osaisten vuoksi.
Mutta eihän se nyt sinun asiasi ole! Sama kuin itse pimahtaisin kuin sinä, ja tuhlaisin aikaani saadakseni oman näkemykseni läpi ja Auerin vankilaan murhasta. Koska olen sitä mieltä, että on syyllinen. Naurettavaa!

Toivottavasti itsekin ymmärrät, että olet ihan liian tosissasi. Uhkailujen näkeminen edellisissä viesteissä ei ole tervettä. Ja olet varmasti huomannut, mitä voi tapahtua, kun ihmisellä alkaa todellisuus hävitä ja hulluus ottaa vallan? En uhkaa sinua, vaan viittaan Saksan lento-onnettomuuteen.
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Eivät kaikki täällä toimi nimettömästi. Minä kirjoitan käytännössä omalla nimelläni ja viittaan nimeltä dosentin kirjoitteluun omassa blogissa ja esim. Uudessa suomessa. Olen päässyt pari kertaa radioonkin. Tietenkin on hyvä, että edes yksi henkilö ottaa tämän asian ammattimaisesti.

Olennaista on, täällä hyvin harvoin vastataan ammattimaisesti. Tunteiden ailahtelua on asian käsittely, eikä siinä ole mitään tuomittavaa. Keskustelijoiden ei pitäisi kuitenkaan uskoa, että tunteita siihen tai tähän suuntaan on salattava - jos haluaa välttyä fyysiseltä väkivallalta.

Annelin ympärillä toimiva "Teami" pelottelee muita. Tämä on tarttunut niin, että uskotaan Annelille olevan vaarallista päästä vapauteen.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

sisotalo kirjoitti:Annelin ympärillä toimiva "Teami" pelottelee muita. Tämä on tarttunut niin, että uskotaan Annelille olevan vaarallista päästä vapauteen.
Miten tämä Teamin pelotteleminen ilmenee? Minusta ei ole pelottelua se, jos joku kehottaa toista varovaisuuteen esimerkiksi Ulvilan surman tutkimisessa. Onhan tässä jokainen nähnyt, miten muutamaa todistajaa on oikeudenkäyntien kuluessa kohdeltu.

Voin olla yksin ajatuksineni, mutta minua pelottaa, kuinka ihan tuikitavalliset kansalaiset kohtelevat Annelia hänen vapauduttuaan vankilasta. Olen nähnyt aikamoisia tunteen purkauksia, kun olen aiheesta keskustellut erinäisten ihmisten kanssa. Lehdistöllä ja nettikeskusteluilla on hirvittävän paljon vaikutusta ihmisten ajatusmaailmaan. On erittäin helppoa saada ihmiset uskomaan, että joku henkilö kykenee karmeisiin väkivallantekoihin.

Haluaisin, että virkavalta turvaa Annelin liikkumisen vapaudessa siihen saakka, kunnes hänen maineensa on saatu puhdistettua suuren yleisön silmissä. En ole nähnyt julkisuudessa vielä yhtään Annelille osoitettua anteeksipyyntöä hänen julmasta kohtelustaan tässä vuosien varrella. Moni olisi hänelle mielestäni anteeksipyynnön velkaa.

Yksi ilkeimmistä nimimerkeistä kirjoittaa Hejacin puolella. Hän on oikea mestarihämärryttäjä, joka mustamaalaa surutta Annelin lisäksi tämän vanhinta tytärtä ja Ulvilan surman teknistä päätutkijaa. Kuinka tämä nimimerkki voi olla niin sairas, että pitää pientä 9-vuotiasta lasta toisena tekijänä isänsä surmassa?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Pieni liekki kirjoitti:
Käsittääkseni poliisi ei ole vieläkään avannut näitä tutkintalinjoja, jotka aikanaan suljettiin keskusrikospoliisin surmatalon halosta löytyneen dna:n perusteella.
Haloo - minkähän takia suljettiin?! Jos pysytään meille kerrotuissa faktoissa, niin Ulvilan tutkinta tuli finaaliin, kalkkiviivoille toukokuussa 2012 syyttäjä Valkaman antaman tiedon mukaan, ja tietoa täsmennettiin heinäkuun alussa 2013 kertomalla, että kenelle kuului tuo mystinen DNA (KRP:n tutkijalle), ja syksyltä 2009 on tieto, että DNA on verestä, joka on ollut murhapaikalla.

Sanoohan sen nyt järkikin, ettei näillä eväillä voi olla kyse mistään kontaminaatiosta, eikä viralliselta puolelta edes sellaista ole missään vaiheessa väitetty. Se on sanottu, että kyseinen KRP:n tutkija ei ole millään tavalla osallistunut Ulvilan tapauksen tutkintaan missään vaiheessa.

Miten monta kertaa olet kuullut Anneli Auerin ihmettelevän, että hänen pitää todistaa syyttömyys? Miten monta kertaa olet kuullut hänen kertoneen - joka uutinen on syksyltä 2009 - että siellä murhapaikallahan oli jonkun ulkopuolinen veri, miten mua ny sit voidaan syyttää? :shock:

Et kertaakaan. En minäkään.
Alethes doksa meta logu
Säteri
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: La Loka 03, 2009 4:21 pm

Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt

Viesti Kirjoittaja Säteri »

Kuva

Huppupäinen mies tulee miittiin kuokkimaan?
Vastaa Viestiin