Kuinka tunnistat antiannelistin?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

annijatta
Javier Pena
Viestit: 1705
Liittynyt: To Syys 01, 2011 7:22 pm

Re: Kuinka tunnistat antiannelistin?

Viesti Kirjoittaja annijatta »

padlock kirjoitti:
viltsu81 kirjoitti: Muuten tuo sinun allekirjoituksesi on ihan siansaksaa, sen pitäisi olla:
shame on you if you fool me once,
shame on me if you fool me twice.

En tiedä tartuinko provoon vai oletko oikeasti noin yksinkertainen, mutta annijatan allekirjoitus on 99% oikein.

Lähde: http://idioms.thefreedictionary.com/Foo ... hame+on+me
Sitä en tajua miksi Annijatta haluaa allekirjoituksessa haukkua itseään. Syyttäjähän on huijannut Annijattaa, ei vaan kerran, eikä kaksi vaan kymmeniä kertoja.

Shame, such a shame, such a shame, shame on you.........
Katsos padlock kun olen vajavainen ihminen enkä kaikkitietävä. Minua on huijattu useasti.
Oletan aina että ihmiset ovat rehellisiä. Minusta on sanottu että minua voi lukea kuin avointa kirjaa. Pystyn myöskin myöntämään virheeni ja väärässä olemiseni.
Olen oppinut myöskin sen että jos annan saman ihmisen huijata itseäni useasti, olen aika tyhmä enkä ole oppinut mitään ja sehän on oma häpeäni.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
peikonlehti
Roger Murtaugh
Viestit: 854
Liittynyt: To Touko 30, 2013 3:11 pm

Re: Kuinka tunnistat antiannelistin?

Viesti Kirjoittaja peikonlehti »

Edelliseen munalukon louskutukseen: paras pelaaja ja jallittaja tähän asti on ollut AA harkittuine sekavine muistikuvineen ja havaintoineen. Vedätyksen kohteena paitsi tukijoukkonsa myös eräs tutkinnanjohtaja ja muutama toimittaja/höyrypäinen blogisti.

Syytetyn kusetustaidot ovat kadehdittavaa tasoa. Mitä hän olisikaan saanut aikaan yritysmaailmassa?

What a shame!
rantakoski
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1479
Liittynyt: La Touko 12, 2012 5:39 pm

Re: Kuinka tunnistat antiannelistin?

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

Höpöhöpöhöpö.

Pro-annelistit eli hihhuli-annelistit (annelismi-pedofilia-hihhulit) ovat sangen sairaanlaatuista porukkaa, katsokaapa joukkoa: Sisotalo, Turumurre, Zem, Sirpa, Kuolemannaakka, Annaanna muutama mainitakseni.

Selkeä ero niin sanottuihin "antiannelisteihin" eli neutraaleihin on ette he (neutraalit):

- eivät perusta tekstejään uskomuksiin

- osaavat tarkastella pienten yksityiskohtien lisäksi osa- ja kokokokonaisuutta

Kummatkaan näistä eivät kuvaa pro-annelisteja, pelkästään anneli-neutraaleja - eli niitä jotka tutkimuksen perusteella ovat päätyneet Annelin syyllisyyteen murha-asiassa.

Anneli itse on pro-annelisti, hänhän oli alkoholin ja huumaavien lääkkeiden sekakäyttäjä; vuosina jolloin ahdistus oli syvimmillään - eikä lapset perkule meinanneet olla hiljaa, vaan Anneli joutui tekemään heille asioita joista nyt on 7v tuomiolla.

Annelihan löytyi tuon tuosta esim. toilettiin sammuneena sekakäytöstä.

Mitähän lääkkeitä Turumurre ynnä muut joutuvat vetämään kun

a) LSH-tuomioiden jälkeen kestää 2-3kk palata palstalle

b) osa- ja kokokokonaisuuksia ei pystytä tarkastelemaan

Ei kai tuollaisesta selviä kuin lääkkeiden/sekakäytön voimin? Aivan kuin Anneli itse.
Kurkkumaa
Hetty Wainthropp
Viestit: 462
Liittynyt: La Tammi 31, 2009 11:54 pm
Paikkakunta: Santaharju

Re: Kuinka tunnistat antiannelistin?

Viesti Kirjoittaja Kurkkumaa »

Antiannelistin tunnistaminen on vähän kuin katsoisi kuvakollaasia kaikista Facebook- käyttäjistä. Niin monta, ettei tunnistettavat yksityiskohdat enää erotu?

http://app.thefacesoffacebook.com/
EDIT: Kirjoitusvirheet, jotka huomasin vasta tekstin lähettämisen jälkeen. Esikatselusta huolimatta.
padlock
Martin Riggs
Viestit: 620
Liittynyt: Ma Syys 02, 2013 8:52 am

Re: Kuinka tunnistat antiannelistin?

Viesti Kirjoittaja padlock »

peikonlehti kirjoitti: Syytetyn kusetustaidot ovat kadehdittavaa tasoa. Mitä hän olisikaan saanut aikaan yritysmaailmassa?

What a shame!
Aika heikosti on onnistunut kusettamaan kun on nyt syytettynä, vai mitä?
Jokaisella on oikeus olla yhtä mieltä minun kanssani. - Madonna
padlock
Martin Riggs
Viestit: 620
Liittynyt: Ma Syys 02, 2013 8:52 am

Re: Kuinka tunnistat antiannelistin?

Viesti Kirjoittaja padlock »

annijatta kirjoitti: Katsos padlock kun olen vajavainen ihminen enkä kaikkitietävä. Minua on huijattu useasti.
Oletan aina että ihmiset ovat rehellisiä. Minusta on sanottu että minua voi lukea kuin avointa kirjaa. Pystyn myöskin myöntämään virheeni ja väärässä olemiseni.
Olen oppinut myöskin sen että jos annan saman ihmisen huijata itseäni useasti, olen aika tyhmä enkä ole oppinut mitään ja sehän on oma häpeäni.
Tiedostat sentään että sinua on huijattu useasti. Muttet silti ole oppinut siitä mitään, koska et tajua että sinua huijataan edelleenkin. On erittäin tyhmää myös olettaa että ihmiset ovat rehellisiä, tutkimusten mukaan jo kolmivuotias oppii valehtelemaan ja tajuamaan että muutkin osaavat valehdella.
Jokaisella on oikeus olla yhtä mieltä minun kanssani. - Madonna
padlock
Martin Riggs
Viestit: 620
Liittynyt: Ma Syys 02, 2013 8:52 am

Re: Kuinka tunnistat antiannelistin?

Viesti Kirjoittaja padlock »

rantakoski kirjoitti: Pro-annelistit eli hihhuli-annelistit (annelismi-pedofilia-hihhulit) ovat sangen sairaanlaatuista porukkaa, katsokaapa joukkoa: Sisotalo, Turumurre, Zem, Sirpa, Kuolemannaakka, Annaanna muutama mainitakseni.
Rantakoski kuuluu antiannelisti-luokkaan mölisijä-hölmö, jonka perehtyneisyys asiaan perustuu iltalehtien lööppiotsikkoihin. Näitä höpinöitä ei jaksa edes lukea.
Jokaisella on oikeus olla yhtä mieltä minun kanssani. - Madonna
peikonlehti
Roger Murtaugh
Viestit: 854
Liittynyt: To Touko 30, 2013 3:11 pm

Re: Kuinka tunnistat antiannelistin?

Viesti Kirjoittaja peikonlehti »

[/quote] Aika heikosti on onnistunut kusettamaan kun on nyt syytettynä, vai mitä?[/quote]

Pöh. Heittäpä pentu pari kertaa volttia ja opettele lukemaan rivien välistä.

Tarkoitin, että ihanainen AA on kusettanut sinua ja muutamaa muuta neroa pitkin matkaa ja vienyt mukanaan kuin litran mittaa.

Varaas nyt vaan kaikessa rauhassa se siljan reissu, älypää.
padlock
Martin Riggs
Viestit: 620
Liittynyt: Ma Syys 02, 2013 8:52 am

Re: Kuinka tunnistat antiannelistin?

Viesti Kirjoittaja padlock »

peikonlehti kirjoitti: Tarkoitin, että ihanainen AA on kusettanut sinua ja muutamaa muuta neroa pitkin matkaa ja vienyt mukanaan kuin litran mittaa.

Varaas nyt vaan kaikessa rauhassa se siljan reissu, älypää.
Siljan reissu varataan sitten kun Anneli saa vapauttavan päätöksen.
Sinua suosittaisin opettelemaan lukemaan ajatuksella kritiikin kanssa, ettei tuo syyttäjä pääsisi noin pahasti huijaamaan.

Niin ja koita sitten päättää että onko se Anneli fiksu vai idiootti, kun toisten syytteiden mukaan hän on älykäs kuin partaveitsi, varsinainen manipulaatiomestari, ja toisaalta tyhmä kuin saapas eikä onnistunut lavastuksessakaan.
Jokaisella on oikeus olla yhtä mieltä minun kanssani. - Madonna
peikonlehti
Roger Murtaugh
Viestit: 854
Liittynyt: To Touko 30, 2013 3:11 pm

Re: Kuinka tunnistat antiannelistin?

Viesti Kirjoittaja peikonlehti »

Munikselle: kuten aiemmin todettu: oma vajavainen aivotoiminta riittää johtopäätöksien tekoon.

Syyttäjä on itseasiassa aika ponneton ja läpsy.

Mutta kerro nyt ihmeessä, miten sulla riittää energiaa melskata jonkun itseäsi älyllisesti heikomman kanssa.
kuolema
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1347
Liittynyt: Pe Syys 16, 2011 12:55 pm

Re: Kuinka tunnistat antiannelistin?

Viesti Kirjoittaja kuolema »

Kurkkumaa kirjoitti:Antiannelistin tunnistaminen on vähän kuin katsoisi kuvakollaasia kaikista Facebook- käyttäjistä. Niin monta, ettei tunnistettavat yksityiskohdat enää erotu?
*snip*
:lol: Tää oli hyvä! :) Etenkin muhun upposi se, että tässä samalla tuli selitetyksi se, että enemmistö suomalaisista ylipäätään uskoo Annelin syylisyyteen ja toisaalta se, että useinmiten Annelin syyllisyyteen uskovat perustelevat asiaa kokonaisuutena, eikä yhteen tai kahteen yksityiskohtaan vedoten. "vastapuolen" argumentointi on pitkälti: "ei voi olla näin, koska tämän yksityiskohdan on täytynyt tapahtua näin, vaikka kukaan ei oikeasti meistä ollutkaan paikanpäällä ja vaikka Anneli itse kertoo eri tavalla"... :)
kuolema
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1347
Liittynyt: Pe Syys 16, 2011 12:55 pm

Re: Kuinka tunnistat antiannelistin?

Viesti Kirjoittaja kuolema »

padlock kirjoitti:*snip*

Niin ja koita sitten päättää että onko se Anneli fiksu vai idiootti, kun toisten syytteiden mukaan hän on älykäs kuin partaveitsi, varsinainen manipulaatiomestari, ja toisaalta tyhmä kuin saapas eikä onnistunut lavastuksessakaan.
Ihmettelen edelleen tätä mustavalkoista asetelmaa: Annelin olisi JOKO pitänyt olla täysin nero ja suunnitella jopa pientä nippeliä myöden lavastus 1/10 osa sekunnin tarkkuudella.. TAI sitten hän on umpityhmä tavallinen pullantuoksuinen kotiäiti.

Itse teorioin Annelin olevan varsin fiksu, sosiaalisesti hieman vetäytynyt tai taantunut viimeisen lapsen synnyttyä. Jonkin asteisesti narsistinen/sosiopaattinen/psykopaattinen. Lavastus oli pikainen (ehkä noin tunissa tai lyhyemmässä ajassa kasattu). Tarkoitus on ollut vain saattaa aluksi tutkintaa harhaurille ja saada miettimisaikaa ja selityksiä tapolle - ei tehdä sekuntipelilavastuksia. Poliisin ryssittyä tuntinnan, niin Joutsenlahden "avustuksella" mahdollisesti äkkinäinen lavastus oli jopa tarpeeksi hyvä siihen, että Anneli voi jopa päästä kuin koira veräjästä tämän murhan osalta.
rantakoski
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1479
Liittynyt: La Touko 12, 2012 5:39 pm

Re: Kuinka tunnistat antiannelistin?

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

^ Kurkkumaa - heh :D

Pro-Annelisteja eli annelisti-hihhuleita eli annelismi-pedofilia-hihhuleita sekä Anneli Aueria yhdistää yksi sama ja toistuva teema: Valehtelu.

Annelisti-hihhulit täällä väsäävät epätoivossaan yökaudet 3D-väärennöksiä Ulvilan murhatalosta, sekä kaikenlaisia väärenneltyjä kuvia ja esityksiä milloin mistäkin Annelin sydänäänistä, puhelimen johdosta, näkyvyydestä takkahuone-takaovelle, tuulikaapin oven kahvan kolaisusta seinään yms.

Anneli on alkanut oikeudessa valehtelemaan lisää ja keksimään uusia elementtejä, se tarkoittaa että silloin hän on motissa; hätävalheet kun voi jälkeenpäin näyttää epätoteen.
kuolema
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1347
Liittynyt: Pe Syys 16, 2011 12:55 pm

Re: Kuinka tunnistat antiannelistin?

Viesti Kirjoittaja kuolema »

Jaa, niin jäi kysymättä tämä. Itse uskon kyllä Annelin syyllisyyteen ja tuo Arin tekemä todistus jotenkin vielä vakuutti yhä enemmän asiasta. (on toki myös asioita ja kysymysmerkkejä toisinpäin).

En kuitenkaan löytänyt itseni noista em. ryhmistä. En kyllä omasta mielestäni kuulukaan mihinkään pro/anti -ryhmittymään, mutta mietin, että jos jonkun mielestä kuulun, niin mikä se olisi minulle se lokero? :mrgreen:
Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka tunnistat antiannelistin?

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Ketjun avausviesti on yksi parhaista ikinä lukemistani ja kirvoitti makeat naurut. Todella osuva - valitettavasti.
::
Pasilan mies.
Vastaa Viestiin