Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

irmuska kirjoitti:Täällä on ainakin yksi hyvin innokas vasikka-namikkaan nojailija (tosin bannattiinpa hänetkin pari viikkoa takaperin) joka takuulla on hoitanut bannille useammankin kuin yhden tai toisen.

Se mikä itseäni tässä asiassa risoo (tulkoon vaikka elinkautinen banni) on se, että näemmä vasikka-namikan painelu on automaattinen keino saada joku bannatuksi. Siis minkäänlaista tutkintaa sen suhteen, mitä käyttäjä (vasikoitu) on kirjoittanut ei tehdä, simppelisti bannataan.
Olen kyllä hiukan eri mieltä tuosta vasikoinnista tulevasta automaattisesta banaanista. Tai sitten se riippuu ihan puhtaasti siitä ketä vasikkanappia painaa. Täytyy myöntää että erään nimimerkin kirjoituksiin olen useita kertoja painanut kyseistä nappia. Jokainen kerta on ollut kyseessä 14§ rikkominen (ja ettei modejen tarvitsisi vaivautua on jopa RL:n kohdat kaivettu valmiiksi esiin). Kertaakaan ei ole bannia tullut. Kaipa sitten jatkuva uhrien syyllistäminen, tekijöiden puolustelu (etenkin jos ovat Afrikan sarven alueelta) ja vasikkanapin päällä istuminen antaa oikeuden tehdä mitä tahansa. Tosin eipä ainakaan aikoihin ole banaania jaettu kuin lautamiestekstistä, chatistä ja tuplanickeilystä, joten ehkä tuo pykälä on kuollut ja kuopattu.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Toripolliisi kirjoitti:Tuollahan tuo Naakkakin mainitaan. Kahdesta viikosta puhutaan, itse selvisin näköjään viikolla -> http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=13&t=15843

Ja tässä ainoa viestini kuukauteen ennen tätä: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 36#p588236

Naakan jäähy ilmeisesti siihen vastauksesta. Kukahan nuo ilmiantoi chattina? Tuolle linjalle jos mennään niin foorumi hiljenee lähes kokonaan, jr-osio etunenässä.

Harkinnassa kannattaako tänne yleensäkään kirjoitella..
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Hups, jäi viestistä kokonaan sisältö, näin siinä käy kun yrittää mobiililaitteen kanssa sählätä;... :oops:

Seison korjattuna / I stand corrected.

Pitäisi vissiin lukea vähän tarkemmin noita juorupalstoja... :P

Ilmankos täällä on ollutkin niin hiljaista...
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Katniss
Lauri Hanhivaara
Viestit: 130
Liittynyt: Pe Huhti 12, 2013 7:19 pm

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja Katniss »

Niin... En tiedä, ei täällä taida paljon mitään uskaltaa kirjoittaa, bannit saattaa tulla heilahtaa näköjään ihan mistä tahansa. Yhdellä lauseella vastaaminen on chattaamista, säännöissä sanotaan. Nokkela kirjoittaja osaa kyllä ison alkukirjaimen ja pisteen väliin saada aika paljon sisältöäkin. Toisaalta joku voi kirjoittaa vaikka puoli sivua ilman sen suurempaa asiaa.

Minä olen paljon Websleuthissa, sinne ehkä meidänkin moderaattorien kannattaisi pientä opintomatkaa harkita. Hyvä henki kirjoittajien kesken, toisia ja heidän mielipiteitään kunnioitetaan erimielisyyksistä huolimatta. Banneihin syyt ovat vähän erilaiset kuin täällä, jossa niitä jaellaan täysin mielivaltaisesti Sirun käskystä.

Tai voi sitten olla, että meillä Suomessa ennemminkin ihmiset riitelee, ei asiat. Kun sen pitäisi olla juuri toisinpäin. Liikaa mennään henkilökohtaisuuksiin. Toisaalta kyllä, ei tuonkaan perusteella automaattisesti täällä bannia saa. Edelleenkin minä kannattaisin sitä, että Kyöpeli liittäisi tuomioihinsa sen viestin, josta banni on jaettu. Sen perään ne perustelut. Chattia tai mitä lie kenelläkin. Samat ihmiset siellä näkyy koko ajan bannissa olevan, kerta toisensa jälkeen. Vaikka kiihtyvää tuntuu tahti olevan bannauksissa. Ei minuakaan suuremmin innosta tällaista foorumia lukea, eikä ole ikävä ollut, vaikkei ole pariin kolmeen viikkoon joskus tullut edes avattua tätä. Monet hyvät kirjoittajat pannaan jäähylle vähän väliä, koska ovat Sirun kanssa eri mieltä. Vähemmillä vaurioilla selviäisi koko foorumi, jos ikuiseen banniin pantaisiin se itse pääSi... pääPiru.

Sinälläänhän se on minulle ihan sama, itse kirjoitan tänne aika vähän, enkä liiemmin viitsi enää edes lueskella, johtuen edellämainituista seikoista. Vuosia olen täällä lukijana ollut, milloin ahkerammin, milloin harvemmin, ja kyllä tämä fiilis täällä alkaa aika negatiivinen olla. Ei kirjoittajista johtuen, vaan siitä, että jotkut ovat asiakseen ottaneet sen vasikkanappulan käytön yhtään sitä säästelemättä. Porukkaa lentää pihalle enemmän kuin oikeastaan karmit antaa myöten. Sitten ne napittelijat myhäilevät täällä omassa erinomaisuudessaan, kun taas saivat jonkun pariksi viikoksi pihalle.

Ylläpidon nimenomaan pitäisi olla tehtäviensä tasalla ja tutkia, lukisivat edes pari sivua tai vaikka muutaman viestin taaksepäin. Monesti kärhämän aloittaja itse jää palstalle keikkumaan. Saa provosoitua jonkun ja tämän hikeennyttyä äkkiä sinne napille. Ei ole minusta tervettä meininkiä. Mutta ei ole tervettä tuokaan, että tutkimatta niitä banneja jaetaan ihan vain pelkän ilmiannon perusteella. En usko, että minun naapuriakaan poliisi pidättäisi, jos menisin niille sanomaan, että siellä se rehuja kasvattaa autotallissaan lämpölamppujen alla. Varmasti ainakin katsomaan menisivät ensin.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Ei noita sun ylipitkiä, sisällöttömiä ja turhia viestejäsi jaksa kukaan lukea loppuun asti, ei täällä eikä rikosketjuissakaan. Jätä tilaa asiaviesteille, ylipitkät liibalaaba-viestisi vievät ketjuissa liikaa tilaa.
kip
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: Su Syys 02, 2012 10:10 pm

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja kip »

^ Näin Siru osaa vastata kritiikkiin ja keskustella kypsästi! :mrgreen: Tuleekohan Katnissille kohta bannia syynä "ylipitkät viestit ilman sisältöä"... :roll: :lol: Haista paska Siru, itse kinastelet joka kolmannessa ketjussa jostain naurettavuuksiata kuten "onko uhri sittenkin syyllinen siihen että tuli murhatuksi, hän kun oli joskus ehkä jonkun huhun mukaan polttanut kai jonkun auton" ja muuta t-u-r-h-a-a.
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja irmuska »

lech kirjoitti:Sirusta sen verran, että mulla on vahva tunne siitä, että hän on joko moderaattoreiden sponssaama keskustelun synnyttäjä outoine mielipiteineen tai sitten oikeasti vinksahtanut henkilö.
Lainaus ketjusta Verinen mies... Jos näin tosiaan on, niin luulisi moderoinnin ymmärtävän, ettei Siru saa kommenteillaan aikaan juuri muuta kuin sen että aika moni käyttäjä vähentää huomattavan paljon kirjoittelua ja jopa lukemista täällä. Siinä määrin kuvottavaa uhrien mustamaalausta, syyllistämistä ja rikollisten puolustelua tekojen oikeutukseen vedoten hän täällä harjoittaa.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Siru83 kirjoitti:Ei noita sun ylipitkiä, sisällöttömiä ja turhia viestejäsi jaksa kukaan lukea loppuun asti, ei täällä eikä rikosketjuissakaan. Jätä tilaa asiaviesteille, ylipitkät liibalaaba-viestisi vievät ketjuissa liikaa tilaa.
Kyllä mä jaksoin. Helvetin paljon mielenkiintoisempi oli, kuin tämä sun sepustuksesi, jossa ei ollut järjen hiventäkään. Tämä sun oma "viestisi" oli juuri sellainen, joiden takia itse nukut aina ilmoitusnapin päällä. Älä nojaa liikaa, se nappi ei enää kauaa kestä sun painoa.
BUAHHAHHAAA!
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10846
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Toripolliisi kirjoitti:Tuollahan tuo Naakkakin mainitaan. Kahdesta viikosta puhutaan, itse selvisin näköjään viikolla -> http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=13&t=15843

Ja tässä ainoa viestini kuukauteen ennen tätä: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 36#p588236

Naakan jäähy ilmeisesti siihen vastauksesta. Kukahan nuo ilmiantoi chattina? Tuolle linjalle jos mennään niin foorumi hiljenee lähes kokonaan, jr-osio etunenässä.

Harkinnassa kannattaako tänne yleensäkään kirjoitella..
Kappas vaan, tämä olikin ylläpidolta ihan uusi "hauska" keksintö: ilmoitetaan, että kaksi viikkoa tuli bannia, ja poistetaan banni viikon päästä. Eipä tullut tajuttua testata.

Olikin muutenkin harvinaisen hauska tuomio taas kaikin puolin. Ei näitä kukaan ilmianna; ylläpidon amikset kyttää jokaisen viestini nykyään. Kerran kuussa jäähylle, vaikka ei kirjoittaisi mitään.
50 pitkää viestiä jos kirjoitan, ja yhdestä selviän parilla lauseella, pistetään pari viikkoa jäähyä heti "turhasta chatista". Toiset ketjut on täynnä jotain "mitäs tälle jutulle kuuluu?"-nostoja tai "olipa kamala tapaus"-päivittelyä, eikä ketään rangaista mitenkään. Ei tietenkään pitäisikään.

Tää on NIIN naurettavaa nykyään, ettei mitään rajaa. Puolet porukasta bannissa kaiken aikaa, eikä mitään syitä edes tuomioihin kerrota. Olisivatpa mua haastatelleet Murharyhmä-ohjelmaan :D

Calderalle tiedoksi: kyllä sinäkin sinne bannikierteeseen vielä pääset, niinkuin padlock ja peltirumpu, sekä minä ja annaanna jo paljon aikaisemmin. Tässä on puoli vuotta jo meikäläinen tainnut bannissa olla, syyttömänä. "Sillä ylläpito ei jätä rankaisematta heitä, jotka heitä vastaan nousevat, ja joiden mielipiteet ovat vääriä"=) Mutta turha luulla, että nöyrtyisin tuon sakin edessä=)
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10846
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Itse veikkasin ensin, että banni tuli tästä (tämä oli sentään suht lyhyt vastaus, joskin täysin asiallinen ja aiheeseen liittyvä. Kun samoja asioita on jauhanut vuosikausia, ei aina jaksa kirjoittaa koko romaania uudestaan. Laitoin oikein erikseen ylläpidolle terveisiä, että kyseessä oli lyhyt vastaus, mutta ihan asiaa.):

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 05#p588313

Konsta Apeli ei luonnollisesti saanut mitään bannia, koska hänen vastauksensa ei ollut chattia, ja muutenkin oli asiallinen ja aiheessa pysyvä, kuten kaikki voivat havaita.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Evil Lindros
Hetty Wainthropp
Viestit: 478
Liittynyt: Ke Heinä 17, 2013 1:45 pm

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja Evil Lindros »

En kyllä tajua, miksi porukka tulee keskustelufoorumeille ylipäätään, jos heidän kanssaan ei saa olla eri mieltä ilman, että he ilmiantavat viestit.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

irmuska kirjoitti:Itse en enää viitsi sanoa oikein mitään oikein missään koska asiat kyllä kiinnostaa mutta kommentointi ei. Olenkin suosilla siirtynyt enemmänkin lukijaksi.
Voi v**u olisitkin. Joka väliin änkeät turhia kommenttejasi. Ja nyt yrität vielä jonkinlaista psykoanalysointiakin. Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille.
peltirumpu
Axel Foley
Viestit: 2142
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 10:04 am

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Epäilen vahvasti, ettei turha.infon himobannaaja osaa lukea tai sitten hän ei vain ymmärrä lukemaansa. Edellistä edellisen bannin tämä tylsämielinen puusilmä perusteli sillä, että olin kirjoittanut lautamiestekstiä - lautamiehissä :evil:

Tämä s...n saunatonttu ei näytä ymmärtävän sitä, että tänne kirjoittavat tuottavat sitä sisältöä, joka tuo palveluun kävijöitä. Ilman kirjoittajia turha.infon tarina loppu.

Ylläpito, tehkää nyt ihmeessä jotain tälle järjen jättiläiselle, ennen kuin on liian myöhäistä!
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

mehtäläinen kirjoitti:Oletko Siru täysi Idiootti vai provosoitko vain piruuttasi ? Toisalta Idiootti olet joka tapauksessa.
Se on skitso. Älä edes kommentoi mihinkään, mitä se urpo kirjoittaa nettiin. Ignooraa vaan, niin pääset paljon vähemmällä. Noin sairasta ihmistä, kuin toi siru on, en ole tavannut aiemmin missään.
Lisäksi se ilmiantaa kaikki, jotka sanoo sille vastaan ja kyöpeli sokeana sitten antaa banneja. Viimeisin esimerkki "Neiti Lemon", joka ainoastaan halusi saada tolta sirumulkerolta vastauksen. Mutta kun siru ei osaa vastata, niin nojaa ilmotusnappiin ja kyöpeli orjallisesti toteuttaan sirun märät unet.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Tuon Kylpelin bannaushalukkuus on /C:stä.

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Lyön vetoa, että nikki "sevä" on seuraava bannattu. Uskalsi pistää hanttii sekopäälle.
Kyöpeli, sulle on hommia taas, älä tsekkaa, olisko banni edes aiheellinen, kuten et koskaan tee. :roll:
Vastaa Viestiin