Käyttäjien tunnistustietojen luovuttaminen poliisille?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Alibaba

Re: Käyttäjien tunnistustietojen luovuttaminen poliisille?

Viesti Kirjoittaja Alibaba »

"Porin
Mestarietsivä Pedersen"

Sehän onkin sulla niin, että tiedot loppuu ja sitten hyökätään henkilökohtaisuuksiin, joista sulla ei ole hevonvittuakaan tietoa tässä, eikä muusaakaan tekstissäsi! En yleensä jaksa jauhaa kaltaisesi kanssa paljon, mutta kerran vielä.

En huomaa ainoatakaan asiaa, jonka kirjoituksestani voit kumota ja osoittaa vääräksi. Ei ole mitään it alaan olevaa tietoa sinulla, joka tukisi mölinääsi. Se mikä on SIM-kortissa ja lähtee laitteesta galvaanista lankaa, tai radioaaltona ilmaan, jää aina koneeseenkin. Se jää moneen koneeseen matkallaan perille. Etkö tiennyt tätäkään? Miksi sitten kiivailet ymmärtämättömyydelläsi?

Minun ei tarvitse kopioida mitään, vaan pystyn keskustelemaan it-maailmasta lähes kenen tahansa kanssa, enkä jää käsitteissä ja toimintatavoissa jankuttamaan, kuten sinä. Kasasin itse ensimmäiset 286 ja 386 PC:t ilman kenenkään opetusta 1980- luvun alussa, kun PC pelotti 90 % kansaa. Myöhemmin olen opiskellut alaa 6 vuotta Suomessa ja 3 USA:ssa, joten tuskin sun kannattaa lähteä sönkkäämään kanssani dataverkkojen asioista? Voithan sen tehdä, mutta en viitsi jäbättää tyhjää!

Porin

Re: Käyttäjien tunnistustietojen luovuttaminen poliisille?

Viesti Kirjoittaja Porin »

Alibaba kirjoitti:
Minun ei tarvitse kopioida mitään, vaan pystyn keskustelemaan it-maailmasta lähes kenen tahansa kanssa, enkä jää käsitteissä ja toimintatavoissa jankuttamaan, kuten sinä. Kasasin itse ensimmäiset 286 ja 386 PC:t ilman kenenkään opetusta 1980- luvun alussa, kun PC pelotti 90 % kansaa. Myöhemmin olen opiskellut alaa 6 vuotta Suomessa ja 3 USA:ssa, joten tuskin sun kannattaa lähteä sönkkäämään kanssani dataverkkojen asioista?
Puhut täyttä paskaa.
Tuolla linkkien kopioinnilla, ja osoituksella, että et ymmärrä lukemaasi, et ole opiskellut alaa sekuntiakaan. Et ymmärrä edes peruskäsitteitä. Olet patologinen valehtelija, jonka "it-jutut" menee läpi jossain lähiräkälän pöydässä. Mutta totuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Jos et edes ymmärtänyt mitä IMSI tarkoittaa ilman että se piti kertoa sinulle, niin miten voit olettaa että joku ottaa enää todesta mitään mitä keksit valehdella?

Naurettavaa.

Vastaa Viestiin