KYÖPELI BANNIIN:

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1268
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

annaanna kirjoitti:Muistaakseni muista bannin jo saaneitten viesteistä tuli ilmoitus viesti jo ilmoitetun.
Tuo ilmoitus poistuu kun ilmoitus on käsitelty. Sama viesti siis voidaan vasikoida monesti.
Beta
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Kesä 10, 2013 8:39 pm

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja Beta »

Cassandra: Eikä oo ihan huippu järjestelmä. Joku (vaikkapa B2A) kerää vanhojen viestien kokoelman ja banaaniannaa ne yhä uudelleen oikeen ketjuna ja aina pääsee erimielisyyksistä eroon. Kyöppiksellä on kiire eikä huomaa mitään. mutta onkos tää keskustelua Pohjois-Korealaiseen pataan ala B2A? :shock:
annaanna

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Cassandra kirjoitti:
annaanna kirjoitti:Muistaakseni muista bannin jo saaneitten viesteistä tuli ilmoitus viesti jo ilmoitetun.
Tuo ilmoitus poistuu kun ilmoitus on käsitelty. Sama viesti siis voidaan vasikoida monesti.
Olisiko noin, ootko koittanut vai veditkö hatusta. Pitää kokeilla jonkun selvän tapauksen kanssa joskus.
Beta kirjoitti:Cassandra: Eikä oo ihan huippu järjestelmä. Joku (vaikkapa B2A) kerää vanhojen viestien kokoelman ja banaaniannaa ne yhä uudelleen oikeen ketjuna ja aina pääsee erimielisyyksistä eroon. Kyöppiksellä on kiire eikä huomaa mitään. mutta onkos tää keskustelua Pohjois-Korealaiseen pataan ala B2A? :shock:
Beta, Beta, Beta.
Ei noin.
Ei känniääliöviestejä, niistä kun järjestään tulee just noin ääliöimäisiä. Kirjoittaessa varmaan ajatus tuntunut nerokkaaltakin?
Ei noin siinäkään mielessä et noilla parillakymmenellä viestilläsi oot erikoistarkkailussa. Enkä nyt tarkoita vain itseäni :mrgreen: .
Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Sirpa kirjoitti: Olen aina vähän ihmetellyt tätä bannijuttua yleensäkin - on jotenkin vähän kuin alakoulusta, mutta kyllä kait sillä sitten on tarpeensa.

En ole itse koskaan koskenut mihinkään nappiin - nojailemisesta nyt puhumattakaan, en ole kokenut siihen tarvetta. .
Sama täällä, banninappi on täysin älytön väline. Semmoista viestiä ei ole ikinä kirjoitettu eikä ikinä kirjoiteta, että alentuisin kantelupukiksi.

Eikä bannejakaan tarvita, jos modeilla on aikaa siirtää asiattomat viestit lautamiehiin.
Pasilan mies.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10846
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Eipä palstan taso nouse, niin kaun kuin toi puupää täällä häärii keskusteluja sabotoimassa.
Ihan turha on Raidinkaan selitellä mistään "raadeista", jotka käsi poskella mietiskelee, miten saadaan häiriköt kuriin. Toimii bannit kerran kuussa ihan ilman mitään vasikointejakin. Siihen ei tarvita kuin kateus, huono itsetunto ja matala koulutustaso.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 544
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

Mua kiinnostaisi kuka tämä Mystinen Kyöpeli on? Onko henkilöllisyys jonkun tiedossa? Jos on niin laittakaas naama ruutuun kuten laitettiin sen Soneratiedotteen puhujan,junakuulutuksen..jne kans! :lol: :lol:
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Mua kiinnostaisi se, onko kyöpeli ainoa mode täällä? Ainakin ainoa, joka bannailee porukkaa. Ja jos on ainoa, niin en ihmettele, että joutuu banninsa perustelemaan vasikoinnilla. Ei kukaan ihminen pystyisi yksin päättelee tällä kirjoitusmäärällä, että kuka bannit ansaitsee.
En nyt puolustele, koska vasikointien syyt pitäisi kaivella, mutta jos on vaan yksi Kyöpeli, niin aika vaikeeta on elämänsä täällä.
Katniss
Lauri Hanhivaara
Viestit: 130
Liittynyt: Pe Huhti 12, 2013 7:19 pm

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja Katniss »

Minä olen ollut ymmärtävinäni niin, että Kyöpeli hoitelee ne bannit. Onhan täällä sitten se Raid, joka joskus hyyyvin harvoin jossain vähän siivoaa. Ja sitten on se joku ---mies, mikäs mies se olikaan, ei se ainakaan ollut se Spurgumies :mrgreen: Ei, se oli Kilomies! On kai täällä muitakin oltava, niin joo jotain vanhoja ketjuja lukiessa on siellä joskus ollut Dante siivoilemassa. Ketäänhän noista ei näy, ainoastaan Kyöpeliä, ja sitäkin aina vaan bannin napsuessa. Siltä tosin itse olen jotenkin välttynyt, ehkä kirjoitan sitten niin nätisti ja kauniisti... :wink: :mrgreen:
alpo holisti
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: La Tammi 09, 2010 2:06 am

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

Kuolemannaakka ja AA on ihan oikeessa.
Onhan täällä yliyöntejä, mutta kyllä tää annabaanini vai iten se oli oli on meny yli,
kun sivuston yllläpitäjäksi onnn asettunut ilmeisen vähälahjainen hahmo.

Mä en ihan oikeesti enää osaa kirjoittaa tänne... liian lyhyt...lliian pitkä..liian suuri kuva.. liian herjaava...ja kuitenkin esim muut rikoset ja järjestäynyt sivustossa menee kaikki läpi...
(tunnustan vasta kolemen päivän jälkeen meni läpi oneliner (= KYÖPELI... taas)

VAROITUS:
K on vähälahjainen ja täysin johdateltava tyyppi. ei selvästi tarkasta ollenkaan.ehkä penaalin tylsin kynä...
esim pystykorvan viime tuomio ja etenkin kuolemannaakan
(Toisaalta yksi osui; eyen tuomio oli ok,
mutta banaanniannan (aika osuava) kirosanat kelpaa, joten saanemme muutkin alkaa niitä käyttää?
täysin perusteettomat tuomiot useaan kertaan Kun nyt KN sentään osuus edes asiaan...
katso nyt hyvä mies edes vähä niitä edeltäviä kirjoituksia ennen,
kuin tiedossani olevana netin suurinpana modeidioottina painat sitä nappia!
No, ok vähänpä tunnen kaimojasi, joten saatan olla väärässä...ollet ihan ok!
(RAID ? voiko tän heikkolahjan vaihtaa?) :roll:

toisaalta tuomio / the uolevi / mikä tahansa muu osio...samat säännöthän niissä pitäs olla...kokeilin...juu ei ole... KYÖPELI KYÖPELI KYÖPELI
ei se haldaatää sivun hallinta on liian vaikee tapaus

Hommaapa K. tuuraaja, joka osaa homman USKOTTAVUUTESI ON kato nyt ihimine peiliin täysin MENNYTTÄ(::wink: säälin kyllä!
alpo holisti
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: La Tammi 09, 2010 2:06 am

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

no huh, mennään nukkuun.
Yritin kirjottaa kommentit, mutta aika paljon jengi piti mun koneella hauskaa!
hmm :roll: hyvää ötyä! ei pahalla...Tosin itsepähän olin sihteerinä.

eli vain minä kirjoitin! aika pajon kirjosuhtvihreitä vai :?: 8)

Käsiäänestys: 8:3 A syyllinen ja jos plus / miinus kysytään niin ok vain minä kirjasin..

Ja (?) =mä näköjään klasssisen musan suurkulttajana kuuluin sittenkin ehkä yllättäen kasiin.... :ok :wink:
annijatta
Javier Pena
Viestit: 1705
Liittynyt: To Syys 01, 2011 7:22 pm

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Banniannan polska

Säv: Hiski Salomaa san: annijatta

Nikit ne huutaa juo ja mässää
minä se vain nappuloita painelen tässä
Viesti seulasta meinas bannitta mennä
enhän minä kaikkiin lennä
Ykssilmänen se varhain tietoa antaa
ei rauhassa annan anna ottaa kantaa
Taavettiiki tarttis ulkona käyttää
alapolle kuppii täyttää

Minä vaan seulon viestilöitä ja urakalla painelen näppylöitä
Tili tili tili tili tittantaa kyllä bannit meitä nyt lohduttaa

Joskus kun trolli on kakkeliin tullu
niin siellä se huutaa kuin puolihullu
Onhan se varmaan kaksoisnikki
Tästä tulikin iso tikki
Entinen valhalla naapurissa taitaa
valkyriana viestejä vaihtaa
Papukaija huutaa pii paa pii paa
kielikello kyöpelille varmana vinkkaa
Sitten ku tullu on se käräjäilta
niin viestntä loppuu muutamilta
Lautamies tekstit taas väärässä paikkaa
Viikko soitellaan balalaikkaa

Minä se vaan…

Toiset ne vasikoi täältä ja sieltä
Mutt systeemiss olis enempi mieltä
Nuoret ne ympäri palstaa hyppää
vanhalla sillon nupista nyppää
Kyöpeli soittaa hiitula hiitää
Tietää se silloin joukkokäräjiä
Hitu hitu hitu hitu hippappaa
kyllä banaanisaaret nyt naurattaa

Minä se vaan…..

Järjestys se täälläki olla pittää
Eihän muuten jutuista saa selkoa mittää
Nikit siellä kalisee ryskää räiskää
tunnelma on ku härmän häissä
Siellä kun istutaan puoleen yöhön
palstalle tultua alan taas työhön
Muuta ei kerkii kun nappia painaa
ja viestiä kyöpelille laittaa
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
annaanna

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja annaanna »

HAUSKAA JOULUA ANNIJATALLE!ja miksei muillekin semihörhöille.

Keratakaikkisen hauska ralli :lol: .

Kiitos, kiitos ikiomasta polskasta. Tämä oli aivan liika annijatta, tai oikeastaan ihan sopivasti. Ansaittu joululahja. Myönnetään.

Ihailen tuota taitavuuttasi riimittelyssä ja kun laulun on mulle lapsuudessa tainnut oma isä opettaa, niin sitä rakkaampi polska vai mikä lie.
peltirumpu
Axel Foley
Viestit: 2142
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 10:04 am

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Ehdotan, että tästä eteenpäin jokainen viesti vasikoidaan. Näin tuo aivoton puusilmä joutuisi lukemaan (osaakohan edes?) jokaisen viestin ja sekoaa lopullisesti! Tätä jatketaan siihen saakka, kunnes kyöpeli on poltettu roviolla. Kannatetaanko?
Avatar
Scruffy
Martin Riggs
Viestit: 648
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2013 8:19 pm

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja Scruffy »

Meneeköhän nyt henkilöspekuloinniksi jos hiuksia aletaan halkomaan mutta minun teoriani on tämä.

Kyöpeli ei ole mikään oikea henkilö vaan ylläpidon yhteisesti käyttämä nimerkki jota käytetään aina silloin kun tulee ilmoittaa jonkun banneista Tuomioistuimessa. Sen takana siis Raid ja ehkä useinmiten tätänykyä nimettömänä toimivat moderaattorit. Tai teoria ja teoria, tällainen kuva minulle on välittynyt.

Jos selaatte Kyöpelin viestihistoriaa niin sieltä löytyy muistaakseni kaksi kirjoitusta Tuomioistuimen ulkopuolelta ja nekin olivat joitain wanhoja moderointijuttuja. Ehkä vuonna 2007 siellä takana saattoikin olla joku oikea ihminen mutta ei enää. Moderaattoreita on kuitenkin tullut ja mennyt ja välillä niillä on olleet jotkut nikitkin mutta kukas niitä muistaa.

Mutta raivotkaa vain rauhassa, ei minulla muuta.
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
peltirumpu
Axel Foley
Viestit: 2142
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 10:04 am

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Harmittavaa havaita, että tyhjäpäinen ylläpito himobannaamisellaan ajoi palstan parhaimman kirjoittajan pois. Nimimerkki kuolemannaakka sai aiheettoman ja täysin käsittämättömän kahden viikon bannin ties mistä syystä, eikä ole sen jälkeen enää kirjoittamaan palannut. Kertokaa nyt edes mistä ansioista tuo banni annettiin.

On tämä kyllä täysin aivotonta touhua. Keskustelupalstalta ajetaan sisällön tuottajat (ja vielä parhaimmat) pois ilman mitään järkevää syytä. Ei taida olla alkuperäisen ajatuksen mukaista toimintaa, vai onko muka? Mutta eihän tuollaiset puoliteholla kulkevat apinat voi tämmöistä ymmärtää. Saatanan puusilmät!

Toivottavasti kuolemannaakka vielä joskus palaa takaisin.
Vastaa Viestiin