KYÖPELI BANNIIN:

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

alpo holisti
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: La Tammi 09, 2010 2:06 am

KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

eli suvaitseeko ylläpito tällaista avausta, 'poistakoon jos huumööri ei kestä.

Koska viime aikoina lukijat ovat todenneet bannien olevan epäoikeutetun oloisia.

esim.
Kuolemannaakka sai tuomion mitättömyyyksistä samaan aikaan, kun toisille sallitiin sisällötön trollaus. "EIKÖ TUOMITSIJA osaa SUOMEA?" - heräsi monelle kysymys. Nimim. Peltirumpu ja Tara kirjoittivat purevaa tekstiä Ulvila-osiossa, mutta JÄRJESTÄYTYNYT RIKOLLISUUS kuin myös monessa muussa osiossa meni läpi sekä chatti, että onelinerit viikkojen ajan.
Aiheen vierestä kirjoittelu on näemmä jopa suotavaa...

AH bannattiin peräti kahdeksi viikoksi, vaikkei edes kirjoittanut mitään, eikä kukaan edes vasikoinnut---oikeen herkkupala bannaajan ammattitaidolle. CSI nyt toki skrivasi ihan pehmeitä kuten aina, mutta esim kukko EK kiekui aika vaarattomia, jos vertaa mihin tahansa muuhun osioon. Voi voi teitä... :lol:
______________________

TUOMIO 15.12.2014:
MINFON LUKIJAT TUOMITSEVAT:
nimimerkki KYÖPELI:

USKOTTAVUUDEN MENETYS: :shock:
YKSI KUUKAUSI kahden viikon koeajalla. :oops:

Osaa ottaen minfon kirjoittajat ja tervetuloa takaisin 15.1.2014.
:mrgreen:
Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Tutkailin noita AH:n kirjoituksia ja kyllä... Viimeinen postaus ennen bannejaa oli kirjoitettu kuusi päivää ennen banneja. En ihan käsitä mistä kyse. Kaiken lisäksi vielä kahdesti putkeen, samalla kellonlyömälläkin. Eikä ole eka kerta. Vaikuttaa samalta menolta ku en-muista-millä-foorumilla ku arvottiin päivän bannattu randomina, ja toki sit ku mode oli kännissä tai muuten vaan ei mielipide miellyttänyt.

Tottahan on et moni joka sen banaansisaarten reissun oikeasti ansaitsis, ei sitä saa, ja siitä olenkin alkanut pohtiman että oliskos ne moderaattorien tuplanikkejä. Ei mitenkään kaukaa haettu ajatus.

Joskus huomautin että banskuja rapisee selkeän mielivaltaisesti viikonloppuisin, ja kappas, banni paukahti. Moni on saanut ikibanninkin ilman todellista syytä.
Everything in the world is either a potato or not a potato
annaanna

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Rankkaa on elämä ja kovia on koettu, se tulee mieleen kun avautumisianne lukee. Kikki voisi laittaa esimerkkejä kun tuntuu tapauksia tietävän eikä vain selostaa.

Oletko Alpo poistanut jonkin viestin ennen bannejasi. En ole moisesta tietoinen, mutta tuollainen voisi olla yksi syy. Sulta on tullut aika outoa settiä, sen olen viime aikoina huomannut. En ole huomioinut onko kyseessä viikonloppu tai yöaika.

Nämä ainakin silmään pisti tuossa mielestäni typerääkin typerämmässä ketjussa jonka aloitit ja sitten jonkun toisen aloittamassa ketjussa olet näköjään lautamiesmäisesti selittänyt sen ketjun tarpeellisuudesta yms:

Kirjoittaja alpo holisti
no, hö mulle on ihan hailee minkä ikäikseski te ne lapset saatte...kuka tahansa huomaa että nuoria ovat!

mutta otakaapa huomiooon oma ikänne!
Opettaja asenteenne?
objekti?
Asenne?
Tuota kivittäjä sanaa käyttää samoilla sanamuodoilla ja järjestyksillä jo pari nikkiä... :oops:

Mutta olen silti drumboyn kanssa samaa mieltä. Keju on kelvoton ja otsake sisältää perusoletuksen, joka on vastenmielinen. Annelilla on tietenkin syntilista. Niinkuin meillä kaikilla. Juttu ei kuitenkaan ratkea näin. Todisteet puhuvat puolesta ja vastaan. MUTU ei kuulu tähän.
Onnea lanseerauksesta! Sekös tässä on ideana. Tuo sana taisi kyllä löytyä jo aiemmin. :wink:

No syntilistaa en silti näe. Jumittuneita ideoita ja kehäpäätelmiä kylläkin.
Auerin suurin synti oli "tunnustus", joka peruttiin, vaan onko se kaikilta osin vain huumatun ihmisen illuusiota:

Kuunnelkaa itse, mutta ottakaa ehdottamasti myös olosuhteet huomioon :!: :
https://www.youtube.com/watch?v=CbWfs39FB4o
Totean edelleen, että tämä ketju ajaa keskustelun harhaan.
Annelin syyllisyys on otsakeen perusoletamuksena väärä.

Mutta DRUMBOY: Vertaus Kommunistien kidutuskammiohin ontuu tyhjyyttä.
Noita kuulusteluja ei videoitu, ja kun lähisukulaiseni oli yksi näistä uhreista tuntuu tuo kirjoituksesi jopa typerrytävälle ja loukkaavalle.
ja siinä KIVI ketjussasi jätit alustamiset aika vähille:
Voinhan minä yrittää, mutta eiköhän me kohta kuulla parempien tahojen mielipiteet.
Itse kun en ole oikein vieläkäään juurtanut mielipiteitäni, niin jäisivät mielenkiinnottomaksi.
lähtökohdallisesi voisi kuienkin sanoa, etten usko ainakaan "kukkakiveen", siinä kun on punaväriä, joka olisi satavarmasti virunut y,mpäriinsä...mutta puutarhahahn siellä oli!

Joten olkaa hyvä!
alpo holisti
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: La Tammi 09, 2010 2:06 am

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

Hohhoijaa

SARKAISMIVAROITUS:

Sarkaismi ei taida olla lajini. Täytynee vaihtaa ironiaan.
Tää nyt on tällanen kieliposkessa tehty avaus, kun tää Kyöpeli on ollu ihan hukassa.

Nuo ym. kirjoitukset oli tehty matkimalla sivuilla eri kirjoittajia,
jotka ei saanut bannia. Mutta niiden matkimisesta kyllä saa!

Otetaanpa pari esimerkkiä:


EI BANNIA:
pieninainen kirjoitti:Näköjään :D
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

BANNIA:
aku ankan kummisetä kirjoitti:
Edwin kirjoitti: sama ajatus tuli mieleeni lukiessani Ilveskosken lausuntoa. Uskaltaisin sanoa, että mies on täysin metsässä.
Todennäköisesti joulukuusta hakemassa :)
-----------------------------------------------------------------------------------------

EI BANNIA
Sirpa kirjoitti:
kuolema kirjoitti:
Sirpa kirjoitti:Ahaa, tamppausteline, heijastuuko tuosta kuistin ikkunasta sitten myös noin suoraan naapuritalon ikkuna?
Kuistin ikkunasta näyttäisi heijastuvan se terassin kate...
Kuva

Ahaa, selvä.
---------------------------------------------------------------

BANNIA
Kuolemannaakalle tuplabanni, vaikka en ainakaan yrittämällä löytänyt vasikoitua viestiä.
Hurjapäistä tekstiä, mutta tuleepahan mielipide selväksi. :D

ja sitten kunnioituksesta SIRPAN aherrusta kohtaan:

2 viikkoa BANNIA?:
alpo holisti kirjoitti:no, hö mulle on ihan hailee minkä ikäikseski te ne lapset saatte...kuka tahansa huomaa että nuoria ovat!

mutta otakaapa huomiooon oma ikänne!
Opettaja asenteenne?
objekti?
Asenne?
...ja ilmeisesti tämä tyylilaji on varattu... :oops:
Viimeksi muokannut alpo holisti, Ma Joulu 16, 2013 3:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja Caldera »

Ihan samaa mieltä olen Alpo Holisti sun kanssa ja olen yrittänyt löytää syytä sille miksi Kuolemannaakka sai bannia, turhaan. Veikkaan että täysin henkilökohtaisista syistä vedettiin viikon banni just kun Auer sai tuomionsa. Mielipidevanki on hän. Liikaa perusteltuja mielipiteitä jotka ei sovi Kyöpelin pirtaan.
annaanna

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Kuolemannaakka on syyttä suotta bannissa, siitä olen minäkin mielipiteeni ilmaissut. Alpo sen sijaan puhuu paskaa ironiostaan ja satiireistaan. Lisäksi oot aikas monta höpöä ketjua aloittanut tään lisäksi. Näitä on jo aivan tarpeeksi täällä. Bannia ansaitsisit 8) .

Mikä olikaan ratkaisunne ongelmaan. Selostatte ja paheksutte.
Periaate soisi olevan ettei toiselle sallita sitä mikä toiselta on kielletty. Pikkuisen epätäydellisessä maailmassa elämme. Eikö siis ketään pitäisi keskustelun trollamisesta ja helvetin typerästä chättäilystä, jolle kyllä netistä foorumeita löytyy, rangaista. Koska jostakin ketjusta voi löytyä joku ohi mennyt.

Minä ehdotan ratkaisuksi samaa jota ylläpitokin on viestittänyt. Vasikoikaa eli raportoikaa.

Ja mitä tulee noihin alpon "löytöihin". Aste-ero- Olet tuon pikkunaisen vastauksen asiayhteydestään irrottanut. Se paikkaansa sopi. Sinun jos kenen luulisi kunnioittavan niukkasanaisuutta. Niin mielestäni tulee ylläpidonkin tehdä. Vasikointi kerrallaan arvioida, asiayhteys huomioonottaen. Eivät aina onnistu. JR puolella esimerkiksi letkeästi vetävät vähäeleisesti, tyylikeino. Jotkut hiton heitot kuusenhakureissusta ovat juuri asian vierestä rupattelua.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Kun minäkin täällä jostakin kummallisesta syystä esiinnyn, niin laitan sanasen tuosta keskustelemastamme ikkuna-asiasta.

Lopputulos oli koottava heijastuksineen sivun vaihtuessa - jos oikein muistan, että myös sivu vaihtui tuolloin - kyseisellä tavalla ymmärtämisen helpottamiseksi. Kyseessä oli siis keskustelun yhteenveto, josta jokainen voi tehdä päätelmänsä näkemällä sekä kuvan, että arviot heijastumista.

Niin, ei se mikään mahdottomuus olisi tuostakin ollut saada tietysti bannia, mutta en minä ole täällä ollut oikeudenmukaisuutta etsimässäkään, joten se banni voi tulla ihan milloin mistäkin - tämä on minfomaailma, joka päivä päivältä kyllä alkaa yhä enemmän vastaamaan myös meidän ihka elävää todellisuuttamme. Hirvittää.

Mutta tuota viestin loppua, jossa jälleen nimeni mainittiin, en kyllä ymmärrä. Tietääkö kukaan muuten mistä saisi ostaa uusia aivosoluja jo kuolleiden tilalle?
Alethes doksa meta logu
annaanna

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Olin väärässä. Ilmeisesti raja tullut vastaan. Hyvä niin.

Kirjoittaja Kyöpeli » 16 Joulu 2013, 18:09
Nimimerkki pieninainen saa tuomioksi kuonokopan viikoksi. Syynä turhat chat-viestit.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Kyllähän noi bannit liittyy vasikointinapin käyttöön. Ei yp lue viikon takaisia tekstejä, ihmisiä kai nekin on. :) Huomasin itsekin joskus aikaisemmin, että oli potkittu persuuksille sellaista, joka oli kommentoinut viikko takaperin, kuten AH:kin.
Oppii aikaa myöten kyllä näkemään sen, ketkä nappiin eniten nojailee, kun ei toisen "naama" miellytä.
Ei sen puoleen, myönnän nojailleeni minäkin tässä joku aika sitten, kun mentiin täysin ohi kaikkien nettisääntöjen. Tepsi.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

WalkingDisaster kirjoitti:Kyllähän noi bannit liittyy vasikointinapin käyttöön. Ei yp lue viikon takaisia tekstejä, ihmisiä kai nekin on. :) Huomasin itsekin joskus aikaisemmin, että oli potkittu persuuksille sellaista, joka oli kommentoinut viikko takaperin, kuten AH:kin.
Oppii aikaa myöten kyllä näkemään sen, ketkä nappiin eniten nojailee, kun ei toisen "naama" miellytä.
Ei sen puoleen, myönnän nojailleeni minäkin tässä joku aika sitten, kun mentiin täysin ohi kaikkien nettisääntöjen. Tepsi.
Olen aina vähän ihmetellyt tätä bannijuttua yleensäkin - on jotenkin vähän kuin alakoulusta, mutta kyllä kait sillä sitten on tarpeensa.

En ole itse koskaan koskenut mihinkään nappiin - nojailemisesta nyt puhumattakaan, en ole kokenut siihen tarvetta. Miksi joku pitäisi poistaa keskustelusta, kun voi hyvin helposti poistaa itsensä?! Tai miksi lukea jonkun kirjoitus, joka ärsyttää? Ja toistuvasti, niin että pitää lopulta ryhtyä nojaamaan johonkin nappiin?!

Logiikka ei aukea minulle mitään muuta kautta kuin masokismin. Toista se olisi, jos kyse olisi todellisesta live-elämän tilanteesta, eikä olisi tuohon itsensä poistamiseen mitään mahdollisuuksia, tiedä sitten miten ärsytyskynnyksen kävisi, kun ei olisi mitään nappiakaan, josta katkaista juttu.

Paitsi tietysti kuuroilla, kun voi sammuttaa valot.
Alethes doksa meta logu
annaanna

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Yllätyin tässä päivänä muutamana. Olen olettanut myös, että vasikoinnin kautta bannataan, mutta ilmeisesti sitä tapahtuu ilmankin. Nikki aku ankan kummisetä oli saanut bannin ja päätin kokeilla sen banninarvoisen viestin vasikointia tuomion jälkeen, onnistui. Muistaakseni muista bannin jo saaneitten viesteistä tuli ilmoitus viesti jo ilmoitetun.

Hämmästyin.

Lisäys.
Sirpa.
Mitähän muita keinoja kuin viestinnän rajoittaminen on ylläpidolla? Sääntöihin vedoten.
Totaalinen anarkismi, rääväsuut valloillaan, kaikkien kaikki tiedot levällään.
"voi vittu mikä urpo" kommentteja sivu kaupalla.
Viimeksi muokannut annaanna, Ma Joulu 16, 2013 8:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

annaanna kirjoitti:Yllätyin tässä päivänä muutamana. Olen olettanut myös, että vasikoinnin kautta bannataan, mutta ilmeisesti sitä tapahtuu ilmankin. Nikki aku ankan kummisetä oli saanut bannin ja päätin kokeilla sen banninarvoisen viestin vasikointia tuomion jälkeen, onnistui. Muistaakseni muista bannin jo saaneitten viesteistä tuli ilmoitus viesti jo ilmoitetun.

Hämmästyin.
No, se luultavasti onkin tietokoneohjattua toimintaa, ja kyöpeli onkin pelkkä kone. :shock:

...Ja välillä sitten vain vähän epäkunnossa, kun lykkää niitä tuplanakin. Muuten ootteko ihan varmoja, että tätä junaa ylipäätään ohjaa kukaan?
Alethes doksa meta logu
annaanna

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Ai niin.
Sirpahan ei lue muiden viestejä ja siksi ei tiedä, että juuri kerroin moderoinnin toimesta, ilman vasikointia, jonkun bannatun.
Hys, hys. Ollaan ihan hiljaa niin trolli lähtee.
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja Tara »

KUn tuon Naakan bannia ihmetellään, niin harmitti itseänikin, että nonii, nyt se on bannissa!

En ole vasikoinut Kuolemannaakkaa-

perustelu:

Olin juuri saanut valmiiksi postauksen hänelle, kun silloin 12.12.2013 hän ainakin viisi kertaa peräkkäisissä viesteissään väitti, että 'Anneli oli kertonut heti alussa, että oli pessyt kätensä'. Se kun ei pidä paikkaansa! Naakka viittaili siihen TUOMION kohtaan 7 (Auerin käsien puhtaus viittaa syyllisyyteen). Luin sitten Auerin kuulusteluja v 2006-2007- jne ja todentotta: vasta vuonna 2009 hän kertoo pesseensä 'ainakin kädet' ja että on 'mahdollisesti pessyt samalla kertaa myös vasaran'.

2.12. 2006 Auer nimenomaan kertoo kuulustelussa sairaalassa, että 'en ole ole pesulla käynyt'!

Niin että miksi ihmeessä olisin hänen kohdallaan banninappiin nojaillut, kun minulla oli asiaa hänelle..
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Beta
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Kesä 10, 2013 8:39 pm

Re: KYÖPELI BANNIIN:

Viesti Kirjoittaja Beta »

Banaanianna: Siis tääkö on tään koulun kielikello? Kuka tykkää? Annoit lokille oikeen isosti. Kyllä sen nyt varmaan lopettaa tänne kirjottelun. B2A odottaa liipasinsormi herkässä, mutta enpä usko, että monikaan arvostaa tollasta. Ennemminkin päinvastoin. Eipä näköjään jäänny vastustajasikaan sormi suuhun:
Kuolemannaakka sai varmaan B2A: takia banniannaa.

Sääli, ettei Kyöppis oo ajantasalla. No iso on sivusto.
Yhdyn edellisiin, etenkin miespuolisiin, jos sopii. :wink:
Vastaa Viestiin