Tara - henkisesti uhanalainen

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

annaanna

Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Ole hyvä Tara

LOPUTTOMASTI TILAA KONKREETTISILLE ESIMERKEILLE siitä, miten perusteettomasti tai aiheettomasti sinun tekemisiisi on kohdistettu toiveita tai vaatimuksia.

Täytyy hädänalaista kanssaminfoilijaa auttaa perustamalla ketju, jossa saa esiintuoda konkreettisesti viestien avulla kokemaansa fyysistä uhkailua tai mitä lie. Kun yhtään en tiedä mistä pauhaa hän. Hätä on suuri, siltä vaikuttaa.

Laitathan Tara tähän niitä viestikauheuksia, joita turumurre on sinuun kohdistanut. Muut voivat joutessaan laittaa kaikkien luettavaksi Sinun minfohelmiä :D .

Näin nikki on tänään kirjoittanut:

Kirjoittaja Tara » 09 Tammi 2014, 17:28
turumurre, olet säälittävä. Kenenkään muun kuin sinun kiukustumiseen foorumin keskusteluissa ei kuulu fyysisellä väkivallalla uhkailua ja vihjailua kuin sinun.. Sinun mielestäsi ne ovat olleet vain vitsejä, haista... Sinun mukanasi foorumille tuli jotain todella vastenmielestä: henkilöön käyvät vihjailut aggressiolla, todelle kylmää uhkailua milloin milläkin tavalla. Esim oikeudenkäynnillä kun (sinun luvallasi) oli tehty merkintöjä sinun 3D-kuviin, niin sepä olikin copyright-rikos. Lähetit uhkaavia yksityisposteja, hätistelit ylläpidon varoittelemaan minua että turumurren kuviin ei saa koskea ( ei tosiaan, vaikka itse olit antanut luvan!! :lol: :lol: )

Mikäs sinä olet opastamaan toisia kirjoittajia? Turumurre paraskin jöönpitäjä: Oppenheimer opettelee kirjoittamaan lautamiestekstit lautamiehiin tai pian on 'lähtö lasarettiin''. Mitä helvettiä?? Luuletko tosiaan että että jotkut naurahtavat, että olipa hyvä vitsi. Ja varovat kommentoimasta sinua tavalla, joka mahdollisesti pahottaa sinun mielesi.

Miälevikane??

Turre ja turren 'oravanmetsästys- ja kepittämis-toiveet', fantasiansa joita on kuvittanut mm oravan luurangolla ('paras orava, kuollut orava'), raivoamalla juutaksena IL-portissa Taralle - enkä edes ollut siellä silloin, kun uhkasit, että 'tulemme noutamaan Taran ja että tulen kärsimään pitkään, ellen poistu' sieltä - Miten voin poistua jostakin missä en ollutkaan???

Olet ainoa tässä suhteessa. Tuokin vanha juttu, jolla yrität minua leimata, kun suutuin aivan syystä, kun ystäväksi tekeytynyt henkilö loukkasi minua julkisesti (kina alkoi siitä kun sisoatlao laittoi lasten nimiä esille ja sitten taraa kovisteltiin tytön etunimen käytöstä vahingossa ), sen jälkeen kun olin häntä itseään neuvonut miten sanahakuja tehdään, ja hän oitis käytti antamaani neuvoa hyväkseen, mustatakseen minua.. :lol: :lol: , kanteli minun käyttäneen tytön nimeä niin ja niin monta kertaa. Haukkui lisäksi tapaani kirjoittaa yksityisposteja - joita itse oli minulle lähetellyt kiusaksi asti. Menin halpaan. tuplapaska ja Mariacka ja sinä hännimmäisenä, peesasitte, kuorossa jankutitte, että mäkäti-mäkäti kun se Tara oli jo laittanut tytön nimen näkyville (muutama tuhat postia taaksepäin kukaan tiedä mihin ketjuun jäivät), niin sehän on ihan samantekevää jos sisottalo laittaa lasten nimet esille ihan vapaasti myös!!

Minä en kuitenkaan uhannut noita nimimerkkejä millään fyysiseen väkivaltaan vihjaavilla vitseillä, vain noitten tyyppien halpamaisuus tuossa asiassa sai minut kimpaantumaan.

Sellaiset vitsit ovat, turre, sinun alaasi, siinä suhteessa olet Ulvila-ketjuissa ainoa laatuasi. Kylmä, teennäisen joviaali, omahyväinen, rehvakas, kaunamielinen ja kavala, kade, herkkänahkainen ja katala.

Nyt sitten vieläkin yrität saada minut näyttämään paheksuttavalta tuon julkipuolelle laittamasi ikivanhan linkin kautta. Lapsellinen.



lässyn lässyn :mrgreen:

saat kaiken halveksuntani

__________________________________________________________________________________
Kirjoittaja Tara » 09 Tammi 2014, 18:00
Ny menee yks tekojoviaali halpavitsiniekka 'jonneki': Nui vaa. :wink:

Ylläpidon soisi panevan merkille millä tavalla Ulvila-ketjuissa aggressiivuus on kiristymään päin. Sitä ilmenee erityisesti Auerin syyttömyyden puolesta vannovien joukossa. Fyysisellä väkivallalla vihjailu on Ulvila-ketjuissa uutta. Tietenkin voi aina väittää, että joku on vainoharhainen. Voi miten helppoa.

Henkilöön kohdistuva uhkailu nettipalstoilla tavataan ilmaista kohteelle sellaisin epäsuorin, mutta tarkasti harkituin vihjein, usein mukamas vitsiä heittämällä, että viesti menee perille kohteeseen siten, että vain kohde itse sekä muutama harva ymmärtää mitä joku koiranleuka ajaa takaa: yrittää savustaa itseään harmittavan nimimerkin foorumilta pois.

Mitä uutta?

______________________________________________________________________________
... sitten vain niitä viestejä esiin, selityksillä tai ilman. Kiitos!
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja Tara »

Siihen miksi turren karvat & torahampaat paljastuvat niin selvästi juuri minun kohdalla, on syynä turren raivo, se että hän on jatkuvasti jäänyt alakynteen siellä missä minä olen osallistunut hänen vääntöihinsä. Näin se vain on.

Tympeämpää ja vihamielisempää keskustelijaa kuin tm, saa hakea. Aina yrittänyt käydä kiinni henkilöön, kun jää tappiolle, eikä ainoastaan minuun. Vain fanaattisimmat Auerin puolustajat menettelevät tällä tavalla.

Tämä ei tarvitse edes perusteluja, sillä niitä on kackelsberg pullollaan. Ja miksi pursottaa uudelleen esiin kaikkein typerintä tekstiä mitä Ulvila-ketjuista löytyy??

Turrehan sellaista harrastaa, joten jätän homman hänelle. Ainiin, ootte kavereita: toisella yhtä eritettä päässä toisella sitä toista. Turre veivaa ja tupla lappaa. Hyvä tulee.

Eipä ollut sinustakaan keskustelijaksi.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
peltirumpu
Axel Foley
Viestit: 2142
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 10:04 am

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Tara kirjoitti:Siihen miksi turren karvat & torahampaat paljastuvat niin selvästi juuri minun kohdalla, on syynä turren raivo, se että hän on jatkuvasti jäänyt alakynteen siellä missä minä olen osallistunut hänen vääntöihinsä. Näin se vain on.


Keskustelua sivusta seuranneena minulle on syntynyt täysin päinvastainen mielikuva :mrgreen:
Tara kirjoitti: Tympeämpää ja vihamielisempää keskustelijaa kuin tm, saa hakea. Aina yrittänyt käydä kiinni henkilöön, kun jää tappiolle, eikä ainoastaan minuun. Vain fanaattisimmat Auerin puolustajat menettelevät tällä tavalla.
Tässä jutustelee nyt henkilö, joka on vuosikausia fanaattisen raivon vallassa vääristellyt totuutta ja keksinyt omasta päästään kaiken maailman valheita ja mitä kuvottavimpia väitteitä Anneli Auerista. Vihjailusi pedofiilirenkaista ja lasten kuvien myymisestä pedofiileille ovat mielipuolisia ja oksettavia.

Keskustelijana olet vastenmielinen totuuden vääristelijä. Miksi vaadit muilta sellaista, mihin itse et kykene?
rekkari
Remington Steele
Viestit: 239
Liittynyt: Pe Loka 18, 2013 2:43 pm

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja rekkari »

se että hän on jatkuvasti jäänyt alakynteen siellä missä minä olen osallistunut hänen vääntöihinsä. Näin se vain on.
Se johtunee siitä, että fanaatikon kanssa ei voi väitellä, sillä fanaatikko on uskovainen jonka mielipidettä ei voi millään faktoilla muuttaa, koska hän uskoo itse olevansa oikeassa.
Olen kyllä monesti ihmetellyt TM :n kärsivällisyyttä toivottoman tehtävän edessä.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Minä en tiedä mistä te puhutte - itse olen saanut Taralta paljon tietoa, joka on ollut hyödyllistä, hän on myös tuonut todella paljon oleellista asiaa esille tästä tapauksesta ja ETP:stä, ja kuulusteluista. Ja täytyy kyllä sanoa, että minun henkilökohtainen kokemukseni on se, että en olisi yhtään mitään ilman Taraa, koska minulla ei olisi tarpeeksi tietoa - mutta muut saa ajatella tietysti ihan mitä tahansa - tämä on vain minun kokemus, mutta en ole lukenutkaan hänen niitä kaikkia penkomisiaan, jotka eivät tavallaan ole liittyneet omaan "tutkimussuuntaani". Miksi te olette lukeneet, jos ette pitäneet niistä?

Ja yksi mikä on fakta - jokaisen ihmisen kokemusta on kunnioitettava, se on hänelle aito, vaikka muut miten vähättelisivät.

Kuva
Alethes doksa meta logu
annaanna

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja annaanna »

:shock: Oletko siis sitä mieltä Sirpa, että on aiheellista meuhkata jostakin uhkaviesteistä, TUOMATTA ESILLE KONKREETTISIA ESIMERKKEJÄ, joille ei nauraisi naurismaan aidatkin. Väittää turumurren fyysisellä väkivallalla ynnä muulla uhkeilevan ja vainoavan. Minä ole samaa mieltä kuin sinä Taran paikoin pyytettömästä käytöksestä, hän on hienosti huolehtinut "arkistosta" ja olen useammassa viestissäni häntä siitä kiitellyt, niinkuin nytkin.

Mutta ei se oikeuta häntä tai ketään muutakaan MINUN mielestäni herjaamaan tuolla tavalla ilman mitään näyttöä nikin takana olevaa ihmistä uhkailuista. Jossakin on raja. Sisotalon kohdalla ollaan menty muun muassa Taran toimesta aivan mauttomuuksiin, käytös on vielä moitittavampaa, koska nikin henkilöllisyys on tiedossa. Sisotalon nikin takana oleva henkilö on hyvämaineinen ja erinomaisen hyödyllinen ja opettavainen henkilö ollut palstalaisille. Ihan perusasioita olen kauttaan saanut tietää oikeuslaitoksemme käytänteistä. Sirpakin kun sattuu oikeaan paikkaan viestejänsä, niitä syvällisempiä, laittamaan niin avot aukeaa silmät.

Tara kiemurtelee ja välttelee vastuuta sanoistaan.

Minä mielelläni lukisin enemmänkin arvioita Taran kaltaisista ihmisistä, tuo fanaattisuusaspekti tuntuu aivan oikeaan osuneelta. Psykologisointi ei ole alaani, kavahdan koko tieteenalaa oikeastaan. Minun tasoni yltää vain arvioimaan tekojen ja sanojen kautta ihmistä. Tara on sekopää, totesi turumurre yks`kantaan. Epäilemättä oikeaan osunut arvio Tärräpärrästä, ainakin viestiensä perusteella ja muihin kirjoittajiin verrattuna. Muttei koko totuus.

Katsotaan miten Tara tilanteen hoitaa, sillä nikkiä seurattuani tiedän henkilöönsä kohdistuvan arvioinnin olevan hänelle kauhistus ja varmaan jopa stressaavaa.
Ehdotan anteeksipyynnöntapaista tilanteenlaukaisijaa.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

annaanna kirjoitti:

Mutta ei se oikeuta häntä tai ketään muutakaan MINUN mielestäni herjaamaan tuolla tavalla ilman mitään näyttöä nikin takana olevaa ihmistä uhkailuista.

Minä mielelläni lukisin enemmänkin arvioita Taran kaltaisista ihmisistä, tuo fanaattisuusaspekti tuntuu aivan oikeaan osuneelta. Psykologisointi ei ole alaani, kavahdan koko tieteenalaa oikeastaan. Minun tasoni yltää vain arvioimaan tekojen ja sanojen kautta ihmistä. Tara on sekopää, totesi turumurre yks`kantaan. Epäilemättä oikeaan osunut arvio Tärräpärrästä, ainakin viestiensä perusteella ja muihin kirjoittajiin verrattuna. Muttei koko totuus.

Katsotaan miten Tara tilanteen hoitaa, sillä nikkiä seurattuani tiedän henkilöönsä kohdistuvan arvioinnin olevan hänelle kauhistus ja varmaan jopa stressaavaa. Ehdotan anteeksipyynnöntapaista tilanteenlaukaisijaa.
Jos tiedämme jonkun stressaantuvan jostakin tai jopa sen olevan hänelle kauhistus - SITÄ EI TEHDÄ! Tämä ensin.

Sitten tuosta teon oikeutuksesta - mitä ylipäätään on oikeuttaa joku teko joltakin, kun emme tiedä toisen kokemuksen syntyä, mikä sai hänet näin kirjoittamaan? On intiaanien sanonta, että jos et ole kulkenut toisen mokkasiineissa - olisiko se ollut vuoden ajan - niin et pysty sanomaan hänen teoistaan mitään. Tässä olen samaa mieltä - tarkoittaa myös sitä, että jokainen vastaa omista teoistaan ja niiden seurauksista, ilman, että toisen tarvitsee ryhtyä sitä ARVIOIMAAN.

Myös kaikki arvioiminen on toisen yläpuolelle nousemista, ja jos vielä sattuu olemaan - ei stressaantunut, kun toinen on stressaantunut - niin sitä ylemmäksi nousee kädet puuskassa arvioidessaan. Tätä kutsutaan sekä koppavuudeksi, että itsensä ylentämiseksi; viisas vaikenee. Vaatii tosin itsehillintää, mutta sen opettelu ei ole koskaan ollut kenellekkään pahasta.

Mielipide on sama asia kuin arvioida - varmasti syy miksi itse kavahdan siitä, siinä kuin sinä kavahdat psykologiaa tieteenalana.
ei se oikeuta herjaamaan tuolla tavalla ilman mitään näyttöä nikin takana olevaa ihmistä uhkailuista.
Ei haukku haavaa tee - sanoi äidit aikoinaan, kun lapset kanteli, mutta minä sanon, että ei palokuntakaan sammuta tulipaloa tulella, vaan vedellä.

Ja, annaanna, ei me aina voida valita tapahtumia tai meihin kohdistuvia asioita tai ikäviä sanoja, mutta me voimme valita tavan miten niihin itse suhtaudumme, ja se on sitä todellista vapautta.
Minä mielelläni lukisin enemmänkin arvioita Taran kaltaisista ihmisistä, tuo fanaattisuusaspekti tuntuu aivan oikeaan osuneelta. Psykologisointi ei ole alaani, kavahdan koko tieteenalaa oikeastaan.
Ei psykologialla arvioida - sillä pyritään ymmärtämään ihmisen käytöstä. Ja nyt - ei mitään muuta kuin riita poikki ja voita väliin (on vanha sanonta), ja lähdetään kaikki psykiatri Siivolan ohjaamana päättymättömälle matkalle.
Vain järki voi tulla johtopäätökseen että järki ei riitä

http://siivola.org/markku/

Tämä on mainio tilaisuus! Saada kerrankin puhua siitä, mistä tahtoo ilman että aihetta olisi rajattu, teemaa jo tiukasti kaavoitettu, kutsuttu puhumaan roolihahmona asiantuntijan naamarin takaa. Nyt minun ei tarvitsisi olla minkään ryhmän prostituoitu, myydä puhettani jonkun ideologian äänitorveksi, edustaa jotakin ryhmätotuutta palkkani ja leipäni edestä.

Toisaalta olisi tietenkin helpompaa puhua rajatusta teemasta, kaluta vanhojen totuuksien luita hiukan uusin muunnelmin ja saada kuuntelijat nyökytellen toteamaan: Kas tämä mies kuuluu meidän leiriimme.

Kuulunkin erilaisiin leireihin, olenkin sidottu monin tavoin moniin rooleihin. Otsassani on leima, kastimerkki, jossa lukee: "psykiatri", mutta myös sisäisesti jään kiinni ihmisiin ja yhtä paljon myös tekniikkaan. Jumaloin hengen nerouden todellistumista tietokoneissa ja toinen toistaan nerokkaammissa purkinavaajissa, olen ainaisjäsenenä monessa mummujen horinaseurassa, joita parapsykologisiksi seuroiksi kutsutaan. Alan änkyttää puhuessani vapaudesta. Hermostun, jos ajatuksiani kärsivällisyydestä ei kuunnella. Raahaan oman persoonallisuuteni monenmuotoisia kahleita.

Ja kuitenkin tahdon näiden viidentoista minuutin rajoissa puhua rajattomuudesta; persoonallisuutemme rajoitusten tuolla puolen olevasta yksilöllisyydestä. Persoonallisuutemme on vain käyttöväline, työrukkanen, jota yksilöllisyytemme vain harvoin pääsee käyttelemään, koska olemme myyneet persoonallisuutemme ulkoisille ideologioille, kuten esimerkiksi psykiatrialle.

Tahdon puhua kahleettomuudesta, vaelluksesta ilman ainuttakaan kiintopistettä, ilman yhtäkään tienviittaa. Haluan kertoa sellaisesta vapaudesta, joka ei yövy yhdessäkään leirissä. Mutta se on hiukan vaarallista, sillä omien totuuksiemme juoksuhaudoista näyttää sellainen kulkija vaeltavan vihollisen maalla.

Haluan puhua kuvattomuudesta. Uskonnot, politiikka, tieteet ja taiteet, oman ajattelumme muodot, kaikki ne ovat kuvia, loputtomasti vaihtuvia muotoja, aikaan sidottuja, syntyviä ja kuolevia historian loputtomassa oravapyörässä. Ne ovat elämän kaleidoskoopin lasihelyjä, heijastamiensa auringonsäteiden värjääjiä. Luulemme helyjämme itse auringoksi, valitsemme vain oman uskomme väriset lasipalat, maalaamme vakaumustemme vankilan seinään mieleisemme taivaanrannan ja huudahdamme: "Katsokaa ja kumartakaa kristinuskoa, ateismia, buddhismia, psykoanalyysiä, unia, parapsykologiaa, käyttäytymistieteitä, henkimaailmaa, feminismiä, nihilismiä, lasten päiväkoteja, tietokoneita, rakkautta, pasifismia, huumeita, ornitologiaa, ydinfysiikkaa, runoutta, erotiikkaa, politiikkaa ja jumalaa!"

Olennaisinta eivät ole nuo kuvat, vaan se, joka niitä heijastaa. Sitä voidaan nimittää vaikkapa valkokankaaksi. Se kantaa kaikki kuvat, kaikki sanat. Mutta se itsessään on kuvaton. Ja tässä juuri suurin vaikeus on. Haluaisin sanoilla kuvata ­ ei suinkaan kuvia vaan niiden taustaa; sitä, mikä on mielipiteiden tuolla puolen, päättelyn pääsemättömissä.

Alethes doksa meta logu
annijatta
Javier Pena
Viestit: 1705
Liittynyt: To Syys 01, 2011 7:22 pm

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Ilman Taran tekemää taustatyötä, sekä hänen dokumentoituja faktoja, olisi monen vaikea pysyä keskustelussa mukana. Jos jokin on epäselvää, auttaa Tara hakemalla esiin painettua faktaa. Ja kyllä asia on vain niin, että tämä joitakin risoo.
Pää pystyyn Tara.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
silves
Remington Steele
Viestit: 209
Liittynyt: Ti Heinä 09, 2013 9:25 pm

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja silves »

Sirpa kirjoitti:Minä en tiedä mistä te puhutte - itse olen saanut Taralta paljon tietoa, joka on ollut hyödyllistä, hän on myös tuonut todella paljon oleellista asiaa esille tästä tapauksesta ja ETP:stä, ja kuulusteluista. Ja täytyy kyllä sanoa, että minun henkilökohtainen kokemukseni on se, että en olisi yhtään mitään ilman Taraa, koska minulla ei olisi tarpeeksi tietoa - mutta muut saa ajatella tietysti ihan mitä tahansa - tämä on vain minun kokemus, mutta en ole lukenutkaan hänen niitä kaikkia penkomisiaan, jotka eivät tavallaan ole liittyneet omaan "tutkimussuuntaani". Miksi te olette lukeneet, jos ette pitäneet niistä?

Ja yksi mikä on fakta - jokaisen ihmisen kokemusta on kunnioitettava, se on hänelle aito, vaikka muut miten vähättelisivät.
Olen samaa mieltä kuin annijatta ja erityisen iloinen olen Sirpan viisaista näkemyksistä (nyt mäkin ymmärrän :) ), joista yllä yksi lainaus. Toisessa tämän alueen viestissä Sirpa kirjoittaa edelleen mieleeni ja ajatteluuni kolahtavia näkemyksiä (esim. "Jos tiedämme jonkun stressaantuvan jostakin tai jopa sen olevan hänelle kauhistus - SITÄ EI TEHDÄ! ")

Tällaisten yksittäistä nimimerkkiä parjaavien tai kiusaavien foorumien perustaminen osoittaa mielestäni henkistä kypsymättömyyttä. Vaikka ollaankin Lautamiehissä, niin mielestäni tämä keskustelualue tulisi poistaa.

Taran viestit ovat minulle yleensä olleet ainakin top 5:ssä, jos puntaroi niiden mielenkiintoisuutta ja myös todistusvoimaa/argumentointia.
one eye
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: To Loka 03, 2013 5:31 pm

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja one eye »

Selvähän se on, että kun turumurre ja annaanna saa väitteineen vastaansa taran esittämät ja sitaatein/lähtein vahvistetut vastaväitteet niin näiden kirjoittajien luonteenmukaisesti siitä seuraa henkilöön kohdistettu panettelu ja hyökkäys sekä vasikointinapin kramppi.

Mutta jos turre ja annaanna täällä jonkun haukkuu niin se kyllä katsotaan ansioksi. Onnittelut Taralle.
Turumurre kirjoitti: mielestäni ne ovat Annelin sydämen ääniä. Näitä samoja kuuluu vielä hetki myöhemmin, ennen Lahden "Tuu joota".
Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja turumurre »

silves kirjoitti: Taran viestit ovat minulle yleensä olleet ainakin top 5:ssä, jos puntaroi niiden mielenkiintoisuutta ja myös todistusvoimaa/argumentointia.
Silves kiittää ja kumartaa; Taran Top Vitosia
Tara kirjoitti:turumurre, olet säälittävä. Kenenkään muun kuin sinun kiukustumiseen foorumin keskusteluissa ei kuulu fyysisellä väkivallalla uhkailua ja vihjailua kuin sinun.. Sinun mielestäsi ne ovat olleet vain vitsejä, haista... Sinun mukanasi foorumille tuli jotain todella vastenmielestä: henkilöön käyvät vihjailut aggressiolla, todelle kylmää uhkailua milloin milläkin tavalla. Esim oikeudenkäynnillä kun (sinun luvallasi) oli tehty merkintöjä sinun 3D-kuviin, niin sepä olikin copyright-rikos. Lähetit uhkaavia yksityisposteja, hätistelit ylläpidon varoittelemaan minua että turumurren kuviin ei saa koskea ( ei tosiaan, vaikka itse olit antanut luvan!! :lol: :lol: )

Mikäs sinä olet opastamaan toisia kirjoittajia? Turumurre paraskin jöönpitäjä: Oppenheimer opettelee kirjoittamaan lautamiestekstit lautamiehiin tai pian on 'lähtö lasarettiin''. Mitä helvettiä?? Luuletko tosiaan että että jotkut naurahtavat, että olipa hyvä vitsi. Ja varovat kommentoimasta sinua tavalla, joka mahdollisesti pahottaa sinun mielesi.

Miälevikane??

Turre ja turren 'oravanmetsästys- ja kepittämis-toiveet', fantasiansa joita on kuvittanut mm oravan luurangolla ('paras orava, kuollut orava'), raivoamalla juutaksena IL-portissa Taralle - enkä edes ollut siellä silloin, kun uhkasit, että 'tulemme noutamaan Taran ja että tulen kärsimään pitkään, ellen poistu' sieltä - Miten voin poistua jostakin missä en ollutkaan???

Olet ainoa tässä suhteessa. Tuokin vanha juttu, jolla yrität minua leimata, kun suutuin aivan syystä, kun ystäväksi tekeytynyt henkilö loukkasi minua julkisesti (kina alkoi siitä kun sisoatlao laittoi lasten nimiä esille ja sitten taraa kovisteltiin tytön etunimen käytöstä vahingossa ), sen jälkeen kun olin häntä itseään neuvonut miten sanahakuja tehdään, ja hän oitis käytti antamaani neuvoa hyväkseen, mustatakseen minua.. :lol: :lol: , kanteli minun käyttäneen tytön nimeä niin ja niin monta kertaa. Haukkui lisäksi tapaani kirjoittaa yksityisposteja - joita itse oli minulle lähetellyt kiusaksi asti. Menin halpaan. tuplapaska ja Mariacka ja sinä hännimmäisenä, peesasitte, kuorossa jankutitte, että mäkäti-mäkäti kun se Tara oli jo laittanut tytön nimen näkyville (muutama tuhat postia taaksepäin kukaan tiedä mihin ketjuun jäivät), niin sehän on ihan samantekevää jos sisottalo laittaa lasten nimet esille ihan vapaasti myös!!

Minä en kuitenkaan uhannut noita nimimerkkejä millään fyysiseen väkivaltaan vihjaavilla vitseillä, vain noitten tyyppien halpamaisuus tuossa asiassa sai minut kimpaantumaan.

Sellaiset vitsit ovat, turre, sinun alaasi, siinä suhteessa olet Ulvila-ketjuissa ainoa laatuasi. Kylmä, teennäisen joviaali, omahyväinen, rehvakas, kaunamielinen ja kavala, kade, herkkänahkainen ja katala.

Nyt sitten vieläkin yrität saada minut näyttämään paheksuttavalta tuon julkipuolelle laittamasi ikivanhan linkin kautta. Lapsellinen.

lässyn lässyn :mrgreen:

saat kaiken halveksuntani
Ihan sairasta vainoharhaisuutta, niin kuin mulla olisi kiinnostusta kirjoitella jossain samoilla palstoilla kuin kyseinen (yhdessäkin on liikaa). Kai se epäilee että olen tuolla hejacissakin jollain salanikillä piilouhkailemassa...

*
Ihme kumartelua näiltä Auerin syyllistäjiltä. Pakostakin mieleen tulee se että 'pitää olla mielinkielin että se Tara laittelis taas jotain tietoa esitutkintamateriaalista...'
Materiaalia on kaikkiaan 800 sivua ja sieltä se Tara poimii juurikin itselleen sopivammat palat teille luettavaksi. Hyvä esimerkki tästä oli aikanaan kun postasi Auerin kuulustelut tänne, ne olivat vain osa kaikista, vain tunnustuskuulustelut (miksihän?). Nykyäänkin useat luulevat että siinä olikin ne kaikki...

Lisää Top Vitosia
Tässä Taran tekemä erittäin ilkeä ja lapsia loukkaava tekele (lieköhän omat suolensisällöt kuvannut, ja sitten siirtänyt lautaselle):

Kuva
lähde: Tara kirjoitti: Anneli muistelemassa Jukka Lahtea yhdessä lasten kanssa

Vai että näitä samoja Silveskin sitten ihailee... ja kerää todistusvoimaa/argumentointia johonkin. Käy pöytään vaan, kaipa sullekin riittää Taran jätöksistä...
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Annijattako olisi hyvä sanottaja - kyllä minusta Juice on parempi:
Hän on opetellut rakastamaan hän on vailla koulutusta
siksi arvostelijoissaan aiheuttaa pahennusta.
Ne häntä piikittelee mutta hän sen kestää kyllä
hän ei rakkautta tee hän pitää sitä yllä

Onko väliä sen hän minne menee yöksi
hän sai ammatiksi rakkauden mutta ei tee sitä työksi.
Minkälaisen kohtalon saa hyvä mies ja hyvä
nainen ihminen joka on rakkauden ammattilainen

Ihmissydän ajoittain kasvaa naavaa taikka kaarnaa
hän rakastaa vain vaan ei rakkautta saarnaa.
Terveellinen itsekkyys antaa viimeisenkin vaatteen
oppilaiden typeryys siitä tekee periaatteen

Onko väliä sen hän minne menee yöksi
hän sai ammatiksi rakkauden mutta ei tee sitä työksi.
Minkälaisen kohtalon saa hyvä mies ja hyvä
nainen ihminen joka on rakkauden ammattilainen

Rakkaus tekee katkeraa paatuneeseen omatuntoon
hän ihmistä satuttaa kun ihmisyyden hoitaa kuntoon.
Hän kantaa mukanaan kaiken julmuuden ja pilkan
saa naulat vuorollaan läpi ranteen läpi nilkan

Onko väliä sen hän minne menee yöksi
hän sai ammatiksi rakkauden mutta ei tee sitä työksi.
Minkälaisen kohtalon saa hyvä mies ja hyvä
nainen ihminen joka on rakkauden ammattilainen
Alethes doksa meta logu
annaanna

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Tara vaikenee (ja häpeää käytöstään, toivottavasti)


Jaaha. Sirpa vastustaa faktojen esittämistä :D . Emme kertakaikkiaan saa vaatia Tärräpärrältä ensimmäistäkään konkreettista esimerkkiviestiä, siitähän tässä ketjussa kyse on, pyyntöjähän tässä on Tärrälle esitetty.
(periaatteessa Tärris päskäpuheillaan on tahallaan stressanut murrea, tieten tahtoen, mut siitähän te paskat nakkaatte, tosin nakkaa ilmeisesti murrekin)

Silves.
Kirjoitit: "Tällaisten yksittäistä nimimerkkiä parjaavien tai kiusaavien foorumien perustaminen osoittaa mielestäni henkistä kypsymättömyyttä. Vaikka ollaankin Lautamiehissä, niin mielestäni tämä keskustelualue tulisi poistaa."
-Miten mielestäsi ketjussa on parjattu ja kiusattu yksittäistä nimimerkkiä, paitsi tietysti turumurrea kopioiduissa viesteissä?
-Mitä mielestäsi osoittavat ketjun alkuun kopioidut Taran viestit, henkistä vakautta ja totuudellisuutta?
-Miksi tekopyhä moralisointisi puuttuu isotalo ja Niina Berg -ketjuista, jossa mm. annijatta henkisesti kypsymättömänä? viestittää:
Kirjoittaja annijatta » Su Syys 15, 2013 12:01 am
Olet sinä harvinaisen vittumainen mies sisotalo. Ei ihme että jälkeläistesi tapaamiset sinulta on kielletty. En ihmettele yhtään miksi. Pidä hyvänäsi ja kirjoita vaikka kirja jos siltä tuntuu.


Totta tosiaan, uskokaa tai älkää, tämän alla olevan kaltainen viestittely ei saa Silveksemme niskakarvoja pystyyn ja tuohon ketjuun viestittelemään. Asioita eettisesti ja moraalisesti tarkasteltaessa voidaan päätyä mitä erilaisimpiin lopputuloksiin :shock: . Ihan tulee mieleen Silveksen tekemisiä seuratessa ne keskusrikospoliisin älypäät, jotka myös tarkkaan omien puheittensa mukaan tarkastelivat miesystävän lähettämistä lapsiperheen olohuoneeseen eettis-moraalisilta kanteilta ja totesivat toiminnan noudattavan länsimaisen poliisityön perusperiaatteita ja käytänteitä.

Ensin kirjoittaa Valhalla:
Kirjoittaja Valhalla » Ke Syys 11, 2013 12:47 pm
Minusta nimimerkki sisotalo kirjoittaa kuin pervo tai pedofiili. Ei voi mitään. Samat jankkaamiset, sama yksisilmäisyys ja sama aihepiiri. Ja jos hän kerran tältä vaikuttaa eikä tee elettäkään osoittaakseen empatiaa tai ymmärrystä lapsia kohtaan niin pakkohan hänen muutenkin sekavaa kommentointia on tarkastella tässä konteksissa. Asenne ei myöskään ole erityisen rakentava vaan fanaattisuus ja kiihko - hyvinkin häiriintyneille ominaisesti - se vain jatkuu ja käy yhä avoimemmaksi.


Sitten vastaa rantakoski:
Kirjoittaja rantakoski » Ke Syys 11, 2013 3:48 pm
...
En voi muuta sanoa, kuin että valehtelisin jos väittäisin ettei jo pitkään epäilyni olisi samanlaisia.
Sisotalolla on merkillinen, fanaattinen, kiinnostus lasten navan alapuolelle.
Lisäksi on hänen yhteytensä Jens Kukkaan, Annelin tantra- ja webcam-seksi -ketjut perhekerhon keskusteluissa juuri ennen JL:n murhaa, Sisotalon yhteydet tantraan ja pedofiliasta epäillyn tantragurun ylistys, yms.


Täälläkin on Silves jättänyt vikisemättä mielipiteitään, joten olisiko oikea hetki uudelleen tarkastella edellä lausumaasi:
Kirjoittaja turo_tuho » Ke Marras 27, 2013 3:59 pm
Onko se vittu mun syy jos Seppo Isotalo ja Mikko Niskasaari kuten Anneli Auer ja Jens Kukka on tuomittuja pedoja? ainaki nää kaks, PANNAANKO kaikkien näkyville tuomiot?
Joku kiima Niina Bergilläkin näyttää lasten navan alapuolelle oleva, tollasen ämmän kunniaa ku pystyski loukkaamaa.
Ja mitä säki vitu anaali-anna vikiset, eikö Annukan luottolääkärin repsuilla saa enää nappeja?
Vedä turunmurteen pikkusta kyrpää suuhus vaa, sen jätkän nimi ja osote tekis mieli laitella tänne kaikkien katottavaks mut kunnioitetaa eunukkia sen verra että annetaa olla, kyl me tavataa :mrgreen: ja siitä turumurre tulee kivaa, kaikki kattoo ku pedofiili ottaa turpaansa :evil:


Enkä tuota edellä olevaa olisi muuten postannut, mutta saan siitä aasinsillan oman viestini kopiointiin. Liittyy siis tuohon ^ Niina Bergin -ketjusta löytyvään.
TÄSTÄ Tärrän toilailuissa on kyse (ja mahdollisesti huonosta omastatunnosta)

Kirjoittaja annaanna » Ke Marras 27, 2013 1:42 am
Normipostausta Anneli Auerin kivittäjät ry:ltä.
...
Turo on yksi kaltaistensa joukossa, 3. viestinsä.
Henkisesti epätasapainossa olevat ihmiset psyykkaavat toisiaan ja viestintänsä tuntuu saavan yhä sairaampia ulottuvuuksia. Osa on jopa samoilla nikeillä kuin tällä palstalla on käytössään, rekisteröineet oman yhdistyksen, jonka keskustelupalstalla ei suvaita muita kuin Auerin syyllisyyttä tukevia mielipiteitä. Tähän käsitykseen päätyy, kun kaikki muuta mieltä olleet on poistettu palstalta, eikä aiheketjusta löydy poikkeavia mielipiteitä.

Ei tule hyvin päättymään näitten höyrypäiden touhu, joku henkiselle manipuloinnille ja vouhkaamiselle altistuneista varmaan tulee jollakin tavalla aggression muodossa purkamaan ahdistustaan ja henkistä pahoinvointiaan. Auerin demonisoinnin lisäksi kohteeksi on otettu näitä muitakin henkilöitä, kuten edellä käy ilmi. Esittävät nämäkin ihmiset epäkelvoiksi, pedofiilirenkaisiin kuuluviksi ja jollain tavalla väärin ja tuomittavasti toimiviksi.
annaanna

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Lävähti sitten päin naamaa joku Juicen sanoitus täällä Tara -ketjussa.

Onko tämä Rakkauden ammattilainen mielestäsi Tara vai sinä itse? Vai etkö kertakaikkiaan keksinyt mitään muuta keinoa häiritä keskustelua kuin tämä Annijatta c. Juice Leskinen.

Eikä ainakaan missään jengissä
voi elämästä selvitä hengissä,
ei elämästä selviä hengissä

... tyypillä oli hetkensä, en sitä kiellä.
aku ankan kummisetä
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: Ke Loka 02, 2013 10:38 pm

Re: Tara - henkisesti uhanalainen

Viesti Kirjoittaja aku ankan kummisetä »

annaanna kirjoitti:Lävähti sitten päin naamaa joku Juicen sanoitus täällä Tara -ketjussa.

Onko tämä Rakkauden ammattilainen mielestäsi Tara vai sinä itse? Vai etkö kertakaikkiaan keksinyt mitään muuta keinoa häiritä keskustelua kuin tämä Annijatta c. Juice Leskinen.

Eikä ainakaan missään jengissä
voi elämästä selvitä hengissä,
ei elämästä selviä hengissä

... tyypillä oli hetkensä, en sitä kiellä.
Lienen viimeinen puolustelemaan nimimerkki Sirpan maanista postailua, enkä sitä tee. Totean kuitenkin, että annaannan, jota muuten joku taisi kutsua leikkisästi "tuplapaskaksi", oksennukset tässä aloittamassaan ketjussa eivät millään muotoa ansaitse "keskustelu" nimikettä. Tällaisten julkisten jätösten päätoimisella tuottajalla ei ole mitään legitimiteettiä arvostella muiden kirjoituksia.
Vastaa Viestiin