Annaanna...

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Annaanna...

Viesti Kirjoittaja corppi »

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... start=3030

Päätinpä nyt tässä ihka uuden topicin alle laittaa nämä viestini,ettei kuitata toisillemme sättibannia tai muuta mukavaa...

Mikä siis tuossa viestissäni on oikein ongelmana?? Enhän siinä tee mitään päätelmiä,esitä epätietoja,vaan kaksi kysymystä..?

Missä muualla olen mielestäni tuohon syyllistynyt??

Tämä on käsittääkseni keskustelupalsta,tuskin kellään täällä on valtavaa faktavuorta päätelmiensä,ajatelmien tai gajatelmien tueksi..?

Vai onko kenties niin,että älykkyyttäsi loukkaa jotenkin meidän alempiarvoisten tekemät ajatelmat tai päätelmät jotka ei ole ihan niin loppun asti hiottuja kuin omasi??

annaanna

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Tätä olen niin toivonut ja odottanut. Suurkiitos! :mrgreen:

Mulla on nyt oma ketju, eikä sitä voida multa pois enää ottaa. Eihän?
Ja vielä kakkeliin, missä voin estoitta antaa palaa. Oikeesti, eihän tätä voida perua?

Kateellisena seurannut Sirpan "bloginpitoa" ja yllättäen sain oman ketjun. JIHUUU!!!!

Mä voin postata tänne vaikka meikkivinkkejä, reseptejä, "sairauskertomuksiani", lomakuvia, kokemuksiani kahden oikeusjutun seuraamisesta ihan oikeussalissa, kaikkea mikä minuun liittyy. Mä romahdan justiinsa enkä taatusti saa ensi yönä unta, kun mun täytyy miettiä mitä kaikkea mä tänne lataan. Haluutks te kuulla mun lapsuudesta?

TÄNNE LAITETAAN SITTEN VAIN KETJUN AIHEESEEN LIITTYVÄÄ. Muistakaa se. En hyväksy ketjussani itseeni liittymätöntä lätinää. MÄ VASIKOIN KAIKKI ASIANVIEREEN EKSYVÄT. Tämä ei ole uhkaus, vaan kylmä fakta. No, nyt tais jo pöksytkin kostua. Puuh.

Loanheittäjät, olette sydämellisesti tervetulleita. Seuraan klikkauksia, juhlitaan sitten yhdessä aina tasalukuja. Levitän siipeni suojelemaan myös teitä palstan semi- ja täyshörhöt, täällä meillä on lysti olla.

Ainakin mä laitan tänne omia vanhoja viestejäni, niitä joitten sisällön ja tarkoituksen itekin ymmärrän, en niitä oudoiksi jääneitä.

... ai niin se corppikin vaati jotakin huomiota osakseen.

Joo, siis ensinnäkin mä kiitän sua tästä iloisesta yllätyksestä, enkä siksi myllytä kuin vain ihan hellänpuoleisesti, en siis aio sua poistattaa palstalta. Ainakaan vielä.

Toisekseen kiitän sua oikeinkirjoituksesta. Olet kirjoittanut nikkinimeni oikein, se ei kuule kaikilta onnistu. Sitä voitaisiin tässä eka viestissäni ihan yhdessä harjoitella: Kokeile kirjoittaa kaksi kertaa peräkkäin anna -sana. Pienillä kirjaimilla; anna anna. Hyvä. Jätä sitten tuo välilyönti pois ja saat annaannan. Corppi jo osaakin.

Sitten oli vielä tämä corpin lause:
Vai onko kenties niin,että älykkyyttäsi loukkaa jotenkin meidän alempiarvoisten tekemät ajatelmat tai päätelmät jotka ei ole ihan niin loppun asti hiottuja kuin omasi??

Todista väitteesi ja etsi yksikin minun viestini, joka sisältää loppuun asti hiotun ajatuksen. Niinpä. Et löydä ensimmäistäkään. Jos sulle jostakin syystä on syntynyt vaikutelma mun viestieni ylivertaisesta nokkeluudesta :D , niin mikä mahtaa olla viiteryhmäsi. Totuus on, että ystäväni ja läheiseni ovat lähes järjestään (muutamaa sukulaista lukuunottamatta) minua alykkäämpiä. Olenkin epävarma olenko siis siinä suhteessa onnekas vaiko säälittävä.

Jos jotakin olen johonkuhun muuhun verrattuna niin kakkatutka eli löysien puheitten ja viestien halveksuja ja havainnoija. Supersankarina mun erikoiskyky olisi siis löyhkänlöytäjä.

Kiitos vielä kerran ja TERVETULOA! Käykää peremmälle ja nolatkaa itsenne.

corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja corppi »

Alkuun toki pahoittelu tuosta pienestä kirjoitusvirheestäni nikkisi kohdalla. Perkeleen ipadi laittaa aina ekan kirjaimen isoksi jos sitä ei itse hokaa muuttaa :)

Mutta mikä noissa minun viesteissä sua siis korpeaa?? Kun monikossa annat ymmärtää,että johonkin jonninjoutavuuteen jatkuvasti sorrun??

annaanna

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Tyhjästä päättely

Tästä alleviivaamastani siis kyselet:
Kirjoittaja annaanna » 14 Maalis 2014, 19:42
Niin corppi, voihan päätelmiä tyhjästäkin tempaista, sitä voisi kutsua perustelemattomaksi epätiedoksi tai päskäpuheeksi.

Miten päättelit ylläpidon osallisuudesta ip-osoitteiden jakoon? Kuvan ja viestin kautta on voinut tuo juttu myös ratketa, esimerkiksi. Tai sitten ihan vaan niitten joffaviestien kautta, jos nyt oikeassa joffassa olen. Autoon ammuttu ja sitä rataa... et vaikee varmaan päätellä kuka päätään aukonut ja kuvia ladannut. Mut ei, mennään vaan corpin jo monasti ennenkin viitoittamaa tietä ja tyhjästä päätellään milloin mitäkin.



Oon vaan seuraillut sun viestejä, joskus ilmoittelit ettei mongolsketjun "jontte" ole Jontte, mistä lienet päätellyt asian. Jostakin Jkl:n rookeristakin tiedän enemmän kuin naapureistani, niin hyvin oot ajantasalla pitänyt!

Jostakin olet tämänkin päätellyt aikoinasi:
Nr 13 viitataan usein "13chapteriin" eli kuolleiden osastoon...,
mutta moni on päätellyt toisin. Hauskin oli "päihdevastaava" noista annetuista vastauksista.

Tään uuden Helvetin enkeleiden kerhon JA nimen Hells angels midland paljastit täällä:
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 6&start=90, mun internetissä on kuitenkin jotakin vikaa...vikaa...vikaaa, kun ei vaan löydä muualle kuin sun minfoviestiin.

... ja sidin sä päättelit ajaneen tahallaan kaistan yli kallioleikkausta viiltäen saadakseen hengen itseltään.
Onhan noita, tyhjästä pääteltyjä sun viesteissäsi.

corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja corppi »

http://mongolsmc.com/chapter13
Tuosta
Rookeri,varttimanne entisiltä kotikulmilta,tyypistä liikkuu niin paljon juttuja,että ei nitä voi olla kuulematta.
Mongols jontte,en jaksa alkaa viestiketjua läpikäymään,mutta tuonkin tunnen entisen kerhonsa ajoilta..
Jnejnejne...

Vähän nyt ontui,mutta annetaanko olla ja jatketaan jostain muusta aiheesta??

annaanna

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja annaanna »

^toki.

Päivän Bias on hyvä tapa aloittaa viikonloppu.
(jos Bias on nainen, niin sanoisin salaviisas sellainen)

Ketjusta Kamaövereiden aiheuttaminen vahingossa. Jonkun mies on subutexiä ladannut ihmiseen, joka jo juovuksissa ja lääkkeissä, seurauksena kuolema:

Bias:
Otsikon olisi voinut muotoilla vaikka seuraavasti:
Kamaövereiden aiheuttaminen piittaamattomuuttaan.

Halusipa miehesi kaverin kuolevan tai ei, sanoipa laki asiasta mitä tahansa, tosiasia on, että miehesi on omalta osaltaan vastuussa. Mikäli hän ei ole henkisesti jälkeenjäänyt, hän tiesi mitä voi seurata, mutta häntä ei kiinnostanut miettiä seurauksia silloin. Nyt sinua stressaa, kun mies osoittaa normaaleja inhimillisiä tunteita ja kelaa omaa osallisuuttaan asiaan. Se voi olla terveintä mitä miehellesi on tapahtunut aikoihin, ja voi olla että se voisi jopa johtaa siihen, että alkaisi ottaa vastuuta omasta ja toistenkin elämästä, mutta sinua se vituttaa.

Olisiko aika laittaa ison tytön pöksyt jalkaan ja tukea miestäsi vastuun kantamisessa, sanoipa laki sitten mitä tahansa? Niin usein näkee, miten riippuvaisuuksien kanssa elävät eivät halua, että kukaan ympärillä alkaisi tervehtyä...


Ulkoistettuani sisällöntuottamisen pitäydyn valitsemassani strategiassa.

Reseptejä kotikeittiöstä.

Laitoin eilen taas ruokaa, jota en muille tarjoaisi (koska kääntelisivät sitä kummastellen), mutta josta itse pidän. Varioin aina näitä kokeiluitani, eilen resepti oli tämä:

- LOHTA pieni pala kuutioina (ruudutin siis fileen kahteen suuntaan ja sipaisin kuutiot veitsellä irti nahasta)
- TUOREKURKKUA myös kuutioina kulhossa, jonne puristin pari valkosipulinkynttä, lisäsin luomusoijakastiketta, (ripauksen suolaa) ja melko runsaasti sokeria (koska purjoa löytyi viipaloin sitäkin joukkoon)
- MINITOMAATTEJA puolitettuna ja nesteistään puristettuna

= tilkkasin aurinkonkukkaöljyä pannulle ja, koska inkivääriä ei ollut, viipaloin vain valkosipulinkynnen makua öljyyn antamaan, paistoin kertaalleen käännellen lohipalojani hiukan, lisäsin tomaatit, ripottelin päälle vähän sokeria tomaattien mieliksi ja lisäsin tuorekurkun ja purjon soijakastikkeineen. Lohi lisukkeineen siirtyi siihen kurkkukulhoon, pannua en tietenkään pessyt vaan riisinkeiton sijaan paistoin itselleni vielä ohuenohuen munalisukeen. Tilkkasin öljyä reilusti lisää pannulle ja rikoin munan rakenteen haarukalla kulhossa. Paistoin, mutten tällä kertaa maustanut, taittelin vain ja leikkelin ohueksi munanauhaksi lohen seuraksi.

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

annaanna kirjoitti:Tätä olen niin toivonut ja odottanut. Suurkiitos! :mrgreen:

Mulla on nyt oma ketju, eikä sitä voida multa pois enää ottaa. Eihän?
Ja vielä kakkeliin, missä voin estoitta antaa palaa. Oikeesti, eihän tätä voida perua?

Kateellisena seurannut Sirpan "bloginpitoa" ja yllättäen sain oman ketjun. JIHUUU!!!!
Mikä on vikana, ettei ketju kulje?
Alethes doksa meta logu

annaanna

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Sirpa hyvä
Kiitos kysymästä, ketju taitaa olla juuri siinä kuosissa, jossa sen toivon olevankin :wink: .
Sitäpaitsi onnistut aina kopsaamaan nenäni edestä kaikki yhteiskunnallisesti merkittävät ja ketjujen kannalta merkityksettömät uutiset ja artikkelit minfoon. Kerta toisensa jälkeen.

Onnittelut kymppitonni ylittämisestä viestimäärässä, ainutlaatuinen suoritus.


Sinun ylivoimaisesti ylimielisin ja tyhmin paskiaisesi
-annaanna-, tuttujen kesken Tupla


Jatkossa viestittelijät voisivat luokitella itsensä "blogiini" tullessaan loanheittäjiin/olalletaputtelijohin/mielenterveyskuntoutujiin/hoitoonohjaamattomiin/sukurutsantuotoksiksi/semihörhöiksi tai faneiksi, jotta kallista aikaani ei tuhlaannu moisen jaottelun tekemiseen. Jaottelu myös helpottaa viestien käsittelyssä, sillä kaikiin viesteihin en millään ehdi vastaamaan 8) . Ja tietysti täällä pätee sitten samat säännöt kuin Sirpankin "blogissa", lakki otetaan päästä ovensuussa ja tervehditään kohteliaasti odottaen peremmälle kehoitusta.


Reseptejä kotikeittiöstä


Jatketaan ruuilla, joita en edes yritä tarjota muille. Tänään kotikeittiössä valmistuu jonkinlainen kalaseljanka. Tämänkin koostumus vaihtelee sen mukaan mitä muistan joukkoon laittaa tai mitä sattuu käsillä olemaan. Seitipaketin muistin jo eilenillalla laittaa jääkaapin puolelle sulaamaan. En osta Alaskanseitiä vaan sitä toista :) , jossa on joku Hyvin kalastettu -merkki (Findus). Tilliä on jäänyt pääsiäisestä, sitruunoita olen ostanut vappuista inkiväärisimaa varten valmiiksi ja varsiselleriä ole pilkkonut jo pari päivää erilaisiin ruokiin. Aloitan kiehauttamalla vettä ja pari kalaliemikuutiota isossa kattilassa.

SEITISELJANKA

Reilun litran verran kiehuvaa kalalientä + pieninä kuutioina joukkoon pari-kolme porkkanaa (ja perunaa), mukulaselleriä ei nyt kaapista löydy, kokonainen purjo silppuna ja varsisellerin jämät. Valkopippurit laitan pieneen pallomaiseen terästeesiivilään, jotta eivät hampaissa narsku. Pari suurta laakerilehteä riittää hyvin makua antamaan.

Tillinvarret ja mahdollisesti sipuli tai kaksi hienonettuna löytää tiensä poreilevaan kattilaan.
Valkosipulin kynsiä silppuna, samoin kapriksia, joita ilman soppa ei ole sitä mitä pitäisi olla.
Muutaman maustekurkun ja loput tillistä ehtii silppuamaan sinä aikana kun kasvikset kypsyvät, samoin seitin (kissat saa osansa). Seiti kattilaan kiehumaan kuutioina. Saatan laittaa joukkoon myös muutaman kulhossa kieriskelevän minitomaatin ja kylmäsavulohen loput. Mahdollisesti timjamia.

Sitten voikin lisätä tölkillisen kuorittuja luomutomaatteja tai paseerattua tomaattia tetran verran, tillit ja maustekurkkusilpun sekä sokeria ruokalusikallisella aloittaen. Suolaa tuo tarvinnee ainakin vähän, luultavasti maistelun jälkeen sitruunaa, ja sitten vähän sokeria, valkosipulia rouheena ja vähän vielä jauhettua valkopippuria. Hienosäätöä riittää, yleensä vielä seuraavanakin päivänä soppaa lämmittäessä. Olen minä tuohon punaisia linssejäkin laittanut, rikottua ohraakin muistaakseni joskus. Syötävää se on niinkin ollut.

Smetanan kanssa vissiin tapana on tarjota, minulle riittää kermaviili tai raejuusto, jos nyt niitäkään. Kissat tykkäävät saadessaan seitin lisäksi kermaviiliä hylamaitotilkaan sekoitettuna.

Berlin
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: To Joulu 31, 2015 2:06 pm

Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja Berlin »

Annanna ei ole KOSKAAAN tuonut yhteenkään ketjuun yhtä ainoaa järkevää kommenttia, pelkkää sekavaa tajunnanvirtaa. Tähän kaikki annaannan ulosteet eli ketjun aihe ja sitten annaannan kommentti siihen.

Hitto, just oli poistunut kaikki annaannan kommentit Vaasan puukotusjutuun... hyvä modet! Mutta jatketaan tätä ketjua, kunhan pääsen koneelle niin aloitan, kännykällä vaikea kopioida
Annaanna: Mistä valtiosta mies oli kotoisin? Afrikasta?

annaanna

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Hyvä idea tämä ketju, jossa uudelleenlämmitellään ja tuplapostaillaan mun viestejä keskustelun pohjaksi. Oon aina ollut sitä mieltä, että viestini ansaitsevat tarkkaa lähilukua, analysointia ja jatkuvaa kertausta.

Oot sä nerokas Berlin!

Tätä ennen mulla onkin ollut VAIN yksi ikioma ketju lautamiehissä, Donald Trumpia lainaten;"Se on loistava ketju!"

Olen niin VALMIS kopsaamaan tänne nokkelimpia viestejäni, odotan myös henkeä pidätellen kaikkien muitten palstalaisten kanssa osaako Berlin tosiaan kopioida viestejä.
Selitätkö meille muille miten eroaa kännykällä kopsaaminen tiekkarikopsusta ja miksi vain toinen on niin pirun vaikeaa sulle.

Tässä yksi berliini alkupaloiksi.
(Tarkoittaa tuolla Tuplalla annaannaa.)

Mitä tarkoittaa öyhötyksella, sen ilmeisesti saamme nähdä.

Vaikkei uskoa saata, on Naurattaa murhainfossa -osioon viestinsä pakertanut.
Tupla on palstan tyhmin ihminen. Viime aikojen kirjoitukset ovat sekavaa höttöä. Säälin ihmistä, jolla ei ole elämää. Hänen mielestään sana "tummaihoinen"tai "maahanmuuttaja" on rasismia, jos se tuodaan rikoksen yhteydessä esiin. Tai jos joku kertoo faktan, että somalin äo on todistetusti noin 70 tai että loisivat iRakit raiskaavat 40 kertaa suomalaista useammin. Mutta ym sanat eivät ole rasismia, jos kehutaan sitä yhtä työtä tekevää iRakkia.

Säälittävän idiootti ever

vempele
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: To Marras 24, 2011 7:21 pm

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja vempele »

idioottifever antakaa palaa
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä

annaanna

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Säälittävän idiootti ever
idioottifever antakaa palaa
ketkä o näin nerokkaita meinaa vaa
:roll:
Raiskaamaan. Äidinkieltään.
____________________________

Laitetaas tänne yksi berliini odoteltaessa, että päästäisiin itse asiaan, joka on ohi aiheen puhuminen eli öyhöttäminen.
Veitsimies jahtasi vastaanottokeskuksen asukkaita Espoossa
Kirjoittaja Berlin » 03 Syys 2017, 01:04

Niin.somaleista vain 15% siivoaa tai ajaa bussia. Loput vetää khatia, hakkaa tai raiskaa
https://yle.fi/uutiset/3-9887172 linkin takaa löytyy testi öyhöttämisestä innostuneille. Ehtii ilmeisesti hyvin tehdä ennen Berlinin öyhötyksen alkamista.

Palstan parhaimmilla muukalaisvastaisilla kertomansa mukaan kosahti jo tähän ensimmäiseen kysymykseen:

1/7 Kiihottaminen kansanryhmää vastaan – kuka saa sanoa ja mitä?

Mikä seuraavista esimerkeistä rikkoo lakia?

- Suomalainen valkoihoinen Maija kirjoittaa blogiinsa: ”Ryöstely ja muu rikollisuus ovat somaleilla geeneissä.”

- Suomalainen valkoihoinen Matti kirjoittaa blogiinsa: ”Väkivalta ja vaimon hakkaaminen ovat suomalaisilla geeneissä.”

- Somalitaustainen Mohamed kirjoittaa blogiinsa: ”Väkivalta ja vaimon hakkaaminen ovat suomalaisilla geeneissä.”

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10528
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja damfin »

annaanna kirjoitti: https://yle.fi/uutiset/3-9887172 linkin takaa löytyy testi öyhöttämisestä innostuneille. Ehtii ilmeisesti hyvin tehdä ennen Berlinin öyhötyksen alkamista.

Palstan parhaimmilla muukalaisvastaisilla kertomansa mukaan kosahti jo tähän ensimmäiseen kysymykseen:

1/7 Kiihottaminen kansanryhmää vastaan – kuka saa sanoa ja mitä?

Mikä seuraavista esimerkeistä rikkoo lakia?

- Suomalainen valkoihoinen Maija kirjoittaa blogiinsa: ”Ryöstely ja muu rikollisuus ovat somaleilla geeneissä.”

- Suomalainen valkoihoinen Matti kirjoittaa blogiinsa: ”Väkivalta ja vaimon hakkaaminen ovat suomalaisilla geeneissä.”

- Somalitaustainen Mohamed kirjoittaa blogiinsa: ”Väkivalta ja vaimon hakkaaminen ovat suomalaisilla geeneissä.”
Jaa onko tuo Margit Alasalmi "asiantuntijoineen" jokin virallinen taho?
Tuo testin ensimmäinen kysymys jotenkin kosahtaa ikävästi siihen seikkaan että tällä hetkellä ainoa tapaus jossa tekijä on tuomittu rasistisesta rikoksesta oli tapaus jossa mustalainen puukotti valkoista suomalaista ja motiivinsa oli pelkästään halu puukottaa jotain valkoista.
Eli kysymys kuuluu, kumpi osapuoli edusti enemmistöä ja kumpi vähemmistöä, rasistisesta motiivista tuomittu mustalainen, vai puukotuksen uhriksi joutunut valkoinen?

Kuinka se tuossa sananvapaudessa sitten Margit Alasalmen mielestä kääntyykin sitten niin että rasismiin voi syyllistyä ainoastaan enemmistön edustaja? perusteluna se että aiheesta ei suomessa löydy yhtään oikeustapausta.

annaanna

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Ensimmäinen öyhöttämisestä kiihottuva ilmoittautunut.

Ei muuta kuin lähilukuharjoitukset damfinin kanssa vaan käyntiin näin aamutuimaan.

Tuossa on keskitytty sananvapauteen.

SANANVAPAUTEEN.

Ei rasismilisään väkivaltarikoksissa, ei kuulumisesta järjestäytyneeseen rikollisuuteen tai mihinkään muuhunkaan ohi aiheen johdateltuun fundeeraukseen.

Näin taustoittanut toimittaja juttuaan:
-Sananvapaudella on rajansa, mutta niitä ei useinkaan löydy lakikirjoista. Moni tapaus täytyy ratkaista oikeusistuimessa. Käytimme testin laatimisessa apuna useita asiantuntijoita, ja jokaisen mielestä teema oli poikkeuksellisen vaikea. Kokeile, kuinka hyvin sinä tunnistat sananvapauden rajat.
Jaa onko tuo Margit Alasalmi "asiantuntijoineen" jokin virallinen taho?
Juu eipä ole kukaan maininnut Valtioneuvoston virallisesti vahvistamaksi testiksi. Lottoarvonnassa läsnä tuo mieleesi tullut virallinen valvojataho.

Luulitko oikeustieteellisen pääsykoekysymyksiksi vai millä tavoin "viralliseksi".
Suunnattoman suureksi avuksi testi joka tapauksessa minun mielestäni palstan öyhöttäjille, jotka jo ovat syyllistyneet tai syyllistymässä sanavapauden rajojen rikkomiseen.

Asiantuntijoina ja kinkkisten kysymysten vastausten pohtijoina ovat olleet oikeustieteen tohtori Mika Illman, poliisin vihapuhetutkintaryhmän vetäjä Jouni Niskanen, Ylen mediasääntelypäällikkö, varatuomari Kirsi-Marja Okkonen, Ylen etiikkapäällikkö Timo Huovinen.
Paljon parempia vaihtoehtoja kuin sanavapausrajojen kanssa töpeksineet halla-ahot. Ja muut persut.
Tuo testin ensimmäinen kysymys jotenkin kosahtaa ikävästi siihen seikkaan että tällä hetkellä ainoa tapaus jossa tekijä on tuomittu rasistisesta rikoksesta oli tapaus jossa mustalainen puukotti valkoista suomalaista ja motiivinsa oli pelkästään halu puukottaa jotain valkoista.
Näin kosahtamista ei tapahdu vähimmässäkään määrin, koska ensimmäinen kysymys ei käsittele esimerkiksi rattijuopumusrajaa tai "rasistista rikosta", jota nyt ei taida edes olemassa olla, tai mitään muutakaan keksimääsi rikostyyppiä.
Missään nimessä tuo mainitsemasi tapaus ei ole ainoa, jossa tuo motiivi todettu tuomiossa. Päivitä tietojasi.

Tuo ensimmäinen kysymys käsittelee rikosta, johon Berlin näyttää syyllistyneen.

Berlin
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: To Joulu 31, 2015 2:06 pm

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja Berlin »

annaanna kirjoitti:
Ollijoki kirjoitti:Se ainoa vangittu vaikuttaa ainakin nimen perusteella Suomalaiselta.
Naurattaa nämä käräjäoikeuksien nimitietoihin sokeasti uskovat. Nimen vaihtaminen niin helppoa.

Kyllä taitaa ei-kantis olevan tuokin. Ja kaikki muutkin sekopäät.
Tosivaikeaa muuta uskoa. :wink:

Joukkotappelu Tampereella, tässä annaannan anti
Annaanna: Mistä valtiosta mies oli kotoisin? Afrikasta?

Vastaa Viestiin