Mussutusta bannivääryyksistä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Pula-aho
Martin Riggs
Viestit: 620
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 1:58 pm

Re: Mussutusta bannivääryyksistä

Viesti Kirjoittaja Pula-aho »

Kissankello kirjoitti:
Pula-aho kirjoitti:Ja edelleen Panu ja Pula-aho ovat kaksi täysin eri henkilöä. Ylläpidolta voi vahvistaa asian.
Älä nyt viitsi, ihan oikeasti. Että oikein ylläpidolta. Meinaatko, että kun rekisteröidyt eri nickeillä ja eri sähköpostiosoitteilla niin tuplanickeyttäsi ei huomaa? :lol: Voin sanoa: kyllä huomaa ja hyvin huomaakin, jos on vähänkään kirjoitteluita seurannut. No, minkäpä sille voi, että joillain ihmisillä on niin huono itsetunto, etteivät kykene seisomaan mielipiteidensä ja kirjoitustensa takana, niin pitää perustaa tuplanicki, jolla voi sitten itse puolustella itseään, että edes joku olisi samaa mieltä, ja kovempisanaisella nickillä provoiltuaan voi jäähylle jouduttuaan sitten jatkaa toisella. :roll:

Edit: Lisäys: Ja meistä ei kukaan voi sille mitään, että sinä et suostu ymmärtämään ja hyväksymään lakikirjassa seisovaa selkeää tekstiä, vaan jauhat sivukaupalla, että sinun mielestäsi ja sinun mielestäsi. Jos sinä et ymmärrä ja usko mitä Suomen laki sanoo, niin ongelma on kyllä sinulla.
Sen tuplanikkeilyn voit tarkistaa ylläpidolta. Ylläpito voi kertoa sinulle, että kaksi eri henkilöä ovat. Enempää en osaa sinua auttaa. Ps. Sinä olet se, jolta ymmärrys puuttuu sen aiheen tiimoilta, että kansalaismielipide ja laki ovat kaksi ihan eri asiaa.
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Mussutusta bannivääryyksistä

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Pula-aho kirjoitti:
Kissankello kirjoitti:
Pula-aho kirjoitti:Ja edelleen Panu ja Pula-aho ovat kaksi täysin eri henkilöä. Ylläpidolta voi vahvistaa asian.
Älä nyt viitsi, ihan oikeasti. Että oikein ylläpidolta. Meinaatko, että kun rekisteröidyt eri nickeillä ja eri sähköpostiosoitteilla niin tuplanickeyttäsi ei huomaa? :lol: Voin sanoa: kyllä huomaa ja hyvin huomaakin, jos on vähänkään kirjoitteluita seurannut. No, minkäpä sille voi, että joillain ihmisillä on niin huono itsetunto, etteivät kykene seisomaan mielipiteidensä ja kirjoitustensa takana, niin pitää perustaa tuplanicki, jolla voi sitten itse puolustella itseään, että edes joku olisi samaa mieltä, ja kovempisanaisella nickillä provoiltuaan voi jäähylle jouduttuaan sitten jatkaa toisella. :roll:

Edit: Lisäys: Ja meistä ei kukaan voi sille mitään, että sinä et suostu ymmärtämään ja hyväksymään lakikirjassa seisovaa selkeää tekstiä, vaan jauhat sivukaupalla, että sinun mielestäsi ja sinun mielestäsi. Jos sinä et ymmärrä ja usko mitä Suomen laki sanoo, niin ongelma on kyllä sinulla.
Sen tuplanikkeilyn voit tarkistaa ylläpidolta. Ylläpito voi kertoa sinulle, että kaksi eri henkilöä ovat. Enempää en osaa sinua auttaa. Ps. Sinä olet se, jolta ymmärrys puuttuu sen aiheen tiimoilta, että kansalaismielipide ja laki ovat kaksi ihan eri asiaa.
Olen niin selkeästi vastannut sinulle jo useampaan kertaan molempiin asioihin, että kun näen, että sinulla raukalla ei kerta kaikkiaan ymmärrys riitä, niin en jaksa toistaa samaa asiaa loputtomiin. Sinulle on aivan hyödytöntä edes yrittää saada ymmärrystä perille, se on nähty jo moneen kertaan, jankkaat vain papukaijana samoja asioita, vaikka sinulle on selitetty asiat monen eri käyttäjän toimesta ja moneen kertaan, niin, että lopulta sait bannia. Tuplanickeytesi on käynyt selväksi jo ajat sitten, ja se huomataan kyllä, että sinua riepoo kovin, kun et kykene käsittämään että miksi, vaan kuvitellessasi, että kaksi eri nickiä ja rekisteröidyttäessä käytetyt kaksi eri sähköpostiosoitetta "todistavat" kaksi eri henkilöllisyyttä, jankkaat samaa.

Minä tiedän kyllä, että sinun mielipiteesi ja laki ovat toden totta kaksi eri asiaa. Sinulle sen sijaan on yritetty opettaa tuolla seksuaalirikosketjussa että oikeudessa tuomitaan nimenomaan lain mukaan eikä sinun mielipiteesi, mutta kun et sinä ymmärrä lakitekstiä niin minä tai kukaan muukaan emme sille mitään voi.

Koska pidän sinua oikeasti ymmärrykseltäsi ns. vähälahjaisena, niin jätän sinut jankkaamaan yksinäsi. Mene terapiaan että pääsisit naisvihastasi eroon ja jos rikosasiat ratkaisuineen kiinnostavat, niin opettele ymmärtämään lakitekstiä. Rikosjuttujen ratkaisuja ei voi ymmärtää jollei ymmärrä lakitekstiä, ja siksi sinä olet jumissa ymmärtämättömyytesi ja virheellisen laintulkintasi kanssa.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Pula-aho
Martin Riggs
Viestit: 620
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 1:58 pm

Re: Mussutusta bannivääryyksistä

Viesti Kirjoittaja Pula-aho »

Kissankello kirjoitti:Olen niin selkeästi vastannut sinulle jo useampaan kertaan molempiin asioihin, että kun näen, että sinulla raukalla ei kerta kaikkiaan ymmärrys riitä, niin en jaksa toistaa samaa asiaa loputtomiin. Sinulle on aivan hyödytöntä edes yrittää saada ymmärrystä perille, se on nähty jo moneen kertaan, jankkaat vain papukaijana samoja asioita, vaikka sinulle on selitetty asiat monen eri käyttäjän toimesta ja moneen kertaan, niin, että lopulta sait bannia.
Ei ymmärrykseni ei tosiaankaan riitä jakamaan sinun näkemyksiäsi, joten voit huoletta lopettaa julistamisesi ja hyväksyä sen, että näkemykseni poikkeavat omistasi.
Kissankello kirjoitti:Tuplanickeytesi on käynyt selväksi jo ajat sitten, ja se huomataan kyllä, että sinua riepoo kovin, kun et kykene käsittämään että miksi, vaan kuvitellessasi, että kaksi eri nickiä ja rekisteröidyttäessä käytetyt kaksi eri sähköpostiosoitetta "todistavat" kaksi eri henkilöllisyyttä, jankkaat samaa.
Jos epäilet tuplanikkeilyä kannattaa ilmoittaa siitä ylläpidolle ja antaa ylläpidon selvittää asia sen sijaan, että leikkii Sherlock Holmesia ja syyttelee aiheetta.
Kissankello kirjoitti:Minä tiedän kyllä, että sinun mielipiteesi ja laki ovat toden totta kaksi eri asiaa. Sinulle sen sijaan on yritetty opettaa tuolla seksuaalirikosketjussa että oikeudessa tuomitaan nimenomaan lain mukaan eikä sinun mielipiteesi, mutta kun et sinä ymmärrä lakitekstiä niin minä tai kukaan muukaan emme sille mitään voi.
Ei pelkästään lain mukaan vaan myös lakia soveltaen tuomitsijoiden maailmankuvan mukaan. Siinä olet oikeassa, että minun mielipiteelläni, tai kansalaismielipiteellä ei ole vaikutusta miten tuomitaan. Kansalaismielipiteellä saattaa taas olla vaikutusta siihen millaiseksi lait ajan saatossa muovautuvat.
Kissankello kirjoitti:Koska pidän sinua oikeasti ymmärrykseltäsi ns. vähälahjaisena, niin jätän sinut jankkaamaan yksinäsi. Mene terapiaan että pääsisit naisvihastasi eroon ja jos rikosasiat ratkaisuineen kiinnostavat, niin opettele ymmärtämään lakitekstiä. Rikosjuttujen ratkaisuja ei voi ymmärtää jollei ymmärrä lakitekstiä, ja siksi sinä olet jumissa ymmärtämättömyytesi ja virheellisen laintulkintasi kanssa.
Se on sinun oma henkilökohtainen mielipiteesi ja sinulla on täysi oikeus siihen. Kuten jo kerroin niin ymmärrän, että sinun kerhossasi joko ollaan puolesta, tai vastaan. Ei ole mitään välimuotoja. Erimielisyydelle ei ole tilaa. Ps. En pode mitään naisvihaa, rakastan naisia.
Pika Juoksija
Neuvoja-Jack
Viestit: 532
Liittynyt: La Maalis 07, 2015 7:25 pm

Re: Mussutusta bannivääryyksistä

Viesti Kirjoittaja Pika Juoksija »

Pula-aho kirjoitti:
Kissankello kirjoitti:Koska pidän sinua oikeasti ymmärrykseltäsi ns. vähälahjaisena, niin jätän sinut jankkaamaan yksinäsi. Mene terapiaan että pääsisit naisvihastasi eroon ja jos rikosasiat ratkaisuineen kiinnostavat, niin opettele ymmärtämään lakitekstiä. Rikosjuttujen ratkaisuja ei voi ymmärtää jollei ymmärrä lakitekstiä, ja siksi sinä olet jumissa ymmärtämättömyytesi ja virheellisen laintulkintasi kanssa.
Se on sinun oma henkilökohtainen mielipiteesi ja sinulla on täysi oikeus siihen. Kuten jo kerroin niin ymmärrän, että sinun kerhossasi joko ollaan puolesta, tai vastaan. Ei ole mitään välimuotoja. Erimielisyydelle ei ole tilaa. Ps. En pode mitään naisvihaa, rakastan naisia.
Pula-aho:
En ole tutustunut teidän vääntöihinne, mutta yllä olevasta muistuu mieleen eräs allekirjoitus:
"Silloin kun vastapuoli alkaa haukkua minua, tiedän olevani oikeassa."
Puunsärkijä,Paskakasa.Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä.Katkera,koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen.Kukkulan kuningas
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2851
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Mussutusta bannivääryyksistä

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Kirjoitustapa, sananvalinnat sekä toistuvat samat, mutta yleensä mitättömät kirjoitus ja kielioppivirheet joita kirjoittaja ei itse huomaa, paljastaa usein sen tuplanikin. Kirjoitustapa kun on aika uniikki, jopa peiteltynäkin ja sitä kirjoitustavan tutkimista käyttää hyödykseen poliisitkin aina FBI:tä myöten selvitellessään rikoksia. Itse ainakin tunnistan joitakin foorumin nimimerkkejä juuri tietyiksi somessa tai toisilla foorumeillakin kirjoiteleviksi henkilöiksi. Siinä ei sitten tarvitse paljoa ihmetellä, jos tulee bannia ylläpidolta tuplanikeistä.
Nyt kun tämä aihe on esillä, niin itse en oikein hyväksy sitä, että pamautetaan bannia siitä, jos joku huomauttaa ketjussa trollaamisesta ja banni perustellaan lautamieskeskusteluna.
Tämä siksi, että se antaa sitten trollaajalle sen kuvan että on ihan ok jatkaa sitä trollausta, ketjussa. Tiedän kyllä että se säntöjen mukaan kuuluu lautamieaskeskusteluun mutta kun ei oikein tuo vasikkanappulan painelukaan kuulu tapoihin, niin minusta sellainen huomautus ei kyllä ole bannin arvoinen suoritus.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Vastaa Viestiin