@WalkingDisaster:

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Hellapoliisi
Olivia Benson
Viestit: 704
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2010 6:24 pm

@WalkingDisaster:

Viesti Kirjoittaja Hellapoliisi »

Hellitä hyvä ihminen tuo privaattipostin lähettely ja linkeistä kiukutteleminen! Minfossa voi mennä ketjuissa myös taaksepäin ja katsoa aikaisempien postausten linkkejä. En ole äitisi joten etsi itse linkit.

Pidän lapsellisena myös tuplanikeistä haukkumista. Yritä hyvä ihminen hyväksyä se, että tällä foorumilla keskustelee useampi ihminen ja se onkin tämän foorumin suola. Olen vanhan koulukunnan ihminen jolle riittää yksi nikki. Jos et usko niin laita vaikka ylläpito tarkastamaan asia.

Ei tällä kertaa mitään muuta ja hyvää päivänjatkoa sinulle!
Hys hys!
Roy Orbison
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2015 5:47 pm

Re: @WalkingDisaster:

Viesti Kirjoittaja Roy Orbison »

Jari Aarnio näyttää olevan monessa paikassa yhtäaikaa :lol: J A nimimerkiksi ottanut henkilö nauratti minua kovin,kiva kun jollain on sitä huumoritajua.Hyvä nimimerkki.
Hellapoliisi
Olivia Benson
Viestit: 704
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2010 6:24 pm

Re: @WalkingDisaster:

Viesti Kirjoittaja Hellapoliisi »

Roy Orbison kirjoitti:Jari Aarnio näyttää olevan monessa paikassa yhtäaikaa :lol: J A nimimerkiksi ottanut henkilö nauratti minua kovin,kiva kun jollain on sitä huumoritajua.Hyvä nimimerkki.
Kuinka meidän iltapäivälehdistömme ei ole saanut revittyä asiasta hyviä lööppejä sateisen kesän piristykseksi :lol: ?
Hys hys!
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: @WalkingDisaster:

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Kävelevä ääliö lähetti minulle 4.5.2015 yksityisviestin:
"Sä olet todella oksettavan sairas tyyppi, mene hoitoon."

Olisiko sivuston ylläpitäjällä kiinnostusta harkita uudelleen moderaattoreittensa valintakriteereitä?

Käytöstapojen opettaminen modeille olisi myös mukavaa. Resurssien puitteissa tietenkin.
Hellapoliisi
Olivia Benson
Viestit: 704
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2010 6:24 pm

Re: @WalkingDisaster:

Viesti Kirjoittaja Hellapoliisi »

reijoreipas kirjoitti:Kävelevä ääliö lähetti minulle 4.5.2015 yksityisviestin:
"Sä olet todella oksettavan sairas tyyppi, mene hoitoon."

Olisiko sivuston ylläpitäjällä kiinnostusta harkita uudelleen moderaattoreittensa valintakriteereitä?

Käytöstapojen opettaminen modeille olisi myös mukavaa. Resurssien puitteissa tietenkin.
Hyvä idea!

Toinen mieleeni jäänyt posti tuli Matulalta aikoinaan. Hän laittoi esittelyjä maksullisista naisista minulle. Se nauratti koska ajattelin tyypin olleen niin sanotusti pyörällä päästään taikka epätoivoinen kun yrittää tyrkyttää virtuaalibordellin tarjoomuksia täällä.
Hys hys!
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1492
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: @WalkingDisaster:

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

reijoreipas kirjoitti:Kävelevä ääliö lähetti minulle 4.5.2015 yksityisviestin:
"Sä olet todella oksettavan sairas tyyppi, mene hoitoon."

Olisiko sivuston ylläpitäjällä kiinnostusta harkita uudelleen moderaattoreittensa valintakriteereitä?

Käytöstapojen opettaminen modeille olisi myös mukavaa. Resurssien puitteissa tietenkin.

Minfolainen WalkingDisaster ei kuulu yllapitoporukkaan.

T. YP
Ne tietää, jotka tietää...
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: @WalkingDisaster:

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Moderaattorit kirjoitti:
Minfolainen WalkingDisaster ei kuulu yllapitoporukkaan.

T. YP
No en niin ja siksi olenkin pyytänyt useampaan kertaan ylläpitoa poistamaan tämän ketjun kokonaan virheellisten tietojen takia. Mutta jostain syystä se ei vaan onnistu.

Naurettavaa mielestäni on se, että kun jonkun kanssa haluaa vääntää asiat yksityisesti, niin ne viestit sitten marttyyrimaisella tyylillä tuodaan esiin näin.
Roy Orbison
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2015 5:47 pm

Re: @WalkingDisaster:

Viesti Kirjoittaja Roy Orbison »

ReijoReippaalla on hyviä lohkaisuja monissa ketjuissa.Mutta en minä lähtis yksityis viestejä tänne kaiken kansan näkyviin tuomaan.
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: @WalkingDisaster:

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

WalkingDisaster kirjoitti: Naurettavaa mielestäni on se, että kun jonkun kanssa haluaa vääntää asiat yksityisesti, niin ne viestit sitten marttyyrimaisella tyylillä tuodaan esiin näin.
En tiedä miten sinä ymmärrät "vääntämisen".
Tuohan oli vain sinun mielipiteesi minusta, eikä mitään vääntämistä.

En yritä olla marttyyri. Tuo viestisi ei häirinnyt minua lainkaan, ennenkuin muistin sen tämän topikin johdosta.

Yhteenveto: Minua ei haittaa, jos minfolainen lähettelee mielipiteitään, mutta se haittaa jos mode lähettelee vastaavan tasoista paskaa.
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: @WalkingDisaster:

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Roy Orbison kirjoitti:ReijoReippaalla on hyviä lohkaisuja monissa ketjuissa.Mutta en minä lähtis yksityis viestejä tänne kaiken kansan näkyviin tuomaan.
Jos tuossa yksityisviestissä olisi ollut pienikin järjen hiven, olisin pitänyt sen omana tietonani.
Hellapoliisi
Olivia Benson
Viestit: 704
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2010 6:24 pm

Re: @WalkingDisaster:

Viesti Kirjoittaja Hellapoliisi »

WalkingDisaster kirjoitti:
Moderaattorit kirjoitti:
Minfolainen WalkingDisaster ei kuulu yllapitoporukkaan.

T. YP
No en niin ja siksi olenkin pyytänyt useampaan kertaan ylläpitoa poistamaan tämän ketjun kokonaan virheellisten tietojen takia. Mutta jostain syystä se ei vaan onnistu.

Naurettavaa mielestäni on se, että kun jonkun kanssa haluaa vääntää asiat yksityisesti, niin ne viestit sitten marttyyrimaisella tyylillä tuodaan esiin näin.
Kuule: vannotko käsi sydämellä että haluat minun kopioivan törkypostisi tähän ketjuun? Tuskinpa! Turha edes yrittää harhautusta määkimällä mistään marttyyrityylistä. Jos sinulla ei ole asiallista asiaa niin jätä viestisi lähettämättä. Niin helppoa se on aikuisten maailmassa.

Lisa Holmin murhaa käsittelevää ketjua en lähde sotkemaan sivuväännöillä. Minkäänlaista asiallista vastausta sinulta ei saa. Siispä täällä onkin se oikea paikka puida asiaa. Ole iloinen siitä, että Suomen laki kieltää nykyään lasten suiden saippualla pesemisen.

P.S. Mistä virheellisistä tiedoista kirjoitat :lol: ?
Hys hys!
Hellapoliisi
Olivia Benson
Viestit: 704
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2010 6:24 pm

Re: @WalkingDisaster:

Viesti Kirjoittaja Hellapoliisi »

WD, yrität taas haastaa riitaa vänkäämällä jo rakennuksien ja niiden -osien paikasta. Luuletko ihan tosissasi,etten huomaisi sitä ettet pidä minua kovinkaan sympaattisena persoonana ja haluat painaa sormi turtana vasikointinappia?

Meidän täytyy näköjään käydä näitä kehityskeskusteluja välillä ja ehdotan että käymme ne tässä ketjussa. Ensinnäkin kiitoksia siitä ettet ole lähettänyt enää yksäreitä. Se on edistystä mitä arvostan :D .
Hys hys!
Vastaa Viestiin