Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17033
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Multinikki vihapuhuja DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

putsari kirjoitti:Nämä elämänkoululaiset tuntee aina noista alkeellisista oikeinkirjoitusvirheistä, se kirjoitetaan thaimaalaiset. Onko runkkari multinimimerkki? Sianliha sopisi ainakin hänelle hyvin. Myös pomppulinna (mamujen).
Doctor Lecter kirjoitti: Et edelleenkään ottanut kantaa tuohon elämänkoululaisten tapaan tehdä kirjoitusvirheitä; Otsikko: Keihäsmatkaaja tilttasi Malagan lennolla.
Et edellenkään kerro virheesi samankaltaisuudesta kahden muun nimimerkin kanssa.

Eikö se aamulla mieltäsi kaivanut virheelinen kirjoitus, josta huomautit, enää olekaan niin tärkeä kuin miltä ensin tuntui?

Mutta kuten sanoit; "Nämä elämänkoululaiset tuntee aina noista alkeellisista oikeinkirjoitusvirheistä" Toisaalta... virheitä sattuu, mutta että tietyille nimimerkeille aina samoja...
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Multinikki vihapuhuja DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja putsari »

Doctor Lecter kirjoitti: Et edellenkään kerro virheesi samankaltaisuudesta kahden muun nimimerkin kanssa.
Hullua ei pidä yllyttää. :wink: :lol:
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17033
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Multinikki vihapuhuja DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

putsari kirjoitti:
On Anoi Kaa kirjoitti:Mielenkiintoista huomata, kuinka ihmisiä nyppii se, kun tuntee myötätuntoa tai jotkut jopa tarjoavat apuaan tai lahjoittavat rahaa Thaimaalaiseen pelastusoperaatioon.
Nämä elämänkoululaiset tuntee aina noista alkeellisista oikeinkirjoitusvirheistä, se kirjoitetaan thaimaalaiset. Onko runkkari multinimimerkki? Sianliha sopisi ainakin hänelle hyvin. Myös pomppulinna (mamujen).
Kertoo pistettä otsikon lopussa lähes joka kerta käyttävä putsari/Äitylit-Oulu/waude yms.... Lopulta vetäytyy keskustelusta menemällä henkilökohtaisuuksiin.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

Gurney
Axel Foley
Viestit: 2494
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Multinikki vihapuhuja DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Remolerssi ilmestyi palstalle ja eka viesti lautamiesosioon ja yllättäen " ihmetteli" tämän multinikin banneja.

Kuinka tyhmä ihminen voi olla, kun paljastaa itsensä ensimmäisen minuutin aikana?
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia

Alida
Sofia Karppi
Viestit: 421
Liittynyt: Su Touko 14, 2017 10:04 am

Re: Multinikki vihapuhuja DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja Alida »

Julperi kirjoitti:Tulee mieleen pari nimimerkkiä jotka vänkää joka asiasta! Eli ne nimimerkit: an...ja ... Ja ....! Kaikki kyllä tietää keitä tarkoitan.

Tiedoksi teille vitun nimimerkkisönköt ja pellet: Älkää yrittäkö mua sotkea näihin naurettaviin juttuihinne, koska

a) mulla ei ole niiden kanssa mitään tekemistä ja

b) mua ei voisi vähempää kiinnostaa.

Mua ei kiinnosta teidän jutut, eikä mua kiinnosta niiden jutut, kenen kanssa te väittelette. Pitäkää nimimerkkini erossa sönkötyksistönne.

L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3070
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Multinikki vihapuhuja DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Alida kirjoitti:
Julperi kirjoitti:Tulee mieleen pari nimimerkkiä jotka vänkää joka asiasta! Eli ne nimimerkit: an...ja ... Ja ....! Kaikki kyllä tietää keitä tarkoitan.

Tiedoksi teille vitun nimimerkkisönköt ja pellet: Älkää yrittäkö mua sotkea näihin naurettaviin juttuihinne, koska

a) mulla ei ole niiden kanssa mitään tekemistä ja

b) mua ei voisi vähempää kiinnostaa.

Mua ei kiinnosta teidän jutut, eikä mua kiinnosta niiden jutut, kenen kanssa te väittelette. Pitäkää nimimerkkini erossa sönkötyksistönne.
Mistäs ihmeestä noin vauhkoonnuit? Tuossahan käsitellään joitain nimimerkkejä jotka alkavat ihan eri kirjaimilla kuin sun nimimerkkisi.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17033
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Multinikki vihapuhuja DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Gurney kirjoitti:Remolerssi ilmestyi palstalle ja eka viesti lautamiesosioon ja yllättäen " ihmetteli" tämän multinikin banneja.

Kuinka tyhmä ihminen voi olla, kun paljastaa itsensä ensimmäisen minuutin aikana?
Mopoterroristi oli alkuun jopa ihan asiallinen kirjoittaja, mutta sairastui sittemmin vakavasti. Veikkaan mielenterveysongelmia. Ne taasen johtuvat pirstoutuneesta minäkuvasta.

Jossain vaiheessa hän yritti pari viestiä - en nyt muista millä nimimerkillä - että "miksi minun kaverini sai bannia ja viestit poistettiin". Ei mennyt ovela suunnitelmansa läpi.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1421
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Multinikki vihapuhuja DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

Doctor Lecter kirjoitti:
Gurney kirjoitti:Remolerssi ilmestyi palstalle ja eka viesti lautamiesosioon ja yllättäen " ihmetteli" tämän multinikin banneja.

Kuinka tyhmä ihminen voi olla, kun paljastaa itsensä ensimmäisen minuutin aikana?
Mopoterroristi oli alkuun jopa ihan asiallinen kirjoittaja, mutta sairastui sittemmin vakavasti. Veikkaan mielenterveysongelmia. Ne taasen johtuvat pirstoutuneesta minäkuvasta.

Jossain vaiheessa hän yritti pari viestiä - en nyt muista millä nimimerkillä - että "miksi minun kaverini sai bannia ja viestit poistettiin". Ei mennyt ovela suunnitelmansa läpi.
Yrittihän se tuolla Aarnio-osuudessa "uskallankohan ensimmäistä kertaa kirjoittaa". Nyt visssiin tuo uusin nikki remo-jotain-lerssi poistettu, kun en ainakaan puhelimella löydä.

Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1445
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Multinikki vihapuhuja DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Taikakaulin ihan selvästi. Jutut täysin yksi yhteen. Nyt vaan yritti matkia Alidaa Joensuu ketjussa. Mutta parissa päivässä jäi kiinni, kun on yhtä tyhmä kuin aikaisemminkin.
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti

taikakaulin
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Su Heinä 15, 2018 11:11 am

Re: Multinikki vihapuhuja DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja taikakaulin »

Tiinas kirjoitti:Taikakaulin ihan selvästi. Jutut täysin yksi yhteen. Nyt vaan yritti matkia Alidaa Joensuu ketjussa. Mutta parissa päivässä jäi kiinni, kun on yhtä tyhmä kuin aikaisemminkin.
Päättäkää nyt jo. Tiinas on niin tyhmä ettei edes yritä muuttaa kirjoitustyyliä, vaan kirjoittelee täsmälleen samoin kuin Gurney. :roll:

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Multinikki vihapuhuja DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Palstalla on yksi kirjoittaja jonka tuotoksista ei voi erehtyä oli nimimerkki sitten mikä tahansa.Pahahan tähän on puuttua nykyisten sääntöjen mukaan,jatkan itsekkin samalla tavalla
:D
Ei sen puoleen löytyy täältä muutama muukin nimimerkki jotka jatkavat trollaamistaan :D (Tacleberry,radiopuhelin,chefile jnejne)Samat nimimerkit voi yhditää muutamaan muuhunkin :lol:
Ei voi erehtyä
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Berlin
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: To Joulu 31, 2015 2:06 pm

Re: Multinikki vihapuhuja DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja Berlin »

Jätän tämän vain tähän
Moderaattorit kirjoitti:
putsari kirjoitti:
Porin kirjoitti:Putsari ei ole koskaan avannut järkevää ketjua tai kirjoittanut asiantuntevaa kommenttia. Sikäli ironista, että sama multinikki ulisee muiden kirjoituksista.
Sinun kommenttisi ei taida kuulua kysy ylläpidolta ketjuun? Avaa Putsarille oma ketju, jos minä sinun reppanan pään olen noin sekaisin saanut, että sinun pitää tulla minun perässäni tähänkin ketjuun häriköimään.

Totta kai ihmetyttää miksi GCM-lätinälle annetaan palstatilaa etusivulta "poikkeusluvalla" vaikka se ei ole rikos, eikä pieni tai iso onnettomuus. Sekin ihmetyttää, että samankaltaiset Venäjää koskevat yleismaailmalliset aiheet siivotaan kiiren vilkkaa pois ajankohtaisista.Minun avaamani molemmat rikosuutisen sisältävät keskustelun avaukset poistetiin sen sijaa. Ylläpito voisi tulla vastaamaan asialliseen kysymykseen.
Kiviäkin kiinnostaa sun venäjäjankutukset.
Alat olla kyllä laina-ajalla täällä.
Annaanna: Mistä valtiosta mies oli kotoisin? Afrikasta?

Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1445
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Multinikki vihapuhuja DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Putsari on saanut ilmeisesti kuukauden bannin. Rasistisia venäjäjuttuja jatkaa nyt yllättäen Tackleberry. Eipä ole ennen venäjätrollina esiintynytkään.
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Multinikki vihapuhuja DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Tiinas kirjoitti:Putsari on saanut ilmeisesti kuukauden bannin. Rasistisia venäjäjuttuja jatkaa nyt yllättäen Tackleberry. Eipä ole ennen venäjätrollina esiintynytkään.
:lol:
Jeps
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Multinikki vihapuhuja DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Rakkautta rakkautta vaan
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Vastaa Viestiin