Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

^Amen ja juuri tämän takia täällä en edes viitsi paljon käydäkkään enään.(Myönän joskus itsekkin moiseen syyllistyneeni, mutta nykyisin koitan pitää suuni kiinni)

Ah niitä "vahoja" HYVIä aikoja.. :evil:

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Minfossa ärsyttää se, että ylläpito näyttää tyystin unohtaneen sääntöjen pykälien 4, 6, 7 ja 9 olemassaolon (sen kuuluisan onliner-pykälän 16 lisäksi) :roll: :(
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

Anile
Martin Beck
Viestit: 770
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 2:30 am

Viesti Kirjoittaja Anile »

En kyllä nyt jaksa ymmärtää ylläpidon munattomuutta otuksen suhteen.
Taidan pitää vähän taukoa minfosta, vaikka pari viikkoa ja käyttää senkin ajan johonkin hyödylliseen, vaikka kutomiseen.

ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Bombay kirjoitti:Sanoin aikoinaan jo, että MINUN MIELESTÄ tämä koko lautamiesosio alkaa tuhoamaan palstaa, vittuilu ja henkilökohtaisuuksiin meno leviää ympäri palstaa ja jos ei leviä niin kiristää ainakin muutenkin kirjoittajien välejä. Koko lautamiesosio pitäisi mielestäni poistaa ja jos silti porukka meinaa jatkaa samaa suomi24:n linjaa niin sääntöjen rikkojille heti vaan bannia. En ole koskaan millään palstalla tälläiseen "vittuile kaverille"-osioon törmänny.
Joo, hyvä idea.

Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Bombay kirjoitti:Sanoin aikoinaan jo, että MINUN MIELESTÄ tämä koko lautamiesosio alkaa tuhoamaan palstaa, vittuilu ja henkilökohtaisuuksiin meno leviää ympäri palstaa ja jos ei leviä niin kiristää ainakin muutenkin kirjoittajien välejä. Koko lautamiesosio pitäisi mielestäni poistaa ja jos silti porukka meinaa jatkaa samaa suomi24:n linjaa niin sääntöjen rikkojille heti vaan bannia. En ole koskaan millään palstalla tälläiseen "vittuile kaverille"-osioon törmänny.
Tää saa kyllä mun äänen ehdottomasti!
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson

aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Juu,mäkin taidan lähtee tauolle kohta, jollei mikään muutu. Yksikään ketju ei etene 4-7viestiä pidemmälle, ennenkuin ollaan jo interaktiivisesti toisen pillissä kiinni.Ei oikein jaksa. Ja sitten ärsyttää,kun joskus tekis mieli vastata itsekin niihin älyttömyyksiin, mutta tietää, että siitä alkaa pohjattoman suon rämpiminen. Ei kannata edes aloittaa siis.

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Niin, tämä show ei ole enää edes viihdyttävää.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.

Sterling
Hetty Wainthropp
Viestit: 452
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Vaihtelee

Viesti Kirjoittaja Sterling »

Mä ainakin olen jo "omalla" hermolomalla. En ole ikinä sulattanut, että joillekkin annetaan erikoisoikeuksia.

Eli VITUTTAA tämä touhu :evil:

Luen vain tätä palstaa 8) toistaiseksi :roll:
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.

MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Mhhhh... kaikilla tuntuu olevan samat fiilikset.

Mikä meni pieleen?

Olen kieltämättä itsekin syyllistynyt välillä ties mihin, mutta olen kovasti yrittänyt parantaa tapojani.
Koska emme näemmä pysty modeilta enempiä vaatimaan, koitetaan kaikki katsoa peiliin.
Aika suuri vaikutus ''työkseen vittuileviin'' on varmasti silläkin, että kukaan ei kertakaikkiaan reakoi milläänlailla. Viestit tietyiltä nikeiltä voi vaan yksinkertaisesti hypätä yli. That's it.
Vain hullu jaksaa keskenään tapella pitkään. :wink:

On nimittäin sääli, jos tämä kuolee muutaman vitipää takia.

muoks: kirjoitusvirheitä
Viimeksi muokannut MissHolmes, To Marras 27, 2008 10:07 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nuotio & Äreät Tiput

Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Juu enpä ole kokenut tarvetta palata takaisin. Luen mitä luen, toisinaan heitän jonkun nykytyyliin sopivan provon ilmoille, mutta eiköhän tää paska ole nähty. Tai sitten tarvitaan toimenpiteitä.

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^No eikös se Raid niitä toimenpiteitä lupaillutkin... kaikki vaan talkoisiin mukaan!

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... c&start=15
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

viihdettä

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Minulle tämä palsta on ollut ajoittain todella viihdyttävää luettavaa. :wink:

katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Re: viihdettä

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Pharaoh kirjoitti:Minulle tämä palsta on ollut ajoittain todella viihdyttävää luettavaa. :wink:
Samoin! Oon viime aikoina nauranut ihan vitusti kaikille ihme jutuille mitä nää sivut pitää sisällään. Oletan kuitenkin, että suurin osa tänne kirjoittavista on ihan aikuisia tai ainakin yli 25-vuotiaita ja silti läppien taso on välillä ihan ala-astekamaa. Mä en ees huomannut, että Doctor Lecter oli bannattu tai, että sillä ois ollut useempi nikki käytössä sitä ennen. Mikä saa jonkun aikuisen(?) ihmisen ottamaan jonkun nettiväittelyn niin vakavasti, että joutuu perustamaan uusia nikkejä puolustelemaan itseään jossain väittelyssä? Hahah, ei helvetti.

Ja sitten vielä jengi jakaantuu kahteen - toiset itkee Lecterin perään ja toiset haluis sille elinikäisen bannin. Kamaan, tää on kuitenkin vaan keskustelupalsta. Turha tätä on ottaa niin saatanan vakavasti ja kelata, että mihin suuntaan tää menee ja mikä hätänä ja kuka voi meitä auttaa. Jos jonkun jutut vituttaa niin paljon, ettei niitä kestä lukea, niin älkää lukeko. Ei se voi olla niin vaikeeta.

Siitä ei vaan pääse mihinkään, että jokaikinen nettipalsta kerää käyttäjikseen jotain pikkusieluja joilla ei ihan oikeasti ole muuta elämää kuin just se nettipalsta ja siellä apinointi. Kasvattakaa jotain itsehillintää tai jotain jos jonkun läpät jatkuvasti vituttaa. Ja paras vittuiluhan on vastata helvetin asiallisesti takaisin eikä lähteä mukaan mihinkään aikuisten hiekkalaatikkorähinöihin. Ja jos vituttaa, niin on varmaan parempi pitää näppinsä hetken erossa näppiksestä ja vetää henkeä.

Ei täällä kukaan voita tai häviä yhtään mitään. Kukaan ei tunne toisiaan. Jos joku servaa nimimerkki "katupojan" jossain väittelyssä ja tekee selväksi sen, että mä oon ihan vitun pässi jätkä, niin mitä sitten. Kun mä astun ovesta ulos, niin kukaan tuolla ulkona ei tiedä mun olevan pässi jätkä. Eli mitä hävittävää täällä oikeesti on? Ei mitään. Pelkkiä anonyymejä nimimerkkejä vilistää silmissä. Parempi ottaa iisisti vaan.

Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

^Asiatekstiä katupojalta.
(Turha onelineri taas)
A man's got to do what a man's got to do.

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: viihdettä

Viesti Kirjoittaja joey »

katupoika kirjoitti:Ei täällä kukaan voita tai häviä yhtään mitään. Kukaan ei tunne toisiaan.
Paitsi että tuntee. Eivät minfolaiset nyt varmaan toistensa tosielämän bestiksiä ole, mutta ovat kyllä tavanneet toisiaan paljon. Ehkä se onkin yksi syy palstan alamäkeen; palsta on alkanut klikkiytyä.

Kannattamani kehitysehdotukset: palsta suljetuksi ja Lautamiehet-osio kokonaan pois, Bombay puhui asiaa. Jo silloin aikoinaan etukäteen.

Lukittu