Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Lukijana
Sofia Karppi
Viestit: 422
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2009 4:38 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

Siru tuntee teininmetsästäjäperverssien sielunmaiseman niin hyvin, että alan epäillä hänen itsensä olevan sellainen.

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Lukijana kirjoitti:Siru tuntee teininmetsästäjäperverssien sielunmaiseman niin hyvin, että alan epäillä hänen itsensä olevan sellainen.
Mie veikkaan patjuutta ammatikseen.

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

INES 7 kirjoitti:Nykyuutisten raiskatut ja "raiskatut" tai hyväksikäytetyt ja "hyväksikäytetyt" teinaritko sitten eivät ole näitä patja-tyttöjä, vaan sellaista on sattunut viimeksi joskus 1900-luvulla?
Puhuin naisista, joilla on joku outo perversio puolustaa pedofiileja ja jotka lapsiin mieltyneiden miesten ohella kiertävät teinityttöjen raiskaus- ja hyväksikäyttöketjuja syyllistämässä uhreja ja keksimässä joka uutisen yhteydessä satuja siitä, kuinka 14-vuotias varmaankin näytti 18-vuotiaalta, eikä 45-v setä näin ollen voinut tietää, että kyseessä on suojaikärajan alittava tyttö. Sitten tästä suojaikärajasta tehdään joku sellainen, että on täysin hyväksyttävää joltain 45-vuotiaasta käyttää 16-vuotiasta seksuaalisten tarpeiden purkukohteena. Että kun setä ei tiennyt tekevänsä jotain LAITONTA, jos luuli 15-vuotiasta 16-vuotiaaksi, niin se tekee teosta automaattisesti oikean ja hyvän. Aivan kuin pahoja ja sairaita asioita ei voisi tehdä ihan lain puitteissakin.
INES 7 kirjoitti:Harvempi kai ihan puolustaa lapsiinsekaantujia, vaan enemmänkin hakee sitä rajaa milloin syy ei ihan 100% ole (useimmiten siis on) aikuisen miehen.
Niin. Se on kumma, miten samat nimimerkit ilmestyvät lähes joka teininraiskaus/hyväksikäyttöketjuun kertomaan, että uhri on varmaan näyttänyt vanhemmalta ja ei noita 15-vuotiaita enää erota aikuisista. On se kumma, että minä naisena osaan erottaa valtaosan 15-vuotiaista pojista aikuisista miehistä, mutta pedofiilienpuolustajien, joista merkittävä osa on itsekin lapsiin "suuntautunut" mielestä kaikissa jutuissa täällä teini on kuulunut siihen 5%, mikä näyttää selvästi ikäistään vanhemmalta.

Mutta se Rovaniemen kaksoisraiskaajakin oli ihan miellyttävä setämies, vai miten se meni INES?

Navetanhajuinen
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Pe Loka 30, 2009 2:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Navetanhajuinen »

Saattaahan nuo Suomalaisetkin teinitytöt kinuta varallisuus mielessä vanhempien miesten seuraan. Nuoret tuontirouvat useinkin kyllästyvät urhoihinsa, kun ei kotoutuksen jälkeen äijä olekkaan rahojensa suhteen enää antelias.

Nuorta ne mielii julkkiksetkin, joten raja maallikolla joissain tapauksissa saattaa hyvinkin rikkoutua. Tässäkin tapauksessa toimittiin autossa ehkä vastiketta vastaan, imutuksella nopeasti, ehkä imettäjä pihisteli vastikkeesta.

Pillutelkaa hyvät ihmiset, katsokaa kohde huolellisesti. Tuo BB-talon nätti tanssijatyttö tyrkkäsi kylläkin vehkeensä köyhälle naapurin pojalle. Ei kysellyt varallisuuspuolta ollenkaan, tanssikiertueita jatkanee.

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Siru83 kirjoitti:
Niin. Se on kumma, miten samat nimimerkit ilmestyvät lähes joka teininraiskaus/hyväksikäyttöketjuun kertomaan, että uhri on varmaan näyttänyt vanhemmalta ja ei noita 15-vuotiaita enää erota aikuisista.
Todistathan ettet ole säälittävä paskanjauhaja ja annat esimerkkejä tällaisista kirjoituksista?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

aniko
Agentti Scully
Viestit: 651
Liittynyt: To Kesä 18, 2009 10:52 pm
Paikkakunta: Gamla Motown

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja aniko »

Siru83 kirjoitti:Edelleenkään teinien tapametsästäjät eivät havittele niitä vanhan näköisiä, ylipainoisia jne. teinejä ...
On niitä tämmöisiäkin, laskevat näet, että ylipainoisella tai muuten vähemmän konventionaalisesti viehättävällä on huonompi itsetunto ja vähemmän mahdollisuuksia oman ikäisiinsä, joten he saattavat olla helpompia uhreja.

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Siru83 kirjoitti:Mutta se Rovaniemen kaksoisraiskaajakin oli ihan miellyttävä setämies, vai miten se meni INES?
Olikohan 24-vuotias, mutta voipi "siviilissä" olla setämäinen Lapin mehtästys&kalastus-mies tai sitten nuorekas, lippistä sisällä käyttävä kloppi... En tunne miestä, sano Ketola seitahenkeä. Päätä sinä!

Haluaisin Siru vastauksen siihen, että eikö esim. vuonna 2011 olisi voinut olla teinityttöjä, jotka ovat jonkun ukon patjana, neitsyys lähtenyt 14-vuotiaana ja sitten vuonna 2031 nämä samat, silloin aikuiset naiset (vai ovatkohan vieläkin liian nuoria, vaikkakin laillisia seksiä harrastamaan?) puolustelisivat, tai oikeammin ymmärtäisivät pedofiliaa tai sitä, että mies saattaa langeta murrosiän ohittaneeseen naaraaseen? Minun mielestä noita patjoja oli aikanaan, nuoruudessani se muutama seassa tytöistä. Ehkä he siksi ymmärtävät asian tavallisuuden, vaikka se epänormaalia onkin.

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Kyllä se oli päälle kolmenkymmenen. Onko nyt niin, että jos kaksoisraiskaaja-lapsiinsekaantujaa ei muuten saa näyttämään sympaattiselta, niin hänelle pitää tehdä pieni nuorennusleikkaus vähentämällä iästä vajaa kymmenen vuotta?
INES 7 kirjoitti: En tunne miestä
Kovasti kuitenkin ehdottelit miehen olevan hyvinkin tyttöjen silmää miellyttävä.
INES 7 kirjoitti:Juu, tuskin ukko on ollut mikään kiiluvasilmäinen elokuvapsykopaattihahmo. Ja siks toisekseen on ukko voinut jostain syystä, alunperin tyttöjen silmää esim. miellyttää vaikka vanhempi onkin. Jos on ollut vaikka jotenkin "tosi rock" tai jotain. Ettei mikään setätyyppinen ratkaisu. Ja tytöt hyvissä fiiliksissä (alkoholi?)
Muuten kun luin sitä Teuvo Peltoniemen "Yhteinen salaisuus"-kirjaa, jossa oli hyväksikäytettyjen ja myös hyväksikäyttäjien puheenvuoroja, niin siinä eräs pedofiili sanoi, että uhri (4-v tyttö) vaikutti nauttivan, kun hän teki tytön kanssa "ratsastusleikkiä". Kuulosti kauhean samalta kuin kaikki ne vanhemmat setämiehet, jotka kuvittelevat teinityttöjen hirveästi innostuvan heistä.

Anyway nämä pedofilia-aiheet eivät ole kaikkein lähimpänä sydäntäni. Jos tämä foorumi ei olisi niin täynnä lapsiinsekaantumisesta innostuneita, koko asiaa ei tarvitsisi käsitellä lainkaan.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10564
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja damfin »

Siru83 kirjoitti:Anyway nämä pedofilia-aiheet eivät ole kaikkein lähimpänä sydäntäni. Jos tämä foorumi ei olisi niin täynnä lapsiinsekaantumisesta innostuneita, koko asiaa ei tarvitsisi käsitellä lainkaan.
Siitäpä herääkin kysymys, miksi olet niin innokkaasti tuomitsemassa ja paheksumassa tapauksia joissa oikeus on vapauttanut syytetyn, ja nimittelet heitä pedofiilipervoiksi vain sillä perusteella että he ovat 40 ja tavanneet 16 vuotiaan tytön, ja laatikoit samaan pedofiilien puolustelija kategoriaan kaikki kanssasi erimieltä olevat, mutta sitten jos on keskustelu tapauksesta jossa on aivan oikeasti raiskattu 16 vuotias tyttö, ei aihe vaikuta kiinnostavan sinua lainkaan?

Otetaan esimerkeiksi vaikkapa viimeisimmät tapaukset "Tyttö valehteli keski-ikäiselle miehelle seksituomion" jossa jatkat innolla ja paatoksella oikeuden vapauttaman miehen pedofiilipervoksi syyttelyä, mutta ketjussa "Mies yritti raiskata teinitytön bussissa Helsingissä" jossa alunperin 40 vuotiaaksi kuvattu tekijä raiskasi 16 vuotiaan tytön bussissa et ole vaivautunut antamaan ensimmäistäkään kommenttia...
Eli mikä herättää kiinnostuksesi tässä tapauksessa jossa mahdollinen seksuaalinen teko on tapahtunut vapaaehtoisesti, mutta tapaus jossa tyttö pisti kampoihin ei kiinnostustasi herätä?

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No älkäähän riidelkö, minä olen sitä mieltä, että jos tämä maailmanmeno jatkuu samanlaisena mitä se on ollut, niin nämä "lapsiinsekoajat" ja ties mitkä kaikki pervot, saavat mieltymyksiiensä takia ihan vapaasti metsästellä pikkulapsia, sillä johan nykyisinkin pedofiliaa pidetään sairautena, kuten homouttakin vielä muutama vuosikymmen sitten, jolloin se oli muistaakseni Suomessakin rikosoikeudellisesti kielletty aina johonkin 1970 (tais olla 1974, en oo varma) luvun alkuun saakka, jolloin se vapautettiin rikosnimikkeenä.

Nyt homot/lespot vaativat jo adoptio-ja avioliitto oikeuksia, no tuo viimemainittuhan niillä taitaa jo ollakin, mutta että lapsia samaa sukupuolta oleville vanhemmille, no ei oikein istu meikäläiselle.

Se on aika paha mennä meikäläisen sanomaan, onko tuo normaalia, kun heti nimitellään vähmmistöjen syrjijänä, no jos se sitä on, niin olkoon sitten, mutta outoja kuvioita nuo nykyään on.

On kaikenmaailman tyttöjen ympärileikkauksia ja myös poikien, sitten nuo kunniattomat murhat, ja sitten vielä joku höyrypää eukko/ukko vaatii meiltä suvatsevaisuutta, vaikka kyllä tavallinen kadunmies ja nainen huomaa mihin päin meillä ollaan menossa ylisuvaitsevuuden takia.

Päin persettähän sitä!

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Hessu52 kirjoitti:
lespot
Ne ovat lesbolaisia eikä lespoja.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Jahas ja mulle ne onkin lespot, kyllähän minä tiedän mistä nimi lesbo juontuu, mutta tiedätkö sinä marsalkka?

Hamil
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Pe Marras 25, 2011 10:20 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Hamil »

Marsalkka nimityksen alkuperä kiinnostaisi, tyhjentävää selvitystä odotellessa, tyydyn Isoisäni versioon: lahtari.

Lukijana
Sofia Karppi
Viestit: 422
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2009 4:38 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

damfin kirjoitti:Siitäpä herääkin kysymys, miksi olet niin innokkaasti tuomitsemassa ja paheksumassa tapauksia joissa oikeus on vapauttanut syytetyn, ja nimittelet heitä pedofiilipervoiksi vain sillä perusteella että he ovat 40 ja tavanneet 16 vuotiaan tytön, ja laatikoit samaan pedofiilien puolustelija kategoriaan kaikki kanssasi erimieltä olevat, mutta sitten jos on keskustelu tapauksesta jossa on aivan oikeasti raiskattu 16 vuotias tyttö, ei aihe vaikuta kiinnostavan sinua lainkaan?

Otetaan esimerkeiksi vaikkapa viimeisimmät tapaukset "Tyttö valehteli keski-ikäiselle miehelle seksituomion" jossa jatkat innolla ja paatoksella oikeuden vapauttaman miehen pedofiilipervoksi syyttelyä, mutta ketjussa "Mies yritti raiskata teinitytön bussissa Helsingissä" jossa alunperin 40 vuotiaaksi kuvattu tekijä raiskasi 16 vuotiaan tytön bussissa et ole vaivautunut antamaan ensimmäistäkään kommenttia...
Eli mikä herättää kiinnostuksesi tässä tapauksessa jossa mahdollinen seksuaalinen teko on tapahtunut vapaaehtoisesti, mutta tapaus jossa tyttö pisti kampoihin ei kiinnostustasi herätä?
Samaa olen ihmetellyt, tai no en enää ihmettele kun luulen tietäväni vastaksen. Syy on luultavasti se, että maahanmuuttaja (varsinkin tummaihoinen) on Sirulle kaikkein pyhin. Kaikista maahanmuuttajien tekemistä rikoksista pitää vaieta. Juuri tuo on noiden "suvaitsevaisten" ongelma, kun ne on niin perkeleen epäsuvaitsevaisia ja kaksinaismoraalisia todellisuudessa. Ne ei varmaan itsekään tajua, miten paljon tekijän ja uhrin etnisyys vaikuttaa heidän toimintaansa. Olen huomannut tuon kun itse suhtaudun kaikkiin rikoksiin tasapuolisesti ja vain yhdenkaltaisissa tapauksissa minua sanotaan rasistiksi.

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Hessu52 kirjoitti:kyllähän minä tiedän mistä nimi lesbo juontuu, mutta tiedätkö sinä marsalkka?
Lesbolaisista tietenkin. Lyhentynyt matkan varrella.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

Lukittu