Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

pekkaeric kyllä se on niin että ensin täytyy tienata jotain ennenkuin joku pystyy "sun rahoilla" täällä elelemään ja muutaman vuodenkin vielä..tietysti siinä tapauksessa että et ole käyttänyt hyväksesi tuota suomen ilmaista koululaitosta...jo soot kuitenkin kouluja käynyt niin ensinhän sun verot menee niiden vuosien hyvittämiseen valtiolle....

rimma ja aariel tuntuvat kyllä ihan fiksuilta tytöiltä...voisin sanoa että jopa naisilta mutta pekkaericiä tekis mieli purauttaa korvasta pari kertaa....

terveisin paksu ja kärttyinen 8.5kk raskaana oleva tylsä kolmen lapsen äiti jonka mies on tuontitavaraa :shock: tosin hän maksaa veroja noin 40% joka kattaa enemmän kuin mun kuukausittaiset tulot valtiolta ja lapsetkin on yksityisessä koulussa....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

cicero kirjoitti:pekkaeric kyllä se on niin että ensin täytyy tienata jotain ennenkuin joku pystyy "sun rahoilla" täällä elelemään ja muutaman vuodenkin vielä..tietysti siinä tapauksessa että et ole käyttänyt hyväksesi tuota suomen ilmaista koululaitosta...jo soot kuitenkin kouluja käynyt niin ensinhän sun verot menee niiden vuosien hyvittämiseen valtiolle....

rimma ja aariel tuntuvat kyllä ihan fiksuilta tytöiltä...voisin sanoa että jopa naisilta mutta pekkaericiä tekis mieli purauttaa korvasta pari kertaa....

terveisin paksu ja kärttyinen 8.5kk raskaana oleva tylsä kolmen lapsen äiti jonka mies on tuontitavaraa :shock: tosin hän maksaa veroja noin 40% joka kattaa enemmän kuin mun kuukausittaiset tulot valtiolta ja lapsetkin on yksityisessä koulussa....
Kiitos Cicero kohteliaisuudesta *niiaa*
Pekkaericiä vois pyöräyttää lumihangessa (jos jossain sellaista vielä on?) muutaman kerran ja pestä suun saippualla. Äitihän saattaa sen tosin tehdäkin silloin, kun lipsuu pahoja sanoja suusta?
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Aariel kirjoitti:Pekkaericiä vois pyöräyttää lumihangessa (jos jossain sellaista vielä on?) muutaman kerran ja pestä suun saippualla. Äitihän saattaa sen tosin tehdäkin silloin, kun lipsuu pahoja sanoja suusta?
Tuokaa tänne vaan, täältä löytyy vielä lumihankea sen verran! Niin tai jos ei muuten, niin järven jäälle ja avantoon plums!

Yleisesti koko pekkaeric/Aariel/rimma/ketäkaikkiamuitaonkaanmukana sotkusta: Minä en tajua, miksi pitää tuollaisesta asiasta vieläkin vääntää. Plääh.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Howler kirjoitti:
Aariel kirjoitti: Yleisesti koko pekkaeric/Aariel/rimma/ketäkaikkiamuitaonkaanmukana sotkusta: Minä en tajua, miksi pitää tuollaisesta asiasta vieläkin vääntää. Plääh.
Mä en oo vähään aikaan edes vääntänyt (vähän aikaa mulle=pari päivää). Kaikkihan lähti siitä, kun ärsyynnyimme Pekkaericin nimestä. Siis yleisesti, kun tämän topicin aihe on: "Ärsyttää Murha.infossa", niin kommentoin vain, että tuo nick ärsyttää. Ja Pekkaeric suivaantui tästä ja heittelee hyvinkin kehittyneitä kommetteja, joihin en yksinkertaisesti kykene olla vastaamatta välillä.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Aariel kirjoitti:Mä en oo vähään aikaan edes vääntänyt (vähän aikaa mulle=pari päivää). Kaikkihan lähti siitä, kun ärsyynnyimme Pekkaericin nimestä. Siis yleisesti, kun tämän topicin aihe on: "Ärsyttää Murha.infossa", niin kommentoin vain, että tuo nick ärsyttää. Ja Pekkaeric suivaantui tästä ja heittelee hyvinkin kehittyneitä kommetteja, joihin en yksinkertaisesti kykene olla vastaamatta välillä.
Kommentoin jo tuolloin tuon jutun alussa muistaakseni aiheeseen, ja olen huomannut, että koko ajan juttu menee vain henkilökohtaisemmaksi. Henk. koht. kokisin pekkaericin viestit loukkaaviksi, jos minua "profiloisi", koska mitäpä kukaan meistä palstalaisista toisesta tietää (jos itse ei ole tarkemmin kertonut).

Ja koska ketju on "Mikä ärsyttää M.infossa", niin minua ärsyttää se, että näyttää kovin monelle olevan liian vaikeaa mennä henkilökohtaisuuksiin ja jos ei joku mene mieltä myöten, niin sitten tulee hirveä litania haukkumasanoja ja vininää ja valitusta siitä miten on kohdeltu väärin. Hohhoijaa. Oliskohan loma tarpeen taas 8)
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Howler kirjoitti:
Aariel kirjoitti:Mä en oo vähään aikaan edes vääntänyt (vähän aikaa mulle=pari päivää). Kaikkihan lähti siitä, kun ärsyynnyimme Pekkaericin nimestä. Siis yleisesti, kun tämän topicin aihe on: "Ärsyttää Murha.infossa", niin kommentoin vain, että tuo nick ärsyttää. Ja Pekkaeric suivaantui tästä ja heittelee hyvinkin kehittyneitä kommetteja, joihin en yksinkertaisesti kykene olla vastaamatta välillä.
Kommentoin jo tuolloin tuon jutun alussa muistaakseni aiheeseen, ja olen huomannut, että koko ajan juttu menee vain henkilökohtaisemmaksi. Henk. koht. kokisin pekkaericin viestit loukkaaviksi, jos minua "profiloisi", koska mitäpä kukaan meistä palstalaisista toisesta tietää (jos itse ei ole tarkemmin kertonut).
Jos ei keksi muuta, kuin sen, että olen lyhyt, lihava ja ruma, niin antaa palaa :wink:
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

ÄRSYTTÄÄ ylipitkät copypastetukset joissa ei mainita lähdettä. voisi esittää oman mielipiteensä ja sen perään laittaa linkin jonka pohjalle näkemyksensä perustaa, ks. holokausti-äänestys :evil: samassa ketjussa ärsyttää myös näiden kopioitujen pätkien toistaminen moneen kertaan. ÄRSYTTÄÄ jo se yksi ylipitkä copypaste (ilman lähdettä), saati sitten kun samaa tekstiä on copypastettu uudelleen ja uudelleen..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

täällä joillain on pakottava tarve pyytää uudestaan ja uudestaan samaa linkkiä koska sitä ei itse viitsitä hakea tms. niin on tuosta kopsaamisesta tullut vähän liian tärkeää...tänään tosin huomasin että kun pistin linkkiä asiasta joka oli jo ollut esillä niin marsalkka joka yleensä niitä pyytelee siitä huolimatta että olisi linkitetty jo useampaan kertaan pahastui siitä ja osoitti että juttu on jo linkitetty muutama sivu aiemmin... :roll: eli olis pitänyt vissiin ensin odottaa että hän pyytää sitä linkkiä joten toimin tällä kertaa hieman hätiköidysti ku pistin automaattisesti....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Mutta Cicero hyvä:

sinä et ole ainoa, joka toimii hätiköidysti. Myös Portugalin poliisi on toiminut hätiköidysti.

Minä ymmärrän, että sinun kannattaa linkittää heti, ennen kuin sitä pyydetään. Seuraavassa hetkessä voit ollakin jo laitoksella ja siitäkö se meteli syntyy, jos linkkiä ei kuulu.

Ja mikään synnytys ei ole tekosyy sille, että jättää linkittämättä :) :) :) :)

....sehän täällä olisi pitänyt jo kaikkien ymmärtää!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nuotio & Äreät Tiput
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

cicero kirjoitti:.tänään tosin huomasin että kun pistin linkkiä asiasta joka oli jo ollut esillä niin marsalkka joka yleensä niitä pyytelee siitä huolimatta että olisi linkitetty jo useampaan kertaan pahastui siitä ja osoitti että juttu on jo linkitetty muutama sivu aiemmin...
Jatkat valheiden tiellä. Löytyi ihan samalta sivulta. ;)

Enkä pahastunut vaan suorastaan kiittelin. :)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

pekkaeric kirjoitti:...ja samalla saanut oleskeluluvan, joka oikeuttaa lorvimiseen ja terapiaan MINUN rahoillani...

pekkaeric tässä näyttää kuinka älykäs onkaan...hohhoijaa...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Ihmiset joiden aivoissa ei ole tilaa muille kun omille mielipiteille ärsyttää täällä. Miksi ei voi vaikka sanoa että"sinä mietit noin, minä näin mutta kummatkin oikein tavallaan" vaan "asiahan on näin ja sillä selvä". Olipa tyhmä esimerkki. No mutta anyway ärsyttää itseään täynnä olevat. Sellasten kantsis vähän löysentää vannetta ja lähtee vaikka lenkille eikä vaan hautoa päässä omia filosofioita. Saattavat vielä luulla että ne on totta :wink:
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
pekkaeric
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 10:04 pm

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

pekkaeric tässä näyttää kuinka älykäs onkaan...hohhoijaa...[/quote]

Kalessin, sulla on ymmärtääkseni duuni kolmessa vuorossa ja aviomies. Ihan oletuksena vielä harrastuksiakin. Miten helvetissä sulla jää aikaa riidellä täällä, sekä vielä kommentoida toisten riitoja?

Keskityhän siihen avioon, toivon teille parasta.
pekkaeric
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 10:04 pm

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Nuo aiemmat sutturat pitänee jättää jatkossa omaan arvoon!
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Jos ärsyttää "sutturat" niin paljon niin voithan aina häipyä. Ei jäisi iso aukko eikä tulis varmaan ikävä.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Lukittu