Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Ärsyttää, että ärsyttävät ärsyyntyvät ärsytyksestä. Yrittäsitte edes olla ärsyyntymättöminä. :shock:
Nuotio & Äreät Tiput
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja otus »

MissHolmes kirjoitti:Ärsyttää, että ärsyttävät ärsyyntyvät ärsytyksestä. Yrittäsitte edes olla ärsyyntymättöminä. :shock:
Sen se sikapiikki teettää.. Oink oink..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Blues »

Ärsyttää suunnattomasti jäsenen HarrietM, entisen Harriet Makepeacen suhtautuminen Eestiläisiin. Tai lie kaikkiin "ulkomaalaisiin",jotka ei tanssi kyseisenhenkilön pillin mukaan.

En tiedä mistä HarrietM on kotoisin, onko mistään, mutta jos postausten suurin sisältö on puolustella ulkomaisuuttaan, niin voi voi.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

Blues kirjoitti:Ärsyttää suunnattomasti jäsenen HarrietM, entisen Harriet Makepeacen suhtautuminen Eestiläisiin. Tai lie kaikkiin "ulkomaalaisiin",jotka ei tanssi kyseisenhenkilön pillin mukaan.

En tiedä mistä HarrietM on kotoisin, onko mistään, mutta jos postausten suurin sisältö on puolustella ulkomaisuuttaan, niin voi voi.
Ottamattaa kantaa syytöksiin tuplanikkeilystä, palstalla on useita samannimisiä nikkejä, ihan reaali-elämässäkin samannimisä henkilöitä, vaikka eri ihmiset kyseessä.
en koe kärsiväni xenophobiasta.
mitä tulee virolaisiin, voitko yksilöidä mitkä postaukseni ovat loukkaavia virolaisille,
eli tämä Pesäpallo-maila mies threadi ärsyttää, ???
luulen että sen voi poistaakin jos se loukkaa virolaisia, vaikka kyseessä olisi imo neuvostoajan mentaliteetti jolloin siellä rikostilastoja kaunisteltiin aika reippaasti.
Keskityn myös Ruotissa tai jenkeissä tapahtuneisiin rikoksiin, mutta ainoastaan virossa tapahtuneet koetaan loukkaavana?
Vai pitäisikö minu tanssia virolaisten pillin mukaan, en näe mitään syytä siihen.

Muuten suosittelen että luet vaikka Hymyn päätoimittajan kolumit Viron Iltalehdessä: kuten Viro on parasiittien paratiisi ja 'virolaiset ovat Euroopan viimeisia kommunisteja' , tai Viro on matkalla helvettiin' jne jne jne

En tiedä oletko virolainen, mutta asenteesi on hieman outo, mitä positiivisia asioita odotat minulta Viron liittyen, kun rikosaiheinen palsta kyseessä?

Sofi Oksanenkin sanoo että Suomessa ei ole mitään hyvää, siitä huolimatta hänet kutsutaan Linnankin juhliin?
Eli kerro sinä sitten ne positiiviset asiat virosta, kun siellä kuitenkin tykkäät asua.

Ja loppukaneettina 'en minäkään pidä sinusta' , toiv pystyt elämään sen kanssa :lol:
That's a crock!
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Blues »

Tuplanickeilystä syyttämättä, on vaan helppo huomata aiempi nicki, mutta se ei nyt ehkä ole kuitenkaan niin relevanttia. Kunhan mainitsin kun tiesin olevan sama henkilö.
Muuten vastasinkin tuonne omaan ketjuun, kun huomasin sellaisenkin olevan.
Ja kuten arvelitkin, elämäni järkkyy siitä ettet minusta pidä :lol:
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
buracee
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 9:47 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja buracee »

HarrietM kirjoitti: Hymyn päätoimittajan
Voi elämä.. Sami Lotila, Talinnassa asuva suomalainen jolle sattuu ja tapahtuu jokainen urbaanilegenda. Sen silmäkin ois varmaan kaivettu pois päästä jossain porttikongissa sattuneen sammumisen jälkeen jollei sekin olis niin helppo todistaa valheeksi.
HarrietM kirjoitti:Ottamattaa kantaa syytöksiin tuplanikkeilystä
Niin, ja tosta tuplanickistä, nytkö sä väitätkin olevas eri henkilö?
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

kylläpä tänne on pesiytynt roskasakkia jotka tyrkytää mulle jotain viro-rakkautta ja ties mitä

No thank you.

tämän piti olla rikosaiheinen palsta, mutta näemmä täällä jauhetaan kaikenlaistaa paskaa, ei koko viro-aihe kiinnosta minua millään lailla, maailmalaajuisesti niin pieni maa, ettei sitä oikein kartalta huomakkaan. voit ihan hyvin työntää sen roskan itselleen hanuriin!
Eikä minun persoonaan tai mielipiteisiin kannata kiinnittää jatkuvasti huomiota,
alan jo tuntea itseni vainotuksi ko palstalla
tämä mielenkiinto on aika yksipuolista muutenkin, olen toki imarreltu, mutta ilmeisesti tämä kuuluu palstan henkeen, että uusien jäsenien kimppuun hyökätään, no pitää pienellä ihmiselläkin jotain touhua olla.
Phew!
Aihe on osaltani loppuunkäsitelty.
move on, suckers!!
That's a crock!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja papillon »

HarrietM kirjoitti:kylläpä tänne on pesiytynt roskasakkia jotka tyrkytää mulle jotain viro-rakkautta ja ties mitä

No thank you.

tämän piti olla rikosaiheinen palsta, mutta näemmä täällä jauhetaan kaikenlaistaa paskaa, ei koko viro-aihe kiinnosta minua millään lailla, maailmalaajuisesti niin pieni maa, ettei sitä oikein kartalta huomakkaan. voit ihan hyvin työntää sen roskan itselleen hanuriin!
Eikä minun persoonaan tai mielipiteisiin kannata kiinnittää jatkuvasti huomiota,
alan jo tuntea itseni vainotuksi ko palstalla
tämä mielenkiinto on aika yksipuolista muutenkin, olen toki imarreltu, mutta ilmeisesti tämä kuuluu palstan henkeen, että uusien jäsenien kimppuun hyökätään, no pitää pienellä ihmiselläkin jotain touhua olla.
Phew!
Aihe on osaltani loppuunkäsitelty.
move on, suckers!!
Harmi että kaltaisesi symppis asiakirjoittaja menettää hermonsa, kaiketi enimmäkseen siksi kun avattaresi meni tärviölle.

Älä sure, laita tästä uusi: Kuva
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
buracee
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 9:47 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja buracee »

HarrietM kirjoitti:roskasakkia
Aika vinkeetä.. Mut et sit yllärinä viitsiny vastata.
buracee kirjoitti:
Niin, ja tosta tuplanickistä, nytkö sä väitätkin olevas eri henkilö?
Odotan mielenkiinnolla jollei jo riittänyt sulle asian jahkaaminen. :roll:
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

Enkö jo sanonut että haista paskaa? :P
meneekö perille??? :P

Mitäs roikutte kimpussani, paskiaiset.
Ottakaa nyt se viro ja työntäkää se itselleen johonki, ei minulla ole mitään tekemistä koko roskan kanssa.
Putoisko päähän?
That's a crock!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja papillon »

HarrietM kirjoitti:Enkö jo sanonut että haista paskaa? :P
meneekö perille??? :P

Mitäs roikutte kimpussani, paskiaiset.
Ottakaa nyt se viro ja työntäkää se itselleen johonki, ei minulla ole mitään tekemistä koko roskan kanssa.
Putoisko päähän?

Ai se on noin vakavaa tuo Eestinkaipuusi? Toivottavasti tämä osaltaan auttaa:

Juice leskinen : Eesti.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

HarrietM kirjoitti: tämän piti olla rikosaiheinen palsta, mutta näemmä täällä jauhetaan kaikenlaistaa paskaa, ei koko viro-aihe kiinnosta minua millään lailla, maailmalaajuisesti niin pieni maa, ettei sitä oikein kartalta huomakkaan. voit ihan hyvin työntää sen roskan itselleen hanuriin!
Ei kiinnosta ei. Sinähän sen homofobia - ketjun aloitit vapaassa osiossa, remember, dude?
HarrietM kirjoitti:Eikä minun persoonaan tai mielipiteisiin kannata kiinnittää jatkuvasti huomiota,
alan jo tuntea itseni vainotuksi ko palstalla
tämä mielenkiinto on aika yksipuolista muutenkin, olen toki imarreltu, mutta ilmeisesti tämä kuuluu palstan henkeen, että uusien jäsenien kimppuun hyökätään, no pitää pienellä ihmiselläkin jotain touhua olla.
Phew!
Uusien jäsenien kimppuun? ... Jep jep, Makepeacella on mukavantuntuinen sisar...Phew ;)
HarrietM kirjoitti:kylläpä tänne on pesiytynt roskasakkia jotka tyrkytää mulle jotain viro-rakkautta ja ties mitä
HarrietM kirjoitti:Enkö jo sanonut että haista paskaa? :P meneekö perille??? :P
Roskasakkiapa hyvinkin. Ja miten ala-arvoista kieltä :shock:
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2587
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja MEG »

HarrietM kirjoitti:Enkö jo sanonut että haista paskaa? :P
meneekö perille??? :P ?
Luulen ettei mennyt perille. Nyky-näppäimistöillä voinee lähettää ainoastaan tekstiä ja kuvia.
Mitä sitten tulee tälläisiin "keskusteluihin" yleensä joissa kirjoittajat näkevät vaivaa osoittaakseen henkisen alaikäisyytensä, niin vakavampi ongelma on mielestäni että kahden keskeisissä yv viesteissä voi kolmannesta henkilöstä esittää valheellisia juttuja, joutumatta mitenkään vastuuseen väitteistään.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Lastentarha sekä iso hiekkalaatikko jollaiseksi Minfo on muuttunut...
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Äläs muuta sano!! Pelkkää paskanjauhantaa/OTtä/vittuilua/turhia aloituksia/palstalle kuulumatonta paskaa koko Minfo täynnä......tarttis tehdä jotain, ennen ku koko juttu muuttuu Suoli24 kopioks. Nyt jo on monta oikeasti asiaa harrastava poistunu ja se trendi jatkuu varmasti näillä eväillä!! :evil:
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Lukittu