Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

ketäs sinä pekkaeric kutsut sutturoiksi, mulla on melkein sun ikäisiä lapsia (kielenkehityksestä päätellen). En kuule taida olla mikään suttura sulle enkä kenellekään muulle mutta jo spakko on nimitellä niin tällä hetkellä justiina kävisi oikein hyvin (harmi että mulla on vaan tuollainen tupperwaren muovikaulin, sillä ei saa oikein kunnon pelottelumeininkiä aikaiseksi :roll: )

Mun mielestä on ala-arvoista nimitellä muita kirjoittajia täällä...et ole mitenkään vielä osoittanut ylivertaista älykkyyttä kirjoituksissasi jotta sinulla olisi siihen edes varuksia...tekeekö kolmivuorotyö ihmisestä jotenkin huonomman? Tuntuupi siltä että itse et ole työmaailmaa nähnytkään... jos mä nyt huomenna lähden synnyttämään yöllä niin otan kiitollisuudella vastaan ihan minkä hoitsun vaan joka siellä ovella on mua odottamassa ja tarjoamassa apuaan...eikä täällä kukaan kai oo itseään tarjonnut kenellekään rahasta vai onko sulle joku tarjonnut????sitäpaitsi jos joukossa olisikin joku rakkauden ammattilainen niin ei se välttämättä tarkoita vähäistä älykkyysosamäärää....

mikäs sun anti on tälle maailmalle vai aiotko poistua keskuudestamme yhtä pikaisesti kuin esikuvasi pekkaeric....ilman mitään todellista sanomaa?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Eikö tästä pekkaeric/rimma/kukalie-sotkusta voisi tehdä jo oman topiccinsa? Riidelkää siinä.

Koska kuitenkin aihe on että mikä tässä foorumissa ärsyttää, eikä että kuka/mikä ärsyttää ja kuinka jatkaa juttua/riitaa/whateveriä.

Tehkää se, pliis, koska oikeiden ärsytysten kohteiden lukeminen teidän juttujenne seasta on perkeleestä, eikä tuo draama kiinnosta minua, mitä täällä on jo monta sivullista.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Okei sitten. Vastaan kysymykseen mikä ärsyttää murha.infossa. Sellaset kirjottajat jotka menee henkilökohtaisuuksiin ja alkaa profiloida kirjoittajia kun se on kielletty. Eikös säännöt kiellä sen? Kennekkään ei kuulu kuka kirjoittaja on tai millainen hän on oikeessa elämässä. Mielestäni sanoin ihan asiasta. Satuin vaan tuossa aikasemmin sanomaan että ei kannata kyseisestä"herrasta"välittää.
Ei mulla ole asiaan sen enempää sanottavaa. Mietityttää vaan että miten pitkään tuota pitää kuunnella ennekun siihen puututaan :roll: Pienemmästäkin on pistetty jäähylle täällä.
Mutta mun osalta tämä keskustelu on käyty tässä ketjussa. Kiitos.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

rimma kirjoitti:Okei sitten. Vastaan kysymykseen mikä ärsyttää murha.infossa. Sellaset kirjottajat jotka menee henkilökohtaisuuksiin ja alkaa profiloida kirjoittajia kun se on kielletty. Eikös säännöt kiellä sen?
.....
Mutta mun osalta tämä keskustelu on käyty tässä ketjussa. Kiitos.
No ei homma kyllä hoidu tommoisellakaan.

Melkein sama kuin jos iskisit viimeisen iskun ja sanoisit että ok, homma on minun puolestani finaalissa. Tuo on turhaa härkkimistä, totta helvetissa vastapuoli vastaa tuohon(kin).

En tiedä kuinka vaikeaa se on olla sanomatta yksinkertaisesti yhtään mitään enää, eikä mitään tommosia lapsellisia piikittelyjä ja sen jälkeen et ok, homma ok, kaikki ok, en enää sano mtn.

Saatana. Ja kohta tämä juttu jatkuu ihan samankaltaisena jos mitään ei tehdä. "PE, oot ihan tyhmä." "Niin säkin, tyhmä lehmä, jolla on 16.5 lasta ja punainen omakotitalo jossa on vihreä katto." "Yhyy, etsä voi sanoo noin!!!! Sitä paitti mä oon sua vanhempi, mulla on muksuja!" "Niistä muksuista jos kasvaa samanlaisia ku sinusta, niin MUN VERORAHAT kärsii!" "Sä et ees mtn veroja maksa, tyhmä!" "Niin säkin, tyhmä lehmä, jolla on 16.5 lasta..." Jne jne.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Kemper Boyd
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: To Marras 08, 2007 12:33 pm

Viesti Kirjoittaja Kemper Boyd »

Avoin rasismi häiritsee aina välillä. Minua ei haittaa asiallinen keskustelu maahanmuutosta ja sen lieveilmiöistä, mutta se häiritsee enemmänkin että jotkut keskustelut muistuttavat lähinnä Suomen Sisulaisten kokoontumisajoja.
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Kemper Boyd kirjoitti:Avoin rasismi häiritsee aina välillä. Minua ei haittaa asiallinen keskustelu maahanmuutosta ja sen lieveilmiöistä, mutta se häiritsee enemmänkin että jotkut keskustelut muistuttavat lähinnä Suomen Sisulaisten kokoontumisajoja.
Niin minuakin. Tekijän ihonväri on numero ja huutomerkki silloin, kun se on tumma tyyliin "eipä taaskaan yllättänyt tekijän ihonväri".
Siru
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2007 7:12 pm

Viesti Kirjoittaja Siru »

Mua suunnattomasti häiritsee, kun katsoo viimeisen kirjautumisen jälkeen tulleet uudet viestit, niin seuraavalla sivulla lukee:

Haussa läytyi 50 osumaa.

Siis ei ärsytä, vaan häiritsee tuo pieni kirjoitusvirhe. Ja ei - en ole mikään leppäkerttujen raiskaaja tai oikeinkirjoituksen kiihkoilija. Se vain pistää mulla joka kerta silmään...


Pienet on mulla murheet - myönnetään. :lol:
Gear777
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2008 1:01 am

Viesti Kirjoittaja Gear777 »

Kemper Boyd kirjoitti:Avoin rasismi häiritsee aina välillä. Minua ei haittaa asiallinen keskustelu maahanmuutosta ja sen lieveilmiöistä, mutta se häiritsee enemmänkin että jotkut keskustelut muistuttavat lähinnä Suomen Sisulaisten kokoontumisajoja.
Ja minua ärsyttää nämä suoranaiset "viherpiiperökommariylisuvaitsevaisetvalitanjokaasiasta" pellet :(
"When diplomacy ends, war begins"
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Siru kirjoitti:Mua suunnattomasti häiritsee, kun katsoo viimeisen kirjautumisen jälkeen tulleet uudet viestit, niin seuraavalla sivulla lukee:

Haussa läytyi 50 osumaa.

Siis ei ärsytä, vaan häiritsee tuo pieni kirjoitusvirhe. Ja ei - en ole mikään leppäkerttujen raiskaaja tai oikeinkirjoituksen kiihkoilija. Se vain pistää mulla joka kerta silmään...


Pienet on mulla murheet - myönnetään. :lol:
Ihan sama juttu, mua ärsyttää ihan helvetisti kun tuolla Ajankohtaista -Juuri nyt -palstalla lukee että "pastan säännöt". Kirvelee :D Oon jo kerran siitä tänne natkuttanutkin :)
Nerot hallitsevat kaaoksen
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

pekkaeric kirjoitti:pekkaeric tässä näyttää kuinka älykäs onkaan...hohhoijaa...
Kalessin, sulla on ymmärtääkseni duuni kolmessa vuorossa ja aviomies. Ihan oletuksena vielä harrastuksiakin. Miten helvetissä sulla jää aikaa riidellä täällä, sekä vielä kommentoida toisten riitoja?

Keskityhän siihen avioon, toivon teille parasta.[/quote]

no jopas, kylläpä oletkin läksysi lukenut, kun ihan tiedät kolmivuorotyöstäkin. mutta sen verran on jäänyt sulta ymmärtämättä, että jokaisessa työssä on ne vapaapäivät ja mun vapaapäivät on pyhitetty ihan yksinomaan murha.infolle. koitahan itse käydä etsimässä itsellesi elämä ja tule sitten takaisin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

VoDKa kirjoitti:
rimma kirjoitti:Okei sitten. Vastaan kysymykseen mikä ärsyttää murha.infossa. Sellaset kirjottajat jotka menee henkilökohtaisuuksiin ja alkaa profiloida kirjoittajia kun se on kielletty. Eikös säännöt kiellä sen?
.....
Mutta mun osalta tämä keskustelu on käyty tässä ketjussa. Kiitos.
No ei homma kyllä hoidu tommoisellakaan.

Melkein sama kuin jos iskisit viimeisen iskun ja sanoisit että ok, homma on minun puolestani finaalissa. Tuo on turhaa härkkimistä, totta helvetissa vastapuoli vastaa tuohon(kin).

En tiedä kuinka vaikeaa se on olla sanomatta yksinkertaisesti yhtään mitään enää, eikä mitään tommosia lapsellisia piikittelyjä ja sen jälkeen et ok, homma ok, kaikki ok, en enää sano mtn.

Saatana. Ja kohta tämä juttu jatkuu ihan samankaltaisena jos mitään ei tehdä. "PE, oot ihan tyhmä." "Niin säkin, tyhmä lehmä, jolla on 16.5 lasta ja punainen omakotitalo jossa on vihreä katto." "Yhyy, etsä voi sanoo noin!!!! Sitä paitti mä oon sua vanhempi, mulla on muksuja!" "Niistä muksuista jos kasvaa samanlaisia ku sinusta, niin MUN VERORAHAT kärsii!" "Sä et ees mtn veroja maksa, tyhmä!" "Niin säkin, tyhmä lehmä, jolla on 16.5 lasta..." Jne jne.
En ymmärrä yksinkertaisesti mitä pahaa sulle olen tehnyt? Päätin että en sano enää mitään vaikka mulle vastattais tämän asian tiimoilta. Ei kelpaa sulle. Miksi? Jos taas päätän jatkaa jauhamista, asia ei kelpaa sulle.
Ei ole todellakaan mitään aihetta hukata aikaa tuollaseen"sinä olet, itse olet"-keskusteluun... Vai löydätkö sellaista minun keskusteluhistoriasta? Ei ole siinäkään mitään järkeä että sinä hyökkäät minua vastaan kun aion olla viisaampi ja jättää asian sikseen. Sanoin vaan asian niin kun se minun osaltani on ja jääkööt se viimeinen sana sitten PE:lle jos sille tuntuu, se ei ole mulle tärkeää.
Voitko siis kertoa nyt että mitä väärää tein? :?
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

rimma kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:
rimma kirjoitti:Okei sitten. Vastaan kysymykseen mikä ärsyttää murha.infossa. Sellaset kirjottajat jotka menee henkilökohtaisuuksiin ja alkaa profiloida kirjoittajia kun se on kielletty. Eikös säännöt kiellä sen?
.....
Mutta mun osalta tämä keskustelu on käyty tässä ketjussa. Kiitos.
No ei homma kyllä hoidu tommoisellakaan.

Melkein sama kuin jos iskisit viimeisen iskun ja sanoisit että ok, homma on minun puolestani finaalissa. Tuo on turhaa härkkimistä, totta helvetissa vastapuoli vastaa tuohon(kin)....
En ymmärrä yksinkertaisesti mitä pahaa sulle olen tehnyt?
....
Voitko siis kertoa nyt että mitä väärää tein? :?
Ihminen on itse pahin vihollisensa. Minun ei tarvitse käydä kenenkään kimppuun, sanon vain oman mielipiteeni ja muut luokoon siitä omat mielipiteensä ja -kuvansa.

Minulla ei ole mitään sinua vastaan. Sanoin vain kuten sen näin. Minulle olisi ollut ihan sama kuka olisi sanonut ne sanat mitkä sinä sanoit, sitä mieltä minä olen silti.

Se oli selkeästi semmoinen tyrkytys PE:lle, että käyhän, nyt, vielä kerran kimppuun, että muutkin näkevät miten tyhmä sinä oletkaan, kun haastat vain riitaa!

Enkä puolusta PE:täkään, koska ei hänenkään käytöksensä mallikelpoisinta ole ollut, mutta minusta tässä keskustelussa pitäisi jättää kaikki usuttamiset, koukut ja muut kiemurat välistä ja antaa vain olla. PE on oma luonteensa, sinä olet oma luonteesi, ette tule toimeen keskenään, se on todistettu jo, joten get ovet it ja lopettakaa räkyttäminen, koska se on vain helkkarin tylsää eikä tuo mitään muuta kuin vittuuntumista sivullisille ja ilmeisesti päivän adrenaliiniryöpyn asianosaisille.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Edelleenkään en hyväksy sitä että mennään henkilökohtaisuuksiin ja se pitää. En aio olla eri mieltä koska mielestäni jokaisen palstalla kirjottelevan täytyisi saada olla henkilökohtaisella tasolla rauhassa. Asioista voi olla eri mieltä mutta se ei sitä meinaa että olisi oikeassa vältäämättä. En vaan sille voi yhtään mitään että toimin luonteeni mukaan niin että olen harmistunut asiasta. Jos minua kohtaan ei esitettäisi henkilökohtaisia väitteitä asia olis okei eikä siitä sen kummempaa. Joillekkin on toiset asiat tärkeämpiä kun toiset. Itse pidän "koskemattomuutta" missään muodossa tämänkin kirjottelut pohjana. Eli mielipiteitä saa olla ja pitääkin mutta tänne ei olla tultu arvuuttelemaan kenenkään painoa, pituutta tai elämäntilannetta. Siksi aiheesta tuohdun. Kuitenkin vaikka ei olla oikeassa kanssakäymisessä toisten palstalaisten kanssa muuten kun netin kautta on tärkeää että jokainen saa kirjoitella omassa rauhassa ilman niskaan huohottamista. En tykkää PE:n tyylistä ja harmittaa tahallinen provosointi. Se kun useasti ottaa tulta alleen vaikka ei pitäisi. Niin kun mainitsin osaltani asia oli siinä ja tuskin olisin siitä jaksanut enää vaahdota. Mutta pengotaan nyt tätä asiaa sitten. Huomaan kyllä joistain kirjottajista että ovat tulen arkaa materiaalia ja yksikin sana riittää räjäyttämään potin. Tästäkin hetkestä opiksi ottaen osaan sivuuttaa kaikki turhan informaation jota itsestäni saan palstalta käsin.
Mites nyt sitten? Asiat siis jotka vaivaa kannattaa pitää omana tietonaan ettei kukaan asiaan kuulumaton loukkaannu niistä. Mitä tässä nyt sitten uskaltaa sanoa. Voin nimittäin rehellisesti kertoa että ei ollut tarkoitus lietsoa riitaa vaan kerroin oman mielipiteeni. Jos joku siitä haluaa kehittää purnattavaa niin antaa mennä vaan.
Turha siitä kenenkään vetää hernettä nokkaansa jos sanon vaan sen miltä tuntuu. Oon sitten umpikuja tilanteessa kun olen keskustelupalstalla mutta täytyy yrittää olla hiljaa...
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

pekkaeric kirjoitti:pekkaeric tässä näyttää kuinka älykäs onkaan...hohhoijaa...
Kalessin, sulla on ymmärtääkseni duuni kolmessa vuorossa ja aviomies. Ihan oletuksena vielä harrastuksiakin. Miten helvetissä sulla jää aikaa riidellä täällä, sekä vielä kommentoida toisten riitoja?

Keskityhän siihen avioon, toivon teille parasta.[/quote]
Hihhihhii, pekkaeric osaa tehdä edes lainauksia.
Oikeasti. En tajua millä järjellä ja oikeudella tule antamaan typeriä neuvojasi.

Kyllä mäkin toivon Kalessinille kaikkea hyvää, mutta ei se meitä jätä
:wink:

Sinä pekkaeric tosin voisit häipyä täältä, varmaankaan kenelläkään ei olisi mitään sitä vastaan.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

rimma kirjoitti: Mites nyt sitten? Asiat siis jotka vaivaa kannattaa pitää omana tietonaan ettei kukaan asiaan kuulumaton loukkaannu niistä. Mitä tässä nyt sitten uskaltaa sanoa. Voin nimittäin rehellisesti kertoa että ei ollut tarkoitus lietsoa riitaa vaan kerroin oman mielipiteeni. Jos joku siitä haluaa kehittää purnattavaa niin antaa mennä vaan.
Turha siitä kenenkään vetää hernettä nokkaansa jos sanon vaan sen miltä tuntuu. Oon sitten umpikuja tilanteessa kun olen keskustelupalstalla mutta täytyy yrittää olla hiljaa...
Höpshöps. Mä ainakin avaan tämän ison turpani nii kauan, kuin on aihetta. Ei täällä ole mahdollista miellyttää kaikkia joka asiassa, se on ihan mahdoton jo ajatuksena.
Lukittu