Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Alice Cullen
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 5:40 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Chopper kirjoitti:Lastentarha sekä iso hiekkalaatikko jollaiseksi Minfo on muuttunut...
Ilmapiiri paranisi jo huomattavasti kun poistaisi parikin ihmistä "mielipiteineen".
Toisaalta, jos haluaa itsestään tehdä täysin pellen niin eipä se multa ole poiskaan!
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2583
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja MEG »

Kyllä minfossa on paljon hyvääkin kirjoittelua. Tarkoitin edellisessä kommentissani arvostella lähinnä täällä lautamiehissä ilmenevää joutavaa kinastelua.
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Tiettyjen nickien jatkuva tarve ärsyttää/vittuilla kanssakirjoittajalle/jille. No toisaalta, kyllä tähän maailmaan "ääntä" mahtuu, mutta rajansa kaikella! 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

^ Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Niin ja kun aikansa "leikkii" tulee osuma omaan nilkkaan! Enkä nyt tarkoittanu itseäni, vaan kolmea palstan "turhinta" kirjoittajaa. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

^ Uhkailetko?

edit. Ei olisi ensimmäinen kerta sun näytöillä. Tulee mieleen ne raivoisat privat, missä mm. uhkailit "turhien kirjoittajien" henkeä...
Viimeksi muokannut rosamarine, Ma Helmi 15, 2010 11:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rimma »

John Doe kirjoitti:Enkä nyt tarkoittanu itseäni, vaan kolmea palstan "turhinta" kirjoittajaa. 8)
Mistä ihmeestä päättelit että muut voivat kuulua tähän ryhmään mutta sinulla on oikeus olla kuulumatta? Se joka noita listoja rustaa saattaa päätyä sinne helposti itsekin.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja John Doe »

No aika näyttää, mitä palstalla sallitaan. Itse olen oppinut sen, että vittuilut on syytä jättää lautamiehiin ja siitä pidän kiinni edelleen. Rosamarine voi sitten ihan vapaasti tuoda näkyville oman kantansa, LAUTAMIEHISSÄ, eikä "siellätäällä". Niin ja henkilökohtaiset viestit on tietääkseni HENKILÖKOHTAISIA, vaikka en myönnäkkään olevani teurastaja, lehmää tappaakseen pitäisi olla. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Rengasrauta heiluu ja sillee... Ja välillä vähän itkupotkuraivareita, kädet heiluu näin ja jalat potkii näin... Oho, nyt heilahti törkeä pahoinpitely 8)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Noin siinä on todellakin joskus aikoinaan käyny ja ihan ilman rengasrautoja. 8)
Entivanhaan sai tuomion törkeästä pahoinpitelystä vain, jos käytit apuna asetta, mitä tahansa! Todistettavasti mulle on räpsähtäny "törkeä" ihan paljain käsin JA jaloin......siis oma kehoni oli vaarallinen ja käyttökelpoinen "ase", oikeuden mielestä ja siihen aikaan se oli varsin erikoista.
Rosa nyt tuskin pystyy edes kuvittelemaan miksi, mutta "alan" (laillisen) harrastajat tietävät tasan, mistä on kysymys. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

John Doe, sä aliarvioit mua :D
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
SharQ
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Su Heinä 26, 2009 7:11 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja SharQ »

John Doe kirjoitti:Tiettyjen nickien jatkuva tarve ärsyttää/vittuilla kanssakirjoittajalle/jille. No toisaalta, kyllä tähän maailmaan "ääntä" mahtuu, mutta rajansa kaikella! 8)
Eipä taida herra nähdä metsää puilta. Kävisit vilkasemassa peiliin, niin näkisit yhden turhan ärsyttäjän ja vittuilijan. Lähes tulkoon joka helkkarin ketjussa olet päätäs aukomassa ja lyttäämässä kanssakirjottajia, erinomainen esimerkki Orivesi-ketjusta:
John Doe kirjoitti:Toi edellinen "teoria" on päin persettä, koska OV oli majoittunut Jämsään.
Järjettömän asiallinen kommentti liittyen kanssakirjoittajan spekulaatioihin, eikö? :mrgreen:

Muutenkin hienoa työtä tuolla Orivesi-ketjussa. Postaanpa ensin juttua ja muutaman päivän päästä pyydän ylläpitoa poistamaan. Onhan varmasti riittävän moni jo noteerannut, että olen ollut yhteydessä PoliisiTV:n väkeen :lol:
John Doe kirjoitti:Enkä nyt tarkoittanu itseäni, vaan kolmea palstan "turhinta" kirjoittajaa. 8)


Pistäppä nimiä kehiin, olis kiva nähdä mahdunko joukkoon 8)

Ja voitashan Galluppiin vaikka avata ketju "3 Minfon turhinta kirjoittajaa". Voisipa sinne jokainen, joka uskaltaa, väsätä sitten sen oman "dislike" -listan :D
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja John Doe »

On se muuten hiton hyvä, että pystyn "jakamaan" porukan mielipiteet. Se nääs tarkoittaa lisää lukijoita tähänkin ketjuun. Voi voi sentään, kun ärsytän joitakin.......jaa että miks? Varmaan siks, että toisia ottaa pataan, kun ei pysy "jutuissa" mukana 8)
Edelleen ärsyttää nykymeno Minfossa, mutta so what! (jotta sharkkikin ymmärtäis) :P
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

John Doe kirjoitti:On se muuten hiton hyvä, että pystyn "jakamaan" porukan mielipiteet. Se nääs tarkoittaa lisää lukijoita tähänkin ketjuun. Voi voi sentään, kun ärsytän joitakin.......jaa että miks? Varmaan siks, että toisia ottaa pataan, kun ei pysy "jutuissa" mukana 8)
Edelleen ärsyttää nykymeno Minfossa, mutta so what! (jotta sharkkikin ymmärtäis) :P
Nysse paljastu. Sä haluat oman John Doe ketjun tänne, niinkö? :lol:

Kulta hani pikku puppeli, kun sinä et ärsytä yhtään, sinä nauratat :D Ehana Lilla Gubben...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1267
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

John Doe kirjoitti:On se muuten hiton hyvä, että pystyn "jakamaan" porukan mielipiteet.
Jako menee kutakuinkin John doe / muut.
Lukittu