Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Ärsyttää suunnattomasti Dormeatorin säälittävät provo yritykset jotka lähinnä saa muut kirjoittajat nauramaan. Olen kuullut teinien suusta samanlaisia epätoivosia "haukkumisia" kun ei enää mikään muu auta.. Enää puuttuu se jalan polkeminen ja -Mä en ala mitään, te ootte kaikki vittupäitä ulina!!

Ja kyllä, olen varmaan syntynyt siitä spurgujen lihamyllystä huora äitini perseestä ja nenäni on vino. Kiitos, säästä minut avautumiseltasi!
Life. It´s just fucking thing after nother...
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

jenni82 kirjoitti:Ärsyttää suunnattomasti Dormeatorin säälittävät provo yritykset jotka lähinnä saa muut kirjoittajat nauramaan. Olen kuullut teinien suusta samanlaisia epätoivosia "haukkumisia" kun ei enää mikään muu auta.. Enää puuttuu se jalan polkeminen ja -Mä en ala mitään, te ootte kaikki vittupäitä ulina!!

Ja kyllä, olen varmaan syntynyt siitä spurgujen lihamyllystä huora äitini perseestä ja nenäni on vino. Kiitos, säästä minut avautumiseltasi!
:D

Kuitenkin jatkoa ajatellen:

Kuva
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja matlockb »

rosamarine kirjoitti:Ajattelisin niin, että tekninen ongelma tuskin olisi poistaa nimimerkkiä kokonaisuudessaan, jos ylläpito haluaisi sen tehdä. Ikävä tapa tavallaan, että pitää polttaa siltansa perässään, että bannattaisi foorumilta. No, nämä ovat vain minun mietteitäni. Ehkä kaikelle on syynsä.
Olen huomannut että osa lopullisesti bannatuista nimimerkeistä on poistunut kokonaan, siinä mielessä että nimimerkin tietoja katsomalla tulee vain teksti "Ei löytynyt" tmv. mutta ei nimimerkistä mitään tietoa, viestit kyllä ovat jäljellä.

Suuresti ihmettelen ettei jotain bannata lopullisesti kun sitä noin kovasti haluaa ja oikein vaatii, toiset kun valittaa että "turhaan" tuli banni..
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Oon vähä pettyny toho Dormiksen tilitykseen, siinähän toi vaan luetteli ne faktat musta. Olis nyt edes keksinyt jotain!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Toisten käyttäjien haukkumisella et Dormeator tule varmasti ikibannia saamaan, mutta jos kokeilisit vaikka tällaista taktiikkaa niin ikibanni on varma, tässä sinulle (Dormeator) esimerkki (jossa mielestäni hyvällä kirjoittajalla paloi käämit kunnolla ja ikibanni tuli):
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=1568
hannu hanhi
Axel Foley
Viestit: 2207
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 6:01 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Dormeatorilla vähän vaan ahistaa. Toivottavasti purkaukset jää nettiin.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja matlockb »

hannu hanhi kirjoitti:Dormeatorilla vähän vaan ahistaa. Toivottavasti purkaukset jää nettiin.
Niimpä, se ei ole ollenkaan paha jos nuo solvaukset kohdistuu anonyymeihin keskustelijoihin mutta jos aiheuttavat ongelmia ihmisille ihan oikeassa elämässä niin sitten asiat on todella huonosti.. mutta toivon samaa kuin hannu hanhi tuossa lainaamassani viestissä.
Edelleen Dormeatorin kannattaa muistaa että ikibannia et tule saamaan yksittäisiä käyttäjiä haukkumalla, joten se on turhaa.
aniko
Agentti Scully
Viestit: 651
Liittynyt: To Kesä 18, 2009 10:52 pm
Paikkakunta: Gamla Motown

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja aniko »

rosamarine kirjoitti:Ajattelisin niin, että tekninen ongelma tuskin olisi poistaa nimimerkkiä kokonaisuudessaan, jos ylläpito haluaisi sen tehdä. Ikävä tapa tavallaan, että pitää polttaa siltansa perässään, että bannattaisi foorumilta. No, nämä ovat vain minun mietteitäni. Ehkä kaikelle on syynsä.
Syyksi veikkaisin sitä että sitten alkaisi "poistin tunnarini kännissä, voinko saada ne takaisin" -leikki. Eikä ketjuista pidä poistaa viestejä, koska koko ketju muuttuu sitten äkkiä lukukelvottomaksi. Ihan oikea politiikka, että kirjoitetut hölmöt viestit säilyvät kirjoittajan nimimerkin rasitteena (ketä nyt sitten rasittaa tai ei).
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1269
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Nimimerkin voi poistaa kahdella tavalla: joko niin että viestit säilyy tai niin että myös viestit poistuvat. Samalla poistuu myös kyseisen nimimerkin aloittamat ketjut kokonaisuudessaan.
Dormeator
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: To Syys 03, 2009 7:18 pm
Paikkakunta: Korpi

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Dormeator »

Ei ole vaikeaa poistaa valvojien jösen pois foorumiltaan.
Mutta näköjään murha.info ei jostain syystä tietämättömästä halua asialle tehdä mitään.

Tiedoksi nyt kaikille täällä että minä en ole tosissani ketään oikeasti haukkunut.
Kaikki on ollut pelkkää profoa valvojakoneistolle.

On tässä muitakin keinoja poistaa itteni haamksi foorumilta mutta se tulee tekemää tosi kipeää murha.infon perustajille, älkää sitten itkekö mihin hävisi koko infonne jos ette valvojat hyvällä poista minua ja kirjoituksiani täältä.
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Dormeator kirjoitti:Ei ole vaikeaa poistaa valvojien jösen pois foorumiltaan.
Mutta näköjään murha.info ei jostain syystä tietämättömästä halua asialle tehdä mitään.

Tiedoksi nyt kaikille täällä että minä en ole tosissani ketään oikeasti haukkunut.
Kaikki on ollut pelkkää profoa valvojakoneistolle.

On tässä muitakin keinoja poistaa itteni haamksi foorumilta mutta se tulee tekemää tosi kipeää murha.infon perustajille, älkää sitten itkekö mihin hävisi koko infonne jos ette valvojat hyvällä poista minua ja kirjoituksiani täältä.
Tässä keskustelussa on nyt pari juttua, joita en oikein ymmärrä. Mistä lähtien ja miksi foorumin ylläpito on muuttunut niin byrokraattiseksi, ettei kirjoittaja halutessaan saa poistettua siitä tietojaan, tunnuksiaan ja/tai viestejään? Kyllähän se vielä foorumin alkuaikoina onnistui ilmeisesti aika helpostikin, ja jos katsotte vanhoja ketjuja, niin sieltähän löytyy useitakin ilmoituksia "poistettu kirjoittajan toivomuksesta". En oikein jaksa uskoa, että se johtuisi vain uusista alustoista tai muista teknisistä syistä, vaan enemmänkin halusta. Tämähän alkaa kuulostaa kohta pahemmalta kuin Facebook konsanaan! :mrgreen:

Toisaalta tämä palstahan ei tietääkseni lähettele ilmoituksia esim. sähköpostilla vaan mukaan on aina tietoisesti kirjauduttava, joten äärimmäisen helppo konsti vapautua pahan noidan, anteeksi foorumin pauloista on yksinkertaisesti jättää kirjautumatta sille. Kannattaa kokeilla! :D
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Valdovas kirjoitti: Kyllähän se vielä foorumin alkuaikoina onnistui ilmeisesti aika helpostikin, ja jos katsotte vanhoja ketjuja, niin sieltähän löytyy useitakin ilmoituksia "poistettu kirjoittajan toivomuksesta". En oikein jaksa uskoa, että se johtuisi vain uusista alustoista tai muista teknisistä syistä, vaan enemmänkin halusta.
Onnistui erittäin hyvin, mutta siinähän sitä vasta olikin loogista lukemista. Tyypit kirjoittelivat mitä sattuu ja toisessa hetkessä poistivat kirjoituksiaan.
Olen sata varma, ettei viestejä ole helppo saada poistetuksi pyynnöstä, jos siellä ei ole sisältönä jotakin lakitupa-asiaa. Minfon jäsenlistaa ei pääse rekisteröimättömät lukemaan, mutta viestejä kyllä pääsee. Dormeatorilla on reilut 300 viestiä, tuskin olisi paha poistaa niitä, varsinkin jos suurin osa löytyy gallupin puolelta, mutta.
Entäs kaikki muut kirjoittajat? Kohta poistettavia viestejä saattaa olla tuhansia ja palsta näyttäisi entistä sekavammalta. Ketjuista puuttuisi punainen lanka, tervetuloa kaaos ja tervemenoa jäsenet posteineen.
Eikö olisi helpompaa jättää kirjoittelu noin vain, keksiä aina uusi nimimerkki tai käyttää sitten samaa, onko sillä niin väliä? Eihän tämä ketju ollut ongelmienratkaisupaikka, mutta tähän ärsytykseen ratkaisu on kovin helppo ja ilmeisen lähellä?
Joka tapauksessa, hyvää alkavaa kesää Dormeator, ja onnea elämään, kun et kai tänne enää sitten kirjoittele.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2589
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja MEG »

Dormeator kirjoitti: Edit: menikö..ää piste..ää..
Dormeator kirjoitti:Ei ole vaikeaa poistaa valvojien jösen pois foorumiltaan.
Onko tarkoitus aloittaa Dormeator nimellä jokin vakavampi lehti tai nettikirjoittelu?. En ymmärrä miten jokin minfoilu voisi nimimerkkiä tai taustalla olevaa henkilöä mitenkään kompromettoida.
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Bias »

Ärsyttää, että ei viitsitä vaihtaa näppiksen asetuksia skandinaavisiksi niin että ääkkösetkin toimisivat. Nykyään en edes yritä lukea sellaisia viestejä.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Bias kirjoitti:Ärsyttää, että ei viitsitä vaihtaa näppiksen asetuksia skandinaavisiksi niin että ääkkösetkin toimisivat. Nykyään en edes yritä lukea sellaisia viestejä.
Kaikki eivät ole tietokoneihmeitä, itse mukaanlukien, emme tiedä (oletettavasti) toisen kirjoittajan tietokonetaitoja ja ne ääkkösten pilkut saa kyllä siihen vaikka näppiksessä ei olisi edes ä ja ö-kirjaimia. Että en tiedä johtuuko se enemmän viitsimisestä vai sittenkin osaamisesta vaikka kieltämättä kyseinen asia hieman tekstin lukemista häiritsee minullakin mutta kyllä siitä selvän saa.
Tosin erityisen hyvin ääkkösten puuttuminen sopi nimimerkki Matulalle (siitäkin riesasta on ainakin toistaiseksi päästy) ja hänen epätoivoisiin Anneli (Auer) on syytön-itkupotkuraivariviesteihin, Matulan viestien sisältöä en viitsi sen enempää arvostella tässä, nämä ovat minun mielipiteitäni.
Lukittu