Ärrkele, moderaattorin toveri

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Chefile »

kanlaya kirjoitti:Shinä hävishit :lol:Che
Minkä minä hävisin? Näetkö sinä kätilön pudottama kestohymiö tämän foorumin keskustelun jonain kilpailuna? Ettet vaan olisi näitä samoja "miehiä"..
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Chefile kirjoitti:Hetkinen, tämä kaikkihan lähti siitä että julkisesti täällä haaveilit seiväs pystyssä afrikkalaisen miehen siittimestä. Tämän johdosta olen kehottanut sinua kipuamaan kaapista ulos. Ja taas aloit haaveilemaan spermasta VOK:n vessassa. Kaikki juttusi liittyvät seksiin, lähinnä siis anaaliyhdyntään, penikseen ja vastaanottokeskuksiin. Selvä fantasia sulla kyllä!

Ja monestiko se pitää sanoa: olen taatusti oikeistolaisempi kuin sinä, ihan siis reilusti. Inhoan kommunismia ja vasemmistolaisten ajatusta siitä, että veroja nostettaisiin. Olen markkinaliberaali jos mikä. Sinä sen sijaan et taida tietää politiikasta hevon persettä? Luulet olevasi niin oikeistolainen kun räksytät täällä maanisena mamuista. Tiedoksesi, se ei tee sinusta oikeistolaista vaan tietämättömän ja kouluja käymättömän tollon ainoastaan. Taitaa se alkoholi olla enempi sinun juttusi, jutuista päätellen.
Aika kehnoa trolli-yritystä Shefill, etkö pysty parempaan? :mrgreen: Ymmärrän ettei Venäjän trollikoulussa tosin opita ilmaisua varmasti kovinkaan hyvin verrattuna sivistyneisiin kouluihin.

Ajahan sillä Ladallasi takaisin Stalinin luo Siperiaan kun on niin vaikeaa olla "maahanmuuttajana" Suomessa sinulle. :mrgreen:
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Radiopuhelin kirjoitti:Ihailtavaa yritystä Ärrkeleeltä saada ketju lukkoon kuva- ja viestispammilla :D Laittakaa toki lisää hänen lautamiestekstiään muilta alueilta tänne jos sattuu silmään

Tässä vähän lautamiespuhetta väärällä alueella: Ärrkele valehtelee ensin ja kun se korjataan, alkaa lautamiesteksti ja pyristely että tarkoittikin jotain muuta mitä kirjoitti

Kuva
Kädetön ja jalaton pioneeri radiopuhelin hävisi väittelyn ja nyt itkee täällä katkerana. :mrgreen:
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Ärrkele kirjoitti:
Chefile kirjoitti:Hetkinen, tämä kaikkihan lähti siitä että julkisesti täällä haaveilit seiväs pystyssä afrikkalaisen miehen siittimestä. Tämän johdosta olen kehottanut sinua kipuamaan kaapista ulos. Ja taas aloit haaveilemaan spermasta VOK:n vessassa. Kaikki juttusi liittyvät seksiin, lähinnä siis anaaliyhdyntään, penikseen ja vastaanottokeskuksiin. Selvä fantasia sulla kyllä!

Ja monestiko se pitää sanoa: olen taatusti oikeistolaisempi kuin sinä, ihan siis reilusti. Inhoan kommunismia ja vasemmistolaisten ajatusta siitä, että veroja nostettaisiin. Olen markkinaliberaali jos mikä. Sinä sen sijaan et taida tietää politiikasta hevon persettä? Luulet olevasi niin oikeistolainen kun räksytät täällä maanisena mamuista. Tiedoksesi, se ei tee sinusta oikeistolaista vaan tietämättömän ja kouluja käymättömän tollon ainoastaan. Taitaa se alkoholi olla enempi sinun juttusi, jutuista päätellen.
Aika kehnoa trolli-yritystä Shefill, etkö pysty parempaan? :mrgreen: Ymmärrän ettei Venäjän trollikoulussa tosin opita ilmaisua varmasti kovinkaan hyvin verrattuna sivistyneisiin kouluihin.

Ajahan sillä Ladallasi takaisin Stalinin luo Siperiaan kun on niin vaikeaa olla "maahanmuuttajana" Suomessa sinulle. :mrgreen:
Tiesin sinut tyhmäksi, kenties se huhuttu aivovaurio antaa osansa, mutta että noin tolloko olet? Minähän olen nimenomaan kritisoinut Venäjää täällä joka käänteessä ja tuominnut heidän julmat siviilien pommitukset. Miten minä olen nyt sitten Venäjän trolli? :D Heh, olet sinä kyllä sekaisin! Olisit nyt edes väittänyt CIA-trolliksi, mutta ei sinulla taida tuolta pääkopasta löytyä tarpeeksi ruutia älytä edes tällaista pientä asiaa!

JA ps. Mun ei tarvii ajaa Ladalla! ;) Aja sinä sillä vanhalla japanilaisella romullasi vaikka suohon jos siltä tuntuu, mutta lopeta VOK:ien vakoilu. Et sinä sieltä suihkun ikkunan takaa näe niitä meisseleitä sen paremmin, vaan tulet nyt rohkeasti kaapista ulos.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Ärrkele kirjoitti: Kädetön ja jalaton pioneeri radiopuhelin hävisi väittelyn ja nyt itkee täällä katkerana. :mrgreen:
Kukaan ei usko valehtelijaa. Kaikki voivat käydä toteamassa taas kerran valehtelusi ja lautamiespuheesi

Väittelyä ei voiteta heittämällä lähteetön oneliner, valehtemalla tai ulostamalla yleisellä tasolla vihapuhetta argumenttiesi loppuessa

Chefile, ei kannata mennä trollaukseen mukaan kun se sotkee ketjun aihetta, eivätkä satunnaiset lukijat pääse sitten niin helposti kärryille. Heille lienee kuitenkin oleellisinta huomata tämä moderaattorin toveri. Pidempään mukana olleet osaavat varmasti sivuuttaa nuo Ärrkeleen valehtelut
Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Radiopuhelin kirjoitti:Chefile, ei kannata mennä trollaukseen mukaan kun se sotkee ketjun aihetta, eivätkä satunnaiset lukijat pääse sitten niin helposti kärryille. Heille lienee kuitenkin oleellisinta huomata tämä moderaattorin toveri. Pidempään mukana olleet osaavat varmasti sivuuttaa nuo Ärrkeleen valehtelut
Mutta kun tämä on niin kivaa jo senkin takia, miten tällaista pro-USA-tyypiksi kutsuttua CIA-kätyriä haukutaan nyt Stalinin palvojaksi.

Mutta joo... Olet oikeassa.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Riukiu
Jack Bauer
Viestit: 938
Liittynyt: Ke Touko 27, 2015 6:55 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Riukiu »

Usanismi ja kommunismi ovat melko samanlaisia asioita ja samat voimat ovat johdossa. Vastakkainasettelu niiden välillä on teatteria tyhmille massoille.
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Chefile kirjoitti:sieltä suihkun ikkunan takaa näe niitä meisseleitä sen paremmin
No on sinulla harrastukset, huh huh. Voisitko pitää omana tietonasi kiiiitooos! Paljastit vahingossa syyn miksi te matuhuorat salakuljetatte islamisteja tänne!
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Radiopuhelin kirjoitti:Kukaan ei usko valehtelijaa. Kaikki voivat käydä toteamassa taas kerran valehtelusi ja lautamiespuheesi

Väittelyä ei voiteta heittämällä lähteetön oneliner, valehtemalla tai ulostamalla yleisellä tasolla vihapuhetta argumenttiesi loppuessa

Chefile, ei kannata mennä trollaukseen mukaan kun se sotkee ketjun aihetta, eivätkä satunnaiset lukijat pääse sitten niin helposti kärryille. Heille lienee kuitenkin oleellisinta huomata tämä moderaattorin toveri. Pidempään mukana olleet osaavat varmasti sivuuttaa nuo Ärrkeleen valehtelut
Melko ironista ottaen huomioon, että tämä koko ketju on perustettu trollaaminen mielessäsi. Ei kukaan ota katkeran häviäjän, radiopuhelimen, muna huurussa tekemää runkkausketjua todesta.

Menkäähän siitä Shefillin kanssa yhdessä pyllistämään itään päin. :mrgreen:
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Ärrkele kirjoitti: Melko ironista ottaen huomioon, että tämä koko ketju on perustettu trollaaminen mielessäsi. Ei kukaan ota katkeran häviäjän, radiopuhelimen, muna huurussa tekemää runkkausketjua todesta.
Ketjua ei ole perustettu trollausmielessä. Tässä ketjussa onkin sen takia kuvakaappaukset lautamiesteksteistäsi, että jokainen voi todeta ne itse. Muuhun trollaukseesi en viitsi ottaa kantaa. Kaikki voivat käydä toteamassa lähteettömät onelinerisi, valehtelusi ja vihapuheesi kun sinulta loppuvat argumentit
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Asiaa sivusta seuranneena en voi ottaa kantaa syvällisesti.

Mutta, Shemale tuo telaketjumaisen feminisminsä ehkä liian vahvasti esiin viestiketjuissa, jotka eivät edes käsittele naisen asemaa nyky-yhteiskunnassa.
it's my car !
Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Chefile »

CharlesBronson kirjoitti:Asiaa sivusta seuranneena en voi ottaa kantaa syvällisesti.

Mutta, Shemale tuo telaketjumaisen feminisminsä ehkä liian vahvasti esiin viestiketjuissa, jotka eivät edes käsittele naisen asemaa nyky-yhteiskunnassa.
Siinä toinen jolta on karannut se mopo aikapäiviä sitten jo. Osoita YKSIKIN viesti, jossa ilmenee väitetty feminismini? Ettet vaan olisi jossain psykoosissa LESS SON?
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Trolliradion puhelimessa käy ähinä

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Radiopuhelin kirjoitti:Ketjua ei ole perustettu trollausmielessä. Tässä ketjussa onkin sen takia kuvakaappaukset lautamiesteksteistäsi, että jokainen voi todeta ne itse. Muuhun trollaukseesi en viitsi ottaa kantaa. Kaikki voivat käydä toteamassa lähteettömät onelinerisi, valehtelusi ja vihapuheesi kun sinulta loppuvat argumentit
Kannattaa arkistoida kuvakaappaukset tulevaisuutta varten. Koskaanhan ei tiedä jos tulee tosipaikka ja joudut käyttämään niitä. Ota myös kahdet varmuuskopiot ettei vain käy hassusti jos vaikka kiintolevy hajoaa ja näin menetät elämantyösi - Ärrkeleen kuvakaappaukset - sekä yöunesi. Myös naapureita kannattaa varoa - he voivat viedä kuvakaappauksesi.

Kuva
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Avatar
PaxCow
Adrian Monk
Viestit: 2520
Liittynyt: To Tammi 17, 2013 3:45 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja PaxCow »

Jos haluaa välttyä Ärrkeleen yläastehengessä kirjoitetuilta viesteiltä, kannattaa käyttää palstan vihamiestoimintoa.
Vihamiehet ovat käyttäjiä joita ei huomioida. Näiden käyttäjien kirjoittamia viestejä ei näytetä ja yksityisviestit eivät ole sallittu.
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Trolliradion puhelimessa käy ähinä

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Ärrkele kirjoitti: Kannattaa arkistoida kuvakaappaukset tulevaisuutta varten. Koskaanhan ei tiedä jos tulee tosipaikka ja joudut käyttämään niitä. Ota myös kahdet varmuuskopiot ettei vain käy hassusti jos vaikka kiintolevy hajoaa ja näin menetät elämantyösi - Ärrkeleen kuvakaappaukset - sekä yöunesi. Myös naapureita kannattaa varoa - he voivat viedä kuvakaappauksesi.
Kiitos huolenpidosta, mutta uskoisin että screenshotin pasteaminen tähän vie vähemmän aikaa kuin sinulta keksiä esimerkiksi 28 viestiä valetta päivässä. Kuulostaa ihan kokopäivähommalta. Meillä toisilla ei työnantaja anna roikkua työajalla murhainfossa. Sulla on kivempi esimies :cry:

Kuva
Vastaa Viestiin