Ärrkele, moderaattorin toveri

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Chefile »

kanlaya kirjoitti:Chefile on tippunut kärryiltä :lol: Shemale voisi laittaa taas rakentavaa postia palstalle
:)
Miltä kärryiltä? Sinun jutuistako? Hahahah, mieluusti tipun niiltä kärreiltä ja minä sentään en käytä tuplanickiä toisin kuin anaalikaija, ja olipa vielä niin yksinkertainen että meni paljastamaan itsensä lukuisilla ":D" teinimongerruksellaan! :lol:
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

Chefile kirjoitti:
kanlaya kirjoitti:Chefile on tippunut kärryiltä :lol: Shemale voisi laittaa taas rakentavaa postia palstalle
:)
Miltä kärryiltä? Sinun jutuistako? Hahahah, mieluusti tipun niiltä kärreiltä ja minä sentään en käytä tuplanickiä toisin kuin anaalikaija, ja olipa vielä niin yksinkertainen että meni paljastamaan itsensä lukuisilla ":D" teinimongerruksellaan! :lol:
Hee hee, aivan olet aika oleva :lol:
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Officer Crabtree kirjoitti:Mitäs sinä sitten hengität? :mrgreen: Ja mistä päättelet että olen työelämässä? Ehkä olenkin sosiaalituilla elävä, kivasti ruskettunut, juuri sellainen, joista niin kovasti tykkäät? :mrgreen:
Nyt vaikutat kovasti ketjun aloittaneen radiopuhelimen tuplanikiltä, niin raivoisasti tulit tänne "sattumalta" puolustamaan.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Chefile kirjoitti:Neekerinrunkkaamiset taas mielessä
Voisitko ystävällisesti pitää fantasiasi omana tietonasi, sukkahousu-shefile?
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

kanlaya kirjoitti:Chefile on tippunut kärryiltä :lol: Shemale voisi laittaa taas rakentavaa postia palstalle
:)
Tuskin hän ehtii kun hänellä on
Chefile kirjoitti:Neekerinrunkkaamiset taas mielessä
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Ärrkele kirjoitti:Kas, sieltä kömpi esiin tynnyristään jälleen uusi väittelynsä hävinnyt katkera neekerirunkkaaja. Nimesi loukkaa rapuja joista monet tavalliset ihmiset pitävät sekä puita, jotka ovat hyödyllisiä tuottaessaan happea. Toisin kuin kaltaisesi runkkaaja. :mrgreen:
Kas, sieltä se taas tuli että kenenköhän fantasia tämä on? On kuin keskustelisi hintahtavan teinin kanssa! :lol:

Ihanaa, sukkahousuja, varmasti tykkäät niistä kun hoet samaa kuin neekerin handjobeista!
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Ärrkele kirjoitti:
Officer Crabtree kirjoitti:Mitäs sinä sitten hengität? :mrgreen: Ja mistä päättelet että olen työelämässä? Ehkä olenkin sosiaalituilla elävä, kivasti ruskettunut, juuri sellainen, joista niin kovasti tykkäät? :mrgreen:
Nyt vaikutat kovasti ketjun aloittaneen radiopuhelimen tuplanikiltä, niin raivoisasti tulit tänne "sattumalta" puolustamaan.
... Ja laitetaas vielä vähän lisää sitä raivoisaa:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Toivottavasti ei sattunut liikaa raivoisuuteni. Mutta onneksi sinulla on fantasiasi, niistä voit ammentaa uutta intoa ja jos sieltä kaapistasi ulos uskaltaudut, kenties ihan oikean elämänkin.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Officer Crabtree kirjoitti:... Ja laitetaas vielä vähän lisää sitä raivoisaa:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Toivottavasti ei sattunut liikaa raivoisuuteni. Mutta onneksi sinulla on fantasiasi, niistä voit ammentaa uutta intoa ja jos sieltä kaapistasi ulos uskaltaudut, kenties ihan oikean elämänkin.
Sinuna en puhuisi kaappifantasioista yhtään mitään, ottaen huomioon sinun nahkahattu-homoviiksipoika-avatarisi. Tulee ihan mieleen se Poliisiopiston blueoyster -tunnusmusiikki. Mutta toinen nikkisi Tackleberry tietää siitä varmasti lisää. :mrgreen:
Viimeksi muokannut Ärrkele, Ma Tammi 09, 2017 4:34 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Chefile kirjoitti:Ihanaa, sukkahousuja
Chefile kirjoitti:neekerin handjobeista!
Taas tulee semmoista settiä sukkahousu-shefileltä, että huh huh. Ehkäpä murha.info ei ole se oikea palsta näille kieroutuneille apina-patoutumillesi. :mrgreen:
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Ärrkele kirjoitti:
Officer Crabtree kirjoitti:... Ja laitetaas vielä vähän lisää sitä raivoisaa:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Toivottavasti ei sattunut liikaa raivoisuuteni. Mutta onneksi sinulla on fantasiasi, niistä voit ammentaa uutta intoa ja jos sieltä kaapistasi ulos uskaltaudut, kenties ihan oikean elämänkin.
Sinuna en puhuisi kaappifantasioista yhtään mitään, ottaen huomioon sinun nahkahattu-homoviiksipoika-avatarisi. Tulee ihan mieleen se Poliisiopiston blueoyster -tunnusmusiikki. Mutta toinen nikkisi Tackleberry tietää siitä varmasti lisää. :mrgreen:
Mielenkiintoista! Kerro lisää suosikkipaikastasi! :mrgreen:
Tässähän alkaa poika avautua, kiva että tykkäät avataristani.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Jaahas, se on ollut rankka viikonloppu Ärrkeleellä, ja juhlat taitaa vielä jatkua. Harmi että näkyy mielenterveys taas vähän hänellä rakoilevan. Nyt alkaa näköjään olla taas siinä rajoilla että kohta se huilaa jonkun aikaa, mutta hyvä hänelle niin rauhoittuu taas hetkeksi. Ei ole leikkimistä noilla mielenterveys-asioilla näköjään. Kiva kuitenkin että hänellä on joku paikka jonne purkaa pahaa oloaan

Hauskaa huomata että hän on jopa kaivannut minua. Mutta Ärrkele, joidenkin täytyy tehdä välillä tiiviimmin töitä, että saadaan sinunkin leposidevuorokautesi maksettua
Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Chefile kirjoitti:
Ärrkele kirjoitti:Kas, sieltä kömpi esiin tynnyristään jälleen uusi väittelynsä hävinnyt katkera neekerirunkkaaja. Nimesi loukkaa rapuja joista monet tavalliset ihmiset pitävät sekä puita, jotka ovat hyödyllisiä tuottaessaan happea. Toisin kuin kaltaisesi runkkaaja. :mrgreen:
Kas, sieltä se taas tuli että kenenköhän fantasia tämä on? On kuin keskustelisi hintahtavan teinin kanssa! :lol:

Ihanaa, sukkahousuja, varmasti tykkäät niistä kun hoet samaa kuin neekerin handjobeista!
Mitä ilmeisemmin aivovamma on nyt siinä pisteessä, että luullaan näitä omia fantasioita omiksi kirjoituksiksi. Kova poika olet afrikkalaisen miehen runkkaamisesta kirjoittamaan, ilmeisesti se musta mies ei peloita sinua, vaan kiihoittaa? Ymmärrän toki, jos olet vielä työelämässä ojankaivajana, ettei sellaisessa porukassa haluta tuoda esille näitä taipumuksia. Mutta noh, onneksi on netti.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Pitkän työpäivän jälkeen on hauska huomata miten joillakin riittää aikaa ja mielenkiintoa tutkia jonkun viestihistoriaa ja nillittää yhdestä postauksesta! :mrgreen:
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
annaanna

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Piti oikein tarkistaa tään ketjun otsikko ja aloitusviesti.

Ei löydy täältä eikä Kysy ylläpidolta -ketjustakaan mitään väitetettä ärrkeleen olevan moden tai ylläpidon kaksoisnikki. Kuka ja missä näin väittänyt? Vain ärrkeleen syöttämää juttuako.

Onko olemassa tuollainen väite, kertokaa.

Mitä ihmettä Moderaattorit viestillään tarkoittavat, vai ovatko synnintunnossaan vain sekoilleet? Vai pyörittääkö ärrkele väitteillään koko ylläpitoa, kuten tilanne näyttää olevan, kun saa riehua trollottelemassa.

Ihme uhriutumiselta vaikuttaa yp.


Ylläpidon tietojen mukaan Ärrkele ei ole kenenkään moderaattorin tai ylläpitäjän tuplanikki.
Chefileä ei nyt juuri oikein kiinnosta vakoilla.
Tapelkaa muualla.


???????????????????????????????????????????????????

Näin tämä ketju on aloitettu ja edelleen jatkuu ihmettely tään ärrkeleen toiminnan sallimisesta. Päivittäin.
Radiopuhelin kirjoitti:Olen tässä tarkemmalla silmällä seuraillut jonkun aikaa moderaattorien bannivasaran toimintaa, ja selkeästi nimimerkki Ärrkeleen suoltamasta jatkuvasta lautamiestekstistä väärällä alueella ei hänelle banneja anneta. Tähän ketjuun siis keräämme esimerkkejä ja seurantaa siitä kuinka nimimerkki Ärrkele on moderaattorien suojeluksessa. Alla muutama kuva esimerkkinä joista ei bannia tule. (paitsi niille jotka raportoivat Ärrkeleen lautamiestekstin tai sanovat edes puolella sanalla takaisin) Toivoisinkin että myös muut moderaattoreiden venäläiseen sananvapauslinjaan kyllästyneet pasteaisivat tänne Ärrkeleen lautamiestekstit kaikkien nähtäville. Ärrkeleen vihapuhetekstejä en lähtenyt tässä vaiheessa perkaamaan, kun se on varmaan vähän harmaata aluetta sen suhteen onko niistä ollut tapana jakaa bannia muillekaan

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Vaikka tämä keskustelu on lautamiesalueella, huomaatte että itse olen kohta taas bannissa lautamiestekstistä väärällä alueella. Mutta päivitän sitten taas kuvia kun bannit ovat ohi.
Kysy mitään vaan ylläpidolta -ketjussa kirjoitti tänään:
Ärrkele » 06 Maalis 2017, 22:14
Radiopuhelin kirjoitti:
Ärrkele jatkuvasti syyttää myös minua milloin kenenkin tuplanimimerkiksi. Joten tutkisitteko olenko kirjoittanut jollain muulla nimimerkillä tai antaisitteko paskanpuhuja-Ärrkeleelle bannia seuraavasta valheellisesta syytöksestä? Tämä on mielestäni ihan kohtuullinen pyyntö
Eli teit syyttämisketjun minusta jossa puhut täyttä kuviteltua paskaa itse , eli väität että olen moderaattori ja nyt sitten itket täällä moderaattoreille kun kun kaikki valheesi on osoitettu vääriksi ja et pärjääkään enää väittelyssä?
ViperFace
Martin Riggs
Viestit: 634
Liittynyt: Ma Tammi 20, 2014 1:33 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja ViperFace »

YP ei aio selvästikkään tehdä tälle tapaukselle mitään. Ainoa oikea tapa menetellä on vaieta tämä ja vastaavat öyhöttäjät kuoliaaksi. Ei kukaan jaksa loputtomiin yksin puhua paskaa. :idea:
Vastaa Viestiin