EINSATZGRUPPEN kertoo sinusta totuuden!!!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

annaanna

EINSATZGRUPPEN kertoo sinusta totuuden!!!

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Olisiko aika toimintastrategian muutokseen?

En sinulta mahdottomia pyydä, kuten lopettamaan banneja aiheuttavaa, asiaketjuissa tapahtuvaa ylilyövää muitten nimittelyä, sättimistä, vähättelyä, uhkaamista ja asiatonta kielenkäyttöä.
Jatkat järkesi perästä.

Pyydän vain, että sitten bannit saatuasi kärsit ne reilusti loppuun saakka. Viestihistoriasi (einsatzgruppen) mukaan olet ansainnut kyllä kymmeniä viikon-kahden banneja!

YHDEN NIKIN pitäisi riittää niin sinulle kuin meille muillekin.

(Jos et tähän kykene, niin jätä ainakin ketjujen avaaminen kaksoisnikilläsi typerien seuraamusten takia)

.......

Tässä sinulle henkireikäketju, ole hyvä ja anna palaa.
annaanna

Re: EINSATZGRUPPEN kertoo sinusta totuuden!!!

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Näinhän se on noitten vajaamittaisten kanssa.


Doctor Lecter, totuus sinusta:

En käytä mielikuvaharjoittelua, mutta oletan sinun astuvan orastavan seniiliyden ensiaskeleitasi ja lisääntyneen estottomuuden ja pidikkettömyyden takia tämän nettikirjoittelun ajallisesti vähentävän poplarin suojista tapahtuvaa itsesi paljastelua bingohallin nurkilla ja uimahallin takana, ainutta mielihyvää tuottavaa toimintaa jota enää hepistäsi saat.

Terveisin Tupla :D

.......

Jotenkin tähän tapaan ajattelin ketjun etenevän (tuskin tämä omaan nilkkaan kuitenkaan ...)
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: EINSATZGRUPPEN kertoo sinusta totuuden!!!

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Nimim. Einsatzgruppeni voisi jaksaessaan valaista, että minkä puolella hän on tai minkä puolesta olisi valmis taistelemaan? Kaikille lienee kuitenkin selvää se inhon kohde?

Oletan, että satsi on sen verran kovis kuitenkin, että uskaltaisi vastata(jos nätin YV:n laitat, saatat jopa saada kuiskata sen mun korvaan; Tiedäthän, sen vuuleevuun tms.

Oli miten oli, tapasin minä tätä fasistiksi itseään kutsuvaa ihmistä eli en, niin lausun ajatukseni julki näin:
Ihminen joka ei ole minkään puolesta, pelkästään vastaan, on kuitenkin tyhjä kuin ryssän smirrepullo. Just se jonka sun ns kaveri rikkoi sun koiville, ihan vittuillessaan ku näki sun raukkuuden lävitse.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
killingfields
Nikke Knakkertton
Viestit: 183
Liittynyt: Su Heinä 24, 2016 9:49 pm

Re: EINSATZGRUPPEN kertoo sinusta totuuden!!!

Viesti Kirjoittaja killingfields »

Einsatzgruppen kirjoitti:
Suomen puolesta, sen tiedän, että sinä olet puolesi valinnut, Venäjän desantti, maanpetturi! Sinä taas voit valaista miksi et enää kirjoita nimimerkillä Samppalainen? Mihin Samppalainen kadonnut?

Muuhun lässytykseen :mrgreen:
Ei kannata lähteä tapailemaan ryssän agentteja, olet selvästi päässyt piikiksi Iivanan lihaan, siellä on käsky käynyt kaivaa poloniumit esiin.

Muuten ihan vitun säälittävää tuon vemputtajan harrastama nettiuhkailu, taitaa kiristää vanne desantin päätä oikein tosissaan. 8)
Paa
Jane Marple
Viestit: 1009
Liittynyt: Ti Huhti 09, 2013 8:19 pm

Re: EINSATZGRUPPEN kertoo sinusta totuuden!!!

Viesti Kirjoittaja Paa »

Einsatzgruppen saanko kysyä miksi lähes aina pilkkaat ja nimittelet muita? Sellainen vie tilaa itse asialta ja lisää vaan eripuraa.
Niin kuin kasvot kuvastuvat vedessä, niin ihmisen sydän toisessa ihmisessä. (Snl.27:19)
annaanna

Re: EINSATZGRUPPEN kertoo sinusta totuuden!!!

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Paa kirjoitti:Einsatzgruppen saanko kysyä miksi lähes aina pilkkaat ja nimittelet muita? Sellainen vie tilaa itse asialta ja lisää vaan eripuraa.
Asian ytimessä ollaan.

Miksi sortua nössömäiseen nimittelyyn, ei ymmärrä.
Ryssitely hämärtää pointtisi.

Itse en tosin koskaan epäröi aiheuttaa suoranaista kauhua ja kuvotusta kanssakirjoittajissa. Hauskaa havaita miten nikkini ympärillä välillä pyöritään ja uskalletaan pitkällä kepillä juuri ja juuri tökätä kuin vesikauhuista rakkia. Mutta minulla ei mitään pointtia olekaan yleensä pelissä, flunssaviikon huvittelua nytkin menossa.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: EINSATZGRUPPEN kertoo sinusta totuuden!!!

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Einsatzgruppen kirjoitti:
On Anoi Kaa kirjoitti:Nimim. Einsatzgruppeni voisi jaksaessaan valaista, että minkä puolella hän on tai minkä puolesta olisi valmis taistelemaan? Kaikille lienee kuitenkin selvää se inhon kohde?
Suomen puolesta, sen tiedän, että sinä olet puolesi valinnut, Venäjän desantti, maanpetturi!
OK, nyt ymmärrän. On varmasti ikävää, kun ei kykene viestimään asiaa aiemmin ja asiallisella tavalla. Se varmastikin nyppii niin paljon, ettei sitten oikein selkeästi kykene ajattelemaan, saatika sitten viestimään päänsisäistä sekasotkua. Ainoa mihin kykenee, onkin sitten alakoulumainen "nettirageaminen :mrgreen: " ja muiden nimittely ryssiksi, desanteiksi ja muiksi kätyreiksi.

Voisitko esimerkiksi perustella edes hieman tarkemmin miksi tämä minun nimimerkki On Anoi Kaa on ryssän kätyri jne ja antaa meille muillekin siten vinkkejä, kuinka tällaisen voi tunnistaa? Voit näin osoittaa tarpeellisuutesi itsenäisen Suomen puolesta taistelevana.

Maanpuolustusorganisaatiossa, missä olen mukana, tarvitaan isänmaallisia ihmisiä, mutta jonkunlaista harkintakykyä ja käytöstapoja edellytetään (omasta mielestään)isänmaallisimmiltakin.
Muuten olisin antanut sinulle pari neuvoa kuinka voisit paremmin vaikuttaa isänmaamme puolustukseen, mutta edellä kertomani perusteella et kelpaisi joukkoon.

Jos saan kohteliaasti tiedustella, mitkäs ne onkaan nimimerkki Einsatzgruppenin tai Killingfieldsinkin sotilasarvot ja onkos tullut armeijan jälkeen(jos se siis käyty) otettua osaa itsenäisen Suomen ylläpitoon. Joko sotilaallisesti tai siviilipuolella vaikuttamalla?
Einsatzgruppen kirjoitti:Sinä taas voit valaista miksi et enää kirjoita nimimerkillä Samppalainen? Mihin Samppalainen kadonnut?

Muuhun lässytykseen :mrgreen:
Minusta on moneen ja olen varsin kyvykäs ihminen, mutta siltikään edes minä en voi vastata muiden nimimerkkien kirjoitteluajoista tai -tavoista. Jos voisin, täällä olisi muutamia joiden kirjoitusfrekvenssiä harventaisin oleellisesti...

PS. Oletkos muuten muistanut muuten ilmoittaa minusta(ja lukuisista muista nimimerkeistäni) Supolle? Olen täällä avoimella ip-osoitteella ja jos sieltä minulle viestiä tulisi, mielelläni kertoisin henkilöllisyyteni ilman pakkokeinoja.
https://www.poliisi.fi/nettivinkki
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: EINSATZGRUPPEN kertoo sinusta totuuden!!!

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Kuva
Erään suomalaisen keskustelupalstan möykkäsatsi, just se vihainen henkinen lapsi, harrastamassa omasta mielestään isänmaallista toimintaa. Tästä hän ei voi syyttää muita.
(Kuva ei liity millään tavalla nimim. Einsatzgruppeniin, tarkoituksena on kuvata toimintaa mikä kannibalisoi omat, jalotkin tavoitteet.)
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Paa
Jane Marple
Viestit: 1009
Liittynyt: Ti Huhti 09, 2013 8:19 pm

Re: EINSATZGRUPPEN kertoo sinusta totuuden!!!

Viesti Kirjoittaja Paa »

Eli kun sinua nimitellään, niin vastaat takaisin samalla mitalla? Mutta voisit olla myös ryssän desantteja fiksumpi ja jättää haukkumiset heille :)
Niin kuin kasvot kuvastuvat vedessä, niin ihmisen sydän toisessa ihmisessä. (Snl.27:19)
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2506
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: EINSATZGRUPPEN kertoo sinusta totuuden!!!

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Einsatzgruppen kirjoitti:
On Anoi Kaa kirjoitti:
PS. Oletkos muuten muistanut muuten ilmoittaa minusta(ja lukuisista muista nimimerkeistäni) Supolle? Olen täällä avoimella ip-osoitteella ja jos sieltä minulle yviestiä tulisi, mielelläni kertoisin henkilöllisyyteni ilman pakkokeinoja.
https://www.poliisi.fi/nettivinkki
Pistetään seurantaan, josko antaisin vinkkiä. Olen omani osani tehnyt maanpuolustustyöstä, ikä alkaa jo painaa, mutta kyllä minä vielä kerran ratsaille nousen Suomen puolesta jos tarve vaatii. Se,että olen joutunut kasvamaan ilman isoisää joka kaatui Suomen puolesta ryssän valtausyritystä torjuessaan on jo riittävä veriuhri, mutta kyllä minä olen tehnyt ja teen ekstraakin.

Mites oma isoisäsi? Käpykaartissa?
Käsittääkseni jokaikinen laiton siirtolainen kuuluu käpykaartiin.

Muutama viikko vielä sinun vihapuhetta ja modet laittavat sinut viesteineen bittiavaruuteen
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17112
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: EINSATZGRUPPEN kertoo sinusta totuuden!!!

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Toisesta ketjusta:
killingfields kirjoitti: Tuohan on...LAUTAMIESTEKSTIÄ.

Vittu! Sä oivalsit! Hienoa.
killingfields kirjoitti:Taisi Doctorille osua ja upota tuo einsatzgruppenin heitto, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa
Ei uponnu. Ei sinun, eikä mielikuvituskaverisi - einsatzgruppenin.
killingfields kirjoitti:Itse olen törmännyt juopotteleviin suomalaisiin useastikkin, useammin kuin juopotteleviin neekereihin, sanotaanko, että kerra sadasta kyseessä on joku muu kuin valkoihoinen.
No onpa yllätys. Suomessa kun on melkoisesti enemmän suomalaisia kuin neekereitä. Entä ryssiä? Oletko nähnyt niiden juopottelevan? Se vasta kauheaa onkin. Unohdit tällä kertaa tuomita ryssät. Keijoannikki.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
killingfields
Nikke Knakkertton
Viestit: 183
Liittynyt: Su Heinä 24, 2016 9:49 pm

Re: EINSATZGRUPPEN kertoo sinusta totuuden!!!

Viesti Kirjoittaja killingfields »

Doctor Lecter kirjoitti:Toisesta ketjusta:
killingfields kirjoitti: Tuohan on...LAUTAMIESTEKSTIÄ.

Vittu! Sä oivalsit! Hienoa.

.
Mitä ihmettä sinä tänne ketjuun ruikutat, jos isäsi pani sinua ja äitisi oli huora? :mrgreen: Mutta tiedätkös mitä, sillä ei ole enää kohta sinulle mitään väliä, eikö olekkin kivaa, ainakin kanssaihmisille :wink: :lol:
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17112
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: EINSATZGRUPPEN kertoo sinusta totuuden!!!

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Miksi nimimerkki killingfields kimpaantuu nuinkin kauheesti kun on kyse toisen nimimerkin, Einsatzgruppen, arvostelusta? :mrgreen: Olisiko ryssillä jotain tekemistä sen kanssa? Vai liekö putintrolli asialla?

Jospa Einsatzgruppen vastaisi tähän ihan itse.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
killingfields
Nikke Knakkertton
Viestit: 183
Liittynyt: Su Heinä 24, 2016 9:49 pm

Re: EINSATZGRUPPEN kertoo sinusta totuuden!!!

Viesti Kirjoittaja killingfields »

Doctor Lecter kirjoitti:Miksi nimimerkki killingfields kimpaantuu nuinkin kauheesti kun on kyse toisen nimimerkin, Einsatzgruppen, arvostelusta? :mrgreen: Olisiko ryssillä jotain tekemistä sen kanssa? Vai liekö putintrolli asialla?

.
Pysyhän nyt vaipoissasi, sinä itse liimailit tänne minun kirjoituksiani, luoja ties miksi, ehkä dementiasi ja sekapäisyytesi vuoksi.
Vastaa Viestiin