Epitaph - Erään nettinikin kuolema

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Epitaph - Erään nettinikin kuolema

Viesti Kirjoittaja kerroush »

.
Epitaph

Teen kohta murhan. Murhaan nikkini ja menen näytön katveeseen piiloon.

Hyvästi.

K
Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Epitaph - Erään nettinikin kuolema

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Onko sulla kaikki ihan hyvin?
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Epitaph - Erään nettinikin kuolema

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Älä nyt, etkö jaksa täällä enää aikaa viettää?
Gods made heavy metal.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10846
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Epitaph - Erään nettinikin kuolema

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Onneksi voi tulla uusin voimin uudella nikillä myöhemmin takaisin!
"Olen seurannut tätä Ulvila-keskustelua jo vuosia, mutta rekisteröidyin vasta marraskuussa. Ei ole epäilystäkään, että Anneli on syyllinen! Erityisesti on ihmetyttänyt, ettei hänellä tuntunut olevan mitään hätää puhelun aikana. Jokainen normaali äiti olisi vienyt lapset turvaan, mutta ei Anneli!"

8)
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
zem
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Pe Marras 16, 2012 4:41 pm

Re: Epitaph - Erään nettinikin kuolema

Viesti Kirjoittaja zem »

kerroush kirjoitti:.
Epitaph

Teen kohta murhan. Murhaan nikkini ja menen näytön katveeseen piiloon.

Hyvästi.

K

Moikka!

(Kateeksi käy...)
poepporoo
Theo Kojak
Viestit: 1121
Liittynyt: Su Touko 05, 2013 10:22 am

Re: Epitaph - Erään nettinikin kuolema

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

Inhorealisti on joukoistamme poissa(omasta halustaan), mutta se on sääli koko palstalle, mielestäni.. :?
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
inner circle
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Joulu 28, 2014 5:13 pm

Re: Epitaph - Erään nettinikin kuolema

Viesti Kirjoittaja inner circle »

Kuolemannaakka kirjoitti:Onneksi voi tulla uusin voimin uudella nikillä myöhemmin takaisin!
"Olen seurannut tätä Ulvila-keskustelua jo vuosia, mutta rekisteröidyin vasta marraskuussa. Ei ole epäilystäkään, että Anneli on syyllinen! Erityisesti on ihmetyttänyt, ettei hänellä tuntunut olevan mitään hätää puhelun aikana. Jokainen normaali äiti olisi vienyt lapset turvaan, mutta ei Anneli!"

8)
"Kysy vaikka vaimoltani! Hän on samaa mieltä."
Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2112
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Epitaph - Erään nettinikin kuolema

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

poepporoo kirjoitti:Inhorealisti on joukoistamme poissa(omasta halustaan), mutta se on sääli koko palstalle, mielestäni.. :?
On helppo yhtyä näkemykseesi.Inhorealisti oli taitava,asiallinen ja järkevä palautteen antaja.Luulisin, että hän kuitenkin käy joskus lukemassa minfoa, vaikka olisi lopettanutkin kirjoittamisen.

Nimimerkki "Chikatilo" ei myöskään ole aikoihin kirjoitellut.Ehkä vielä joskus saamme hänestäkin kuulla.

Täytyy kunnioittaa Kerroushin omaehtoista päätöstä.Ainahan se harmittaa, kun joku pitkäaikainen kirjoittelija vetäytyy sivummalle.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9180
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Epitaph - Erään nettinikin kuolema

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Olisi ollut kiva kuulla, miksi kerroush vetäytyi pois palstalta. Lukiko hän Anneli Auerin kirjoittaman kirjan "Murhalesken muistelmat" vai mitä mahtoi tapahtua?

Minäkin elin toivossa, että olisin päässyt korkeimman oikeuden päätöksen myötä vetäytymään pois palstalta. Valitettavasti korkein oikeus ei halunnut korjata syyttömään ihmiseen kohdistuneita vääryyksiä, joten jonkin aikaa täällä vielä jatketaan.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Epitaph - Erään nettinikin kuolema

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Pieni liekki kirjoitti:Olisi ollut kiva kuulla, miksi kerroush vetäytyi pois palstalta. Lukiko hän Anneli Auerin kirjoittaman kirjan "Murhalesken muistelmat" vai mitä mahtoi tapahtua?

Minäkin elin toivossa, että olisin päässyt korkeimman oikeuden päätöksen myötä vetäytymään pois palstalta. Valitettavasti korkein oikeus ei halunnut korjata syyttömään ihmiseen kohdistuneita vääryyksiä, joten jonkin aikaa täällä vielä jatketaan.
Lopeta sinä tuo kirjan mainostaminen, koska se on palstalla kiellettyä. Olen ollut pitkään viittä vaille valmis vasikoimaan sinut jatkuvasta mainostamisesta.

Mieluummin olisin nähnyt lieskan poistuvan palstalta, kuin kerroushin, hänen kommenttinsa saivat minut aidosti nauramaan monet kerrat. Uskallan jopa toivoa, että hän vain kusetti meitä ja palaa takaisin.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9180
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Epitaph - Erään nettinikin kuolema

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

WalkingDisaster kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Olisi ollut kiva kuulla, miksi kerroush vetäytyi pois palstalta. Lukiko hän Anneli Auerin kirjoittaman kirjan "Murhalesken muistelmat" vai mitä mahtoi tapahtua?

Minäkin elin toivossa, että olisin päässyt korkeimman oikeuden päätöksen myötä vetäytymään pois palstalta. Valitettavasti korkein oikeus ei halunnut korjata syyttömään ihmiseen kohdistuneita vääryyksiä, joten jonkin aikaa täällä vielä jatketaan.
Lopeta sinä tuo kirjan mainostaminen, koska se on palstalla kiellettyä. Olen ollut pitkään viittä vaille valmis vasikoimaan sinut jatkuvasta mainostamisesta.

Mieluummin olisin nähnyt lieskan poistuvan palstalta, kuin kerroushin, hänen kommenttinsa saivat minut aidosti nauramaan monet kerrat. Uskallan jopa toivoa, että hän vain kusetti meitä ja palaa takaisin.
En ymmärrä, kuinka olen sinut suututtanut ja miksi olet lähes koko ajan kimpussani. Moni minua kiusanneista henkilöistä on ymmärtänyt kiusaamisensa lopettaa, kun olen asian ottanut esiin.

Jemma vaatii vähän väliä naapuripalstalla tuomaan esille, mistä lähteistä olen tuonut tiettyjä asioita esille kirjoittaessani täällä palstalla. Yksi tärkeimmistä tietolähteistä, joita olen käyttänyt on juuri tuo parjaamasi Anneli Auerin kirjoittama kirja. Sinä tuskin olet sitä vaivautunut lukemaan, koska epäilen, ettet ole viitsinyt perehtyä kunnolla Ulvilan murhaoikeudenkäynteihin liittyviin asiapapereihinkaan.

Admin on 16.8.2016 antamassaan syystiedotteessa todennut mm. seuraavaa:
Lisäksi muistutamme että Murha.info on anomyymi keskustelupalsta, jossa keskustellaan oikeisiin rikoksiin liittyvistä aiheista.
Minä olen ainakin noudattanut tätä ohjetta. Sille minä en voi mitään, jos täällä palstalla on keskustelijoita, jotka eivät ymmärrä asiakokonaisuuksia edes sen vertaa, että tajuaisivat mikä on olennaista aineistoa jonkin rikostapauksen yhteydessä ja mikä ei.
Frankie
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ke Touko 09, 2012 5:45 pm

Re: Epitaph - Erään nettinikin kuolema

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Ei jumalauta...Liekki, olet ihan saatanan vastenmielinen ämmä. Hyi helvetti.
Oletko jo miettinyt Lohjan rivitalopaloa, olisikohan varoitus.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9180
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Epitaph - Erään nettinikin kuolema

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Frankie kirjoitti:Ei jumalauta...Liekki, olet ihan saatanan vastenmielinen ämmä. Hyi helvetti.
Oletko jo miettinyt Lohjan rivitalopaloa, olisikohan varoitus.
Leikit todella vakavilla asioilla. Olen pahoillani siitä, että poliisi ei ole riittävällä vakavuudella suhtautunut tiettyihin tuhopolttoihin, jotka kytkeytyvät mahdollisesti Ulvilan murhatapaukseen. Toivon, että myös sinä olet poliisiseurannassa. Varoituksia hiljaa pysymisestä olen saanut liiankin kanssa.
peltirumpu
Axel Foley
Viestit: 2142
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 10:04 am

Re: Epitaph - Erään nettinikin kuolema

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Tervemenoa vajacci. Kukaan ei jää kaipaamaan!
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Epitaph - Erään nettinikin kuolema

Viesti Kirjoittaja Tara »

Kuolemannaakka kirjoitti:Onneksi voi tulla uusin voimin uudella nikillä myöhemmin takaisin!
"Olen seurannut tätä Ulvila-keskustelua jo vuosia, mutta rekisteröidyin vasta marraskuussa. Ei ole epäilystäkään, että Anneli on syyllinen! Erityisesti on ihmetyttänyt, ettei hänellä tuntunut olevan mitään hätää puhelun aikana. Jokainen normaali äiti olisi vienyt lapset turvaan, mutta ei Anneli!"

8)
Naakka, et tiedä vittujakaan kerroushin ''syistä''... olet kyllä varsinainen piipaa-puupää.

Taas kerran se nähtiin: Kuolemannaakka kuvittelee, että kaikki ovat samanlaisia kuin hän. Nilkki.

PS: naakkahan on tuskin ollut päivääkään poissa minfosta edes ollessaan bannattuna tai saatuaan kunnolla nokilleen. Aina ilmaantuu siksi aikaa, kun naakka sukii sulkiaan, joku lörppö hänen tilalleen jatkamaan juuri siitä mihin naakka kompastui.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Vastaa Viestiin