Annaanna...

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11303
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja URSA »

Tajusin kesän aikana batiikkinoitaoletetun olevan vielä tuota oletustakin säälittävämpi tapaus. Kyse on otuksesta, joka ei kelpaa edes niille kaikista epätoivoisimmille kansalaisuutta avioliiton kautta hakeville tummille miehille, ja siksi ainoa keino tuolla otuksella saada edes jotakin huomiota on trollaaminen.

corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Re: Annaanna...

Viesti Kirjoittaja corppi »

Moi Annaanna,
Mitä sulle kuuluu?

Pitkästä aikaa joku aihe on innostanut lukemaan ja kirjoittelemaan vähän enemmän niin ajattelin samalla katsastaa vieläkö sie täällä roikuskelet.

Mukkelia syksyä sinne :D

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Kesän jälkeen tilanne pahentunut, liikaa tai liian bähän lääkitystä. Norjan lanssisekoiliketjusta lievimmästä päästä oleva esimerkki:
Annat ja persueerikit suoltavat valetta minkä ehtivät ja lähdekritiikki on nollissa, vaikka eivätpä he lähteitä juuri käytä. Annat kirjoitan näin, koska nimimerkki ja jakomielisyyteen viittaavat kirjoitukset:
annaanna kirjoitti:
To Loka 24, 2019 1:31 pm
Per Erik Hasselblad kirjoitti:
Ke Loka 23, 2019 2:09 pm

Ei tarvitse kuulua mihinkään järjestöön ollakseen natsi.
Uutisoinnin perusteella noi sankarit on natseja, oli jäsenkortti taskussa tai ei.
Aivan. Käsittämätöntä, jopa suorastaan järjenköyhää menoa täällä. Kun on jo uutisoitu uusnatsismia kannattaneesta tekijästä:
Useiden riippumattomien lähteiden mukaan miehellä on suhteita Pohjoismainen Vastarintaliike -uusnatsijärjestöön. Lähteiden mukaan hän ei ole vastarintaliikkeen jäsen, mutta hän levittää liikkeen propagandaa aktiivisesti.

Poliisin mukaan tapauksesta epäillyllä parivaljakolla on yhteyksiä äärioikeistoon.
Asianajan suulla siellä on näköjään kiistetty nuo natsiyhteydet ja väitetty ihan vaan päähänpistosta olleen kysymys :D
Natsinpoikasilla on aina mitä mielikuvituksellisimpia selityksiä, näitä saa ääneen naureskella.

Aatteen kannattajat vaikuttavat järjestelmällisesti kieltävän aatteen kannattamisen. Myös järjestöt aina kiistävät nämä jäsenyydet ja kannattajana olot. Sen verran on järkeä päässä, vaikka muuten sekaisin ovatkin.

Terroria eli kauhua ja pelkoa myös ovat olleet levittämässä, tarkoituksellisesti. Ajamalla autolla ihmisten päälle kävelytiellä ja sitten lanssilla jalkakäytävillä.
//
Toivottavasto Hasselblab palaat takaisin palstalle, liian moni on heittänyt rukkaset santaan. Kestävyyttä sinne!
Kaikki yliajajat ovat natseja, se Helsingin Jaguar-kaahari oli sitten itse Aatun poika, tällä annojen ajatusmaailmalla. Ihmetyttää myös öyhötys Vastarintaliikkeeseen kuulumisesta, kun he ovat erittäin huumevastaisia.

Sitten totuutta:
damfin kirjoitti:
Ke Loka 23, 2019 9:51 pm
Ja eikun takaisin lähtöruutuun, ei ollut terroristi, ja äärioikeistoyhteydetkin jo kiistettiin... vielä kun tämän tavallisen rikollisen nimi saataisiin julkisuuteen jotta voitaisiin päätellä jospa hän kuitenkin mahtaisi olla rasistista arjalaista rotua.
Oslon päälleajosta epäilty oli tavallinen rikollinen, eikä hänellä ollut terroristista tarkoitusta, sanoi Norjan sisäisen turvallisuuspalvelun PST:n tiedottaja keskiviikkona.
Epäillyn asianajaja kiisti jo aiemmin tiedot, joiden mukaan miehellä olisi yhteyksiä äärioikeistoon. Sanomalehti Aftenpostenille puhunut asianajaja pitää todennäköisenä, että ambulanssin varastaminen ja sitä seuranneet tapahtumat olivat päähänpisto.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nor ... #gs.bzyjmt
//
PS. Puolitoista vuotta palstalla höpöttänyt ei ole uusi kirjoittaja.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1421
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

Anusannaa vituttaa kuin pientä sompanssia kyn lähes kaikki rikokset liittyvät mutakyrpiin

Ja annahan keskusteli keskenään kun perusti uuden nimimerkin kesällä. Tämä uusi nikki alkoi heti kehua anusannaa. Ja anusanna kehui uutta nikkiä, kunnes yp vihelsi pelin poikki ja poisti nikin. Säälittävää.

Batiikkinoita, joka onneksi on maho, ettei lasten tarvitse kärsiä mieleltään sairaasta mamupatjasta.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9123
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Alex Smith kirjoitti:
La Loka 26, 2019 8:35 am
Anusannaa vituttaa kuin pientä sompanssia kyn lähes kaikki rikokset liittyvät mutakyrpiin

Ja annahan keskusteli keskenään kun perusti uuden nimimerkin kesällä. Tämä uusi nikki alkoi heti kehua anusannaa. Ja anusanna kehui uutta nikkiä, kunnes yp vihelsi pelin poikki ja poisti nikin. Säälittävää.

Batiikkinoita, joka onneksi on maho, ettei lasten tarvitse kärsiä mieleltään sairaasta mamupatjasta.
Puuttumatta käynnissä olevan keskusteluketjun aiheeseen sen enempää totean useamman murhainfossa kirjoittavan nimimerkin kohtelevan toisia kirjoittajia erittäin epäasiallisesti ja tekevän palstan epämiellyttäväksi luettavaksi kaikille, mutta erityisesti satunnaisesti tätä palstaa seuraaville. Olisi kiinnostavaa tietää, miten toisia nimimerkkejä solvaavat henkilöt käyttäytyvät omissa työyhteisöissään tai kuinka he kohtelevat omia läheisiään kodeissaan ja ympäristössään.

Meillä on täällä murhainfossa keskusteluyhteisö, jossa on meitä jokaista koskevat pelisäännöt ja sääntöjä noudattamalla keskustelut pysyvät asialinjalla. Jokainen voi minun puolestani omassa kodissaan mennä puhumaan vessanpöntölle niin paljon sontaa kuin haluaa, mutta jokainen murhainfopalstalle rekisteröitynyt nimimerkki on kirjoittelujensa kautta edustamassa palstaa ja vastuussa kirjoitustensa pysymisestä asiallisina. Minusta jokaisen tänne kirjoitetun tekstin tulee olla sellainen, että sen voisi allekirjoittaa reilusti omalla virallisella nimellään.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10565
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja damfin »

Kun kerroin oslo-ketjussa omin sanoin että toisin kuin annaanna väittää niin ambulansissa oli ollut kolme henkilökuntaan kuuluvaa eikä suinkaan ketään potilasta mukana hälytyskeikalla, ja että silminnäkijä oli nähnyt ikeakassimiehen kömpivän ulos kolarin jälkeen katolleen kaatuneesta autosta oli vastaus tämä:
annaanna kirjoitti:Meillä taitaa olla vain sinun sanasi kolmesta ambulanssin henkilökuntaan kuuluneesta. Jos ei poliisin kertomana tietoa löydy, niin uskon enemmin itseäni. Lanssissa on ollut kaksi hoitamassa potilasta sisällä ja ikeakassimies on marssinut lansisin sisälle. Niin outoa olisi ollut pakata niitä ihmisiä varta vasten sinne kuljetuspuolelle ennen liikkeellelähtöä.
No sitten kun pistin muutaman lainauksen ja linkin uutisiin jossa kerrottiin tapahtuneen niin kuin minä sanoinkin, niin yllättäen ketju hiljeni, annaannallakin ilmeisesti alkoi yllättäen työt tai jotain muuta niin tärkeää että juuri nyt ei jouda minfoon kirjoittelemaan :lol:

Tämä toinen nyt ei välttämättä liity annaannan öyhötyksiin, mutta samankaltaista öyhötystä samasta ketjusta tämä Kkallen kommentti sen jälkeen kun epäilyt äärioikeistokytkennöistä oli esitetty:
Kkalle kirjoitti:Kovin hiljaista. Kai tämä ”unohdetaan” ja siirrytään neekeröimään seuraavaan uutiseen.
Mutta kuinka ollakaan niin sen jälkeen kun nuo äärioikeistokytkennät paljastuivat kovin köykäisiksi, niin hiljaista on ollut juuri Kkallen osalta, ehkä hänelläkin on nyt kiireitä jonkin toisen nimimerkin kera jossain toisessa ketjussa :mrgreen:

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10565
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja damfin »

Pieni liekki kirjoitti:
La Loka 26, 2019 8:55 am
Puuttumatta käynnissä olevan keskusteluketjun aiheeseen sen enempää totean useamman murhainfossa kirjoittavan nimimerkin kohtelevan toisia kirjoittajia erittäin epäasiallisesti ja tekevän palstan epämiellyttäväksi luettavaksi kaikille, mutta erityisesti satunnaisesti tätä palstaa seuraaville. Olisi kiinnostavaa tietää, miten toisia nimimerkkejä solvaavat henkilöt käyttäytyvät omissa työyhteisöissään tai kuinka he kohtelevat omia läheisiään kodeissaan ja ympäristössään.

Meillä on täällä murhainfossa keskusteluyhteisö, jossa on meitä jokaista koskevat pelisäännöt ja sääntöjä noudattamalla keskustelut pysyvät asialinjalla. Jokainen voi minun puolestani omassa kodissaan mennä puhumaan vessanpöntölle niin paljon sontaa kuin haluaa, mutta jokainen murhainfopalstalle rekisteröitynyt nimimerkki on kirjoittelujensa kautta edustamassa palstaa ja vastuussa kirjoitustensa pysymisestä asiallisina. Minusta jokaisen tänne kirjoitetun tekstin tulee olla sellainen, että sen voisi allekirjoittaa reilusti omalla virallisella nimellään.
Olen periaatteessa samaa mieltä, enkä ymmärrä kenenkään haukkumista ja ivaamista pelkästään mielipiteidensä perusteella, muun muassa tuo jatkuva "PiLin" pilkkaaminen ja kirjoitustensa arvostelu on mielestäni typerää, kun hän itse aivan selkeästi yrittää parhaansa mukaan pysyä asialinjalla ja kysellä tai kommentoida itse aihetta.

Mutta sitten täällä on muutamia kirjoittajia jotka kyllä ovat ihan itse kerjänneet saamansa piruilun ja suoran vittuilunkin, syyllistymällä itse siihen samaan, muun muassa annaanna on nykyisin yksi näitä pahimpia joka haukkuu natseiksi ja milloin miksikin kaikki joilla on vähänkään negatiivinen asenne matuja kohtaan.
Itse ainakin olen yrittänyt olla aloittamatta pilkkaamasta ketään pelkästään eriävän mielipiteensä takia, mutta usein kun näen jonkun kirjoittajan pilkkaavan jotakuta joka ei pilkkaamista ole ansainnut, saatan ottaa tuon pilkkaajan kohteekseni ja antaa samalla mitalla takaisin, samoin jos itse yritän kirjoittaa johonkin aiheeseen oman mielipiteeni ja teoriani, ja siihen vastataan ivallisella tyylillä, niin vastaan sitten samalla mitalla.

Gurney
Axel Foley
Viestit: 2494
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Tuo PieniLiekki on pahemmanlaatuinen puusilmä ja kaksinaismoralisti. Itkee yllä kun annaannaa haukutaan. Ihan kun itse et olisi koskaan huomannut annaannan kirjoituksia, kaikki -siis kaikki-kirjoitukset perustuvat eri mieltä olevien haukkumiseen.

Ansaitsee kaiken mahdollisen paskan täällä

Refugees ja rasmus sivuilla kirjoittelee ihan omalla nimellään juuri tyylillisesti samanlaisia tekstejä eräs tyyppi Porin seuduilta :roll:
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia

Gurney
Axel Foley
Viestit: 2494
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Tuo PieniLiekki on pahemmanlaatuinen puusilmä ja kaksinaismoralisti. Itkee yllä kun annaannaa haukutaan. Ihan kun itse et olisi koskaan huomannut annaannan kirjoituksia, kaikki -siis kaikki-kirjoitukset perustuvat eri mieltä olevien haukkumiseen.

Ansaitsee kaiken mahdollisen paskan täällä

Refugees ja rasmus sivuilla kirjoittelee ihan omalla nimellään juuri tyylillisesti samanlaisia tekstejä eräs tyyppi Porin seuduilta :roll:
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9123
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Gurney kirjoitti:
La Loka 26, 2019 9:45 am
Tuo PieniLiekki on pahemmanlaatuinen puusilmä ja kaksinaismoralisti. Itkee yllä kun annaannaa haukutaan. Ihan kun itse et olisi koskaan huomannut annaannan kirjoituksia, kaikki -siis kaikki-kirjoitukset perustuvat eri mieltä olevien haukkumiseen.

Ansaitsee kaiken mahdollisen paskan täällä

Refugees ja rasmus sivuilla kirjoittelee ihan omalla nimellään juuri tyylillisesti samanlaisia tekstejä eräs tyyppi Porin seuduilta :roll:
Luitko edellä olleen viestini ajatuksella läpi? Lähinnä peräänkuulutin hyviä käytöstapoja ja asiallista keskustelutapaa meiltä kaikilta palstalaisilta muita nimimerkkejä kohtaan - itseni ja annaanna mukaan lukien. En ole aktiivisesti itse seurannut muita viestiketjuja kuin Ulvila, Aarnio ja Pieni liekki, koska aikani on ollut kortilla jo useamman vuoden ajan.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

annaanna

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Vähä-älyisten ulinaa :D.

Tätä palstan vanhoillista äärioikeistosiipeä vit****aa, ja siitäkös minä nautin :lol:.

Palstan johtavana mielipiteen muokkaajana, nokkelimpana rasistina, suurimpana suvakkina ja pehmoisimpana matupatjana, mutten sentään porilaisena :shock: .

Porilaiseksi ei pidä herjata! Jotain rajaa. Mahdottoman mukava maalaiskaupunkilainen. Kaikkien karanneiden kanojen ja lampaiden ystävä.

Kansallismiälisten harmituksen ymmärtää. Kun on oodinin soturit näivettyneet ja liki näkymättömiin haihtuneet, mitä nyt otsikoihin naisia hakkaamalla joskus pääsevät, MVittua julkaisee joku ruplilla elätetettävä venäläisasiamies, eikä julkaisua lue KUKAAN, Ilja Janitskin ryyppäsi ja rälläsi kesän, omien sometiliensä mukaan syöpä tietysti uusiutunut, kun on paskat nakannut terveydestään huolehtimisen kanssa ja hovioikeuskaan ei ymmärrä. Valtamediakin vittuilee.
Eikä se vallankumouskaan toteutunut. Vaikka Suomen Kansa Ensin puolue osallistui vaaleihin ja Marco de Wit pääsi telkkuun :D

Seura:
https://seura.fi/tolkun-henkilo/nain-pa ... QghnsOA02g
...
...
Osa suomalaisista halusi kuulla, että heidän työllistymisvaikeutensa ovat turvapaikanhakijoiden syytä.
Osa suomalaisista halusi uskoa, että naapuriin muuttaneet eriväriset ihmiset uhkaavat heidän elämäntapaansa ja arkeaan.
Osa suomalaisista halusi kauhistella, että heitä viedään salaa Natoon ja pakotetaan siinä välissä homostelemaan Tom of Finlandin hahmojen kanssa.
Kaikkiin näihin pelkoihin MV-sivusto onnistui löytämään syylliset ihmiset ja yksinkertaiset ratkaisut.

Olisi helppo väittää, että valeuutiset vetoavat parhaiten syrjäytyneisiin ihmisiin ja ”elämäm koululaisiin”, mutta usko itselle mieluisiin uhkakuviin tai valeisiin ei mitenkään riipu yhteiskunnallisesta asemasta.
Tänään osa korkeakoulutetuista suomalaisista tuntuu haluavan luulla, että heiltä viedään pian yksityisauto ja liharuuat.
_______________________
Alex Smith kirjoitti:
La Loka 26, 2019 8:35 am
Anusannaa vituttaa kuin pientä sompanssia kyn lähes kaikki rikokset liittyvät mutakyrpiin

Ja annahan keskusteli keskenään kun perusti uuden nimimerkin kesällä. Tämä uusi nikki alkoi heti kehua anusannaa. Ja anusanna kehui uutta nikkiä, kunnes yp vihelsi pelin poikki ja poisti nikin. Säälittävää.

Batiikkinoita, joka onneksi on maho, ettei lasten tarvitse kärsiä mieleltään sairaasta mamupatjasta.
Höpöjuttua.
Minä nimenomaan kerroin etukäteen rekkautuvani toisellakin nikillä, koska se on palstalla sallittua.
Mutta jouduin vakaumukseni takia vainotuksia :cry: .

Näin annaanna kirjoitti:
Rekkaudun ja panen koko hiton palstan sekaisin. Mutta vasta ensi viikon jälkeen, kun on tuo SuomiAreena naapurikaupungissa ensi viikolla. Voi vaikka tekaistuille banneille viikoksi laittaa, jos hermolepoa kaipaatte :lol: .
Ainahan tää palsta sekaisin menee, kun minä tänne viestiä laitan. Koska rasistipaskeet :D

annaanna

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Gurney kirjoitti:
La Loka 26, 2019 9:45 am
...
...

Refugees ja rasmus sivuilla kirjoittelee ihan omalla nimellään juuri tyylillisesti samanlaisia tekstejä eräs tyyppi Porin seuduilta :roll:
Mikähän se minun oma nimi on?
Minä olen muutaman kerran vilkaissut noita sivustoja, lähinnä minfon innoittamana. Kummallekaan sivustolle en ole kirjoittanut ikinä mitään.

Mistä nuo kaikki pelkotilasi mahtavat olla seurausta? Vai onko kyseessä pikemminkin reagointitapa. Kaikkeen reagoidaan kauhealla pelolla, epäluulolla ja hätäännyksellä.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja palokirves »

annaanna kirjoitti:
La Loka 26, 2019 12:37 pm

Mikähän se minun oma nimi on?
Kun et tiedä, niin lähesty minua vaikka yksityisviestillä, niin kerron sen sinulle. En viitsi laittaa sitä tähän, koska henkilöspekulointi on ankarasti kiellettyä palstan säännöissä.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1421
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

Annanannan öyhötys loppui kun seinään kun kaikki rikosuutiset ovat nykyään vihervassareiden etnototeemeista.

Kun seuraava kantasuomalaisen raiskaus tai vastaava tulee niin katsotaan, batiinkinoita, joka ei tunne edes omaa nimeään, hyppää esiin

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Tuplis-annis on päässyt valtakunnalliseen maineeseen jo tällä murhis-nimimerkilläänkin!
"Sitäkin surullisempaa on, että lasu-ilmoituksia käytetään poliittisen koston välineenä, -ja tähän jopa yllytetään arvostelukyvyttömiä ihmisiä.

Kuva

Ymmärtämätön henkilö on jo melko pitkällä ääriryhmien varjomaailmassa ja fanatismissaan, jos hän antaa suostutella itsensä lastensuojeluviranomaisten työn häiritsemiseen."


https://uutisiahauskastijakiinnostavast ... eaa-asiaa/

Näkyipä tuossa vilahtavan myös ed. viestin kirjoittaja Aleksikin.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Vastaa Viestiin