Markja Vs. Palsta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Nauratko markjalle?

Äänestys päättyi Ma Tammi 21, 2008 1:08 am

En naura
24
40%
Nauran
36
60%
 
Ääniä yhteensä: 60

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Vastasin että en naura. Olen törmännyt toki useaan otteeseen teihin naurajiin ja pilkkaajiin, mutta vieläkään en ole nähnyt yhtään syytä, miksi pitäisin markjaa nauramisen arvoisena tapauksena.

Toistaiseksi ne jutut mitkä olen markjalta lukenut ovat olleet ihan sitä samaa perustason juttua mitä täällä muutkin kirjoittavat, joten joko olen missannut ns. parhaat palat tai sitten en vain näe mitään nauramisen arvoista niissä jutuissa, missä muut näkevät. Ei tosiaan ole mitään erikoista jäänyt kummemmin mieleen, muistan meidän käyneen yhden keskustelun erään aiheen tiimoilta, mutta sekin oli normaalitason keskustelu loppupeleissä.

Mitenkään sen kummemmin ketään syyttämättä tai puolustamatta, tuntuu kummalliselta tälläinen vaino yhtä kirjoittajaa kohtaan. Ehkä ette ole samaa mieltä markjan kanssa kaikesta, ehkä hän kirjoittaa eri tavalla, ehkä hän teidän mielestänne jopa ansaitsee kaiken, ehkä markja tarkoituksella ärsyttää, en osaa sanoa.

Mutta on se silti ihme noitavainoa. Tuokaa soihdut ja heinähangot, kuka pystyttää rovion?

Life isn't fair, so we're gonna even up the score a little bit.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Doctor Lecter kirjoitti:
Miksi monet lukijat näkevät politiikan ja siitä puhumisen eräänlaisena peikkona, jota vastaan on asetuttava joka käänteessä?
No siksi, kun se ei yleensä ole puhumista, vaan julistamista, provosoivaa retoriikkaa, kuten Mustan Nuolen manisfesti tuossa yllä. Ja sille on omat palstansa.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Kerrankin olen Vodkan kanssa samaamieltä :lol: Siis vaikka itse olen saanut markjalta aikoinani varsin asiatontakin palautetta,tällainen ketju voidaan kyllä rinnastaa kiusaamiseen,kiusaamista on monenmoista,kun ikää tulee tyyli vaan muuttuu.Tämä on vähän sellaista työpaikkakiusaamisen sorttia.

En vastannut mitään,kun en naura,kun ei ole kertaakaa vielä naurattanut.
Jätän vain kommentoimatta kaikki asiattomat viestit,olipa keneltä tahansa.Se on paras tapa.Suosittelen
Totuus on tarua ihmeellisempää
wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Viesti Kirjoittaja wretch »

VoDKa kirjoitti:Mutta on se silti ihme noitavainoa. Tuokaa soihdut ja heinähangot, kuka pystyttää rovion?
MINÄ MINÄ MINÄ :twisted: :P
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5182
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

konsta kirjoitti:
Doctor Lecter kirjoitti:
Miksi monet lukijat näkevät politiikan ja siitä puhumisen eräänlaisena peikkona, jota vastaan on asetuttava joka käänteessä?
No siksi, kun se ei yleensä ole puhumista, vaan julistamista, provosoivaa retoriikkaa, kuten Mustan Nuolen manisfesti tuossa yllä. Ja sille on omat palstansa.
Ja minä puolestani olen kerrankin samaa mieltä kuin Konsta! :wink:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

McAbre kirjoitti:Näin kirjoitteli markja toisaalla:

Vihreät ovat sosialisteja. Entisiä taistolaisia suurinosa heidän johtohahmoistaan.

Otsikon äänestykseen en osallistunut, mutta valitetettavasti joudun nauramaan markjalle siihen saakka, kunnes täsmentää näitä näkemyksiään.
Ehkäpä täsmensinkin niitä SIELLÄ MISTÄ TUON PÄTKÄN LAINASIT. Mistähän tuo pätkä on peräisin, voisitko kertoa, yleensä katsos asialliseen ja järkevään keskusteluun kuuluu se, että kerrotaan, MISTÄ LAINATTU TEKSTI ON PERÄISIN.

Odotan. Ja saan luultavasti odottaa maailmanloppuun asti, koska kyseessä on vain sinun mustamaalaamisen yrityksesi, jonka vuoksi nimenomaan olet vain OTTANUT TEKSTINPÄTKÄN ASIAYHTEYDESTÄÄN IRROITETTUNA ILMAN LÄHDETTÄ. Pelle.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Kyllä olette mukavia ihmisiä!
minä en naura koska Markja kirjoittaa minun mielestäni hyvin ja asiallisesti.
Nauran tämän aiheen tekijälle!

*6 §* Kohtele muita kirjoittajia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan.

*7 §* Odotamme kaikkien kirjoittajien noudattavan yleistä netikettiä ja
ymmärtävän hyvän maun käsitteen. Mauttomuuksiin syyllistyneitä tullaan
rankaisemaan. Kirosanojen käyttö viesteissä on sallittua; olettaen että
viestissä on muutakin asiaa niiden lisäksi.

*9 §* Trollaaminen on kiellettyä. Tällä tarkoitetaan viestejä, joilla
pyritään tietoisesti saamaan lukijoiden ja kanssakirjoittajien tunteet
kuohumaan. Provokatiivisetkin viestit ovat sallittuja elleivät ne riko
palstan muita sääntökohtia. Kiinnitä kuitenkin huomiota mihin ketjuun ja
mille palstalle tekstisi kirjoitat.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Noh markja syyllistyy myös itsekkin kaikkiin mainitsemiisi pykäliin. Ymmärrän toki sympatiasi markjaa kohtaan.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

jamppa kirjoitti:Noh markja syyllistyy myös itsekkin kaikkiin mainitsemiisi pykäliin. Ymmärrän toki sympatiasi markjaa kohtaan.
Aivan viittaat varmaan holokausti keskusteluun, en minä sen takia puolustele häntä. Vaan tuo lynkkaus meininki jollei ole samaa mieltä enemmistön kanssa, sitten ärsytetään ja vittuillaan.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

combat18 kirjoitti: Vaan tuo lynkkaus meininki jollei ole samaa mieltä enemmistön kanssa, sitten ärsytetään ja vittuillaan.
Eiköhän tällä palstalla jos jollain sallita hieman eriävätkin mielipiteet. Ei tässä ihan siitä ole kysymys.
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

combat18 kirjoitti:
jamppa kirjoitti:Noh markja syyllistyy myös itsekkin kaikkiin mainitsemiisi pykäliin. Ymmärrän toki sympatiasi markjaa kohtaan.
Aivan viittaat varmaan holokausti keskusteluun, en minä sen takia puolustele häntä. Vaan tuo lynkkaus meininki jollei ole samaa mieltä enemmistön kanssa, sitten ärsytetään ja vittuillaan.
Tutkippas markjan joka ikistä käymää keskustelua. Ei mielestäni ihme, että jengillä taitaa palaa hihat samoihin shaisseihin joka kerta. Jos vaatii FAKTOJA muilta pitäisi mielestäni myös olla valmis lyömään niitä sitten itsekkin tiskiin.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Nauran ja itken :wink:
Kommentit on sen verran yksioikoisia ja muka-nasevia, että välillä naurattaa. Toisinaan taas itkettää juuri samoista syistä.
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

jamppa kirjoitti:Jos vaatii FAKTOJA muilta pitäisi mielestäni myös olla valmis lyömään niitä sitten itsekkin tiskiin.
Älä selittele pelle. Minä olen vaatinut koko ajan faktoja, jotka osoittaisivat miljoonien juutalaisten tulleen teloitetuksi keskitysleireillä, eikä vaan kuulu. Niin ikään olen vaatinut todisteita "naisten syrjinnästä Suomessa", eikä vaan kuulu. jne. jne.

Se, että ne asiat, joita MINÄ sanon, perustelen kunnolla, tietysti harmittaa niitä, jotka eivät itse pysty omia hatusta repimiään heittoja perustelemaan. Sitten koetetaan rakentaa minun faktoissa pitäytymisestä jonkinlaista olkinukkea, jota vastaan voidaan hyökätä sen sijaan, että koetettaisiin hyökätä esittämiäni faktoja vastaan.

Samanlaista tietenkin tämäkin "keskustelu" on: Tarkoituksena ei ole puhua itse asiasta, vaan nimenomaan viedä keskustelu täysin sivuraiteille kertomistani epämiellyttävistä huomioista. Viedä keskustelu kohdistumaan minuun henkilönä, minusta tehtyihin olkinukkeihin, minun suuhuni tungetuihin sanoihin, minun yksittäisten sanomisten pilkuntarkkaan viilaamiseen ja inttämiseen, jne. jne. ELI POIS ITSE ASIASTA.

Tietysti, kun itse asiasta ei sulla mitään järkevää sanottavaa ole - eikä voi olla, niin sitten täytyy koettaa edes jostain lämpimiksesi löpistä...toivoen, että samalla kaikki se "ikävä" ja "paha" mitä minä olen kaivanut esille, unohtuisi.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

markja kirjoitti:Samanlaista tietenkin tämäkin "keskustelu" on: Tarkoituksena ei ole puhua itse asiasta, vaan nimenomaan viedä keskustelu täysin sivuraiteille kertomistani epämiellyttävistä huomioista. Viedä keskustelu kohdistumaan minuun henkilönä, minusta tehtyihin olkinukkeihin, minun suuhuni tungetuihin sanoihin, minun yksittäisten sanomisten pilkuntarkkaan viilaamiseen ja inttämiseen, jne. jne. ELI POIS ITSE ASIASTA.

ehehehhehhheee...ihan uskomaton jätkä!!!!kyllä tästä taas elämä piteni muutamalla vuodella, sen verran nauratti :lol: "faktamies", palstan pahin nillittäjä ja asian raiteiltaan työntäjä, syyttää muita siitä mihin itse sortuu jokaikisessä viestissään. ihmeellinen valehtelija, varsinkin tämän holokaustin suhteen, kun vieläkin jaksaa vängätä, että alunperin ollaan mainittu se maaginen kuusi miljoonaa juutalaista, vaikka itse onkin luvun lanseerannut. :lol: voi tuska!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Mata Hari
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:06 pm

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

^^kukaan täällä ei ole sitä varten, että etsisi Sinulle markja mitään faktoja. Etsi itse haluamasi faktat. :D
Vastaa Viestiin