Vajakki nimeltään Gurney

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Vajakki nimeltään Gurney

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

John Kimble kirjoitti:
Radiopuhelin kirjoitti:Tällaista en muista tapahtuneen
Voisin toki etsiä quoten, mutta jos sulla on muisti tuota luokkaa niin voi voi. Ehkä et muista mitä olet kaikilla eri niceillä kirjoittanut?
Eli paskapuhetta ja valehteluahan se taas kerran sinulta oli. Eipä yllättänyt.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Vajakki nimeltään Gurney

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Radiopuhelin kirjoitti:
John Kimble kirjoitti:
Radiopuhelin kirjoitti:Tällaista en muista tapahtuneen
Voisin toki etsiä quoten, mutta jos sulla on muisti tuota luokkaa niin voi voi. Ehkä et muista mitä olet kaikilla eri niceillä kirjoittanut?
Eli paskapuhetta ja valehteluahan se taas kerran sinulta oli. Eipä yllättänyt.
Gurney elikkä radiopuhelin annaanna chefile takkumarja,ok
Gurney on näistä asiallisin
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Vajakki nimeltään Gurney

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Radiopuhelin kirjoitti:Eli paskapuhetta ja valehteluahan se taas kerran sinulta oli. Eipä yllättänyt.
Missä olen valehdellut "taas kerran." Laita quotea, kiitos. Ehkä voidaan katsoa sen jälkeen kuka tässä onkaan valehtelija.

Luulen tosin, että "unohdat" tämän koko ketjun nyt koska et voi todistaa väitteitäsi.
Radiopuhelin kirjoitti:
Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm
Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.

Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Vajakki nimeltään Gurney

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

John Kimble kirjoitti:
Radiopuhelin kirjoitti:Eli paskapuhetta ja valehteluahan se taas kerran sinulta oli. Eipä yllättänyt.
Missä olen valehdellut "taas kerran." Laita quotea, kiitos. Ehkä voidaan katsoa sen jälkeen kuka tässä onkaan valehtelija.
John Kimble kirjoitti:Vieläkö radiopuhelin vaatii mm. "partalapsi" sanasta lautamiestekstin varjolla bannia kaikille?
Tässä. Sinä väitit minun vaatineen "partalapsi"-sanasta bannia. Tällaistahan ei ole tapahtunut, eli väitteesi oli paskapuhetta ja valehtelua.

Erikoinen meininki näillä Tiinaseilla, Gurneyillä ja muilla rasistireppanoilla turvautua valehteluun.

Vastaa Viestiin