Pieni liekki

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti: Pe Maalis 13, 2020 1:23 am
Pieni liekki kirjoitti: Pe Maalis 13, 2020 1:05 am Ei ole psykoosia, mutta ärsyttää taas jatkuva viestien lähetysten katkaisu. Yritin poistaa evästeet, mutta ei auttanut vaivaan. Täytyy miettiä jotain muuta.

Katsotaan, onnistuuko toisella yrityksellä ylläolevan viestin lähetys.
Porin poliisi ja syyttäjälaitos se siellä vaan pätkii sun yhteyksiä.
Ja kuka tuosta asiasta sinulle kertoi? Lähde?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti: Pe Maalis 13, 2020 8:32 am Ja kuka tuosta asiasta sinulle kertoi? Lähde?
Huppumieheltä kuulin.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti: Pe Maalis 13, 2020 10:31 am
Pieni liekki kirjoitti: Pe Maalis 13, 2020 8:32 am Ja kuka tuosta asiasta sinulle kertoi? Lähde?
Huppumieheltä kuulin.
Olisi varmaan pitänyt arvata tuo. Kuulitko jotain muuta mielenkiintoista?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti: Pe Maalis 13, 2020 11:53 pm Olisi varmaan pitänyt arvata tuo. Kuulitko jotain muuta mielenkiintoista?
Tietysti, mutta ei siitä sen enempää.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja CSI »

Ketjuun "Kuka murhasi Jukka Lahden" kirjoitteli yksi PiLin monista alter egoista:
Alkinto kirjoitti: Pe Maalis 13, 2020 12:22 pm Piti minunkin lainata arvostamani Rautaheimon kirja todetakseni, että Pieni liekki on oikeassa
Juhan perehtymättömyydestä Ulvilan murhaan.
Sairaus se on tuokin.

PiLi, paljastut aika helposti. Koittaisit vähän vähentää tuota alter egojesi kautta tekemääsi itsesi kehumista. Koita myös varioida kirjoittamistasi, tietyt lauserakenteet ja sanavalinnat paljastavat sinut aina.

Tietysti paras olisi, jos paranisit henkisesti ja lopettaisit tuon pelleilyn.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti: La Maalis 14, 2020 1:19 pm Ketjuun "Kuka murhasi Jukka Lahden" kirjoitteli yksi PiLin monista alter egoista:
Alkinto kirjoitti: Pe Maalis 13, 2020 12:22 pm Piti minunkin lainata arvostamani Rautaheimon kirja todetakseni, että Pieni liekki on oikeassa
Juhan perehtymättömyydestä Ulvilan murhaan.
Sairaus se on tuokin.

PiLi, paljastut aika helposti. Koittaisit vähän vähentää tuota alter egojesi kautta tekemääsi itsesi kehumista. Koita myös varioida kirjoittamistasi, tietyt lauserakenteet ja sanavalinnat paljastavat sinut aina.

Tietysti paras olisi, jos paranisit henkisesti ja lopettaisit tuon pelleilyn.
Rehellisyyden nimissä toteaisin, että taitaa mennä vainoharhaisuuden puolelle, jos alkaa nähdä "Pieniä liekkejä" liikaa ympärillään. Itse asiassa en ole koskaan kokenut murhainfossa tarvetta toiselle nimimerkille, vaikka täällä näyttäisi olevan tapana ainakin nimimerkin vaihtaminen tietyin aikavälein. Täällä ei sentään näyttäisi olevan mahdollista toisten nimimerkkien varastaminen ja niillä kiusantekeminen.

Pienenä liekkinä tänne rantauduin vuonna 2013, kuten näemmä sinäkin, ja, kun on aika täältä poistua, niin tuskin palaan sillä tai millään muullakaan nimimerkillä. Elämää on onneksi myös murhainfon ulkopuolella :wink:

Mukava nähdä, että uusia kirjoittajia uskaltautuu kaikesta huolimatta mukaan keskusteluihin. Olen pahoillani, jos joudutte takiani loanheiton kohteiksi.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja CSI »

PiLi, altterointisi on niin ilmiselvää, että nuo selittelysi ovat lähinnä tragikoomisia.

Kuten sanoin, opettelisit edes vähän varioimaan kirjoitustyyliäsi.

Vai väitätkö, että tänne säännöllisin väliajoin tuppaavat 1-20 viestiä pukanneet uudet nimimerkit ovat jostain ihmeellisestä ihmispopulaatiosta peräisin koska "sattumalta" kaikki niitä yhdistää:

a) toistuva teema on jossain käänteessä kehua nimimerkki Pieni Liekkiä kuinka "tämä on ollut vuosikausia oikeassa" jne.

b) käyttää tiettyjä säännöllisesti toistuvia maneereja ja sanontoja, joita en nyt tässä paljasta, ettet oppisi kätkemään itseäsi paremmin - jos et kerran itse niistä ole tietoinen, niin hyvä vaan - on aina niin mukava käräytellä alttereitasi

Sekin on toistuva piirre, että vähän tämmöisen käräytyksen jälkeen altterisi hiljentyy, koska vitux män. Sitten vähän ajan päästä luot taas uuden, ilmisevästi toiveissa että "jospa tää menis läpi ja jengi luulis että tässä on nyt aito uusi kirjoittaja"
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti: La Maalis 14, 2020 2:18 pm PiLi, altterointisi on niin ilmiselvää, että nuo selittelysi ovat lähinnä tragikoomisia.

Kuten sanoin, opettelisit edes vähän varioimaan kirjoitustyyliäsi.

Vai väitätkö, että tänne säännöllisin väliajoin tuppaavat 1-20 viestiä pukanneet uudet nimimerkit ovat jostain ihmeellisestä ihmispopulaatiosta peräisin koska "sattumalta" kaikki niitä yhdistää:

a) toistuva teema on jossain käänteessä kehua nimimerkki Pieni Liekkiä kuinka "tämä on ollut vuosikausia oikeassa" jne.

b) käyttää tiettyjä säännöllisesti toistuvia maneereja ja sanontoja, joita en nyt tässä paljasta, ettet oppisi kätkemään itseäsi paremmin - jos et kerran itse niistä ole tietoinen, niin hyvä vaan - on aina niin mukava käräytellä alttereitasi

Sekin on toistuva piirre, että vähän tämmöisen käräytyksen jälkeen altterisi hiljentyy, koska vitux män. Sitten vähän ajan päästä luot taas uuden, ilmisevästi toiveissa että "jospa tää menis läpi ja jengi luulis että tässä on nyt aito uusi kirjoittaja"
En tiedä, millaisia mahdollisia kepulikonsteja kuuluu mahdollisesti sinun "ase"arsenaaliisi, mutta minun ei ole onneksi tarvinnut koskaan sellaisiin täällä turvautua. Tiedän, että Annelilla on eri puolilla Suomea vahvat tukijoukot, ja luulen, että itse olen saanut osani tämän oikeudenmukaisuuden puolesta taistelevan joukkion kannustuksesta. Kiitän siitä, ja totean, että on ihana olla mukana hyvässä seurassa ja tärkeän asian edistämisessä.

Poliisi muuten suositteli minulle jossain vaiheessa vuosia sitten nimimerkin vaihtamista, mutta totesin silloin, ettei nimimerkin vaihtamisesta ole mitään hyötyä, koska minut on asiakirjoittajana niin helppo tunnistaa kirjoitustyylistä. Saat sinä minun puolestani synnytellä minulle alter egoja niin paljon kuin mielikuvituksesi antaa periksi. Voisit kuitenkin ystävällisesti tiedottaa minulle, keitä kaikkia noiksi alter egoikseni epäilet, niin alan seurata hieman tarkemmin heidän kirjoittelujaan jatkossa.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Pieni liekki kirjoitti: Pe Maalis 13, 2020 1:05 am
L'amourha kirjoitti: Pe Maalis 13, 2020 12:58 am
Pieni liekki kirjoitti: To Maalis 12, 2020 11:31 pm Olisin kiinnostunut tietämään, tehdäänkö tällä hetkellä kellekään muulle kiusaa, että viestien lähettämistä vaihteeksi taas jatkuvasti häiritään.
Kannattaisiko kysäistä ongelmista ylläpidolta, eikä lähteä psykoosi edellä?
Ei ole psykoosia, mutta ärsyttää taas jatkuva viestien lähetysten katkaisu. Yritin poistaa evästeet, mutta ei auttanut vaivaan. Täytyy miettiä jotain muuta.

Katsotaan, onnistuuko toisella yrityksellä ylläolevan viestin lähetys.
Jokohan sikakoira on mahtanut päästä tästä edellä kuvatusta vaivasta? Ilmeisesti minulla on taas vaihteeksi palannut tilanne normaaliksi eikä yhteys katkea enää jatkuvasti.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Pieni liekki kirjoitti: Su Maalis 22, 2020 1:01 pm
Pieni liekki kirjoitti: Pe Maalis 13, 2020 1:05 am
L'amourha kirjoitti: Pe Maalis 13, 2020 12:58 am

Kannattaisiko kysäistä ongelmista ylläpidolta, eikä lähteä psykoosi edellä?
Ei ole psykoosia, mutta ärsyttää taas jatkuva viestien lähetysten katkaisu. Yritin poistaa evästeet, mutta ei auttanut vaivaan. Täytyy miettiä jotain muuta.

Katsotaan, onnistuuko toisella yrityksellä ylläolevan viestin lähetys.
Jokohan sikakoira on mahtanut päästä tästä edellä kuvatusta vaivasta? Ilmeisesti minulla on taas vaihteeksi palannut tilanne normaaliksi eikä yhteys katkea enää jatkuvasti.
Ei en ole päässyt vaan samanlaisena,raivostuttavana tuntuu jatkuvan mutta en tiedä pitääkö pää kääntää Telian puoleen koska ei tunnu olevan kuitenkaan kovin yleinen ongelma täällä. :roll: Ongelma ilmeni aivan yhtäkkiä ja oudosti,mistä kiikastaa ?
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

sikakoira kirjoitti: Su Maalis 22, 2020 8:05 pm
Pieni liekki kirjoitti: Su Maalis 22, 2020 1:01 pm
Pieni liekki kirjoitti: Pe Maalis 13, 2020 1:05 am

Ei ole psykoosia, mutta ärsyttää taas jatkuva viestien lähetysten katkaisu. Yritin poistaa evästeet, mutta ei auttanut vaivaan. Täytyy miettiä jotain muuta.

Katsotaan, onnistuuko toisella yrityksellä ylläolevan viestin lähetys.
Jokohan sikakoira on mahtanut päästä tästä edellä kuvatusta vaivasta? Ilmeisesti minulla on taas vaihteeksi palannut tilanne normaaliksi eikä yhteys katkea enää jatkuvasti.
Ei en ole päässyt vaan samanlaisena,raivostuttavana tuntuu jatkuvan mutta en tiedä pitääkö pää kääntää Telian puoleen koska ei tunnu olevan kuitenkaan kovin yleinen ongelma täällä. :roll: Ongelma ilmeni aivan yhtäkkiä ja oudosti,mistä kiikastaa ?
Taidat olla jonkin tahon häirinnässä. Jostain syystä minun häirintäni on vaihteeksi loppu, kun kirjoittelu onnistuu taas ilman katkoksia.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Saattaa hyvinkin olla :lol: Perkeleen infosoturit.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

sikakoira kirjoitti: Su Maalis 22, 2020 9:28 pm ^
Saattaa hyvinkin olla :lol: Perkeleen infosoturit.
Sun entinen Avatar-kuva oli jotenkin hellyttävämpi. Itse asiassa pidin siitä.

Yhteyksien katkominen näköjään jatkuu myös minulla taas vaihteeksi.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Nyt on niin tiukat ajat että on täytynyt kaivaa popparit esille :lol: ,pätkiminen tosiaankin jatkuu enkä ole onnistunut syytä vielä selvittämään mutta olen huomannut että joissain muissakin sivustoissa tämä on tosiasia. Kaikkia sivustoja tuo kirjautumisesta ulos lentäminen sen sijaan ei kylläkään koske joten kallistun ruuhkaisuuden kannalle syitä miettiessä. :roll:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

sikakoira kirjoitti: To Maalis 26, 2020 10:01 am ^
Nyt on niin tiukat ajat että on täytynyt kaivaa popparit esille :lol: ,pätkiminen tosiaankin jatkuu enkä ole onnistunut syytä vielä selvittämään mutta olen huomannut että joissain muissakin sivustoissa tämä on tosiasia. Kaikkia sivustoja tuo kirjautumisesta ulos lentäminen sen sijaan ei kylläkään koske joten kallistun ruuhkaisuuden kannalle syitä miettiessä. :roll:
En ole itse syönyt vuosiin poppareita, mutta hyvä, jos niistä on apua nykytilanteessa. Ei murhainfo kauhean ruuhkaiselta vaikuta, tosin muutoin sähköiset yhteydet voivat olla normaalia enemmän kuormitettuja. Onneksi ei ole vielä tullut määräyksiä netin käytön rajoittamisesta.

Nyt sulla näkyy olevan ihan asiallinen Avatar-kuva. Peukutan.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Vastaa Viestiin