Pieni liekki

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Phoenix Foundation
Nikke Knakkertton
Viestit: 182
Liittynyt: To Syys 21, 2017 11:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Phoenix Foundation »

Pieni liekki kirjoitti:
Tiedoksesi, että minä en ole tätä keskusteluketjua tänne avannut ja olen pitänyt koko ajan tätä keskusteluketjua täysin turhana. Minun puolesta tämän ketjun voi poistaa lopullisesti, en jää sitä kaipaamaan.
tottakai sinä et halua että sinun trollausta paljastettaisiin kaikille. kukapa trollaaja haluaisi. sen verran huomiota herättävästi olet käyttäytynyt ettei ihme, että on oma ketju kuten monella muullakin häiriköllä. yksi tärkeimmistä lautamies osion ideoista on, että voimme keskustella esimerkiksi trollaavista tai häiriköivistä käyttäjistä, joista ei voi keskustella muissa osioissa.

tämä ketju sopii oikein hyvin lautamies osioon.
meitzi kirjoitti: En ole lukenut tästä ketjusta kuin aloitusviestin, ja todellakaan en ymmärrä miten tämä ketju voi olla täällä.

ketju noudattaa lautamies osion ideaa täysin, joten tottakai se on olemassa täällä.

myös monesta muusta trollista on oma ketjunsa täällä. pilin käytös on ollut sen verran erikoista. kannattaa lukea mitä muut ovat kirjoittaneet niin valkenee sinullekkin.

Acastus Kolya
Alibin satunnaislukija
Viestit: 69
Liittynyt: Ma Touko 07, 2018 3:58 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Acastus Kolya »

Pieni liekki on rauhoittumaan päin. Ennen hän vähän väliä puhui Auerista Aarnio ketjussa. Nykyään puhe menee Aueriin vain silloin tällöin. Muutos on positiivisempaan päin ottaen häiriökäyttäytymisen määrän ennen.

kaarmis
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: To Tammi 10, 2019 5:21 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja kaarmis »

Mulla on positiivinen näkemys tästä little torchista, vaikkei se aina muistakaan mitä se on kysyny, saati tarkista aina selustaansa. Panisin.

Harvard
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Elo 22, 2018 7:05 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Harvard »

Acastus Kolya kirjoitti:Pieni liekki on rauhoittumaan päin. Ennen hän vähän väliä puhui Auerista Aarnio ketjussa. Nykyään puhe menee Aueriin vain silloin tällöin. Muutos on positiivisempaan päin ottaen häiriökäyttäytymisen määrän ennen.
Innostuit liian aikaisin. Pili ja muut ulvilot ovat mainostamassa Aueria ja Auer teorioitaan nyt vähän väliä Aarnio ketjuissa milloin milläkin tekosyyllä.

Muutenkin myös pilin käytös on ollut tavalliseen tapaan erittäin vainoharhaista. Sääliksi käy.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Harvard kirjoitti:
Acastus Kolya kirjoitti:Pieni liekki on rauhoittumaan päin. Ennen hän vähän väliä puhui Auerista Aarnio ketjussa. Nykyään puhe menee Aueriin vain silloin tällöin. Muutos on positiivisempaan päin ottaen häiriökäyttäytymisen määrän ennen.
Innostuit liian aikaisin. Pili ja muut ulvilot ovat mainostamassa Aueria ja Auer teorioitaan nyt vähän väliä Aarnio ketjuissa milloin milläkin tekosyyllä.

Muutenkin myös pilin käytös on ollut tavalliseen tapaan erittäin vainoharhaista. Sääliksi käy.
Mitä, jos antaisit vaikka viisi esimerkkiä tuosta väittämästäsi vainoharhaisuudesta minun osaltani ja niiden ajankohdista? Kiinnostaisi nimittäin tietää, mitkä asiat mielestäsi ilmentävät vaivoharhaisuutta ja minkälaisella ammattitaidolla näitä havaintojasi ylipäänsä teet.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti:Kiinnostaisi nimittäin tietää, mitkä asiat mielestäsi ilmentävät vaivoharhaisuutta ja minkälaisella ammattitaidolla näitä havaintojasi ylipäänsä teet.
Kysyt toiselta mutta minäpä kommentoin. Eipä siihen suurempaa ammattitaitoa tarvita toteamaan kirjoitustesi perusteella, että sekaisinhan sinä olet kuin seinäkello. Sekaisin Auerista.

En tiedä keille kaikille yksityisviestejäsi lähettelet, mutta minulle ainakin on tullut ja niiden sisältö on tietysti mukana kokonaisarviossani.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Kiinnostaisi nimittäin tietää, mitkä asiat mielestäsi ilmentävät vainoharhaisuutta ja minkälaisella ammattitaidolla näitä havaintojasi ylipäänsä teet.
Kysyt toiselta mutta minäpä kommentoin. Eipä siihen suurempaa ammattitaitoa tarvita toteamaan kirjoitustesi perusteella, että sekaisinhan sinä olet kuin seinäkello. Sekaisin Auerista.

En tiedä keille kaikille yksityisviestejäsi lähettelet, mutta minulle ainakin on tullut ja niiden sisältö on tietysti mukana kokonaisarviossani.
Olen lähettänyt sinulle muistini mukaan yhden ainokaisen yksityisviestin, johon et ole vastannut. Voit kyseisen viestin julkaista luvallani kokonaisuudessaan vaikka tässä minulle omistetussa keskusteluketjussa. Voit sitten selvittää tarkemmin, mitkä seikat siinä viestissä ilmentävät vainoharhaisuutta tai sekaisin olemista.

Käsittääkseni minulla on melkolailla selkeänä päässä Auerin tapaus, koska olen niin monen vuoden ajan perehtynyt kyseiseen asiakokonaisuuteen ja ollut yhtenä monista osallisista mukana talkoissa tapahtuneiden oikeusmurhien tunnustamiseksi ja väärien tuomioiden purkamiseksi.

Ja, jos sattuisinkin olemaan sekaisin Auerista, niin siinä tapauksessa samaan sakkiin taidat kuulua myös sinä.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Don Salamanca
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: Pe Tammi 12, 2018 12:17 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Don Salamanca »

CSI kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Kiinnostaisi nimittäin tietää, mitkä asiat mielestäsi ilmentävät vaivoharhaisuutta ja minkälaisella ammattitaidolla näitä havaintojasi ylipäänsä teet.
Kysyt toiselta mutta minäpä kommentoin. Eipä siihen suurempaa ammattitaitoa tarvita toteamaan kirjoitustesi perusteella, että sekaisinhan sinä olet kuin seinäkello. Sekaisin Auerista.

En tiedä keille kaikille yksityisviestejäsi lähettelet, mutta minulle ainakin on tullut ja niiden sisältö on tietysti mukana kokonaisarviossani.
Pakko itsekkin pitkästä aikaa kommentoida. Olet aivan oikeassa.


Pilillä on vieläpä tapana antaa muille valtava määrä kysymyksiä ja työtä (vanha trolli taktiikka) eikä itse koskaan tee mitään muiden eteen.

Ja toisaalta ei se kovin tervettä ole pedofiilejä puolustaa. Käytös myös muutenkin hyvin vainoharhaista ja sekavaa.


Pili myös vähän väliä näkee multinickkejä ympärillään, jos kyseessä on :

1) Auerin ja Jensin syyllisyyteen uskova

2) Aarnion syyllisyyteen uskova

3) Ulviloiden trollauksesta huomauttava

4) Pilin omasta trollauksesta huomauttava

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Moderaattorit kirjoitti:Kuolemannaakan yo. postaus ei kuulu Lautamiehiin. Ole hyvä ja postaa se myös siihen ketjuun mihin kuuluu, sillä täältä se saattaa poistua.
-NILS-
Mitä helvettiä? Ketjussa oli kaksi sivua puhuttu pelkästään siitä, onko Auer valittanut EIT:hen ja sitten kun minä postaan uutisen, jossa kerron, että on valittanut, mutta ei otettu käsittelyyn, koska tuli liian myöhään, niin "Se ei kuulu ketjuun"?? Lukekaa nyt hyvät moderaattori-ihmiset ensin ne postaukset, ja mihin niillä vastataan, ennen kuin alatte näpyttelemään. Tiedän, että olen erityisseurannassa, mutta silti. Ihan ihmeellisiä oivalluksia on toisinaan.

Vai onko nyt niin, että Lautamies-osiossa ei saa kirjoittaa mitään asiallista? Että tässä nyt vaan haukutaan muita?

No, laitetaan tähän, että Pieni Liekki on sitkeä ja rehellinen ihminen, joka ei anna mölyäjien lannistaa.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Kiitos Naakalle kannustuksesta.

Iloista Juhannusta kaikille murhainfo-ystävilleni. Nautitaan valosta, lämpimistä kesäpäivistä, hyvästä seurasta jne. ja jatketaan keskustelua tarkoituksenmukaisissa paikoissa.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Re: Tietolähteet ja tietolähdetoiminta
Kirjoittaja pop » Pe Kesä 21, 2019 4:19 pm

Sinä olet saanut minulta täältä kiltisti väännettyä faktatietoa ja asian selvittelyä maallikolle ymmärrettävällä tavalla jatkuviin kysymyksiin enemmän kuin KUKAAN muu palstalainen, sen on täällä tainnut joku muukin todeta. Jatkuva edellisen postauksen kaltainen kysely ilman omatoimisuutta on sivuraiteelle ohjaamista, kuten myös kysymykset "onko kuinka yleistä että miehillä on salarakkaita" jne täällä Aarnio topicissa.
Oletan, että poppi oli osoittanut viestinsä minulle, jota hän pitää harvinaislaatuisen tyhmänä yksilönä. On totta, että poppi on valistanut minua monessa asiassa - kenties rautalangastakin vääntäen. Olen ihan kiitollinen faktatiedoista ja muusta opastuksesta, mutta en tajua, miksi kaikkeen vastaamiseen pitää joka ikinen kerta liittää "piikillä pistäminen" tai "ruoskalla läväyttäminen" mukaan. Yleensä huutokuorokin nostaa samoihin aikoihin päätään, mutta se taitaa olla tällä kertaa juhannuksen vietossa, kun ei ole siltä suunnalta kuulunut mitään.

Kiinnostaisi tietää, onko popin käytös luontaista vai ennakolta määrättyä. Toivottavasti poppi pääsee juhannussaunaan ja saa vihtoa siellä jotakuta oikein olan takaa. Olen tyytyväinen, jos turhanpäiväinen läiskintä itseäni kohtaan loppuu.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Don Salamanca
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: Pe Tammi 12, 2018 12:17 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Don Salamanca »

Pieni liekki kirjoitti:
Re: Tietolähteet ja tietolähdetoiminta
Kirjoittaja pop » Pe Kesä 21, 2019 4:19 pm

Sinä olet saanut minulta täältä kiltisti väännettyä faktatietoa ja asian selvittelyä maallikolle ymmärrettävällä tavalla jatkuviin kysymyksiin enemmän kuin KUKAAN muu palstalainen, sen on täällä tainnut joku muukin todeta. Jatkuva edellisen postauksen kaltainen kysely ilman omatoimisuutta on sivuraiteelle ohjaamista, kuten myös kysymykset "onko kuinka yleistä että miehillä on salarakkaita" jne täällä Aarnio topicissa.
Oletan, että poppi oli osoittanut viestinsä minulle, jota hän pitää harvinaislaatuisen tyhmänä yksilönä. On totta, että poppi on valistanut minua monessa asiassa - kenties rautalangastakin vääntäen. Olen ihan kiitollinen faktatiedoista ja muusta opastuksesta, mutta en tajua, miksi kaikkeen vastaamiseen pitää joka ikinen kerta liittää "piikillä pistäminen" tai "ruoskalla läväyttäminen" mukaan. Yleensä huutokuorokin nostaa samoihin aikoihin päätään, mutta se taitaa olla tällä kertaa juhannuksen vietossa, kun ei ole siltä suunnalta kuulunut mitään.

Kiinnostaisi tietää, onko popin käytös luontaista vai ennakolta määrättyä. Toivottavasti poppi pääsee juhannussaunaan ja saa vihtoa siellä jotakuta oikein olan takaa. Olen tyytyväinen, jos turhanpäiväinen läiskintä itseäni kohtaan loppuu.
pop ihan asiallisesti huomautti sinun trollauksesta. Menee se tyhmän esittäminen välillä sinulla hieman yli ja olet siitä jäännyt kiinni. Muutenkin aika kummallista että sinulla on aikaa kirjoitella täällä kellonympäri.

pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

Olen monesti kuuluttanut keskustelufoorumin netiketin perään, jota et tunnu noudattavan.

Rationaalinen syy: uusille lukijoille foorumilla on näinkin monien satojen sivujen keskusteluista TODELLA vaikea löytää oleellista tietoa kun täytät viestilankoja turhanpäiväisillä kysymyksillä joista suurimpaan osaan löytäisit vastaukset itse kun nyt tilanne on, että täysin saman ajan siihen käyttää joku muu foorumilainen ja nämä ns. "turhat viestit" langassa vievät ummikolta selkeyttä lukea ketjua. Ja toiminta on ollut alun kilteistä pyynnöistä huolimatta jatkuvaa. Ole hyvä.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti:Olen monesti kuuluttanut keskustelufoorumin netiketin perään, jota et tunnu noudattavan.

Rationaalinen syy: uusille lukijoille foorumilla on näinkin monien satojen sivujen keskusteluista TODELLA vaikea löytää oleellista tietoa kun täytät viestilankoja turhanpäiväisillä kysymyksillä joista suurimpaan osaan löytäisit vastaukset itse kun nyt tilanne on, että täysin saman ajan siihen käyttää joku muu foorumilainen ja nämä ns. "turhat viestit" langassa vievät ummikolta selkeyttä lukea ketjua. Ja toiminta on ollut alun kilteistä pyynnöistä huolimatta jatkuvaa. Ole hyvä.
Olen kyllä ymmärtänyt, että hartain toiveesi on se, että Pieni liekki poistuu lopullisesti murhainfosta. Olen tänne palstalle rekisteröitynyt aikanaan, kun huomasin, että täältä löytyy muitakin Anneli Auerin ja hänen perheensä julmasta kohtelusta tyrmistyneitä oikeudenmukaisuuden perään kuuluttavia keskustelijoita.

Valitettavasti Auerin ja hänen entisen miesystävänsä osaksi koituneita vääriä lsh-tuomioita ei ole vielä saatu asianmukaisesti purettua eikä Jukka S. Lahden murhaa ole avattu uudelleen aktiivitutkinnalle. Kun nämä asiat tapahtuvat, niin en näe mitään syytä, miksi minulla olisi tarvetta edelleen roikkua tällä palstalla.

Mitä muuten luulet tälle palstalle käyvän, jos kaikki kaltaiseni keskustelijat poistuvat palstalta?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

Noniin, valitettavasti en ole henk koht, enkä muutenkaan kenenkään "painostuksen alla". Jos tahtoisin että kaikki olisivat samaa mieltä kanssani, pitäisin blogia tai nettisivua aiheesta. (Sivuhuomautus; Auerista taitaa sellaisia olla, en jaksa etsiä , mutta muistijälki on sellainen).

Kyseessä on dialogi mihin osallistun silloin kun huvittaa, eikä ole henk koht intressiä esim Aarniota (tai ketään muutakaan täällä käsiteltyä) kohtaan tai vastaan.

Teet itse muille kuin minulle täällä julkisella foorumilla asiaan perehtymisen aika vaikeaksi mm ns. floodaamisella, josta en tosin usko että teet sen tahalteen. Et vain ymmärrä. Se ei taas tarkoita että olisin täällä väittänyt sinun olevasi typerä, lähinnä kuuro/sokea muiden puheille vs oma mielipide, miten sen nyt ottaa.

Voidaan myös ottaa esille tämä ajatusteni luku miten "toivoisin sinun poistuvan foorumilta" jne -jutut. Pelkkää uhriutumista suurimmaksi osaksi asiallisista huomautuksista. Oletko vieläkään vastannut kysymyksiini, vai kävikö niin ettet lukenut niitä, mutta esitit perättömiä väitteitä minusta?

Vastaa Viestiin