Pieni liekki

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti: Ma Joulu 30, 2019 10:35 am En puhunut "palstan pelastamisesta"; tässä esimerkki nro:1 (etuajassa) perseilystäsi,, vääristelystä jne

Ilmoitin etten sinne kirjoita,, enkä ole kirjoittanut. Enkä tule kirjoittamaan koskaan jatkossa.
Toisin, olen puhunut teidän kahden väliseksi jääneestä postailusta täällä lautamies osiossa.( ja kukaan muu Aarnio - osiossa, toisin kuin vihjasit, ei ole ilmoittanut jäävänsä lomalle, et edes sinä, tai NS ole jääneet ( ainakin kirjoittelette vuoron perään sinne).
En ole väittänytkään sinun puhuvan palstan pelastamisesta, koska siitähän puhuin minä. Jos kerran minä ja muutamat muut mielestäsi pilaamme palstan, niin olettaisin sinun ryhtyvän vastavuoroisesti sitä pelastamaan omilla asiakirjoituksillasi. Minusta sinä tunnut tulkitsevan jollain marsilaisten logiikalla minun kirjoituksiani. Ja ainakaan minä en pysy täysin ajatuksenjuoksussasi mukana.
pop kirjoitti: Ma Joulu 30, 2019 10:35 amYlhäällä esimerkki nro:2.

Jatkossa tulee suoria lainauksia kunhan niitä tämän vkonloppuna käyn kaikki Aarnio postauksessa läpi. Pieni urakka, kun minulla on pvätyö, ja muutakin normaalia elämää.

" En ole ehtinyt perehtymään asiaan tarpeeksi", onko tuttu lainaus?😂😂

Toisin kuin sinä, minä palaan asiaan.
Palaile suorilla lainauksillasi yms. asiaan ihan itsellesi parhaiten sopivana ajankohtana. Ymmärrän hyvin, että kiireisillä ihmisillä on kaikenlaista mielenkiintoista meneillään samanaikaisesti ja asioihin perehtyminen ottaa oman aikansa.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Tasavallan presidentti piti tänään erittäin asiallisen ja ajatuksia herättävän puheen:

https://www.presidentti.fi/puheet/tasav ... -1-1-2020/

Me jokainen pystymme omilla toimillamme vaikuttamaan siihen, että Suomi pysyy turvallisena ja hyvänä paikkana elää.
Valoisaa ja kokemusrikasta uutta vuotta 2020!
pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

Harmi ettei Jari pystynyt.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti: To Tammi 02, 2020 11:28 pm Harmi ettei Jari pystynyt.
Olen nyt omasta mielestäni sen verran syvällisesti perehtynyt Jari Aarnion tapaukseen, että totean henkilökohtaisena mielipiteenäni Jari Aarnion olleen erittäin ammattitaitoinen, poliisin menetelmiä kehittämään pyrkinyt, työhönsä motivoitunut ja alaisilleen asianmukaisia työskentelyvälineitä vaatinut poliisi. Olen tässä vuosien varrella oppinut ymmärtämään, että kateus ja katkeruus ovat kamalia tauteja. Suomessa koko kansan syntipukiksi lavastaminen on kyllä äärettömän helppoa - ainakin siltä vaikuttaa, kun on seurannut Auerin ja Aarnion tapauksia. En itse niin välittäisi tämän kaltaisista sirkushuveista.
pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

En minkään tällaisista mädistä huumepoliiseista, jolla on murhaan osallistuminen syyteharkinnassa.


Mut hei, rakennetaan työyhteisö toimivaksi ja "kivaksi" kun mitä näitä pikkurikoksia selvittämään.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti: Pe Tammi 03, 2020 12:19 am En minkään tällaisista mädistä huumepoliiseista, jolla on murhaan osallistuminen syyteharkinnassa.
Monet asiat on varmaan kautta maailmanhistorian kirjoitettu uusiksi, kun edelliset tulkinnat eivät ole kelvanneet seuraaville tulkitsijoille.
pop kirjoitti: Pe Tammi 03, 2020 12:19 am Mut hei, rakennetaan työyhteisö toimivaksi ja "kivaksi" kun mitä näitä pikkurikoksia selvittämään.
Millaisia asioita sinä arvostat hyvässä työyhteisössä ja millaisilla keinoilla sinä lähtisit parantamaan ilmapiiriongelmista kärsivää, riittämättömillä resursseilla toimivaa ja liiallisella työmäärällä kuormitettua työyhteisöä?
teppo
Perry Mason
Viestit: 3959
Liittynyt: La Heinä 21, 2007 5:38 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja teppo »

Pieni liekki kirjoitti: La Tammi 04, 2020 12:01 am Millaisia asioita sinä arvostat hyvässä työyhteisössä ja millaisilla keinoilla sinä lähtisit parantamaan ilmapiiriongelmista kärsivää, riittämättömillä resursseilla toimivaa ja liiallisella työmäärällä kuormitettua työyhteisöä?
Jos kyseessä olisi esimerkiksi huumepoliisiorganisaatio, niin ihan ensimmäinen toimi olisi, että sen johtajan harjoittama huumekauppa pysäytettäisiin, syylliset saatettaisiin vastuuseen ja organisaatiossa harjoitetut virkarikokset tutkittaisiin.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

teppo kirjoitti: La Tammi 04, 2020 12:32 am
Pieni liekki kirjoitti: La Tammi 04, 2020 12:01 am Millaisia asioita sinä arvostat hyvässä työyhteisössä ja millaisilla keinoilla sinä lähtisit parantamaan ilmapiiriongelmista kärsivää, riittämättömillä resursseilla toimivaa ja liiallisella työmäärällä kuormitettua työyhteisöä?
Jos kyseessä olisi esimerkiksi huumepoliisiorganisaatio, niin ihan ensimmäinen toimi olisi, että sen johtajan harjoittama huumekauppa pysäytettäisiin, syylliset saatettaisiin vastuuseen ja organisaatiossa harjoitetut virkarikokset tutkittaisiin.
Millä tavalla sinun mielestäsi tällainen tutkinta tulisi käynnistää ja olisiko sinun mielestäsi silloin noudatettava poliisirikosepäilyistä voimassa olevaa ohjetta?
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Teppo on kyllä taitava tulkitsemaan Aarnioon liittyviä asioita omalla tavallaan - Saaran tavalla.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Pieni liekki kirjoitti: La Tammi 18, 2020 8:03 pm Teppo on kyllä taitava tulkitsemaan Aarnioon liittyviä asioita omalla tavallaan - Saaran tavalla.
Millaisiin rikoksiin on voinut syyllistyä sellainen henkilö, joka väittää julkisesti olleensa seksisuhteessa työtehtävissä olleen virkamiehen kanssa, jos väitetty asia ei olekaan totta?
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Olisin kiinnostunut tietämään, tehdäänkö tällä hetkellä kellekään muulle kiusaa, että viestien lähettämistä vaihteeksi taas jatkuvasti häiritään.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti: To Maalis 12, 2020 11:31 pm tehdäänkö tällä hetkellä kellekään muulle kiusaa, että viestien lähettämistä vaihteeksi taas jatkuvasti häiritään.
Millä tavalla sinulle tehdään kiusaa? Mitenkä se ilmenee?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Pieni liekki kirjoitti: To Maalis 12, 2020 11:31 pm Olisin kiinnostunut tietämään, tehdäänkö tällä hetkellä kellekään muulle kiusaa, että viestien lähettämistä vaihteeksi taas jatkuvasti häiritään.
Kannattaisiko kysäistä ongelmista ylläpidolta, eikä lähteä psykoosi edellä?
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

L'amourha kirjoitti: Pe Maalis 13, 2020 12:58 am
Pieni liekki kirjoitti: To Maalis 12, 2020 11:31 pm Olisin kiinnostunut tietämään, tehdäänkö tällä hetkellä kellekään muulle kiusaa, että viestien lähettämistä vaihteeksi taas jatkuvasti häiritään.
Kannattaisiko kysäistä ongelmista ylläpidolta, eikä lähteä psykoosi edellä?
Ei ole psykoosia, mutta ärsyttää taas jatkuva viestien lähetysten katkaisu. Yritin poistaa evästeet, mutta ei auttanut vaivaan. Täytyy miettiä jotain muuta.

Katsotaan, onnistuuko toisella yrityksellä ylläolevan viestin lähetys.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti: Pe Maalis 13, 2020 1:05 am Ei ole psykoosia, mutta ärsyttää taas jatkuva viestien lähetysten katkaisu. Yritin poistaa evästeet, mutta ei auttanut vaivaan. Täytyy miettiä jotain muuta.

Katsotaan, onnistuuko toisella yrityksellä ylläolevan viestin lähetys.
Porin poliisi ja syyttäjälaitos se siellä vaan pätkii sun yhteyksiä.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Vastaa Viestiin