Pieni liekki

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1492
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Kuolemannaakan yo. postaus ei kuulu Lautamiehiin. Ole hyvä ja postaa se myös siihen ketjuun mihin kuuluu, sillä täältä se saattaa poistua.
-NILS-
Ne tietää, jotka tietää...
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Auer valitti saamastaan tuomiosta EIT:een, mutta se ei ottanut sitä käsittelyyn, koska se oli lähetetty liian myöhään. EIT:ssä Suomen edustaja, yhtenä viidestä tuomarista, jotka asian ratkaisivat, oli Päivi Hirvelä, joka yhtenä kolmesta oikeusneuvoksesta kaatoi myös Korkeimpaan oikeuteen Auerin tekemän valituksen :)
Ok ,tämä selvensi tilannetta.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
HraTotuus
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2019 10:01 pm
Paikkakunta: Stadinäijä

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja HraTotuus »

HraTotuus kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:
HraTotuus kirjoitti:Kaatopaikka-osiossa nimimerkki Pieni liekki kertoo Gang stalking otsikossaan, kuinka on niin tärkeä henkilö, että tietokoneet, puhelimet jne. hajoaa.

Annelin "tukijoukot" laajamittaisen vainon kohteena :mrgreen:

Todella tervettä settiä :mrgreen:
En ole koskaan mieltänyt itseäni miksikään kovin tärkeäksi henkilöksi, koska aivan tavallinen suomalainen pulliainen olen. Olen vaan osaltani saanut huomata, että kiusaajia saatat saada kimppuusi, jos omaat eriävät käsitykset asioista kuin jotkut toiset.
Tavallinen suomalainen pulliainen ei:

-puolustele kiihkomielisesti tuomittuja seksuaalirikollisia

-syyllistä rikosten uhreja

-kuvittele olevansa vainon uhri

-vietä suurinta osaa elämästään vuosikausia ja päivittäin netin keskustelupalstoilla

Lisään vielä tähän, että tavallinen suomalainen pulliainen ei trollaa netissä vakavilla aiheilla.

Ihmettelen, kun tähän nimimerkki Pieni liekki käsittelevään ketjuun on saapunut sikakoira ja kuolemannaakka trollaamaan omiaan.

Miksi ylläpito antaa kyseisten nimimerkkien trollata, vaikka sellainen on säännöissä kiellettyä?
-Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku-
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9183
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

HraTotuus kirjoitti: Lisään vielä tähän, että tavallinen suomalainen pulliainen ei trollaa netissä vakavilla aiheilla.

Ihmettelen, kun tähän nimimerkki Pieni liekki käsittelevään ketjuun on saapunut sikakoira ja kuolemannaakka trollaamaan omiaan.

Miksi ylläpito antaa kyseisten nimimerkkien trollata, vaikka sellainen on säännöissä kiellettyä?
Miksi sikakoira ja kuolemannaakka eivät saisi kirjoittaa "Pieni liekki"-keskusteluketjussa aiheista, jotka kiinnostavat Pientä liekkiä?

Onko tämä sinänsä turhana pitämäni keskusteluketju avattu tänne Lautamiehet-osioon ainoastaan sitä varten, että HraTotuus ja ystävänsä saavat kiusata ja haukkua rauhassa Pientä liekkiä joutumatta jäähylle?

Aika kummallisena pidän HraTotuuden harjoittamaa kanssakirjoittajiensa karsinoimista ja asiakirjoittamisen väittämistä trollaukseksi. Onko HraTotuus ainoastaan oikeutettu kirjoittamaan omia näkemyksiään murhainfossa ja muut saa sitten vaientaa keinolla millä hyvänsä?
GET RIGHT
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Pe Maalis 16, 2018 1:46 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja GET RIGHT »

Pieni liekki kirjoitti: Miksi sikakoira ja kuolemannaakka eivät saisi kirjoittaa "Pieni liekki"-keskusteluketjussa aiheista, jotka kiinnostavat Pientä liekkiä?

Aika kummallisena pidän HraTotuuden harjoittamaa kanssakirjoittajiensa karsinoimista ja asiakirjoittamisen väittämistä trollaukseksi. Onko HraTotuus ainoastaan oikeutettu kirjoittamaan omia näkemyksiään murhainfossa ja muut saa sitten vaientaa keinolla millä hyvänsä?
Olet nyt tavalliseen tapaan pieni liekki taas kerran ymmärtänyt väärin ketjun tarkoituksen. Pieni liekki ketju lautamies osiossa on lautamies keskusteluun, koskien esimerkiksi sitä minkä suurinosa jo tietääkin: sinun trollaamista ja tyhmän esittämistä. Ketju ei ole sitä varten, että siellä sinun pedofiilien puolustuskaverit voisivat jutella sinua kiinnostavista asioista.

Ennen kuin edes rekistereröidyin foorumille niin arvasin sinun trollaavan. Esimerkiksi ensimmäiset Aarnio ketjuun lähettämäsi viestit sisältivät väitteitä, että siinä ei ole mitään epäillyttävää tai laittomaan viittaamaan mielestäsi, että Aarnio oli käyttänyt yli puolimiljoonaa euroa rahoja todistetusti yli palkkansa. :mrgreen: Tämän jälkeen samantason väitteitä alkoi tulla tasaiseen tahtiin.

HraTotuus ja muutkin saavat täällä omia näkemyksiään kertoa. Hän tai muutkaan eivät ole ketään vaientaneet. Ainoastaan ilmiselvästi trollauksesta (tyhmän esittämisestä) on huomauteltu. Samalla tapaa sinäkin olet oikeutettu pedofiilien puolustukseen, vaikka suurinosa ihmisistä ei sitä arvostakkaan.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9183
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

GET RIGHT kirjoitti:HraTotuus ja muutkin saavat täällä omia näkemyksiään kertoa. Hän tai muutkaan eivät ole ketään vaientaneet. Ainoastaan ilmiselvästi trollauksesta (tyhmän esittämisestä) on huomauteltu. Samalla tapaa sinäkin olet oikeutettu pedofiilien puolustukseen, vaikka suurinosa ihmisistä ei sitä arvostakkaan.
Mikä ääni lienee kellossa muuttunut, kun ennen minua haukuttiin teikäläisten toimesta kilvan tyhmäksi ja nyt syytetäänkin tyhmän esittämisestä? Teillä nuo sanomiset tuppaavat muuttumaan alinomaa.

Asiasta kukkaruukkuun. Joko minun ulosantini on ollut erittäin epäselvää tai sitten sinun ymmärryksessäsi on jotain suuresti vialla, jos kuvittelet minun olevan pedofiilien puolustaja. Minä olen mielestäni aivan selkokielisesti moneen otteeseen todennut, etten hyväksy millään tasolla lapsiin kohdistettua henkistä tai fyysistä väkivaltaa.
HraTotuus
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2019 10:01 pm
Paikkakunta: Stadinäijä

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja HraTotuus »

Onko sinulla pieni liekki dementia?

Katso viestihistoriaasi ja mieti asioita mitä olet kirjoitellut muunmuassa pedofiiliasta tuomitun auerin lapsista.

Kukaan normaali ihminen ei toivo raiskattujen lapsien olevan missään tekemisissä ikinä raiskaajien kanssa, olivat raiskaajat sukua, perhettä tai mitä muuta tahansa.

Sinä haluat, että lasten kertomukset tulevat julkiseksi koko suomen kansalle mikä on todella sairas toive.

Minä sensijaan toivon, että auerin jälkikasvu ei koskaan lue kirjoituksiasi mistään netissä.

Varmasti lasten sijaisvanhemmat ovat kärsineet kirjoituksistasi tarpeeksi, jopa niin etten ihmettele vaikka joutuisit selittelemään kirjoituksiasi oikeudessa,
-Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku-
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9183
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

HraTotuus kirjoitti:Onko sinulla pieni liekki dementia?
Taitaa vaivata - ainakin lasteni mielestä.
HraTotuus kirjoitti:Katso viestihistoriaasi ja mieti asioita mitä olet kirjoitellut muun muassa pedofiliasta tuomitun auerin lapsista.
Olen pääasiassa käsittääkseni toivonut, että Auerin nuoremmat lapset ottaisivat rohkeasti yhteyttä äitiinsä, mummiinsa ja isän puolen sukulaisiinsa. Yhteisesti toimien saattaisi olla mahdollista vaatia viranomaisia käynnistämään lasten isän murhan tutkinta uudelleen.
HraTotuus kirjoitti:Kukaan normaali ihminen ei toivo raiskattujen lapsien olevan missään tekemisissä ikinä raiskaajien kanssa, olivat raiskaajat sukua, perhettä tai mitä muuta tahansa.
Ehkä et ole vielä ymmärtänyt, että Auerin lapsia ei ole tietojeni mukaan kukaan fyysisesti raiskannut. Henkisesti heidät on raiskattu väittämällä heidän äitiään ja isosiskoaan murhaajiksi ja ottamalla lapset aikoinaan huostaan äidiltään. En tiedä, onko raiskaamista, jos lääkäri tutkii lasten alapäitä ilman oikeaa syytä ja ilman, että lapset tosiasiallisesti suostuvat näihin tutkimuksiin. Onko henkistä raiskaamista, jos äitisi väitetään raiskanneen ja viillelleen sinua, vaikka kieltäisit itse selkokielisesti tällaista tapahtuneeksi?
HraTotuus kirjoitti:Sinä haluat, että lasten kertomukset tulevat julkiseksi koko suomen kansalle mikä on todella sairas toive.
Kyllä, koska kertomukset ovat epäluotettavia ja vilkkaan mielikuvituksen tuottamia henkisesti erittäin ahdistavassa ilmapiirissä.
HraTotuus kirjoitti:Minä sensijaan toivon, että auerin jälkikasvu ei koskaan lue kirjoituksiasi mistään netissä.
Minä toivon, että lapset ovat yhteydessä niihin sukulaisiinsa, joihin välit ovat katkenneet, mikäli sattuisivat esimerkiksi tämän viestini lukemaan. Luulen, että minulla ja Auerin lapsilla voisi olla paljon yhteistä keskusteltavaa, koska olen samanikäisten nuorten kanssa tekemisissä päivittäin. Uskon, että Auerin lapset ovat älykkäitä, idearikkaita ja mukavia ihmisiä kuten äitinsä.
HraTotuus kirjoitti:Varmasti lasten sijaisvanhemmat ovat kärsineet kirjoituksistasi tarpeeksi, jopa niin etten ihmettele vaikka joutuisit selittelemään kirjoituksiasi oikeudessa,
Olen valmis selittelemään tarvittaessa kirjoituksiani myös oikeudessa, mutta mieluummin puhuisin sijaisvanhempien kanssa kasvotusten jossain muualla. Toivottavasti sijaisvanhemmat lähtevät aktiivisesti yhteistyössä Auerin kanssa selvittämään, miten Suomessa oli mahdollista Auerin ja hänen lastensa monivuotinen piinaaminen syyttämällä kovia kokenutta äitiä murhaajaksi ja lastensa raiskaajaksi. Olen sitä mieltä, että sijaisvanhempien apu olisi tässä asiassa paikallaan.
Don Salamanca
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: Pe Tammi 12, 2018 12:17 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Don Salamanca »

Sinun onneksesi pili sijaisvanhemmat tai lapset eivät lue näitä foorumeita, sillä he eivät halua palata kauhuhetkiinsä näitä lukemalla. Muuten olisit luultavasti jo vankilassa jatkuvien törkeiden kunnianloukkauksien vuoksi. Kunnianloukkaus kun on asianomistajarikos.

Muutenkin todella sairasta edes leikilleen sanoa, että auttavat sijaisvanhemmat ja raiskatut lapset valehtelisivat ja olisivat keksineet tarinoita. Anneli ja Jens raiskasivat viattomat lapset. He ovat Suomen tunnetuimmat pedofiilit. On suorastaan henkinen raiskaus lapsia ja sijaisvanhempia kohtaan, jos syytät heitä valehtelusta ja keksimisistä jos he lukisivat tämän. Mutta et ole kuskaan heidän kärsimyksestään välittänyt, kuten eivät muutkaan sinun pedofiilien puolustus kaverit Ulvila ketjusta.

Pilillä on myös vastaava trollaus taktiikka / trollaus tyyli käytössä Aarnio ketjussa:

Esitetään jatkuvasti tyhmää. Pyydetään muita vähän väliä etsimään itselle tietoa. Jos joku niin erehtyy tekemään niin ei pili ignooraa vastauksen ja pian aloittaa uudestaan toiminnan vain uudesta aiheesta. Välillä esittelee järjettömiä kantoja, mutta ei ikinä perustele väitteitään tai etsi mitään tietoa, jos joku pyytää perusteluja tai tietoa häneltä. "Itsellä juuri nyt on kiire, voisitko sinä etsiä tätä x".

Aika klassinen trolli siis, esittelee järjettömiä väitteitä ja yrittää laittaa muut jatkuvasti jotain tekemään itsensä puolesta ja itse ei tee yhtään mitään toisten puolesta.

Tuskin on edes perehtenyt mihinkään materiaaliin. On vain avannut jonkun sivun randomilta ja lisännyt sieltä yhden lauseen. Selittäisi hyvin sen miksi ei koskaan osaa vastata mihinkään kysymykseen tai perustella "kantojaan" vaikka väittää lukeneensa kaiken.

Ennen kaikkea surullista että vielä trollaa noinki sairailla aiheilla kuin raiskatuiden lapsien kärsimyksellä.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9183
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Don Salamanca kirjoitti:Sinun onneksesi pili sijaisvanhemmat tai lapset eivät lue näitä foorumeita, sillä he eivät halua palata kauhuhetkiinsä näitä lukemalla. Muuten olisit luultavasti jo vankilassa jatkuvien törkeiden kunnianloukkauksien vuoksi. Kunnianloukkaus kun on asianomistajarikos.

Muutenkin todella sairasta edes leikilleen sanoa, että auttavat sijaisvanhemmat ja raiskatut lapset valehtelisivat ja olisivat keksineet tarinoita. Anneli ja Jens raiskasivat viattomat lapset. He ovat Suomen tunnetuimmat pedofiilit. On suorastaan henkinen raiskaus lapsia ja sijaisvanhempia kohtaan, jos syytät heitä valehtelusta ja keksimisistä jos he lukisivat tämän. Mutta et ole kuskaan heidän kärsimyksestään välittänyt, kuten eivät muutkaan sinun pedofiilien puolustus kaverit Ulvila ketjusta.

Pilillä on myös vastaava trollaus taktiikka / trollaus tyyli käytössä Aarnio ketjussa:

Esitetään jatkuvasti tyhmää. Pyydetään muita vähän väliä etsimään itselle tietoa. Jos joku niin erehtyy tekemään niin ei pili ignooraa vastauksen ja pian aloittaa uudestaan toiminnan vain uudesta aiheesta. Välillä esittelee järjettömiä kantoja, mutta ei ikinä perustele väitteitään tai etsi mitään tietoa, jos joku pyytää perusteluja tai tietoa häneltä. "Itsellä juuri nyt on kiire, voisitko sinä etsiä tätä x".

Aika klassinen trolli siis, esittelee järjettömiä väitteitä ja yrittää laittaa muut jatkuvasti jotain tekemään itsensä puolesta ja itse ei tee yhtään mitään toisten puolesta.

Tuskin on edes perehtenyt mihinkään materiaaliin. On vain avannut jonkun sivun randomilta ja lisännyt sieltä yhden lauseen. Selittäisi hyvin sen miksi ei koskaan osaa vastata mihinkään kysymykseen tai perustella "kantojaan" vaikka väittää lukeneensa kaiken.

Ennen kaikkea surullista että vielä trollaa noinki sairailla aiheilla kuin raiskatuiden lapsien kärsimyksellä.
Saanko kysyä, oletko entinen koulukiusaaja tai nykyinen työpaikkakiusaaja? Pyydän ja toivon, että joka tapauksessa lopetat minun kiusaamiseni ja jahtaamiseni, koska se ei ole reilua enkä ole mielestäni ansainnut sitä.

Jos haluat keskustella kanssani asiallisesti kahden kesken, niin voit tehdä sen yksityisviestein. Toivottavasti löydät elämääsi muutakin sisältöä kuin vanhempien naishenkilöiden henkisen pahoinpitelyn.
Panama
Susikoski
Viestit: 37
Liittynyt: Su Heinä 15, 2018 12:04 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Panama »

Pieni liekki kirjoitti:
Saanko kysyä, oletko entinen koulukiusaaja tai nykyinen työpaikkakiusaaja? Pyydän ja toivon, että joka tapauksessa lopetat minun kiusaamiseni ja jahtaamiseni, koska se ei ole reilua enkä ole mielestäni ansainnut sitä.

Jos haluat keskustella kanssani asiallisesti kahden kesken, niin voit tehdä sen yksityisviestein. Toivottavasti löydät elämääsi muutakin sisältöä kuin vanhempien naishenkilöiden henkisen pahoinpitelyn.

En usko että Don Salamanca on koulukiusaaja tai mitään vastaavaa. Hän vain muistutti sinua siitä mitä itse olet tehnyt eli mm. väittänyt Annelin Auerin lasten valehdelleen raiskatuksi tulemisesta. Oletko koskaan miettinyt miten pahalta heistä tuntuisi, jos he lukisivat sinun kommenttejasi? Anna lapsille jo rauha kaiken heidän kokemansa jälkeen ja heitä auttaneille ja suojelleille sijaisvanhemmille. Joskus on hyvä katsoa peiliin ennen kuin muita syyttää.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9183
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Panama kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:
Saanko kysyä, oletko entinen koulukiusaaja tai nykyinen työpaikkakiusaaja? Pyydän ja toivon, että joka tapauksessa lopetat minun kiusaamiseni ja jahtaamiseni, koska se ei ole reilua enkä ole mielestäni ansainnut sitä.

Jos haluat keskustella kanssani asiallisesti kahden kesken, niin voit tehdä sen yksityisviestein. Toivottavasti löydät elämääsi muutakin sisältöä kuin vanhempien naishenkilöiden henkisen pahoinpitelyn.

En usko että Don Salamanca on koulukiusaaja tai mitään vastaavaa. Hän vain muistutti sinua siitä mitä itse olet tehnyt eli mm. väittänyt Annelin Auerin lasten valehdelleen raiskatuksi tulemisesta. Oletko koskaan miettinyt miten pahalta heistä tuntuisi, jos he lukisivat sinun kommenttejasi? Anna lapsille jo rauha kaiken heidän kokemansa jälkeen ja heitä auttaneille ja suojelleille sijaisvanhemmille. Joskus on hyvä katsoa peiliin ennen kuin muita syyttää.
Kiitos viestistäsi. Olet myös yksi nimimerkki, jonka en muista koskaan syvällisesti paneutuneen Auerin tapaukseen etkä ole ollut suoraan kanssani käsittääkseni tekemisissä.

Jos sinulle läväytettäisiin eteen pitävät todisteet siitä, että Auer ja hänen miesystävänsä eivät ole koskaan tehneet mitään pahaa Auerin kolmelle nuoremmalle lapselle, vanhimmalle tyttärelle taikka nuorempien lasten väitteiden mukaisesti Auerin miesystävän nyt jo aikuisille pojille taikka naapurin lapsille, niin katsoisitko sijaisvanhempien toimineen asiallisesti yllyttäessään lapsia kertomaan aikoinaan yksityiskohtia isän murhasta ja eristäessään lapset heidän biologisesta äidistään, isovanhemmistaan, isänsä puolen sukulaisista ja lopulta lasten isosiskon heidän perhesymbioosistaan. Olisitko kiinnostunut elämään tällaisessa perhesymbioosissa, jos siitä maksettaisiin sinulle yli 8000 euroa kuussa?

En tiedä, onko kuukausittaista korvausta kohtuullistettu sen jälkeen, kun vanhin poika on tullut täysi-ikäiseksi. Olen ymmärtänyt, että pojankin osalta korvausta saatettaisiin maksaa pari vuotta täysi-ikäisyyden saavuttamisen jälkeen, mikäli hän edelleen asuu sijaiskodissaan. Voit korjata, jos olen käsittänyt tässä asiassa jotain oleellisesti pieleen. Toivon, että lapsia on kohdeltu sijaisperheessä asiallisesti ja että heidän ei ole tarvinnut kieltää omaa identiteettiään, vaan he ovat saaneet toimia yhteiskunnassamme kuin ketkä tahansa muutkin suomalaiset lapset/nuoret iloineen ja murheineen.
HraTotuus
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2019 10:01 pm
Paikkakunta: Stadinäijä

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja HraTotuus »

Ei sinulla ole pieni liekki minkäänlaista oikeutta huudella vakavien rikoksien uhreista tai sijaisvanhemmista mitä ikinä näppikseltäsi keksit näpytellä.

He ovat yksityishenkilöitä.

Se että lapset ovat joutuneet hirviöpedofiiliäitinsä ja tämän pedofiilipoikaystävän uhreiksi on varmasti traumatisoineet lapset todella pitkäaikaisesti.
Sijaisvanhemmilla ei kyllä ole ollut helppoa saada noista törkeiden rikoksien uhreista tasapainoisia nuoria.

On todella surullista että olet ilkeä ja kateellinen täysin viattomille ja kärsineille ihmisille.

Ymmärrettävää toki jos elämässä ei ole muuta kuin internetti ja ainoat tulot kelasta.
-Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku-
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

HraTotuus kirjoitti:Ei sinulla ole pieni liekki minkäänlaista oikeutta huudella vakavien rikoksien uhreista tai sijaisvanhemmista mitä ikinä näppikseltäsi keksit näpytellä.

He ovat yksityishenkilöitä.

Se että lapset ovat joutuneet hirviöpedofiiliäitinsä ja tämän pedofiilipoikaystävän uhreiksi on varmasti traumatisoineet lapset todella pitkäaikaisesti.
Sijaisvanhemmilla ei kyllä ole ollut helppoa saada noista törkeiden rikoksien uhreista tasapainoisia nuoria.

On todella surullista että olet ilkeä ja kateellinen täysin viattomille ja kärsineille ihmisille.

Ymmärrettävää toki jos elämässä ei ole muuta kuin internetti ja ainoat tulot kelasta.
Jos onkin niin että lapsukaiset traumatisoituvat hirviö trollien seurauksena jotka huutelevat puuta heinää minfossa. Voisin kuvitella asian menevän näin. Sinulla lienee hra totuus jotain sisäpiirin tietoa jakaa foorumille kun noin ponnekkaasti täällä kantojasi esität.Kai olet ymmärtänyt tälläisen foorumin idean.??? :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
HraTotuus
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2019 10:01 pm
Paikkakunta: Stadinäijä

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja HraTotuus »

sikakoira kirjoitti:
HraTotuus kirjoitti:Ei sinulla ole pieni liekki minkäänlaista oikeutta huudella vakavien rikoksien uhreista tai sijaisvanhemmista mitä ikinä näppikseltäsi keksit näpytellä.

He ovat yksityishenkilöitä.

Se että lapset ovat joutuneet hirviöpedofiiliäitinsä ja tämän pedofiilipoikaystävän uhreiksi on varmasti traumatisoineet lapset todella pitkäaikaisesti.
Sijaisvanhemmilla ei kyllä ole ollut helppoa saada noista törkeiden rikoksien uhreista tasapainoisia nuoria.

On todella surullista että olet ilkeä ja kateellinen täysin viattomille ja kärsineille ihmisille.

Ymmärrettävää toki jos elämässä ei ole muuta kuin internetti ja ainoat tulot kelasta.
Jos onkin niin että lapsukaiset traumatisoituvat hirviö trollien seurauksena jotka huutelevat puuta heinää minfossa. Voisin kuvitella asian menevän näin. Sinulla lienee hra totuus jotain sisäpiirin tietoa jakaa foorumille kun noin ponnekkaasti täällä kantojasi esität.Kai olet ymmärtänyt tälläisen foorumin idean.??? :lol:


Millä tavalla sikakoira viestisi liittyy pieni liekki nimimerkkiin josta tässä ketjussa keskustellaan?
Vai oliko nimimerkkisi peltirumpu kun nyt en muista.
-Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku-
Vastaa Viestiin