Pieni liekki

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Joo olin en tarjonnut eldistä vaan vedin pataan :wink:

Tavattoman ärsyttävä räkänokka (damfin) jonka kuittasin yhdellä tapaamisella oli sellainen oivallus etttä vaihdoin duunia.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja damfin »

sikakoira kirjoitti:
La Tammi 15, 2022 11:44 pm
Joo olin en tarjonnut eldistä vaan vedin pataan :wink:

Tavattoman ärsyttävä räkänokka (damfin) jonka kuittasin yhdellä tapaamisella oli sellainen oivallus etttä vaihdoin duunia.
Rupesitko jakamaan seiskaa persujen vaalimainosten sijaan?

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Oli pakko jättää politiikka siinä vaiheessa :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

sikakoira kirjoitti:
Su Tammi 16, 2022 12:01 am
Oli pakko jättää politiikka siinä vaiheessa :lol:
Mikä noissa vaalimainoksissa sitten saa sapen kiehumaan? Minusta on hauska katsella paikallisten ihmisten kuvia nimineen ja ammatteineen. Pitkiä vaalihöpinöitä ei kyllä oikein jaksa lukea. Minun äänestämiseeni ei aluevaaleissa enää pysty mainoksilla vaikuttamaan, kun olen jo ääneni antanut. Puolueella ei ollut merkitystä, mutta pidin tärkeänä valita paikallisen ehdokkaan, joka on antanut itsestään fiksun ja asiantuntevan vaikutelman. Öitä💤🥱😴...
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Ei ne mainokset vaan tapa levittää niitä. Otan jatkossakin senkan nenästä urpolta joka lykkää postilaatikosta nimenomaan kiellettyä materiaalia :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

sikakoira kirjoitti:
La Tammi 15, 2022 10:19 pm

Hyvin sanottu kannatan :wink:

VKK tulee silti mieleen jota kannattaa äänestää ihan siitä syystä että se on takianen urpojen iholla .

Lupaan tehdä näin. VKK
Kannattaa ainakin käydä äänestämässä, jos on äänioikeutettu näissä meneillään olevissa aluevaaleissa. Mielenkiintoista nähdä, paljonko väkeä jaksaa raahautua vaaliuurnille ja miten äänet näissä vaaleissa jakautuvat. Aika sitten näyttää, miten sote-asiat saadaan milläkin alueella järjestettyä.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Bou kirjoitti:
Ma Tammi 17, 2022 2:49 pm
Tämähän on mielenkiintoista että pili olet sitä mieltä, että minun jokin varhainen huomioni olisi vaikuttanut tutkintaan. Kerro ihmeessä, että mikä niistä. Olenpa imarreltu, jos näin olisi.
Sanotaan, että vanha koira ei opi uusia temppuja. Näin ollen en odota, että heräisit todellisuuteen liittyen Ulvilan murha-asiaan ja sen jälkiseurauksiin. Luultavasti jatkat kovia kokeneisiin ihmisiin kohdistuvia ilkeilyjäsi ja myös minun nimittelyjäni. Minun puolestani voit hyvin mennä paukuttelemaan henkseleitäsi Ulvilan oikean murhaajan kanssa kaljatuopin äärelle ja yhdessä voitte kehuskella toisianne siitä, kuinka hän teki täydellisen murhan muun muassa sinun suosiollisella avustuksellasi.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Hermione »

^Minun täytyy sen verran oikaista vanhaa sanontaa, että vanha koira oppii kyllä uusia temppuja, mutta vanha ihminen ei.

Ihmiset pystyvät kohtuullisen kivuttomasti sopeutumaan siihen, että heidän maailmankuvansa muuttuu tai jostain syystä romahtaa, ennen 25. ikävuotta. Sen jälkeen ns. uuden normaalin omaksuminen on paljon vaikeampaa, jopa mahdotonta koska psyyke ei välttämättä kestä muutosta.

Tiedostan, että jostain tämän tyyppisestä voi olla kyse näiden kohdalla, jotka vuosi toisensa perään nettikiusaavat syytöntä ja kovia kokenutta ihmistä, kirjoittelemalla perättömiä väitteitä ja linkittämällä rikollisesti toimineen poliisin medialle luovuttamia vääriä tietoja vuosi toisensa perään, vaikka vuosien 2009-2011 median välittämät tiedot on todettu virheitä ja valheita sisältäviksi.

Kyseessä on äärimmäisen alhaisen moraalin toiminta, mutta voi myös olla niin, että nämä eivät pysty tunnustamaan todellisuutta koska silloin psyyke romahtaa. On toki hyvin mahdollista, että näissä anonyymeissa nettikirjoittelijoissa on mukana sellaisia, jotka ovat oikeasti syyllistyneet virkarikoksiin Ulvilan murhacasen tiimoilla.

En tiedä, melkein säälisin henkilöä joka kipuilee nimimerkki Boun takana koska tällä on varmasti paha olo itsensä kanssa, mutta toiminta on ollut vuosikausien ajan niin alhaista, että pystyn tuntemaan lähinnä halveksuntaa.

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Pieni liekki kirjoitti:
Ma Tammi 17, 2022 11:59 pm

Hei Hermione!

Olet sen verran hyvin perillä tästä Ulvilan murhakeissistä ja sen liitännäisasioista, että suosittelen sinulle lämpimästi tuon Annelin oman kirjan "Murhalesken muistelmat" lukemista. Muistaakseni Anneli on todennut jossain vaiheessa kirjoittaneensa kirjan lähinnä terapiaksi itselleen. Hän on hyvä kirjoittaja ja olen lukenut kirjan useamman kerran, tosin viime kerrasta on jo vierähtänyt aikaa. Pitäisi siis varmaan itsekin lukaista kirja uudelleen muistin virkistämiseksi, kun siinä ei kauaa menisi ja palautuisi unohtuneita yksityiskohtia mieleen.

Pidän kirjaa selviytymistarinana ja uskon, että se voisi toimia sinulle voimaannuttavana tekijänä ennemmin kuin kuormitustekijöitä lisäävänä asiana. Lisäksi saisit lisää avaimia koko tämän asiakokonaisuuden parempaan hallintaan. Voisi olla mielenkiintoista kuunnella Annelin kirja hänen itsensä lukemana äänikirjana. Kesto näyttäisi olevan hieman reilut 11 tuntia. En osaa arvioida, millaisia mielenliikutuksia sen kuunteleminen mahdollisesti itselläni herättäisi. Täytyy pohtia asiaa, joten ennen kirjan mahdollista kuuntelemista olisi kiva kuulla, millaisia ajatuksia kirjasta on sellaisella henkilöllä, joka sen on kuunnellut. Niitäkin varmaan palstalaisista löytyy.

Otsikon aiheeseen liittyen voisi olla jollekin Annelia syyllistävälle henkilölle silmiä avaavaa kuunnella, miten Anneli lukee kirjastaan hätäkeskuspuhelusta kertovat osuudet. Voi olla, että itsekin saisi jotain uutta näkökulmaa asiasta irti, kun pääsisi kuuntelemaan kirjasta luettua Annelin kertomaa tarinaa ja voisi verrata sitä Ulvilan hätäkeskustallenteeseen.

Ei tässä muuta tällä kertaa. Palaillaan ketjun aiheeseen.
Kiitos, otteita kirjasta lukeneena teksti on hyvin mukaansatempaavaa. Olen old school kirjojen suhteen ja olin aikoinut ostaa murhalehden muistelmat ihan paperiversiona. Mutta siis äänikirja; Kävin katsomassa bookbeatista, lukija siis on tosiaan kirjoittaja itse? Tämä seikka nosti kyllä äänikirjan pointseja huimasti :)

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Hermione kirjoitti:
Ti Tammi 18, 2022 12:30 am

Kiitos, otteita kirjasta lukeneena teksti on hyvin mukaansatempaavaa. Olen old school kirjojen suhteen ja olin aikoinut ostaa murhalesken muistelmat ihan paperiversiona. Mutta siis äänikirja; Kävin katsomassa bookbeatista, lukija siis on tosiaan kirjoittaja itse? Tämä seikka nosti kyllä äänikirjan pointseja huimasti :)
Kyllä näin on, että lukija on tässä tapauksessa kirjoittaja itse. En ole selvittänyt, voiko kyseistä kirjaa lainata kirjastosta äänikirjana. Olen aikoinaan ostanut kirjaa muutaman kappaleen, joista olen pitänyt Annelin omistuskirjoituksella varustettua kirjaa omana käsikirjanani ja yhtä kappaletta lainailin kavereille aikani, kunnes lopulta lahjoitin kirjan isälleni. Hän on ollut kiinnostunut myös tästä tapauksesta - tosin lähinnä alan entisenä ammattilaisena enempi tuosta seri-puolesta.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Nyymi Nyyminen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Touko 17, 2021 10:42 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Nyymi Nyyminen »

Tämä kyseinen nimimerkkihän on täysin laitoskamaa, ihmettelen ettei tee jotain Niuvablogia.
A nigger can leave Africa, but Africa can't leave a nigger

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Nyymi Nyyminen kirjoitti:
Ke Tammi 19, 2022 10:08 am
Tämä kyseinen nimimerkkihän on täysin laitoskamaa, ihmettelen ettei tee jotain Niuvablogia.
Olen pyytänyt useamman kerran murhainfon tietäjiltä, jotka harrastavat ihmisten luokittelua ja Niuvaniemeen toimittamisehdotteluja, diagnoosia itselleni. Lisäksi olen pyytänyt selvittämään, millaisella koulutustaustalla diagnosoijat omia analyysejään toisista ihmisistä tekevät. Vähän laihaksi on jäänyt anti.

En tiedä, minne mahtaisivat kuulua seuraavat henkilöt, jotka ovat vuosien varrella nimitelleet ja luokitelleet minua mm. seuraavasti:
Sekopäinen yksilö, selvästi vainoharhainen, patologinen valehtelija tai muuten vaan tyhmä, Pili, Mulhainhon Pieni Liekittäjä, Kytevä Kaasuliekki, naiivi, skitsofreeninen Lieska, luuserilieska, Pikkuidiootti, akka, höplästä vedettävä, helvetin pelle, naurettava, nolo, jälkeenjäänyt paskanjauhaja ja haukkuja, vastenmielinen, tyhmä Annelin palvoja, nipo nipo, auerskan palkkaama puolustaja, aika ruma ämmä, sivistymätön naiivi vajukki, psykoottinen sekakäyttäjä ja mt-ongelmista kärsivä lortto, joka tarvitsee kunnon mielenterveyslääkkeet, psykopaattimurhaaja, sarjapedoraiskaaja, joku tyhmä idiootti, tekopyhä ämmä, pierunliekki, Lieskapaskahuora, Lieskahoro, vitun tyhmä horo, turha ruikuttaja, paskiainen, pedomurhaaja Auerska, typerä ämmä, pienipäinen liekki, paskakasa, vitun lame, naurettava kalkkilaivan kapteeni, helvetin tyhmä, vesipää, tyhmä kanttura, syvästi häiriintynyt ja harhainen ihminen, Lieskarieska, Pikkuhuora, pikkusieluinen liekinheittäjä, kusettaja, hämärryttäjä, kateellinen paska Lieska, kusipää, pedofiili, narsisti, Lieskaluuska, paskalieska, Pedolieska, Valittajaluuska, Kiukkulieska, Rumalieska, kananaakka, täysin laitoskamaa
Voit valistaa, jos listasta puuttuu jotain oleellista, niin lisäilen niitä ehtiessäni jonon jatkoksi. Vanhoja diagnooseja ja nimityksiä ei tarvitse toistella. Ohessa vielä Kardemumman tekemää profilointia parin vuoden takaa:
Re: Profilointeja käyttäjistä
Kirjoittaja Kardemumma » Ti Maalis 05, 2019 2:22 am

Pieni liekki, eläkkeellä kaupungin kaavoitusvirastosta. Ei ikänsä vuoksi, vaan henkisen tasapainon järkkymisen ansiosta. Alle 60-vuotiaasta naishenkilöstä kuitenkin kyse. Poliittiselta ideologialtaan höperö. Älykkyysosamäärä nipinnapin sen verran, että kykenee toimimaan jokseenkin itsenäisesti. Asumismuoto: hoitokoti. Taustalla päihdeongelma, joka on seurausta yksinäisyydestä. Pieni liekki on erkaantunut läheisistään vuosia sitten. Pahaa oloaan hän yritti purkaa dokaamisella, jota häpesi ja häpeää edelleen. Aktiivinen lääkitys hänellä on paniikkihäiriöön. On käyttänyt väärin rauhoittavia lääkkeitä mm. Juomalla viiniä pullon niiden kanssa ja ottamalla yliannostuksen kokeakseen rajun humalatilan kaltaista turrutusta. Uhkaillut itsemurhalla, jonka johdosta otettu lähetteellä osastolle. Narisemalla eri nettipalstoilla ja kirjoittamalla täysin sisällöttömiä ja kenenkään noteeraamattomia mielipidekirjoituksia, hän kokee olevansa edes jollakin tasolla henkilö, joka huomattaisiin. Hänellä on suuri halu tulla nähdyksi ja kuulluksi. Lääkärin tehtävä kuulla asiakastaan, on koitunut lääkärille lähes aina ajalliseksi haasteeksi. Ihmisenä Pieni liekki on ujo ja hiljainen, ellei ole lääkkeiden vsikutuksen alainen tai humalassa(tarve puhua). Pieni liekki on hyvin tyypillinen asiakas karaokepaikoissa. Niissä hänenlaiset juoppoämmät pääsevät saamaan huomiota ja hoitamaan sosiaalista elämäänsä. Karaokepaikkoihin Pienen liekin eläkerahat menevätkin. Ulkonäöllisesti viikkotolkulla juoneen näköinen, vainoharhaisen oloinen ja epähygieeninen.

Kardemumma
Alibin satunnaislukija

Viestit: 118
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2019 8:59 am
Muistaakseni Kardemumman nimimerkki paloi poroksi. Älkää polttako itseänne loppuun. Mukavaa loppuviikkoa!
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Pieni liekki kirjoitti:
Ti Tammi 18, 2022 8:35 pm
Hermione kirjoitti:
Ti Tammi 18, 2022 12:30 am

Kiitos, otteita kirjasta lukeneena teksti on hyvin mukaansatempaavaa. Olen old school kirjojen suhteen ja olin aikoinut ostaa murhalesken muistelmat ihan paperiversiona. Mutta siis äänikirja; Kävin katsomassa bookbeatista, lukija siis on tosiaan kirjoittaja itse? Tämä seikka nosti kyllä äänikirjan pointseja huimasti :)
Kyllä näin on, että lukija on tässä tapauksessa kirjoittaja itse. En ole selvittänyt, voiko kyseistä kirjaa lainata kirjastosta äänikirjana. Olen aikoinaan ostanut kirjaa muutaman kappaleen, joista olen pitänyt Annelin omistuskirjoituksella varustettua kirjaa omana käsikirjanani ja yhtä kappaletta lainailin kavereille aikani, kunnes lopulta lahjoitin kirjan isälleni. Hän on ollut kiinnostunut myös tästä tapauksesta - tosin lähinnä alan entisenä ammattilaisena enempi tuosta seri-puolesta.
Aion kyllä ostaa kirjan jossain muodossa. On sen tyyppinen tuotos että a) sopii hyvin kokoelmaan b) mielellään tukee tuotoksen tekijää :)

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Kiva, että päästään taas normaaliin päiväjärjestykseen, kun Rikospaikka-ohjelman kevätkausi käynnistyy tänään.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
Serenity
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Ti Touko 08, 2012 5:12 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Serenity »

Pieni liekki kirjoitti:
Ke Tammi 19, 2022 7:25 pm

Olen pyytänyt useamman kerran murhainfon tietäjiltä, jotka harrastavat ihmisten luokittelua ja Niuvaniemeen toimittamisehdotteluja, diagnoosia itselleni. Lisäksi olen pyytänyt selvittämään, millaisella koulutustaustalla diagnosoijat omia analyysejään toisista ihmisistä tekevät. Vähän laihaksi on jäänyt anti.

En tiedä, minne mahtaisivat kuulua seuraavat henkilöt, jotka ovat vuosien varrella nimitelleet ja luokitelleet minua mm. seuraavasti:
Kertoo ihmisen kehitystasosta paljon, jos keskusteluun saa aikaiseksi vain "Olet tyhmä ämmä", sen sijaan, että kirjoittaisi "Olen kanssasi eri mieltä, koska...(perustelu)". Täällä tuntuu olevan paljon porukkaa, jotka sylkevät solvauksia, koska eivät pysty luomaan fiksuja argumentteja.

He muistuttavat lapsia, jotka eivät osaa rakentaa komeaa lego-tornia, joten he hakevat tyydytystä rikkomalla toisten luomuksia.
But silent let me sink to earth,
With no officious mourners near:
I would not mar one hour of mirth,
Nor startle friendship with a tear.

Vastaa Viestiin